2015. szeptember 28., hétfő

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2015. szeptember 1. itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Éljetek szüntelen készenlétben! Hamarosan a véreteket fogják kiontani Értem. Jól jegyezzétek meg: aki megvall Engem az emberek előtt, azt Én is megvallom Atyám és szent angyalai előtt. De aki megtagad Engem az emberek előtt, azt Én is megtagadom Atyám és szent angyalai előtt. Tartsatok ki mindhalálig! Csak aki mindvégig kitart, az üdvözül. Nem különb a szolga Uránál. Ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Örüljetek, és ujjongjatok, ha ártatlanul mindenféle rosszat fognak rátok Énmiattam! Nagy lesz jutalmatok a mennyben.



Gyermekeim! Már nem sokáig fogok beszélni hozzátok. Már élitek az üzeneteket, amelyek folyamatosan teljesülnek. Hamarosan meg fogtok állni ítélőszékem előtt. Erre készüljetek! Az idő rövid. Térjetek meg, és minél több lelket mentsetek meg az örök életre! Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de semmi egyebet nem tudnak tenni. A bűntől féljetek, ami elválaszt Tőlem! Mondom nektek: egyetlen veréb sem esik le Atyátok tudta nélkül. Atyám gondoskodik rólatok. Sokkal többet értek ti, mint a verebek. Ha hűségesek maradtok Hozzám mindhalálig, halálotok pillanatában feljöttök Hozzám a mennybe, amit Atyám azoknak készített, akik Őt szeretik. Készüljetek, és készítsetek fel másokat is! Az idő közel. Hamar beteljesülnek szavaim. Megáldalak titeket Szívem túláradó szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”



Szentírási megerősítés: 1 Péter 1, 24-25. „Minden test olyan, mint a fű, a dicsősége, mint a rét virága. Elhervad a fű, s lehull a virága, de az Úr szava örökre megmarad.” 1 Korintus 7, 29. „Az idő rövid.”



2015. szept. 1. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az Óra eljött. Készüljetek! Éljetek szüntelen készenlétben! Most még többet imádkozzatok! Még a legkisebb gyarlóságot se kövessétek el! Éljetek annak tudatában, hogy Előttem minden gondolatotok, szavatok és cselekedetetek nyitott könyv, és mindenről számot adtok ítélőszékem előtt.



Gyermekeim! Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok! Senki se károsítsa meg a másikat! Úgy cselekedjetek, ahogy szeretnétek, ha veletek is tennének. Éljetek mindenkivel kölcsönös szeretetben! Aki visszautasít benneteket, azért imádkozzatok!



Gyermekeim! Gondoljatok arra, hogy ti mindnyájan egy Atya gyermekei, tehát testvérek vagytok. Atyátok végtelen szeretetéből létezhettek. Atyám nagyon bánkódik azért, ha vétkeztek a szeretet parancsa ellen. A gyűlölet, és minden ellenségeskedés a gonosz műve. Atyám arra teremtett benneteket, hogy szeressétek és imádjátok Őt, a teljes Szentháromságot, Akire szomjazik a lelketek. Istenben szeressétek egymást úgy, ahogy Én erre a keresztfán példát adtam nektek. Akkor boldogok lesztek, mert már itt a Földön a Mennyországban éltek. Odaát pedig elnyeritek az örök életet. Fogadjátok meg szavamat! Megáldalak titeket az örök boldogság elnyerésére, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2015. szeptember 12. A kegyelem órájában itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Elérkezett az óra, amikor keresztre feszítik Egyházamat. A világon még soha nem volt ekkora üldözés, ami most van kibontakozóban. A terv már készen áll, végrehajtói készenlétben várják a parancsot, amikor lemészárolják gyermekeimet. Ők azt hiszik, hogy ezzel Istennek tesznek szolgálatot. Nagy sötétség uralkodik az elméjükben. Ők a sátán rettenetes kísértései alatt állnak.



Gyermekeim! Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet és semmi egyebet nem tudnak tenni! Egyedül a bűntől féljetek, ami elválasztana titeket Tőlem. Soha ne álljatok szóba a sátánnal!



Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Hamarosan megrostálom a népeket, hogy lássam, ki a hűséges és igaz, és ki a képmutató. Hűségeseim, akik kitartanak Mellettem mindhalálig, elnyerik az örök élet koronáját, de a képmutatók, akik megmaradnak megátalkodottságukban, soha nem láthatják meg Arcomat.



Gyermekeim! Óvakodjatok minden bűntől, a kísértést már csírájában utasítsátok vissza! Szüntelenül imádkozzatok, gyakran mondjátok el a Szent Mihály arkangyal imát! Munkátokban, pihenésetekben, az ima legyen a ti védelmetek! Amikor hittel kértek Engem, mellettetek állok, vakító fényem beborítja lelketeket és a sátán menekül előletek. Beborítalak titeket értetek kiontott drága Szent Véremmel, hogy Mennyei Atyám csak Szent Véremen keresztül lásson benneteket. Ilyenkor megenyhül jogos haragja, betelik az Irántam való végtelen szeretettel, és Rám való tekintettel nagy irgalmat tanúsít irántatok. Az Én Vérem a ti üdvösségetek. Azért ontottam ki értetek, hogy megmentselek benneteket az örök haláltól.



Gyermekeim! Már itt az óra, amikor nektek is osztoznotok kell sorsomban. Nem különb a szolga uránál, ha Engem üldöznek, titeket is üldözni fognak. Ha Engem keresztre feszítettek, titeket is meg fognak ölni Énértem. Örüljetek és ujjongjatok, amikor mindez bekövetkezik, mert nagy lesz jutalmatok a Mennyben! Mennyei Atyám úgy fog üdvözölni benneteket, és oly nagy szeretettel ölel át benneteket, mintha Engem fogadna, mert ti a legnagyobb szeretetet tanúsítjátok Irántam. Nagyobb szeretete senkinek sincs, mint aki életét adja Istenért, vagy barátaiért.



Kicsinyeim! Éljetek halálra készen! Mondom nektek, mindezek be fognak következni. Hirtelen jönnek az események, az előkészületeket már láthatjátok. Ellenfelem nagyon aljas, kétszínű és hazug. Kihasználja jóhiszeműségeteket és a kétszínűség leple alatt eláraszt benneteket hazug törvénytelen emberekkel, akik a sátán cinkosai, és akik a törvényt lábbal tiporják.



Kicsinyeim! Óvakodjatok! Tartsatok távol magatoktól minden ilyen embert! Fogadjátok megerősítő áldásomat Szívem túláradó szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.



A haldoklók imája:

Uram, itt állok a halál és az örök élet kapujában! Vágyva vágyom karjaidba vetni magamat, de testem még nem engedi el lelkemet. Uram, kérlek, vágd el életem fonalát! Szabadítsd ki porsátor testemből Hozzád vágyódó lelkemet, mert örökké a Tiéd akarok lenni! Jézus, Te az élet és a halál Ura, Te a második isteni Személy, érettem megízlelted a halált, annak minden borzalmával, félelmével, kínjával és keserűségével együtt. Kérlek, erősíts meg engem, zárj be jó erősen az Te irgalmas, szeretettől lángoló Szívedbe, hogy el tudjak szakadni ettől a világtól, a hozzám közel álló szeretett személyektől és minden tárgytól, még a saját testemtől is, hogy soha senkit ne helyezzek Te eléd. Erősíts meg engem, kérlek, hogy Veled együtt ki tudjam mondani: Atyám, ne úgy legyen, ahogy én akarom, hanem ahogy Te! Add nekem a Te végtelen szeretetedet, hogy irántad való szeretetből elfogadjam a halált, mint testvért, aki kiszabadít porsátor testem börtönéből, hogy lelkem Hozzád szálljon, és örökre egyesülve legyen Veled! Hőn imádott drága jó Jézusom, köszönöm, hogy Te ezt a kegyelmet mindazoknak megadod, akik erre vágyakoznak, vagy kérik Tőled. Hittel hiszem, hogy szavaid, amelyeket az Evangéliumban hozzánk intéztél, igazak és ámenek: Atyám házában sok lakóhely van, elmegyek, hogy helyet készítsek nektek, aztán visszajövök és magammal viszlek benneteket, hogy ti is ott legyetek, ahol Én, és lássátok dicsőségemet. Uram, kérlek, add meg nekem ezt a kegyelmet, hogy én már itt a Földön, ebben a siralomvölgyben a Te dicsőségedet szemléljem lelkemben, hogy apostolaiddal együtt a Tábor hegyen legyek Veled, a Feltámadottal, az Örök Élő Istennel. Kérlek, szakíts el engem mindattól, ami idehúz, és vonzzál Magadhoz, hogy mindig csak Rád gondoljak, csak Hozzád vágyakozzak, hogy csak és egyedül a Tiéd legyek. Így készíts fel engem a halálra, a testemtől és az emberektől való elválásra és a Veled való, végső, örök egyesülésre. Ámen.”



2015. szeptember 21. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő eljött. Éljetek szüntelen készenlétben! Hamarosan lezárul a kegyelem ideje, amelyet felvált igazságosságom haragja. Igen. Tudok haragudni is, amint ezt a jeruzsálemi templomban tanúsítottam, és ostorral kikergettem onnan az árusokat. Beolvastam a farizeusoknak, felsoroltam bűneiket. Jaj, neked Korozain! Jaj, neked Betszaida! A pokolba süllyedsz. Most ezt mondom: Jaj, ennek a bűnben fetrengő világnak! A pokolba süllyed. Jaj, mindazoknak, akik hátat fordítanak Nekem és a világ élvezeteiben tobzódnak! Az Evangéliumban ezt mondtam: széles az út, ami a kárhozatba visz. Sokan mennek rajta. De keskeny az ösvény, ami az örök életre visz, csak kevesen találják meg.



Gyermekeim! Ezek az utolsó figyelmeztetéseim. Beteljesülnek szavaim. Templomaimat feldúlják. Papjaimat felkoncolják. Nem lesz többé Szentmise. Tanításomat lábbal tiporják. Akik mégis kitartanak Mellettem, azokat meg fogják ölni. De Én ezt mondom nektek: ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de semmi egyebet sem tudnak tenni. Attól féljetek, aki a testet a lélekkel együtt a kárhozatra viheti. Ez pedig maga a sátán, az őskígyó, aki félrevezette Évát, mert szóba állt vele. Ti ne álljatok vele szóba! A kísértést azonnal vessétek el magatoktól! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, akkor az örök élet lesz az osztályrészetek! Fogjátok meg Édesanyám kezét! Ő tapossa el a kígyó fejét. Tőle retteg az egész pokol, és minden ördög. Imádkozzátok a rózsafüzért! Ez az a tüzes lánc, amellyel megkötözitek a sátánt.



Gyermekeim! Csak rajtatok múlik, hogy ki mellé csatlakoztok. Kérjétek meg Égi Édesanyátokat, hogy terítse rátok a köpenyét, amely a szent angyalok védelme! Hívjátok segítségül Szent Mihály arkangyalt, aki legyőzte a sátánt! Minden kegyelmet megkaptok. Rajtatok múlik, hogy igénybe veszitek-e.



Gyermekeim! Az idő lejár. Életetek véget ér. Utána a számonkérés következik. Mindnyájatoknak meg kell állni ítélőszékem előtt. Mindenkinek megfizetek tettei szerint. Ami most következik, az a bűnök következménye. A pokol összes ördögét kiszabadították bűnös cselekedeteikkel az emberek. Ezért ne csodálkozzatok azon, ami a világban zajlik. Legfőképpen ne Engem okoljatok, hanem magatokat. Kezdjetek el imádkozni! Akkor mérsékelhetitek a csapásokat. Ne az ideig valókra fordítsátok a figyelmeteket, hanem az örökkévalókra! Ha hittel imádkoztok, akkor tehetetlen lesz veletek a sátán. Az Evangéliumban ezt kértem: Szüntelenül imádkozzatok! Ha látjátok, hogy kigyullad egy ház, akkor nem nézitek tétlenül, hanem eloltjátok a tüzet. A most kibontakozóban levő, elharapódzó szükség állapotot csak imával tudjátok megállítani. Ha lesz elegendő ima, megmenekültök.



Gyermekeim! Én szenvedek a legjobban azért, ha egy lélek elkárhozik. Ezt tudnotok kell: Én sok kegyelmet adok minden embernek. Hívogatom őket Magamhoz. A templomba, a Szentmisére, a Szentírásolvasásra, az imára. Sokszor emberek által figyelmeztetem és tanítom őket. Ha igennel válaszolnak, akkor egyre magasabbra vezetem őket az életszentségben. De ha sorozatosan ellenállnak hívásomnak, magukra hagyom őket, mert tiszteletben tartom szabad akaratukat. Ezután ők maguk szolgáltatják ki magukat az ördögöknek, akik gyötrik, kínozzák, becsapják, végül a kárhozatba taszítják. Az Evangéliumban ezt mondtam: Nem akarom a bűnös halálát, hanem hogy megtérjen és éljen. De ha nem akar megtérni, viselnie kell a következményeket. Vérkönnyeket hullatok minden elveszett gyermekem miatt. Én tudom, mi a pokol. Az Evangéliumban beszéltem róla. Egy rettenetes örök kínszenvedés. Én Magamra vettem a ti bűneiteket. Meghaltam értetek, hogy megváltsalak benneteket. De nélkületek, nem tudlak üdvözíteni. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Ti döntitek el örök sorsotokat.



Gyermekeim! A halál már itt kopogtat az ajtótokon. Térjetek meg! Éljetek halálra készen! Az idő lezárul. A halál után már visszafordíthatatlan lesz örök sorsotok. Figyelmeztetésemet vegyétek halálosan komolyan! Térjetek meg még most!!! Ne halogassátok!!! Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”



Szentírási megerősítés: Márk 14, 42. „Itt az óra. Az Emberfiát a bűnösök kezére adják.” Jézus: „Egyházam osztozik sorsomban. Sok vértanú lesz.”


2015. szeptember 27-én du. itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nagyon szomorú idők várnak rátok. Vérkönnyeket sírok azok miatt, akik örökre el fognak veszni. Rengeteg lélek megy a kárhozatba. Azok a gyermekeim, akik hátat fordítottak Nekem, tobzódnak a bűnt tengerében. Szerencsétlen süketek és vakok, annak örülnek, ami miatt jajveszékelni, sírni kellene és azért szomorúak, aminek örülni kellene. Ha keresztet kapnak Tőlem, zúgolódnak, káromolnak Engem, nemhogy örülnének, hogy meg akarom menteni a lelküket, mert a kereszt válik az üdvösségükre. Jaj, annak, aki nem kap keresztet, lemondott arról az Isten. Az ilyen lelkekért senki sem imádkozik.

Drága kicsinyeim! Oly kevesen vagytok, akiket meg tudok szólítani, akik figyeltek szavamra. De a nagy tömeg süket és vak, és nem akar tudomást venni Rólam. Pedig én a keresztfán értük is kiáltottam: „Szomjazom!” Az ő lelküket is üdvözíteni akarom.

Drága kicsinyeim! Mentsétek meg őket! Szent Véremre kérlek, engeszteljetek a bűnösökért, imádkozzatok még többet és hozzatok még több áldozatot! Odaát ezeknek a megmentett lelkeknek fogtok a legjobban örülni, mert ők lesznek a ti kincseitek.

Drága gyermekeim! Sötét felhők sorakoznak az égbolton, a próféciák beteljesülnek. Már itt van a nyakatokon a nagy üldözés. Rejtekből, a sátán eszközei manipulálják az embereket, hogy az iszlámot a keresztények kiirtására uszítsák. Pedig ti mindnyájan testvérek vagytok, a Mennyei Atya gyermekei.

Drága keresztény gyermekeim, akik hamarosan elszenveditek a vértanúhalált, most hozzátok szólok: imádkozzatok ellenségeitekért, gyűlölőitekért, mert őket a sötét gonosz erők mozgatják, a sátánt pedig csak imával és böjttel lehet leküzdeni! Ti, akik véretek kiontása árán fogtok tanúságot tenni Rólam, örüljetek, mert nagy lesz a jutalmatok a Mennyben! Ne féljetek a haláltól! A halál utáni jövőre gondoljatok! Ott lesztek, ahol Én, és látni fogjátok a dicsőségemet. Országomban pedig ragyogni fogtok, mint a Nap, mert senkinek sincs nagyobb szeretete, mint aki életét adja Istenért. Maradjatok rendíthetetlenek a hitetekben, valljatok meg Engem e bűnös nemzedék előtt, hogy Én is megvalljak titeket Atyám és szent angyalai előtt. Aki meg akarja menteni életét, elveszíti azt, de aki odaadja Értem, megnyeri azt.

Kicsinyeim! Az óra itt van. Lezárul ez a korszak. Aki átjön Hozzám, örüljön, mert az élők irigyelni fogják a holtakat. Meneküljetek a szárnyaim alá, mint kiscsibék a kotlós alá, hogy megvédjelek titeket a sátán dühétől, ami tombol, jobban, mint valaha, mert érzi a vesztét, és hogy elközeleg az ő megkötözésének ideje.

Kicsinyeim, ezt a kis időt, ami még ebből a háborúkkal teli világból hátra van, töltsétek buzgó imában és kérjétek hitetek megerősödését! Mondom nektek, a választottak kedvéért megrövidítem ezt az időt. Utána egy új világ következik, az ezer éves béke uralma. Ekkor fognak beteljesülni a próféciák: „Elméjükbe írom, és szívükbe vésem törvényemet. Istenük leszek, és ők népem lesznek. …mindenki ismerni fog a legkisebbtől a legnagyobbig.”(Zsid 8, 10-11). Nem kell majd tanítani az embereknek az Isten ismeretet, mert maga a Szentlélek tölt el mindenkit.

Kicsinyeim! Az idő itt van, készüljetek! Beteljesülnek szavaim. Hamarosan a véreteket fogják kiontani Értem, de ti ne a jelen szomorúságát lássátok, hanem a boldog örökkévalóságot, ami azután következik számotokra. Halálotok pillanatában fölviszlek titeket a Mennybe, Atyám színe elé, ahol örökké boldogok lesztek, hálát és hozsannát zengtek a dicsőséges Szentháromságnak, és Én letörlök szemetekről minden könnyet.

Drága gyermekeim! Ne sajnáljátok odaadni az életeteket Értem! A test nem használ semmit, a lélek az, ami éltet. Lelketek örökké fog élni, de ti döntitek el, hogy hová megy a testetekből, amikor véget ér életetek a Földön. Csak két végállomás van: Mennyország, vagy pokol. Én örök életet szereztem nektek a keresztfán, amikor meghaltam a ti üdvösségetekért. Válasszátok az életet! Jöjjetek Hozzám mindnyájan még most, amikor hívlak benneteket! Már nem beszélek sokáig, szavaim igazak és ámenek, amelyek beteljesülnek a megadott időben, amelyet öröktől fogva elhatároztam. Ti alakítjátok a történelmet. Ami most következik, és ami gonoszság eddig is megtörtént, azt nem Én akartam. Az a ti döntésetek volt. Tiszteletben tartom szabad akaratotokat, azért megengedem ezt a sok rosszat. Az Én akaratom a szeretet és a béke uralma, de ti sokan mégis a gonoszságot választjátok, ezért vérkönnyeket hullatok értetek.

Kicsinyeim! Hamar lezárul ez a korszak. Válasszátok az életet, térjetek meg Hozzám, hogy elnyerjétek az üdvösséget! Erre áldalak meg titeket Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: 1 Tessz. 4, 15. „Az Úr tanítása…”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése