2023. augusztus 16., szerda

ÚTMUTATÓ PAPOKNAK - A Pusztulás FÖLDJE - ISTEN AZ ATYA / JÉZUS KRISZTUS

 

"Hogy fognak sírni, amikor ezeket a szent szolgákat, százezrével fogják kiközösíteni... Arra kérem szeretett pap fiaimat, hogy kezdjenek el a katolikus szertartások más területein is vizsgálódni... Aztán imádkozzanak és válasszák ki, melyik szertartásba érzik, hogy hivatottak... IGEN! Megengedem bármelyik katolikus papomnak, hogy az Ortodox Egyházakból kapjon rendelést, ha már nem tudják az egyházmegyéjükben elmondani Szentté avatási imáimat, mert a püspökök vagy bíborosok az új hamis szentelési imák használatát követelik tőlük." - Üzenetek Összeállította egy lélek - www.MaryRefugeOfSouls.com
Egy lélek

Aug. 8.


2023. augusztus 7.
A Papa Istennek szentelt hónap

Áldás!

Összegyűjtöttem néhány égi üzenetet, amelyek hasznosak lehetnek a szent papok számára, akik útmutatást keresnek Urunktól, hogy mit tegyenek a közelgő "a pusztító utálatosság"" kapcsán.

Kérem, tegyétek könyvjelzőbe és osszátok meg ezt a bejegyzést, amikor csak szükséges, a legjobb belátásotok szerint, mivel tudom, hogy néhány pap nem fogadja el a magánkinyilatkoztatást.
Remélem, hogy azok a papok, akik ezt a bejegyzést olvassák, felismerik Urunk és Megváltónk Hangját, mert tudom, hogy amikor a katolikus hierarchia elkezdi aktívan és nyíltan hirdetni a legnagyobb eretnekséget, az sok szent embert megrémíthet, akik soha nem gondolták, hogy ez a súlyos gonoszság megtörténhet az ő életükben. Ezért ezt a bejegyzést fénysugárként és reménysugárként ajánlom fel ezeknek a szent embereknek, hogy mélyen felismerjék, hogy a Mennynek határozott és hatalmas Isteni Terve van ezekre a gonosz napokra. Mivel Istent nem érte váratlanul, hanem valójában Isten már évszázadok óta készül erre az ádáz csatára a papság szíve, elméje és lelke felett, mivel Ő valóban minden egyes pap-fiát az Ő Mindenható Kezében tartja.

Isten áldja meg,
Egy lélek
JELENIDEJŰ ÖSSZEFOGLALÓ: Az új hűségeskü fogja felváltani a szentelést, a konfirmációt és az Apostoli Hitvallást (Az Igazság Könyve - Maria Isteni Irgalmasság).
https://maryrefugeofsouls.com/the-great-tribulation/prophecy-new-oath-of-allegiance-will-replace-holy-orders-confirmation-and-the-apostles-creed-book-of-truth-maria-divine-mercy/

A ZÖLD SKAPULÁRÉ APOSTOLSÁGA
MEGVÁLTÓNK, JÉZUS KRISZTUS ÜZENETE
"KÉRLEK MINDEN SZERETETT APOSTOLOMAT, HOGY MOST KEZDJEN EL SZENT NOVÉNÁT KÉSZÍTENI NAPI RÓZSAFÜZÉRREL HŰSÉGES PAP FIAIM VÉDELMÉÉRT".
2023. JANUÁR 16., KEDD @ 15:44.


Anna Marie: Drága Uram, hallom, hogy hívsz engem. Uram, megkérdezhetem, kérlek? Te vagy az Atya, a Fiú vagy a Szentlélek?

Jézus: Én vagyok a te Urad, Istened és Megváltód, a názáreti Jézus.

Anna Marie: Igen, szeretett Megváltóm, kérdezhetek én is? Meghajolsz-e és imádod-e Szent Irgalmas Mennyei Atyádat, aki az Alfa és az Omega, minden élet, minden látható és láthatatlan teremtője?

Jézus: Igen, kedvesem, én, a te isteni Megváltód most és mindig leborulok és imádni fogom Szent Örökkévaló Irgalmas Atyámat, aki az Alfa és az Omega, minden élet, minden látható és láthatatlan teremtője.

Anna Marie: Kérlek, beszélj édes Jézusom, mert bűnös szolgád most hallgat.

Jézus: Kicsikém, tudom, hogy munkában vagy, hogy Szent Anyám üzenetét elhelyezd a világhálón, de szerettem volna megosztani veled Egyházam, Menyasszonyom szükségleteit is. Kérlek minden szeretett apostolomat, hogy most kezdjék el a szent novéna készítését napi rózsafüzérrel hűséges pap fiaim védelméért. Őket fogja gyötörni a közelgő ostor, amely akkor kezd majd bekövetkezni, amikor a Felszentelési Szavaimat megváltoztatják.

Jézus: Apostolaimat arra kérem, hogy imádkozzanak minden lelkipásztorukért és segédlelkipásztorukért, akik bármely katolikus egyházban szolgálnak, mert eljön a nap, amikor a bíborosok, püspökök minden Paptól megkövetelni fogják, hogy az "új mise" felszentelési szavait használják. Nem szabad nekik.
Ezek a misék szentségtelenek lesznek, és nem szabad engedniük senkinek, aki azt követeli tőlük, hogy kövessék ezt a hamis és megtévesztő misét.

Jézus: Papjaim nagy zűrzavart és szenvedést fognak elszenvedni, amikor tanúi lesznek annak, hogy Szent Menyasszonyomat elpusztítják. Arra kérem Apostolaimat, hogy ma kezdjék el ezt a napi Rózsafüzér Novénát, és ne hagyják abba. Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok szeretett Egyházamért. Ne hagyjatok egyetlen napot sem elmúlni anélkül, hogy ne ajánljátok fel ezt a Rózsafüzér Novénát minden szeretett, engedelmes Papomért. Néhányan idővel mártírhalált fognak halni. Mások elhagyják a papságot.

Jézus: Arra kérem szeretett Pap fiaimat, hogy kezdjenek el a katolikus szertartások más területein is vizsgálódni, sok van belőlük. Azután imádkozzanak és döntsék el, hogy melyik Rítusba érzik, hogy hivatást kaptak. Keressetek engem, én mindig itt vagyok nektek, szeretett fiaim. Isteni Megváltótok, a Názáreti Jézus.


Kérjük, vegyétek figyelembe:

A Katolikus Hírügynökség (CNA) a https://www.catholicnewsagency.com oldalon azt írja, hogy jelenleg 7 Rítus létezik, amelyek a Kr. u. I. században a nagy lakott területeken működő korai egyházakból származnak: Róma, Antiochia (Szíria) és Alexandria (Egyiptom). A Katekizmus ezeket a rítusokat a következőképpen sorolja fel: Latin, bizánci, alexandriai, szíriai, örmény, maronita és káldeus. A https://catholicconvert.com, A katolikus hit védelmezői. Ők 23 liturgikus rítust sorolnak fel, amelyek a következők: Latin Rítus, Római Rítus (Római Katolikus Egyháznak nevezik), Maronita Katolikus Egyház, Görög Katolikus Egyház, Melkita Katolikus Egyház, és még sok más. A keleti rítusok és számos.

A ZÖLD SKAPULÁRÉ APOSTOLSÁGA
MEGVÁLTÓNK, JÉZUS KRISZTUS ÜZENETE
"MEGENGEDEM, HOGY KATOLIKUS PAPJAIM KÖZÜL BÁRKI KAPJON RENDET AZ ORTODOX EGYHÁZAKTÓL"
2023. JANUÁR 26., CSÜTÖRTÖK @ 19:04.

Anna Marie: Uram, te hívsz engem?
Jézus: Igen, kedvesem.

Anna Marie: Uram, megkérdezhetem, hogy te vagy az Atya, a Fiú vagy a Szentlélek?

Jézus: Jézusom! Én vagyok az, a te Urad, Istened és Megváltód, a názáreti Jézus.

Anna Marie: Drága Megváltóm, kérdezhetek tőled valamit? Meghajolsz-e és imádod-e Istent, a te Örökkévaló Szent Atyádat, aki az Alfa és az Omega, minden élet, minden látható és láthatatlan teremtője?

Jézus:Igen kicsim, én, a te isteni Megváltód most és mindig leborulok és imádni fogom az én Szent Örökkévaló Irgalmas Atyámat, aki az Alfa és az Omega, minden élet, minden látható és láthatatlan teremtője.

Anna Marie
: Kérlek, beszélj édes Mennyei Uram, mert bűnös szolgád most hallgat.

Jézus: Anna Marie Kedvesem, azért jöttem, hogy beszéljek veled arról az üzenetről, amelyet nemrégiben adtam neked.

Anna Marie: Igen, Jézus.

Jézus: Nem kell aggódnod amiatt, amit korábban mondtam neked. Arra kérlek, hogy jelentse az én Szavaimat, ahogyan én vagy Anyám megosztotta veled, és nem kell aggódnod.

Anna Marie: Igen, Uram. Én csak azt választom, hogy engedelmeskedem neked, Szent Uram, és Szent Édesanyádnak.

Jézus: Igen, kedvesem, és ez az oka annak, hogy meglátogatunk és beszélgetünk veled, az engedelmességed.

Anna Marie: Köszönöm, Jézusom. Uram, Fr. János valóban megkért, hogy írjam le a kérdését, és keressem a válaszodat. Megkérdezhetem, hogy feltehetem-e a kérdését?

Jézus: Igen, kedvesem, megteheted.

Anna Marie: P. János azt mondta: "Kedves Jézus, lehetnek-e az ortodox egyházak menedékül a katolikus papok számára, akik hűségesek akarnak maradni hozzád a Vatikánból érkező hamis irányelvek fényében?".

Jézus: Kérlek, mondd meg szeretett és kiválasztott fiamnak: IGEN! Megengedem bármelyik katolikus papomnak, hogy az Ortodox Egyházakból kapjon rendelést, ha már nem tudják az egyházmegyéjükben elmondani Szentté avatási imáimat, mert a püspökök vagy bíborosok az új hamis szentelési imák használatát követelik tőlük. Teljes Jelenlétemben maradok: Testem, Vérem, Lelkem és Istenségem, amikor a helyes és Szent Felszentelési Imákat mondják. Nem leszek jelen, ha a Vatikáni Rendelet szerinti más Rítusokat megváltoztatták. Ortodox papjaim érvényes misét mutatnak be, és megáldottam ezeket az Ortodox Egyházakat, tudván, hogy mi fog történni a mai korban. Nem tudjátok, hogy Irgalmas Megváltó vagyok minden Egyházamban?

Jézus: Legyetek békében, és gondoskodjatok arról, hogy ez az üzenet mindenki számára olvasható és imádkozható legyen. Mindent meg fogok tenni, hogy megvédjem szeretett pap fiaimat, de arra is kérem apostolaimat, hogy maradjanak hűségesek kérésemhez, hogy naponta szent rózsafüzér novénát tartsanak értük.
Sokat fognak szenvedni az elkövetkező hónapokban, de én és Szűzanyám leszek számukra vigasz és vigasztalás.
Most menjetek kedvesem. Legyetek az én békémben, és folytassátok ma a munkátokat értem. Megáldalak téged és P. Jánost.

Anna Marie: Köszönöm, drága édes Jézusom. Minden apostol szeret téged szent irgalmas Jézus.

AZ IGAZSÁG KÖNYVE ( ISTENI IRGALOM MÁRIÁJA)
Isten, az Atya: Én, a ti szeretett Atyátok, végre kitűztem a Figyelmeztetés napját. Csak én tudom ezt a dátumot
2013. április 1., hétfő, 17:22


Drága leányom, az általam, szeretett Atyád, az emberiségért hozott Áldozatok véget érnek.

Gyermekeim iránti Tiszta Szeretetem miatt minden kísérletet megtettem, hogy megmentsem őket a bűn gonoszságától. Ezekben az időkben a végső harc, hogy megmentsem minden gyermekemet, minden hitvallásból és fajból, most a végső fázisban van.

Ki fog közületek kiállni az Igazságért, amikor az már oly régóta megadatott nektek? Ki fogja közületek elfogadni Szent Szavamat, ahogyan azt ma az Igazság Könyvében bemutatom nektek? Azok közületek, akik kiabálnak prófétámmal, el fognak hallgattatni, hogy gyermekeim meghallhassák szeretett Fiam édes Hangját, amint az a lelkeket a biztonságos menedékbe vonzza, hogy felkészítse őket a földi Új Paradicsomra.

Felszólítom minden gyermekemet, az erőseket, a gyengéket, a sebezhetőket, a tudatlanokat és a büszkeséggel teletömötteket, akik azt hiszik, hogy ismerik az általam az évszázadok során megígért próféciák Igazságát, hogy válaszoljanak Mennyei Királyságom e hívására.

Én, a ti szeretett Atyátok, végre kitűztem a Figyelmeztetés napját. Csak Én ismerem ezt a dátumot. Csak Én ismerem a Nagy Nap dátumát, amikor Fiam visszatér, hogy követelje az általam megígért Királyságot.

A Figyelmeztetés napja, amelyet nagy Ajándékként kaptatok, két részre fogja osztani az emberiséget. Az első fele el fogja fogadni Fiam nagy Kegyelmét. A másik fele elrejtőzik és menekülni fog. Azt fogják hinni, hogy lesz erejük ellenállni Isten beavatkozásának, hogy megmentse őket. Amit nem tudnak, az az, hogy egészen az Utolsó Napig üldözni fogom őket, hogy megmentsem őket a végső borzalomtól, ahonnan nincs visszatérés.

Gyermekeim, ne féljetek Tőlem. Az irántatok érzett Szeretetem miatt engedtem meg a végső üldözést, amikor a gonosz olyan módon fogja megmutatni magát, mint még soha korábban.

Minden keresztény egyház lélekben össze fog dőlni. Néhányat le fognak rombolni. A Katolikus Egyház, mindenekelőtt a többiek közül, fog a legjobban szenvedni, mivel most már a belsejéből fog megfertőződni.

Ez a betegség kegyetlen lesz, de a Fiam által a földön alapított Egyház túl fogja élni ezt a gonoszt, bár nagy része Rómán kívül lesz, mert Péter Székét meggyalázták.

Keljetek fel mindannyian, akik hűséget esküdtetek Fiamnak. Maradjatok együtt, és imádkozzatok, hogy a fertőzés ne eméssze fel azokat a lelkeket, akik életüket Fiamért adták. Ó, mennyire megkísértik majd őket az új törvények, amelyekről azt fogják hinni, hogy a Menny diktálja őket, Róma Székén keresztül. Mennyire megdobban majd a szívük a bánattól, amikor kitör a rendetlenség. Mennyire fognak sírni, amikor ezeket a szent szolgákat, százezrével, kiátkozzák. Csak akkor fogják kitárni karjukat, és Fiamat hívni, hogy vezesse őket.

Istenségem beborítja majd a világot, és összegyűjti minden gyermekemet Fiam Királyságába. Várnotok kell ezt a hívást, és hálás szívvel kell elfogadnotok ezeket a nektek adott Ajándékokat, mint a fegyvereket, amelyekre szükségetek van a gonoszság elleni küzdelemhez, amely sötétségbe borítja majd a Földet.

A szelíd és alázatos szívűek, akik szeretnek Engem, Atyjukat, és azok, akik elfogadják egyszülött Fiam, Jézus Krisztus istenségét, lesznek elsőként összegyűjtve. Ők, akiknek a neve szerepel az Élő Könyvben, el lesznek hívva, és a szentekkel együtt vezetőként fognak uralkodni Izrael tizenkét törzse között.
Azok, akiknek langyos a lelkük, akkor megvilágosodnak, és a terheik nehezebbek lesznek. A ti imáitok révén a többiek - azok, akik elrejtőznek előlem - az Én Védelmem alá kerülnek.

A fenevad, aki meghunyászkodik Előttem, nem fogja olyan könnyen megnyerni az Én gyermekeim lelkét. Minden irgalmassági cselekedetet, minden csodát és minden beavatkozást Én fogok megadni gyermekeim érdekében.

Azok, akik elém és gyermekeim elé állnak, szörnyű büntetést fognak elszenvedni. Bár minden gyermekemet szeretem, nem fogok habozni, hogy megállítsam azokat közöttük, akik, ha megengedném nekik, elvennék Királyságomat, amelyet egész családommal fogok betölteni.

Óvakodjatok Haragomtól. Mert bár visszafogott, és Türelmem nagy, mégis nagy nyomorúságot zúdítok a Földre, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy sokat elpusztítok belőle. Mint a betegség, amely felemészti az emberi testet, úgy fogják az emberek testvérük ellen elkövetett gonosz tettei is elpusztítani az egészséges sejteket. Ha ezt a betegséget nem állítom meg, és ha nem vágom ki, és nem vetem el a beteg húst, nem tudom a testet újra egésszé tenni.

Csak Fiam földi Egyházának egész, egészséges Teste lesz az, amely bejuthat Új Királyságom ajtaján a földön. Azok, akik eltávolították magukat a Fiam elutasításának kísértésétől, könnyebben méltóvá válnak arra, hogy egy Testként, Fiammal egyesülve csatlakozzanak. Örök életet fognak kapni, és nem lesz többé fájdalom.

SZERETETT ATYÁTOK
A MAGASSÁGOS ISTEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése