2019. augusztus 17., szombat

Igaz Élet Istenben Vassula Ryden: Beszélgetések Jézussal


Bárki, aki elutasítja az Egyházam Helytartóját, nem lehet a tanítványom

2019. augusztus 16.
Választott Leányom, az Én Békémet adom neked. Ne zavarjanak meg ezek a kis lelkek[1]. Imádkozz értük! Emlékeztetlek arra, hogy bárki, aki elszánta magát a követésemre, és Nekem szentelt életet próbál élni, ki van téve a támadásnak! Ha ezek a kis lelkek nem akarnak figyelni, soha nem fognak tanulni. Légy türelmes az imában, légy állhatatos, és mutass hajlandóságot a Bölcsességtől való folyamatos tanulásra. Óvakodj a pletykától! Óvakodj azoktól, akik megbélyegzik és elítélik a Pápát, ők csak „dumagépek”, akik maguknak és másoknak kívánnak szerencsét, miközben a Pápa ellen beszélnek. Beragadtak a saját csapdájukba, elragadtatásukban helytelenül cselekszenek. Egyházam mindig kiáll az igazság mellett, és biztonságban tartja azt, tehát mindaz, aki elutasítja az Egyházam Helytartóját, nem lehet a tanítványom; hiányzik belőlük az alázat!
A te feladatod Vassulám, hogy megvigasztald az Embereimet, és beszélj nekik arról a csodálatos Műről[2], amelyet ennek a hitehagyott generációnak készítettem… Az Üzeneteim a szívükhöz szólnak, fényt adnak az útjukon, a Bölcsesség belép az ő szívükbe, és az Istenismeret megörvendezteti az életüket! Az Új Énekem[3], melyet a te Teremtőd és Királyod írt és énekelt, győzelmet hoz a Teremtésemre. Mindazok, akik örvendezve megízlelik Új Dalomat, dicsőítve hirdetnek majd Engem ajkukkal, áldják Nevemet. Meg fogják tanulni, hogy az Én Kegyelemteljes Művem Hatalom, örök Hatalom, ami időről időre megmarad. Legyenek olyanok a fiaitok, a nemzedék, mint a mennyei magok, melyek termékeny talajba hullanak, és a lányaitok legyenek olyanok, mint Egyházam négy sarkának kariatida (tartó)oszlopai, fenséggel és méltósággal telve.
Légy most csendben és hallgass Engem: az az ajándék, amit Szentlelkem adott neked, hogy elviseld az összes megpróbáltatást és nehézséget Értem, szentségre hív, és arra ösztönöz, hogy légy te az egyik pillér, az egyik a kariatida (tartó)oszlopok[4] közül, melyek az Egyházamat tartják. Légy az Én támaszom, és sok nemzetnek erővel tanúskodj. Az Én közelségem tart téged elevenen és bátran, hogy szembe tudj nézni mindazokkal, akik ellenállnak és üldöznek téged. Mivel te jogosan nem félsz a fenyegetéseiktől és nem legyőzni akarod őket. Amint eléd megyek, Én vagyok a te Pajzsod, amely megvéd téged az ő mérges nyilaiktól.
Régen sem rejtettem el előled azt, hogy ha Engem követsz, akkor vadásszá vált férfiak prédájává válsz. Te leszel a célpontjuk, te leszel a játékuk. Megmondtam, hogy olyan leszel ebben a zavaros világban, mint a hegyen felállított jelzőtorony, de te mint egy galamb, az Én szárnyaimon fogsz repülni felettük sértetlenül… és fájdalmasan fogod szemlélni a világot, bánattal és keserűséggel tekintve gonosz tetteikre. Egy bűnbánó szívre van szükségem, egy lélekre, aki hajlandó áldozattá és célponttá válni Értem. Mondtam volna akkor, hogy kiteszlek ezeknek, akik mint vadászok puskáikkal üldöznek téged, magas vérdíjat tűzve ki fejedre annak, aki először elpusztít téged az Üzenetekkel együtt. Mindhiába! Mondom neked, mindhiába![5] Hiábavalóak az ő fenyegetéseik és a fegyvereik, minden hiábavaló! Megfakult már a szemük csillogása, a Halál árnyéka a küszöbükre vetül, és bezárja őket, semmi nem maradt már bennük. Egymás után mennek majd a Halál Völgyébe, és eljön számukra a vég, ahogy kívánják.
Tehát ne felejtsd el, hogy ha Szent Nevem Pecsétjével birtokba veszem egész valódat, az azt is jelenti, hogy birtokában vagy Lelkemnek, aki benned nyugszik. Habár a kis lelkek rágalmaznak téged, menj, és tégy jót, élj Bennem igaz életet, végül a vádlóid hamisnak bizonyulnak majd… légy türelmes, soha ne kételkedj a Szeretetemben… IC


[1] vitatkozó hangokat hallottam az üzenetek közben, de az Úr mindegyiküktől megment…
[2] az IÉI Üzenetek
[3] az IÉI Üzenetek
[4] kariatida szimbolizmusa: a görögországi Karyæ-ből való lányokat különlegesen szépnek tartották, magasak és erősek voltak, akik képesek voltak erős gyermekeket világra hozni.
[5] Jézus itt majdnem kiabált…


http://ichtys.hu/index.php/164-2019-augusztus-16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése