2021. szeptember 20., hétfő

Az emberiségre nem a gonosz erők jelentenek veszélyt, amelyek uralni akarják a világot, hanem azok, akik a gonosznak akarnak megfelelni.

Jennifer által Urunk Jézus Krisztus

2021. szeptember 8.

16:30.

Gyermekem, a világ az átmenet időszakába lépett. A nap, a Kinyilatkoztatás órája elérkezett az emberiség számára, amikor a megtévesztés mérlege lekerül, és népem meglátja mindazt, ami elvakította őket. Azt mondom nektek, hogy sokan jajgatni fognak annak láttán, amit megengedtek maguknak, hogy belenyugodjanak. Sokan megkérdőjelezik majd, hogy Teremtőjük hogyan engedhette meg ezt, de én azt mondom nektek, hogy nem avatkozom bele az ember szabad akaratába, mert én vagyok Jézus. Gyermekem, szenvedésem, halálom és feltámadásom a szeretet legnagyobb tette volt. Azok, akik halálra szántak Engem, azt hitték, hogy igazságot szolgáltatnak a világnak, de cserébe halálom kegyelmet hozott a világnak. Látod, hogy az emberek útjai nem mindig az Én utam? A világ nem hallgatott figyelmeztetéseimre, nem engedelmeskedett parancsolataimnak és nem élt az evangéliumi üzenettel. Elküldtem Anyámat, hogy megvilágítsa az utat, és megmutassa a világnak, hogy egyetlen reményetek az ő Fiában van, mert én vagyok Jézus. A világ az erkölcsöket az emberi élvezetekért kárpótolta. Nincs szerénység, fegyelem, és az emberek nem tükrözik Szent József útmutatását. Itt az ideje, hogy a világ felébredjen, és e föld minden sarkát megrázza Atyám dühe. Vidékről vidékre, városról városra, kontinensről kontinensre, a remegés el fog jönni, és olyan hosszú ideig fog tartani, mint amilyen hosszú ideig szenvedésem tartott. Egyházam látszólag össze fog omlani, de ne feledjétek, hogy ahol jó alap van, ott sem marad minden fadarab korhadás nélkül. Édesanyámon keresztül minden korhadt darabot el fognak távolítani, és ami megmarad, az az örökkévalóságig megmarad. Itt az ideje, hogy egyesítsétek a világot a rózsafüzéren keresztül, és amikor a világ egyesül a rózsafüzéren keresztül, az szeretetem tabernákulumához, az Eucharisztiához fog vezetni benneteket, mert Én vagyok Jézus, és az Én irgalmasságom és igazságosságom fog győzedelmeskedni.


2021. szeptember 9.

15:30.

Gyermekem, szeretettel jövök. Irgalommal jövök, hogy segítsem gyermekeimet a mennybe vezető úton. Ez a világ elveszett, gyermekem, mert a Sátán és társai a félelem purgatóriumába süllyesztették az emberiséget. Azok, akik a kapzsiság nevében betegségeket írnak elő, saját bűnösségüknek engednek. A napok egyre rövidebbek lesznek, és a földek meddőn fekszenek minden aratástól. Az élelem szűkössé válik; a szomszéd a szomszédra fog támaszkodni. Abban az időben, amikor a nyár száraz forrósága a végéhez közeledik, egy hirtelen váltás nagy esőt hoz és hirtelen fagyot, amely a tél hideg szeleit fogja bevezetni. Most kell felkészülnötök, mert az átmenet ideje elérkezett. Ne veszítsétek el a reményt, mert amit elloptak, az vissza fog térni. Nemzetek kezdenek majd összeomlani, mert a gonosz vezette őket. Gyermekem, azt mondom népemnek, ha imádkoztok és átadjátok életeteket Atyám akaratának, akkor nincs mitől félnetek. Anyám Szeplőtelen Szívének diadala közeleg. Maradjatok összpontosítva, összpontosítsatok a keresztre, és tartsátok szemeteket a küldetésre szegezve, amelyre küldtelek benneteket. Ne engedjetek a megtévesztő és a hazugságainak engedelmeskedők figyelemelterelésének, mert azok, akik karddal élnek, karddal fognak végezni. Én vagyok az élet szerzője, és azoknak, akik a mennynek élnek, nincs mitől félniük, mert Én vagyok Jézus, és az Én irgalmasságom és igazságosságom fog győzedelmeskedni.

2021. szeptember 14.

Délután 14:15.

Gyermekem, az emberiségre nem a gonosz erők jelentenek veszélyt, amelyek uralni akarják a világot, hanem azok, akik a gonosznak akarnak megfelelni.


https://wordsfromjesus.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése