2021. július 18., vasárnap

A vad és erőszakos csata elkezdődött! Carbonia üzenetek a jó pásztor dombja 2021 július 17.

 

Jézus "- Az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Isten, a mindenható az egész Mennyországgal együtt érkezik hozzád! A vad és erőszakos csata elkezdődött! A sátán haragja nagy de nem fog győzni! Drága szeretett gyermekek! Szenteljétek időtöket az imádságra! Adjátok oda mindeneteket a Ti Atyátoknak Isteneteknek! Az Ő beavatkozása rövidesen elkezdődik,és a Menny már megnyílt az ő beavatkozásának leszállására! Isten Fia siet abban hogy visszaszerezzen mindent,és velük együtt élvezze az igaz életet békében, harmóniában és szeretetben A Szent város a Mennyei Jeruzsálem,amelynek kapui kelet felé néznek! Az idő eljött ! Isten az Atya haragja hirtelen lesz szabadjára eresztve, mindent el fog égetni tekintetével, és emberei akik nem engedelmeskedtek neki vissza fognak térni az ő kegyelméhez! Ti Isten gyermekei, akiket Isten teremtett meg !Kérjetek bocsánatot az összes bűneitekért,kérjetek mindazért bocsánatot amivel a Mennyet megbántottátok! Ti a világosság gyermekei vagytok,de elvesztetek a sötétségben! Ti átadtátok magatokat a sátán kezébe és az ő becsapásaiba! Ő hamis fényeiben nyilvánul meg előttetek,és ti átölelitek őket,az ő szabályainak csapdáit pedig felveszitek! Gyermekeim! Ti elvesztetek a megtévesztésben és a becsapásban! Nektek nagyon keményen kell dolgoznotok azon, hogy visszatérjetek hozzám! Gyermekeim nektek sokat kell szenvednetek,mert ez volt a ti választásotok! Számtalanszor kértelek benneteket a megtérésre! Számtalanszor hívtalak benneteket hogy figyeljetek rám! Én mindig beszéltem nektek szeretetemről, az óhajomról, hogy öleljetek át engem újra! Végtelenül sokat könyörögtem nektek! Könyörögtem nektek hogy térjetek vissza hozzám, de ti kinevettetek engem! Ti a saját ötleteiteknél maradtatok, ti inkább folytattátok a sátán szolgálatát helyettem! Nem akartam, hogy lásd bukásodat ebben a helyzetben! A ti rossz választásotok miatt fájdalmas sorsotok lesz.. igen és az emberi gyengeségeitek miatt de a büszkeségeitek miatt is amelyet a sátán becsapása okoz! Ő már elragadott benneteket és mély fájdalomban fog elragadni titeket ismét, az ellenem tanúsított lázadásotok miatt,mivel rövidesen szabadjára engedem haragomat az egész világon! Szegény gyermekeim! Ó te szegény romlott és perverz generáció! Ti valóban bolondok vagyok! Annyira szerettelek téged hogy a kereszten végeztem értetek! Én odaadtam nektek mindent az utolsó csepp véremig,a ti megváltásotokért,de ti folytattátok azt hogy megbántotok, megsértetek, elhallgattatok,és gyűlöltök engem... igen és én még mindig szeretlek benneteket! Egész lényemmel szeretlek benneteket! Én végtelenül szeretlek benneteket és várok a ti bűnbánatotokra, megtérésetekre és arra, hogy visszatértek hozzám, és ahhoz, aki megteremtett mindent! Rövidesen be fogok avatkozni, amely egy új helyzetet fog teremteni!Én el fogom venni ennek a világnak az erőteljes és hatékony adminisztrációját! Én ki fogom tépni a kezükből,és el fogom venni az adminisztrációt a hitetlen pásztoraimtól, azoktól akik, papi szolgálatuk és kenetem ellenére nemet mondtak nekem, követték és követik a sátánt! Én el fogom venni a vezetést minden nagy hatalmú embertől és minden olyan embertől, akik gonoszságban irányítanak és helyükbe egyszerű és alázatos embereket helyezek akik Isten világosságát fogják sugározni és jótékonyak lesznek embereim felé! Gyermekeim! Ma felemelem nagyságomat felétek,magamhoz ölellek benneteket,és biztosítom számotokra azt, hogy ti mindannyian velem lesztek! Az Én Mennyországom nagyszerű,minden hozzám tartozik! Én vagyok mind! Én vagyok a teljes univerzum..! Gyermekeim, ott nincsenek határok, nincs véges idő, csak végtelen! Ott nincs vég és ti sose fogjátok meglátni a véget,mert Én vagyok a végtelen! Amikor ti velem vagytok, át fogjátok ölelni ezt a végtelenséget! Ti ismerni fogjátok a Teremtő Istenetek szeretetét! Ti mindig és mindenben ragyogni, és örülni fogtok! Előre!.. A rettenetes becsapás már úton van! Minden be fog teljesedni! A próféciák be fognak teljesedni! Az idő közel! Én közbe fogok lépni hogy haza vigyelek benneteket! Gyermekeim! Megáldalak benneteket az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

A ti Jézus Krisztusotok világossága legyen veletek! A Szentháromság átölel benneteket és magával visz titeket! Ne féljetek semmitől! Ha ti az Ég mellett maradtok győzni fogtok! A Mennyel..A Mennyel együtt ebben a végső csatában! Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése