2020. december 1., kedd

Oroszország és Kína árnyéka

A mi Urunk Jézus Jenniferhez 2020. november 5-én:

Gyermekem, Oroszország és Kína árnyai Amerika küszöbén állnak, és népem hamarosan látni fogja, hogy Kína csápjai milyen messzire nyúltak a kormányotokon belül.Jennifer tegnap délután engedélyt adott arra, hogy ezt az igét közzétegyük. Este megjelent egy hír, amelyben egy kínai professzor megdöbbentő beismerése hangzott el arról, hogy "milyen messzire nyúltak el Kína csápjai" az amerikai kormányon belül. Íme a hír (nem támogatjuk a Fox News-t vagy a kommentárt, de alább közöljük ezt a történetet, hogy önök is hallhassák a kínai professzor szavait):





 

11/7/2020

17:00 óra.

Gyermekem, hamarosan világosságot hozok egy olyan nemzetnek, amelyet a kapzsiság nevében sötétségbe taszítottak. Mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom győzni fog.

 

11/23/2020

18:30.

Gyermekem, mondd meg gyermekeimnek, hogy itt az ideje, hogy felvegyék a hit páncélját. Túl sokakat manipulál a félelem azoktól, akiknek nincs hatalmuk felettem, mert Én Vagyok Jézus. Sokan várnak az igazságosságra, de én azt mondom nektek, hogy most van itt az ideje, hogy úgy imádkozzatok, mintha az igazságosság ma jönne el, mert nem tudjátok a napot vagy az órát, de a változás a láthatáron van. Gyermekem, kelettől nyugatig nagy megrázkódtatás lesz érezhető az egész világon. Amikor az ember eljön, hogy szembenézzen a számadással a kicsinyeim ellen elkövetett bűnökért, tudd, hogy a föld az ember bűnének mélysége szerint fog reagálni. Most van itt az ideje, hogy felébredjetek a körülöttetek lévő világban. Most van itt az ideje, hogy Teremtőtök elé járuljatok, és megbánjátok bűneiteket. Jaj azoknak, akik arra törekszenek, hogy manipulálják Teremtésemet, tervemet. Jaj azoknak, akik arra törekszenek, hogy bezárják Egyházam ajtaját, és lecsupaszítsák létezésemet a föld színéről. A Föld nem a ti területetek. Ti egy olyan küldetésen vagytok itt, amelyet Mi, a ti Háromságos Istenetek terveztünk, azzal a céllal, hogy szeressetek és szolgáljatok. Szeretetben és irgalomban figyelmeztetem gyermekeimet, hogy ne hagyjátok, hogy szíveteket elfogja ez a félelem, amelybe az ellenség igyekszik belétek taszítani. Én már legyőztem a bűnt és a halált, és az Én hűségeseimnek nagy lesz a jutalmatok Királyságomban. Ne féljetek, ne féljetek, mert ami a sötétségben történik népem megtévesztésére, az hamarosan napvilágra kerül. Most menjetek előre, mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.

11/30/2020

12:15.

 

Gyermekem, amikor az emberiség szabadságra törekszik, akkor azt választja, hogy szabad akaratát éli meg, amelyet a teremtés kezdete óta az emberiségre rendeltem, hogy betöltse küldetését, amelyre küldtem. Az emberiség szabadságának korlátozása azt jelenti, hogy korlátozza képességét, hogy megfeleljen a Mennyei Atya akaratának. Most menjetek előre, mert Én Vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.

Ma egy független kanadai hírszolgálat olyan titkos aktákat hozott nyilvánosságra, amelyekből kiderül, hogy a kanadai miniszterelnök is riasztóan összefonódott Kínával: lásd itt.Emlékezzünk vissza erre a Jennifernek szóló üzenetre is 2012-ből:Ma sírva fakadok gyermekeim, de holnap azok fognak sírni, akik nem hallgatnak figyelmeztetéseimre. A tavaszi szelek a nyár felszálló porává fognak változni, ahogy a világ egyre inkább sivatagnak fog tűnni. Mielőtt az emberiség képes lenne megváltoztatni ennek az időnek a naptárát, tanúi lesztek a pénzügyi összeomlásnak. Csak azok lesznek felkészülve, akik figyelnek figyelmeztetéseimre. Észak megtámadja majd Délt, ahogy a két Korea háborúba kerül egymással. Jeruzsálem megremeg, Amerika el fog bukni, és Oroszország egyesül Kínával, hogy az új világ diktátorai legyenek. A szeretet és az irgalom figyelmeztetéseivel könyörgök, mert Én vagyok Jézus, és az igazság keze hamarosan győzedelmeskedni fog.Hogy megértsd, miért tűnik úgy, hogy Amerika központi szerepet játszik a próféciában, olvasd el Az Amerika összeomlása című könyvet.

China and the Storm

Mystery Babylon

The Fall of Mystery Babylon

When Communism Returns

Isaiah’s Prophecy of Global Communism

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése