2019. február 14., csütörtök

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2019. február 5. Az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Közel van mindennek a vége. Készüljetek, mert hamarosan kiontják véreteket. Már eltervezték megsemmisítéseteket. Hatalmas keresztényüldözés vár rátok. Az idő itt van. Mindent előre közöltem veletek. Tudtul adtam a jövőt. Ami most következik, az nem az Én akaratom: csak megengedem, mert tiszteletben tartom az emberek szabad akaratát.

Drága gyermekeim! Nagyon szomorú jövő vár a világra. Nemzetek fognak megsemmisülni, tömegek pusztulnak el néhány óra alatt. Már minden készen áll erre, hogy a nemzetek egymásnak essenek, és kiirtsák egymást a Föld színéről. Beteljesül Szent Péter apostol levele: tűz által tisztul meg a világ.
Mint a tolvaj, úgy jön el az Úr napja. Ezen a napon az egek nagy robajjal elmúlnak, az elemek a tűz hevétől felbomlanak, a föld és ami rajta van, elenyészik. Mivel így minden elpusztul, minden tekintetben szentül és vallásosan kell élnetek, hiszen várjátok és siettetitek Isten napjának eljövetelét, amikor is az egek lángba borulnak és felbomlanak, az elemek a tűz hevétől megolvadnak. Mi ígérete alapján új eget és új földet várunk, az igazságosság hazáját. Szeretteim, minthogy ezt várjuk, legyetek rajta, hogy békességben, tisztán és feddhetetlenül találjon benneteket. Urunk türelmét tartsátok üdvösségnek.” (2 Péter 3, 10-15).
Még mielőtt ezt megengedném, a Szentlélek tüze és fénye fogja bevilágítani minden ember lelkét. Némelyek ordítani, üvölteni fognak a fájdalomtól, mert meglátják lelkük nyomorúságos, bűnös állapotát. Mindenki látni fogja azt az utat, amelyet Én szántam neki, hogy azon vonuljon be az örök boldogságba. Látni fogja a maga nyomorúságos életét, hogy mennyire eltávolodott attól az iránytól, amelyet Én szabtam neki törvényeim és a szent Evangélium által. Minél távolabb van ez az út az Enyémtől, annál több szenvedés vár az illető emberre: jobb esetben a tisztítótűzben, vagy egy egész örökkévalóságon át a pokolban.
Drága kicsinyeim! Most kettőzzétek meg imáitokat! Kérjétek a bűnösökre a megtérés kegyelmét, hogy fölismerjék bűneiket, amelyekkel Engem, a végtelenül szerető Istenembert megbántottak, keresztfára juttattak, és kegyetlen kínzással megöltek. A szegek, a korbács, a töviskorona, a hatalmas kereszt a vállamon: ezek mind csak szemléletes eszközei voltak kivégzésemnek. Az igazi ok az emberiség bűne, amelyet ártatlanul Magamra vettem, és kiengeszteltem értük Atyámat.

Drága gyermekeim! Vérkönnyeket hullatok minden egyes elkárhozott lélek miatt. Az emberek oly könnyen elherdálják üdvösségüket, nem merítenek hasznot értük kiontott Véremből, amely lemosná lelkük szennyét, mocskát, és hótiszta lélekkel vonulhatnának be az örök élet csodálatos Országába. Atyám minden embernek helyet készített ott, ahol Ő van. Csupán egy feltétele van annak, hogy valaki bejusson: szeresse az Istent. Istent szeretni annyit jelent, mint az Ő törvényét megtartani. Aki megtartja törvényét, az nem tud rosszat tenni, gyűlölködni, gyilkolni, lopni, hazudni, mert ahol szeretet van, ott állandó béke és öröm lakozik. Atyám ezt szánta az emberiségnek: az örök boldogságot, amely már a Földön kezdődik, és a Mennyben kiteljesedik. De sajnos az áteredő bűn és a sátán kísértése miatt rengetegen elbuknak. Pedig minden kegyelmet, eszközt megadok, hogy állva maradjanak. Ezek: az állandó ima, a személyes, szoros szeretetkapcsolat Velem és a szentségekhez való járulás, amely megadja az embernek, hogy tisztán éljen – már itt a Földön úgy, mint az angyalok a Mennyben.

Gyermekeim! Az éj sötétje már leereszkedik a Földre. Megfosztanak titeket Tőlem: nem leszek többé a szentségekben. Templomaimat bezárják, mert a sátán nagyon jól tudja, hogy ha Engem elvesz tőletek, akkor erőtlenek, betegek, sánták, bénák és vakok lesztek – mert Én vagyok a fény, az erő, a jóság, a szeretet és a védőpajzs ellene. Ha Velem töltekeztek, legyőzitek, mert Én erősebb vagyok nála – Mindenható vagyok. Ezért, drága kicsinyeim, imádkozzatok, hogy megrövidüljenek ezek a napok, hogy megmeneküljenek mindazok, akik ki akarnak tartani Mellettem mindhalálig.

Most van itt az ideje annak, hogy rejtekhelyeket készítsek igaz papjaimnak és híveimnek. Mert nem az számít, hogy milyen külső pompa és díszes körülmények között mutatják be a Szentmisét, hanem csak az, hogy azt tiszta lélekkel tegyék, és Engem, az igaz Istent imádjanak és szolgáljanak. Minden gyermekemet Én indítom és vezetem, hogy hol talál biztonságos rejtekhelyre. Szerezzetek be ostyát, bort és vizet, ami a Szentmise kelléke – hogy ha néha-néha odavezetek egy papot, be tudja mutatni a legszentebb Áldozatot. Ezekre a rejtekben bemutatott Szentmisékre áldom meg a világot, ezért nem fog elpusztulni teljesen. A világ fenntartója, Üdvözítője, egyedüli Királya és Ura Én vagyok, Aki legszentebb Véremmel mostam meg ezt a földgolyót. Vérem ma is rácsurog a kehelyből, amit a Szentmise során fölemel a pap. Vérem most is az Égbe kiált az Atyához irgalomért. Ezért írta Szent Pál Timóteusnak: „egy az Isten, egy a közvetítő is Isten és ember között: az ember Krisztus Jézus” (1 Tim 2, 5) Én közvetítem Atyámnak az emberiség jajkiáltását és az Én kiontott Véremen és keresztre feszített Testemen keresztül látja őket Atyám. Így megesik rajtuk a szíve, mert Engem lát, legszeretettebb, egyetlen Fiát, Aki az életemet adtam oda értük.

Gyermekeim! Ez a Szentmise. A legszentebb Áldozat, a legnagyobb ima, a legfontosabb közvetítés ember és Isten között. Ezért nagyon becsüljétek meg a Szentmisét, és imádkozzatok papjaitokért, hogy tiszta szívvel és kézzel mutassák be azt Nekem, hogy amikor a szívükbe térek, lángra gyújtsam őket, hogy ha kell, csonkig elégő gyertyaként álljanak oltárom mellett, feláldozva életüket Értem és a rájuk bízott nyájért.

Drága gyermekeim! Vonuljatok be lelketek hetedik szobájába! Teremtsetek csöndet kint és bent: ott társalogjatok Velem és imádjatok Engem! Mondjatok el Nekem mindent, kérjetek Tőlem bármit! Alig várom, hogy teljesítsem mindazt, ami a lelketek üdvére válik! Ó, ha tudnátok, hogy micsoda kincses tárház vagyok, mindenható, örökkévaló Király! Kérjetek lelkeket Tőlem, akik mindörökké szeretnek majd Engem a Mennyben, akik hűségesek maradnak Hozzám mindhalálig! Kérjétek a szegény bűnösök megtérését, és magatokra az állhatatosságot és a sírig tartó életszentséget! Azt, hogy mindenkor fölismerjétek, hogy mi az Én legszentebb akaratom, és azt tettekre is váltsátok. Erre áldalak meg titeket Szívem minden emberi értelmet meghaladó, örök, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Az Úr Jézus rendkívül szomorú volt. Itt most egy hatalmas pusztulás következik. Ezek az utolsó órák, amikor még imádhatjuk és engesztelhetjük Őt az emberiség rengeteg bűnéért.

Szentírási megerősítés: Mt 27, 11: „Jézus mondta”

2019. február 13. Az Úr Jézus…

Drága gyermekeim! Az idő eljött. Mindenki tartson bűnbánatot, mert megítélem a népeket. Mindnyájan meg fogtok állni ítélőszékem előtt. Ott az Én szememmel fogjátok meglátni egész életeteket. Előttem nincs titok. Számon kérlek benneteket minden gondolatotokról, szavatokról és cselekedetetekről. Csak ezt hozzátok magatokkal. Testetek elporlad. Amit gyűjtöttetek, elenyészik. Üres kézzel fogtok távozni ebből a világból.
Váltsátok tettekre tanításomat, az Evangéliumot! Aki ezt teszi, bölcs ember, mert jócselekedeteivel kincseket gyűjt magának, amit a Mennyben is birtokolni fog. A ti kincsetek az életszentségetek, és annak jó gyümölcsei. Ha tiszta lélekkel fogadtok Engem a Szentáldozásban a szívetekbe, akkor Magát az Istent birtokoljátok.
Gyermekeim! Én vagyok a leghatalmasabb ajándék. Ti mégis a mulandóságokkal foglalkoztok, és olyan dolgokat gyűjtögettek, amik csak ideig – óráig lehetnek a tieitek. Vegyetek példát a szentekről! Egész életüket feláldozták Nekem és a felebarát szolgálatára. Ez által Engem követtek. Eggyé váltak Velem, ezért a Mennyben egy egész örökkévalóságon át Mellettem lesznek. Megízlelik dicsőségemet és azt a boldogságot, amit emberi szavakkal nem lehet kifejezni. Ti mégis kinevetitek őket, és nem vesztek róluk példát. Ezt a sátán sugallja, mert el akar buktatni benneteket. Irigy rátok, mert ő már végérvényesen elvesztette a Mennyet, amit ti még megszerezhettek magatoknak.
Kicsi gyermekeim! Újra mondom: ne az ideig valókkal foglalkozzatok, hanem az örökké valókkal. Ne a láthatókra figyeljetek, hanem a láthatatlanokra! A látható ugyanis elmúlik, de a láthatatlan örökre megmarad.
Kicsinyeim! Ha csak egy pillanatra megláthatnátok Engem, mindent megtennétek, minden áldozatot és szenvedést vállalnátok, hogy Hozzám jöjjetek. De Én nem akarok erőszakot venni rajtatok. Nem akarom befolyásolni szabad akaratotokat. Azt akarom, hogy az Evangélium megismerése alapján döntsetek Mellettem. Elég tanúbizonyságot adtam csodáim és végtelen szeretetem által, ami miatt az életemet áldoztam értetek a keresztfán. Ha ez nektek nem elég, akkor nem vagytok méltóak rá, hogy meglássatok Engem dicsőségemben, ahogy megmutattam Magam három tanítványomnak a Tábor hegyén.
„Hat nap múlva Jézus maga mellé vette Pétert, Jakabot és Jánost, s csak velük fölment egy magas hegyre. Ott átváltozott előttük. Ruhája olyan ragyogó fehér lett, hogy a földön semmiféle ványoló nem képes így ruhát kifehéríteni. Egyszerre megjelent nekik Illés meg Mózes, és beszélgettek Jézussal. Péter így szólt Jézushoz: „Mester! Olyan jó itt lenni! Hadd verjünk három sátrat: egyet neked, egyet Mózesnek és egyet Illésnek.” (Márk 9, 2-5)
Azt akarom, hogy a Szentírásból ismerjetek meg Engem! Váltsátok tettekre tanításomat! Ha hűségesen kitartotok Mellettem mindhalálig, akkor elnyeritek az örök boldogságot. Ez a Szentírás. Már mindent tudtul adtam nektek. Azért figyelmeztetlek benneteket, mert az idő közel. Az Evangéliumban ezt kértem: Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem ismeritek sem a napot, sem az órát. Ha váratlanul ér benneteket a halál, akkor örökre elvesztek. De ha készenlétben várjátok úgy, hogy törvényeim szerint éltek, akkor megmenekültök. Erre áldalak meg benneteket Szívem minden emberi értelmet meghaladó végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Máté 23, 39: „(Jézus) mondja”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése