Gisella – Kövesd az igaz tant - MÁR NINCS IDŐD

Miasszonyunk Gisella Cardia 2023. december 3-án:

Szeretett gyermekeim, köszönöm, hogy szívetekben válaszoltatok hívásomra. Gyerekek, kérlek, térjetek meg: nincs már időtek. Koncentrálj az örök életre a paradicsomban, ahol az Atya vár rád. Szeretett gyermekeim, imádkozzatok szeretett Egyházamért; óvakodj a báránybőrbe bújt farkasoktól, akik elvonják a nyájamat, és zűrzavarba vezetik őket. Kedvelt fiaim (papjaim), meg kell értenetek, hogy az az út, amelyen jártatok, az az út, amely a szakadékba vezet. Arra kérem pásztoraimat, hogy legyenek szentek, egyenesek és igazságosak: kövessék a hit igaz tanát, mielőtt a hitehagyás kihirdethető. Most megáldalak benneteket a Szentháromság nevében. Ámen.

Gisella – Hol vannak a többi gyerekem? - NE HALLGASS A HAMIS TANÁCSOKRA!

Boldogságos Szűz Mária, hogy Gisella Cardia 2023. december 8-án:

Szeretett gyermekeim, köszönöm, hogy szívetekben válaszoltatok hívásomra. Kérdezem magamtól: hol vannak a többi gyerekem? Gyermekeim, én vagyok a ti Édesanyátok, bánatos [1] mindazok felett, akik nem fogadják el és nem értik földi jelenlétemet és üzeneteimet, amelyek a te üdvösségedet szolgálják. Gyerekek, erősnek kell lennetek: nem választottalak volna titeket erre a küldetésre, ha nem láttam volna bennetek azt az erőt és elszántságot, hogy lelkeket mentek, és elvigyem őket Fiamhoz, Jézushoz, akinek bármi áron szüksége van rátok. Emlékszel, mit tettek Jézusommal? Pedig ez a megbékélés útja.
Gyermekeim, a büszkeség arra készteti az embereket, hogy ne fogadják el jelenlétemet. Kérem a papokat és a püspököket: ne hallgass a hazugság szellemének tanácsára, hanem nyisd meg szívedet a kegyelemnek, és ne feledd, hogy Jézus nagyon irgalmas. Ismerd fel korlátaidat és bűneidet, különben Isten le fogja sújtani az Ő igazságosságát erre az Egyházra, ahol a gonosz lélek már elfújt. Ma este Fiam elmegy közétek, hogy megáldjon benneteket a Szentháromság – Atya, Fiú és Szentlélek – nevében. Ámen.

Gisella – Sátán azt hiszi, hogy nyert... Fordított és korlátozott világ

Miasszonyunk Gisella Cardia 2023. december 16-án:

Szeretett gyermekeim, köszönöm, hogy szívetekben válaszoltatok hívásomra. Ma, gyerekek, ebben a zűrzavaros világban, örömmel tölt el, hogy együtt látlak benneteket a Szent Rózsafüzér elmondásában, amely erős és kedvenc imám. Készítsen egy helyet aludni [giaciglio] Fiamért, Jézusért a szívedben, tele szeretettel és örömmel. Gyermekeim, a Sátán azt hiszi, hogy győzött, mert sokan nem ismerik el Istent, és beleesnek a gyengébb testvéreik iránti közömbösség hazugságának üstjébe, istenné téve magukat anélkül, hogy a Teremtő törvényeit néznék. Imádkozz és áldozz. Most áldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Gisella – Isten tanításait a legrosszabb módon értelmezik

Miasszonyunk Gisella Cardia 2023. december 22-én:

Szeretett gyermekeim, köszönöm, hogy itt vagytok az imában. Gyermekeim, én vagyok Isten Anyja és a ti Édesanyátok! Megvédtem Fiamat születésétől fogva, és a kereszten az egész emberiség Anyjaként nevezett el. Ez az oka a gyermekeim iránti aggodalmamnak: megvédeni téged! És ez az, amit mindig is csináltam és mindig is fogok. Gyermekeim, továbbra is hullanak a könnyeim ezért az emberiségért, amely félrevetette Jézust. Isten tanításait a legrosszabb módon értelmezik. Szeretett egyházam mindjárt eltörli Isten nevét, és kihasználja az Ő nevét, hogy bűnre csábítsa gyermekeimet. Kedvelt fiaim (papjaim), engedjétek, hogy Jézus lépjen be a szívetekbe, és ne legyetek közömbösek Igéje iránt. Gyermekeim, hívjatok segítségemre, ha zűrzavarban vagytok, és megfogom a kezeteket, hogy Istenhez vezesselek benneteket, aki az út, az igazság és az élet. Most áldalak benneteket az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Gisella – Kérj kegyelmet ezen az éjszakán ... készüljetek a visszatérésemre!!!

Jézus Krisztus Gisella Cardia 2023. december 24-én:

Lányom és nővérem, mondjátok el a világnak, hogy még ma is Szellemben születtem, és veletek leszek. Kérlek benneteket, hogy írjátok le ezeket a szavaimat, mert nagy öröm számomra, ha születésemet mindenki ünnepelhetné, és ha minden otthon díszvendégeként bemutatnának a barátoknak, rokonoknak. Kérj Tőlem kegyelmet ezen az éjszakán, és meghallgatlak; kérje szeretettel, gyűlölettől és büszkeségtől megtisztított szívvel, és én ott leszek, hogy teljesítsem kívánságait. Testvéreim, ma a legszebb ajándék szeretnék lenni számotokra: adjatok nekem a megtisztelő helyet asztalotoknál, hogy örömmel és békével töltsek el benneteket. Most áldásommal hagylak benneteket, békét az otthonotokban, és készülök visszatérésemre.

Kedves Jézusod

Gisella – EZEK A VÉGIDŐK. NÉZD MEG A JELEKET AZ ÉGEN!

Jézus Krisztus Gisella Cardia 2023. december 30-án:

Gyermekeim, most figyeljetek: itt a Fény számotokra. Én vagyok a Fény, én vagyok az Út, én vagyok az Igazság és én vagyok az Élet, a Remény Fénye.

Hallgass a hangomra: Látom, hogy nem bízol Bennem! Hányszor kértél Tőlem, hogy vessek véget minden rossznak, ami történt, de nem tudtam, mert le kellett hullanom ellenségeid álarcait. Meg akartam mutatni, hogy mi a jó és mi a rossz. Rá kellett ébresztenem, hogy merre tart az egyház a jól öltözött papokkal, püspökökkel és bíborosokkal, akik kívülről szépek, de belül rohadtak.

Testvéreim, legyetek békében. Bízz bennem és irgalmamban, de igazságosságomban is, amely hamarosan meglátszik. Nézze meg az égből jövő jeleket! Nézzétek meg a jeleket az égből: Nem mondom az időket és a napot, hanem ezek a végidők. Ne bízz a dátumokban: csak én tudom a pontos dátumot.

Szeretném, ha látnád a gonoszt* pusztulj el a saját szemeddel. Nagyon rossz dolgokat fogsz látni magad körül, de az utolsó napig össze kell gyűjtenem elveszett bárányomat, még az utolsót is. Ez a küldetésed! Szedjétek össze az utolsó bárányt is, és veletek leszek: nem engedhetem, hogy egyetlen lelket se vesszen el. Hacsak körülnézve most nem választ magának.

Ez az év egy felkészülés volt számodra. De az elkövetkező év a Kinyilatkoztatás éve lesz – de az örömé is, mert annyi mindent fogtok látni. Ó! Velem leszel! Te már velem vagy! A lelked már velem van.

Szeretlek titeket, gyermekeim, szeretlek titeket hűségetekért, és elkísérlek benneteket életetekben. Ne feledd: készülj! Úgy jövök, mint a tolvaj az éjszakában, de neked mindig készen kell állnod. Most megáldalak benneteket az Atya és az én legszentebb nevem és a Szentlélek nevében. Béke veled és ebben a házban. Ámen.

* olasz, l’empio. Valószínűleg az Antikrisztust jelöli