2018. augusztus 29., szerda

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2018. augusztus 4. Szentségimádáson az Úr Jézus…

Drága gyermekeim! Értsétek meg végre: Térjetek meg és tartsatok bűnbánatot, mert a haladék lejár. Ütött az óra. Már benne éltek az időben, amikor kinek-kinek megfizetek cselekedetei szerint. Mindnyájatoknak meg kell jelenni isteni ítélőszékem előtt. Én vagyok az Örök Bíró. Atyám Rám bízta az ítéletet. Ezért kicsinyeim, kérve kérlek benneteket, ne tegyétek magatokban hiábavalóvá az Isten kegyelmét. Éljetek a lehetőséggel, amíg még a kegyelem ideje tart, mert mondom nektek: már itt az óra, amikor kegyelmem idejét felváltja igazságosságom haragja. Megfizetek minden bűnösnek. Akkor már nem lesz sem idő, sem alkalom a megtérésre.
Hamarosan fellép az antikrisztus. Mindenféle tévtanokat fog terjeszteni. Megjelenése már elő van készítve. A mai sok tévtanítás az ő útját készíti elő. Most nagy szellemi zűrzavar uralkodik. Csak azok látnak tisztán, akik ismerik az Evangéliumot, és kérik a Szentlélek vezetését. A többiek vakok, akik világtalanokat vezetnek a pokolba. Ők azok, akik hallgatják ugyan az Igét, de tettekre nem váltják. Olyanok, mint a homokra épített ház, ami, ha ráfúj a szél, romhalmazzá válik. Nagyon sok ilyen romhalmaz lelkű ember él ma a Földön. Azért, mert hátat fordítanak Nekem. Nem ismerik tanításomat. „…van ugyan szemük, de nem látnak, van ugyan fülük, de nem hallanak. Beteljesedett rajtuk Izajás próféta jövendölése, mely így szól: Hallván hallotok, de nem értetek, nézvén néztek, de nem láttok. Megkérgesedett e népnek a szíve. Nehezen hallanak a fülükre, a szemüket meg behunyták, hogy szemükkel ne lássanak, fülükkel ne halljanak, s szívükkel ne értsenek, nehogy bűnbánatot tartsanak, és meggyógyítsam őket. (Mt 13, 13-15)
Ők a sátán foglyai. Hiábavalóságokkal töltik meg agyukat. A mammont hajhásszák, de a semmit fogják. Ugyanis mindent itt hagynak. Üres kézzel fognak megállni Előttem. Nem lesz semmi érdemük, amire üdvözíthetném őket. Ezekért kérem imáitokat. Azért, hogy Szent Vérem ne omoljon értük hiába.
Gyermekeim! Éljetek halálra készen! Már elhatározták veszteteket. Értsétek meg: benne éltek az időben, amikor megítélem a világot. Ne késlekedjetek! Halljátok meg szavam, és váltsátok tettekre!
Erre áldalak meg benneteket Szívem féltő szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2018. augusztus 19. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Újból a keresztről szólok hozzátok. Készüljetek, mert hamarosan sokan meg fogtok állni ítélőszékem előtt. Nézzetek Rám, Véremtől áztatott, agyonkínzott Testemre! Rátok is ez vár. Miattam elhurcolnak, börtönbe vetnek, és meg fognak ölni. Nem különb a szolga Uránál. Számotokra is a kereszten át vezet az út a Mennybe. Készüljetek, hogy az a nap ne érjen váratlanul benneteket! Így készüljetek: Éljetek tisztán, erkölcsösen! Kövessetek Engem a keresztúton az önmegtagadás szellemében! Hordozzátok türelemmel azt a kis szálkát, amelyet juttatok nektek keresztemből, melyet azért kaptok, hogy itt a földön levezekeljétek bűneiteket, és ha ezt megtettétek, akkor másokért ajánljátok fel, hogy megmeneküljenek a kárhozattól. Minden áldozatotokat és szenvedéseteket az Én kínszenvedésem és kereszthalálom örök érdemeivel egyesítve ajánljátok fel, mert csak így értékes Atyám előtt. Megáldalak benneteket Szívem, együtt érző, szeretetteljes megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
Szentírási megerősítés: Márk 7, 27: „Jézus mondta”

2018. augusztus 23. Az Úr Jézus…

Az Úr Jézus: „Így imádkozz: Ó lángoló Tűz, Szeretet, Aki az életedet adtad értem! Kérlek, add, hogy én is az életemet adjam Érted! Gyújtsd szívemet lángra, hogy én is lángoljak az Irántad való szeretettől, hogy ebben a lángolásban elemelj Magadhoz! Ámen.

2018. augusztus 24. Az Úr Jézus…

Ezt üzenem X-nek: Drága kisfiam! Szívem szeretete átölel téged. A keresztfán érted kiáltottam: Szomjazom! Üdvözíteni akarlak téged! Add át Nekem az életedet, hogy formáljalak, szent képmásomra alkossalak, mert csak így leszel alkalmas arra, hogy belépj országomba. Abba a dicsőségbe, amelyet Atyám azoknak készített, akik szeretik Őt. Ne félj semmitől! Bízzál Bennem rendületlenül! Mindig melletted állok, a szívedben élek. Csak annyi történhet meg, amennyit Én megengedek. Mindent a te javadra fordítok. Megáldalak téged és édesanyádat szívem csodálatos, minden emberi értelmet felülmúló szeretetemmel az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Lukács 1, 45: „Boldog, aki hitt annak a beteljesedésében, amit az Úr mondott neki!”
2018. augusztus 25. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága Gyermekeim! Az óra eljött. Mindenki menjen fedezékbe! A fedezék az Én irgalmas Szent Szívem. Kéredzkedjetek be ide, hogy biztonságban legyetek, mert egyedül Én tudlak titeket biztonságban tartani.
Drága gyermekeim! Már nem beszélek sokáig hozzátok. Mindent tudtul adtam nektek. Már élitek az üzenetek beteljesülését. Készüljetek! Hamarosan a többi próféciám is beteljesül. Már mindent előkészítettek kiirtásotokra. Jól jegyezzétek meg: csak egy a biztos a halál. Éljetek halálra készen! Ha bármikor jön, várjátok, legyetek készenlétben. Egész életetekben úgy éljetek, ahogy halálotok pillanatában szeretnétek, hogy éltetek volna. Mit jelent ez? Azt, hogy minden élethelyzetben tartsátok meg parancsaimat. Éljetek szeretetben! Szeressetek Engem úgy, ahogy Én szeretlek titeket, hogy az életemet adtam értetek. Nektek is az életetekre fognak törni miattam. Nem különb a szolga Uránál. Ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Ne kérdezgessétek: hogyan történhet meg ez? Mindez váratlanul fog bekövetkezni. Váratlanul fogja érni mindazokat, akik figyelmen kívül hagyták üzeneteimet. De ti, akik olvassátok, és igyekeztek azokat tettekre váltani, olyanok vagytok, mint az okos szüzek, akiknek a lámpásuk tele van olajjal, és bejöttök Velem a menyegzőre. Az olaj a ti életszentségeteket jelenti. Ezt kértem mindnyájatoktól.
Gyermekeim! Az óra itt van. Elérkezett. Sokakat most fogok magammal vinni Atyám dicsőséges Országába, vértanúságuk által. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, mert csak így üdvözülhettek. A gyávák, a képmutatók és az árulók nem jöhetnek be a Mennybe.
Imádkozom értetek most is, mint a Gecemáné kertben, hogy kiálljátok a próbát, és megmeneküljetek a gonosz minden cselszövésétől. Aki hűséges marad Hozzám mindhalálig, azzal együtt vacsorázom Atyám dús asztalánál. Vegyétek nagyon komolyan figyelmeztetésemet! Minden nap éljetek úgy, mintha az lenne az utolsó napotok!
Erre áldalak meg benneteket Szívem lángoló tűz szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: Mt 26, 45: „Aztán visszament tanítványaihoz, s így szólt: „Aludjatok csak és pihenjetek! Elérkezett az óra. Az Emberfiát a bűnösök kezére adják.”
Ef 4, 11-12. 30: „Ő némelyeket apostollá, másokat prófétává, ismét másokat evangélistává, pásztorrá és tanítóvá tett, hogy szolgálatuk betöltésére neveljék a szenteket. Ne okozzatok szomorúságot Isten Szentlelkének, akivel meg vagytok jelölve a megváltás napjára.”


2018. augusztus. 27. Szentáldozás után az Úr Jézus…


„Drága gyermekem, Szívemnek igaz gyöngyszeme! Nagyon-nagyon szeretlek téged. Szem nem látta, fül nem hallotta, amit készítettem neked. Az idő már itt van, amikor belépsz országomba. Várd kitörő örömmel! Így énekelj Nekem a lelkedben dicsőítő himnuszt: Ó drága Megváltóm, Isteni Hitvesem! Jó nekem itt lenni a Te ölelő karodban. Jó nekem itt ülni oltárod lépcsőjén. Ó, mily drága nekem a Te hajlékod! Hát még a szívemben birtokolni Téged, Aki itt maradtál köztünk és magadat adod nekünk! Ó édes Megváltóm! Várva várom hívó szavadat: Jöjj! Beviszlek Atyám házába! Ó mily édes lesz az a pillanat, amikor megláthatlak Téged, Akire oly nagyon vágyom. Édes jó Jézusom! Kérlek, add kegyelmedet, hogy életem minden percében hűségesen várjalak, hogy ki ne aludjon lelkem szeretetlángja. Mindvégig csak Rád szomjazzak, Téged óhajtsalak, imádjalak és Hozzád vágyakozzak! Hőn imádott édes Megváltóm, Isteni Hitvesem! Lelkem minden erejével szeretlek és imádlak Téged. Egyedüli vágyam az, hogy színről színre lássalak! Téged, Igaz Megváltó Istenemet és Mindenemet. Ámen.”

2018. augusztus 28. Az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nagy keserűség borítja el a lelkemet. Éppen úgy, mint egykor a Gecemáni-kertben. A szenvedés kelyhét most ti fogjátok kiinni. Az Egyház most megy fel a keresztre. De még előtte végérvényesen kettészakad. Igaz papjaim és híveim rejtekbe kényszerülnek. Üldözni fogják őket, és Velem együtt kiisszák a szenvedés kelyhét. Az üldöztetésben és a szorongattatásban tapasztaljátok meg legjobban segítő kegyelmemet.
Gyermekeim! Készüljetek! Valljatok meg Engem az életetek árán is! Soha ne cseréljetek fel idegen istenekre, soha ne áruljatok el hűtlenül, mert akkor nem tudlak titeket üdvözíteni. Az idegen istenek ugyanis nem tudnak senkinek üdvösséget adni. Az egyetlen Üdvözítő, Messiás Én vagyok. Én, Aki az igazságért vállaltam, hogy keresztre feszítsenek. Az igazság pedig ez: „Én vagyok a Messiás, az élő Isten Fia.” Úgy szereztem meg nektek az örök élet boldogságát, hogy Magamra vettem bűneiteket, és elégtételt fizettem érte Atyámnak. Bármennyire is tagadják: van ítélet. Szavaim ott állnak az Evangéliumban: ezeket letagadni nem lehet. Sőt, az ítélet már itt lángol a világ felett: kézzel foghatóvá válik Atyám haragja, és fiainak megfenyítése. Mert nagy szükség van a gyermekek fenyítésére, hogy meg tudják különböztetni a jót a rossztól. Ha nem büntetném őket, még azt hinnék, hogy akkor is jót cselekszenek, amikor szöges ellentétben élnek Atyám törvényével.
Gyermekeim! Jól vigyázzatok minden gondolatotokra, szavatokra, cselekedetetekre, mert csak akkor jöhettek be Országomba, ha mindezek összeillenek a szeretet főparancsával. Ha nem, akkor bűnben éltek. A számból kijövő kétélű kard által lesztek megítélve. Ez pedig nem más, mint az Evangélium és a szeretet főparancsa. Ezért igyekezzetek tettekre váltani tanításomat addig, amíg a Földön éltek, mert utána nem lesz rá lehetőségetek. A halál után az ítélet következik, és el fogjátok venni tetteitek jutalmát vagy büntetését. Szavaim nagyon súlyosak és kemények mindazok számára, akik elutasítják tanításomat, az Evangéliumot, és üzeneteimet, amellyel fáradhatatlanul újra meg újra figyelmeztetlek benneteket. De mindazok számára édesek, akik tettekre váltják azokat.
Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet Szívem túláradó, végtelen szeretetével adom rátok, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Mt 21, 12 cím: A templom megtisztítása. 13: „Azt mondta nekik: »Írva van: ‘Az én házamat az imádság házának fogják hívni’, ti pedig rablók barlangjává teszitek azt«.” Jézus mondja: „Megtisztítom Egyházamat.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése