2022. április 2., szombat

Szent II.János Pál egy kolostorbeli apácának jelenik meg.

 


Megjelenik II. Szent János Pál, és üzenetet küld a kolostorbeli apácának a cellájában



A következő egy spanyol nyelven írt tanúságtétel, amelyet egy keresztény Benedicta nevű vallásos nővér írt, aki egy titkolt kolostorból származott (az üldözés elkerülése végett). A tanúvallomást egy Arturo nevű spanyol katolikus újságíró küldte és tette közzé az „Oración, Formación y Acción Católica” csatornáján. Az eredeti spanyol nyelvű link itt található.


2021. október 7. 11:35, a cellámban.

A cellámban voltam, délelőtt 11 óra 35 perc volt, a szent rózsafüzért imádkoztam, és Istenhez könyörögtem ma, hogy a Rózsafüzér Szűzanya közbenjárására járjon közbe az annyira megosztott Egyházunkért, amint látja. magát annyira megrázták a viharos viharok. A misszionáriusokra gondoltam, és arra, hogy milyen nehéz számukra ezekben az időkben a keresztény hit és erkölcs terjesztése és védelme. A családok közötti szakadásokra, a keresztény értékek elvesztésére gondoltam. A papokra gondoltam, és arra a zűrzavarra, ami bennük van… végül a szent Eucharisztiában, amelyet annyira érintett a sok visszaélés, szentségtörés és eretnekség. Annyi szükséglet jutott eszembe, ezért könyörögtem Istenhez és a Legszentebb Szűzhöz mindezen szükségletekért. Sok szorongást éreztem a szívemben.

A rózsafüzér harmadik dekájában imádkoztam, amikor megjelent előttem Karol Wojtyla, II. János Pál pápa. Meglepődve láttam őt. Állt és sugárzott a pompától. Meglehetősen megfiatalodott, akárcsak pápasága első éveiben. Teljesen fehérbe volt öltözve, mint egy pápa, és vöröses-lila köpenyt viselt a tetején, amely rendkívül ragyogott. Mellkasán egy nagyon szép smaragdból és aranyból készült feszületet hordott. Jobb kezében egy gyönyörűen csillogó gyöngyből készült rózsafüzért tartott. A másik kezében pedig egy gyönyörű, nagyon zöld olajpálmát vitt. Amikor megjelent, csendben maradtam, és figyeltem. Kihasználtam, tollat és papírt ragadtam. A rózsafüzért imádkozott, miközben rám nézett, és tett egy mozdulatot. Megértettem, hogy azt akarja, hogy továbbra is vele imádkozzam a rózsafüzért, és így is tettem. Rózsafüzérével megszámolta a gyöngyöket, és a végén így szólt: „Imádkozzunk az Egyház egységéért, a családokért, a hit terjesztéséért és az Eucharisztia védelméért”. [ezek voltak Benedicta nővér fentebb említett szándékai]. Imádkoztunk egy Miatyánkot, Üdvözlégy Máriát és Gloria Patrit. A rózsafüzér, amit latinul imádkoztunk.

Befejeztük a rózsafüzér imádkozását, és azonnal megkérdeztem tőle:

„Szent Atyám, feltehetek néhány kérdést, és leírhatom?

Azt válaszolta: „Igen, lehet és kell”.

Benedicta nővér: „Szent Atya, miért imádkoztuk latinul a rózsafüzért?”



Ő azt mondta: „Mert ez az Egyház egyetemes nyelve”.

Aztán azt mondtam: "Szent Atyám, nagyon örülök, hogy ilyen dicsőségesen látlak."

És így válaszolt: „Miután eltelt egy rövid időszak a tűz megtisztítása között, most élvezem a Szent és az Osztatlan Háromság boldogító látomását.

Ekkor azt mondtam: „Szent Atyám. miért van tenyér a kezedben?”

Azt válaszolta: „Krisztus helytartójának lenni azt jelenti, hogy minden tekintetben hasonlítunk Urához, egészen a mártíromságig.”



Azt mondtam neki: Szent Atyám, bocsásd meg a kérdésem, de mi volt az oka annak, hogy átment a purgatóriumon, ha szinte azonnal szentté avatták Szentségedet?

Azt válaszolta nekem: „Lányom, az egyház szent, mert a feje szent, nem a tagjai. Mindenekelőtt Krisztus helytartója a földön „ember”, és „emberként” téved, mert bűnös. Én, mint Krisztus helytartója a földön, különféle hibákat követtem el; néhányat a körülmények köteleznek. Itt az örökkévalóságban minden fizetve van. És ezt nagyon szigorúan ítélik meg nekünk, a ránk bízott nyáj és minden lélek felelőssége.”

Benedicta nővér: „Szent Atyám, meg tudnád mondani, minek köszönheted a megváltásodat?”



Azt mondta nekem: „Ez annak köszönhető, hogy odaadtam magam Istennek és Urunk Anyjának, akitől mindig segítséget és útmutatást kértem a szent rózsafüzér segítségével. Ő volt az, aki földi életem végén megvédett a körülöttem ólálkodó gonosz fortélyaitól. Megmentette a lelkemet az elítéléstől”

Benedicta nővér: „De Szentatyám, miért beszélsz elítélésről, ha jó volt a pápaságod?”

Azt mondta nekem: „Senki sem ismeri az örökkévalóság mérlegét, csak mi, akik már eljöttünk ide, és azok, akiknek Urunk ezt ki akarja jelenteni. Isten végtelen irgalmára számítanak a földön, de az örökkévalóságban mindenkinek át kell mennie Isten igazságosságán. És Ő (Isten igazságossága) kérlelhetetlen”.

Benedicta nővér: „Szent Atya, mi történik az Egyházban? Miért ekkora zűrzavar?”

Így válaszolt nekem: „Az Egyház Krisztus szenvedését éli, és a menyasszonynak a férjet kell utánoznia, amíg teljes be nem fejeződik. Át kell mennie a tűzön, és meg kell tisztulnia, amíg szent lesz és rozsdamentes lesz. Minden Isten tervében van, és így van megírva, hogy meg kell történnie. Az emberiség nem akart hallgatni Ura szavára, és most elérkezett az aratás ideje. Az aratás beérett, és a kombájnok készen állnak a munkájuk elvégzésére. A harcos egyháznak egynek kell lennie a diadalmas egyházzal, de előtte át kell mennie a megtisztuláson, mert letért az igaz útról, amely Krisztus, és olyan szellemet követ, amely nem Istentől származik.”

Benedicta nővér: Szentatya, XVI. Benedek még mindig pápa?

Azt válaszolta: „Igen”.

Benedicta nővér: „Szent Atya, akkor ki az a Ferenc pápa?”

Így válaszolt: „Az emberiség szabadon választotta meg saját megtisztulási csapását, és Isten megengedte, hogy így legyen. Ezzel beteljesítik a Szentírást”.

Benedicta nővér: „Szent Atyám, feltehetek még egy utolsó kérdést?”

Azt válaszolta nekem: „Igen”.

Benedicta nővér: „Szent Atyám, mit tegyünk?

Azt mondta nekem: „Továbbra is imádkozz a szent rózsafüzért. Hallgass Isten szavára, és teljesítsd parancsolatait, valamint a törvényt, amelyet rád hagyott. A győzelem megadatott, de ez a megtisztulás szükséges. Ne veszítsd el a hitet”.

Benedicta nővér: „Így áldott meg engem:

„Áldalak, lányom, és megáldom az egész egyházat”.

Aztán hosszan és nagyon lassan végighúzott egy keresztet, és eltűnt.

https://intercessionprayers.com/2022/04/02/john-paul-ii-appears-to-cloistered-nun/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése