Mária üzenete – A háború véget ér | Valeria Copponi 2022. április 6

Jézust követem. Tegye ugyanezt, ha nem akarja, hogy félelem és szorongás kerítsen hatalmába. Buzgón imádkozzatok; dicsőséged elérje Istent! Jól tudod, hogy a földi világ átmeneti, de a Paradicsom és a Pokol soha nem múlik el. Tiszta szívemből azt tanácsolom neked, bűneidtől megsebzetten, hogy éjjel-nappal imádkozz, és akkor az eljövendő sötét napok sötétek lesznek a hitetleneknek, de neked nem. Veled leszek, és te velem leszel örökké. Imádkozzatok a hitetlenekért, hogy érezzék jelenlétemet és a Paradicsom jelenlétét. Ne félj: a háború véget ér, mint minden a földön, és a béke örökké tart. Jézussal sem fájdalom, sem rossz nem lesz, csak jó és békesség lesz. Azt mondom nektek: higgyetek, imádkozzatok, böjtöljetek – nem fogjátok megbánni. Mindig veled vagyok; Fogom a kezed és támogatlak minden szükségben. Drága, szeretett kicsi gyermekeim, olyan közel éreztetlek benneteket most, mint még soha. Légy nyugodt, fordulj az Anyához mindig és minden szükségben. Áldalak a mennyből és Szeplőtelen Szívem mélyéből. Mária, szeretett anya.



Jézus üzenete – APÁM MEGGYÓGYÍT | Valeria Copponi 2022. április 27. ????


Legdrágább leányom, papom személyében, ma itt vagyok köztetek. Megvédelek és őrizlek benneteket ezekben a nehéz időkben, de nektek, gyermekeim, nem lesznek nehézségek. Mindig veled vagyok, nyugodj meg; ne félj, mert ahol Anyám van, ott vagyok én is. Soha nem hagylak egyedül, a legnehezebb pillanatokban is közel leszek hozzád, és a végére vezetlek, amikor bemutatlak Atyámnak. Imádkozz és élj mindig úgy, mintha ez lenne az utolsó napod – vagyis élj Isten kegyelmében. Az én Atyám meggyógyít titeket, és a végén Atyátok dicsőségében fogtok élni. Gyermekeim, tudjátok jól, hogy csak a jó cselekedetekkel körülvett ima nyitja meg az ajtót Atyám örömére. Ne hagyjátok magatokat felkészületlennek lenni, hanem mindig álljatok készen, hogy belépjetek Velem Atyám Királyságába. Földedet testvéreid vére szennyezi be. A te feladatod az, hogy megtisztítsd őt minden Isten elleni sértéstől és istenkáromlástól. Láthatod, ahogy a föld egyre sötétebb és keményebb lesz számodra. Az Ön feladata, hogy imákkal gyógyítsa meg, hogy helyreállítsa egészséges lelki erejét. Szeretlek, és nem engedem, hogy Sátán a szükségesnél több rosszat tegyen. Gyermekeim, imádkozzatok és kényszerítsétek az embereket imádkozni, és én, Szűzanyámmal együtt, visszatérek hozzátok Atyám dicsőségében. Áldalak benneteket a Szentháromság nevében. Jézus, a Boldogságos Szűz Mária fia