2021. március 8., hétfő

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

 

2021. március 7-én, Szentáldozás után az Úr Jézus…

„Nagyon boldog vagyok benned. Teljesen egyesültél Velem. Azért alapítottam az Oltáriszentséget, mert egyesülni akarok az emberekkel. A ti szívetekben érzem a legjobban Magam. Főleg akkor, ha teljesen átadjátok magatokat Nekem. Akkor birtokba veszlek és szentekké formállak benneteket. Azért haltam kínhalált, hogy üdvözítselek titeket. De ehhez szentekké kell válnotok. Az életszentség az Én ajándékom, aminek a csúcsa, ha egyesültök Velem a Szentáldozásban. Belém istenültök, és így hű képmásaimmá váltok. Ezért kiáltottam: szomjazom! Jöjjetek Hozzám! Egyétek Testemet, igyátok Véremet, hogy ily módon elválaszthatatlanul, örökre egyek legyetek Velem. A Mennyben ennek fogtok örülni a legjobban, mert Én mindig a tietek maradok.”

Szentírási megerősítés: Máté 27, 50: „Most Jézus még egyszer hangosan felkiáltott, és kilehelte lelkét.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése