2014. szeptember 22., hétfő

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2014. szeptember 2. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Az idő itt van. Készüljetek! Esdjétek le magatokra és a világra a Szentlélek megvilágosító kegyelmét, hogy megkapjátok Tőle a tisztánlátást.
Így kérjétek:
Szentlélek Úristen kérünk, jöjj, szállj le közénk, vedd birtokba lelkünket, testünket! Vezess minket! Te cselekedj általunk! Te imádkozz bennünk! Te esdd le számunkra az üdvösségünkhöz szükséges kegyelmet kimondhatatlan szavakkal! Te ismered bensőnket, hiányosságainkat. Te Isten vagy. Te tökéletessé és szentté tudsz formálni bennünket. Kérlek, alakíts minket a Te tetszésed szerint! Átadjuk Neked lelkünket, testünket, szabad akaratunkat, egész életünket.
Szentlélek Isten jöjj! Lépj be a mi életünkbe! Szentlélek jöjj! Te működj, Te cselekedj, Te szólj általunk! Te irányítsd gondolatainkat! Tisztíts meg bennünket minden hiábavaló és bűnös gondolattól! Szabadíts meg minket bűneink béklyójától! Indíts bennünket, hogy megbánjuk és meggyónjuk minden bűnünket! A Te szereteted járja át lelkünket! Te szeresd, Te imádd bennünk a mindenkor dicsőséges Szentháromságot! Te engedelmeskedj bennünk Isten akaratának! Te szeresd általunk felebarátainkat, és mindazokat, akiket elénk hozol! Te bocsáss meg általunk minden ellenségünknek, és Te imádkozz bennünk égig érő könyörgéssel, hogy megtérjenek, és velünk együtt szentek legyenek!
Szentlélek Isten jöjj! Áraszd ki fényedet az egész világra! Világosítsd meg minden ember lelkét, még azokat is, akik nem ismernek, és ezért elvetnek Téged! Szentlélek, Te egyetlen pillanat alatt mindent meg tudsz tanítani nekünk. Add meg nekünk az Isten ismeretet, és azt, hogy teljes szívünkből szeressük és imádjuk a Legszentebb Szentháromságot, Benne Isten megtestesült Igéjét, a mi Urunkat, Jézus Krisztust, Aki Tőled fogant a Szűz méhében, Akit megszentelt, Aki megismertette velünk az Atyát, az Ő Igéjét, amely az Ő végtelen, kimondhatatlan szeretete irántunk. Aki úgy szeretett bennünket, hogy a keresztfán kiontott drága Szent Vérével mosta le a mi bűneinket, Ő, Aki soha bűnt nem követett el, hogy kiengesztelje értünk Atyánk jogos haragját. Az Ő Vére van a mi lelkünkön letörölhetetlen örök jelül. A Mennyei Atya, amikor ránk tekint, látja Szent Fiának drága Szent értünk kiontott Vérét rajtunk, és megenyhül jogos haragja. Ó, Jézus, Aki ily nagy árat fizettél értünk a keresztfán! Légy irgalmas hozzánk! Hajolj le a bűnösökhöz, ne hagyj elveszni minket, egyetlen lelket sem! Drága Szent Véredre kérünk! Ments meg minket az örök kárhozattól! Add kegyelmedet, hogy Irántad való szeretetből megbánjuk minden bűnünket! Meggyónjuk azokat, és elnyerjük bocsánatodat.
Szentlélek jöjj! Világosíts meg bennünket ezekben a zavaros időkben, amikor a sátán ezerféle módon kísért, és el akar veszíteni. Szentlélek jöjj! Légy a mi biztos pajzsunk! Te vívd meg általunk harcainkat a sátánnal!
Szentlélek jöjj, maradj mindig velünk! Vezess Jézushoz, az Ő keresztje alá, hogy drága Szent Vére borítson be minket! E Szent Vér legyen a mi védelmünk, megváltásunk záloga! Szentlélek, így vigyél fel minket az örök hazába, ahol vég nélkül fogjuk dicsőíteni és magasztalni Veled és Általad az Atyát, a teljes Szentháromságot, Aki azoknak készítette országát, akik Őt szeretik. Erre áldj meg minket Szentlélek Úristen az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2014. szeptember 8. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

Ezt üzenem X-nek: Ne az ideig valókkal foglalkozzon! Ezek oly gyorsan elmúlnak, mint ébredéskor az álomkép. Ítéletem már itt van a küszöbön. Ellenfelem most tombol a legjobban, mert tudja, hogy már nagyon kevés az ideje. Azt tanácsolom neki, hogy minden szabad idejében imádkozzon! Szent Vérem litániáját (Hozsanna 66. old.) naponta többször is. Az irgalmasság rózsafüzérét, az ördögűző imát, kérje Szent Vérem oltalmát, hogy borítsam be őket értük kiontott drága Szent Véremmel, szabadító imát, Viennay Szent János imáját az imák nehéz helyzetekben c. imafüzetből. Ajánlja fel magát Nekem, az Én örök érdemeimmel egyesítve engesztelő áldozatul! Ezzel rengeteg lelket ragad ki a sátán karmából. Megerősítem őt a sátánnal vívott harcra, és nemsokára megszabadítom. Megáldom őt engedelmességéért, amelyet Irántam való szeretetből tesz, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Márk 4,11. „(Jézus) ezt felelte: Megkaptátok az Isten országa titkát…”


2014. szeptember 9. itthon az Úr Jézus…



„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Éljetek halálra készen, mert hamarosan megélitek mindazt, amit az Evangéliumban mondtam nektek. „Halálra adja majd a testvér a testvért, az apa a gyermekét, a gyermekek meg szüleik ellen támadnak, és vesztüket okozzák. Mindenki szemében gyűlöletesek lesztek nevemért. Aki azonban mindvégig kitart, az üdvözül.” (Máté 10, 21-22.) „Azokat, akik megvallanak Engem az emberek előtt, Én is megvallom majd mennyei Atyám előtt. De aki megtagad az emberek előtt, azt Én is megtagadom mennyei Atyám előtt.” (Máté 10, 32-33.)

Gyermekeim, imádkozzatok, mert most jön el a nagy megmérettetés ideje. Imádkozzatok Belém vetett hitetek megerősödéséért, és a hűség kegyelméért, hogy mindhalálig kitartsatok Mellettem, ha kell, még véretek kiontása árán is. A tét hatalmas: örök élet, vagy örök halál. „Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, a lelket azonban nem tudják megölni! Inkább attól féljetek, aki a kárhozatba vetve a testet is, a lelket is el tudja pusztítani!” (Máté 10, 28.) Ez a bűn, és a sátán. Aki odaadja életét Értem, megmenti azt. Az életetek a földön rövid, hamar véget ér. Csak egy számít: az, amit a főparancsba adtam. Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből, minden erődből, és csak Neki szolgálj! Úgy szeressétek egymást, ahogy Én szerettelek benneteket, hogy az életemet adtam oda értetek! Ha így éltek, nincs mitől félnetek, mert semmi sem választhat el az Én szeretetemtől. „Ki szakíthat el bennünket Krisztus szeretetétől? Nyomor vagy szükség? Üldöztetés vagy éhínség, ruhátlanság, életveszély vagy kard? Amint meg van írva: Minket minden időben Teérted irtanak, s vágójuhok módjára tartanak. De mindezeken diadalmaskodunk Őáltala, Aki szeret minket.” (Róma 8, 35-37.)

Már mindent tudtul adtam nektek. Most csak emlékeztetlek benneteket, hogy éljetek szüntelen készenlétben, mert ez a legfontosabb. Megáldalak titeket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: „Máté 4, 17. „Jézus elkezdett tanítani. Tartsatok bűnbánatot…!”


2014. szeptember 19. Szentségimádáson Jézus…


„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Hamarosan soha nem látott hatalmas keresztényüldözés fog végigsöpörni a földön. Valljatok meg Engem ez előtt a bűnös nemzedék előtt, hogy Én is megvalljalak titeket Atyám és szent angyalai előtt. Ne féljetek üldözőitektől! Ha látom szívetekben az Irántam való hűséget és az elszántságot, hogy mindvégig ki akartok tartani Mellettem, olyan erőt és ékes szólást adok, hogy senki sem tud megcáfolni benneteket a hiteteket illetően, sőt vértanúságotokkal sokakat meg fogtok téríteni. Most arra kérlek benneteket, hogy imádkozzatok magatokért és minden vértanú keresztényért, hogy megkapjátok Tőlem a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét. Ne az ideig valókat lássátok! Ezek mind elmúlnak. Az örökkévalókat nézzétek, amit Én ígértem nektek. Ha mindvégig kitartotok, az örök boldogság lesz az osztályrészetek. Már most készüljetek fel, mert nagyon hirtelen fog kitörni az üldözés. Erősítsétek meg magatokat a Szentségekkel, és még többet imádkozzatok! Elmélkedjetek azon, hogy mily nagy árat fizettem értetek a keresztfán! Belőlem, a keresztre Feszítettből merítsetek erőt! Engem az Én Vértől ázott Testemet lássátok a keresztfán! Mily nagy áldozatot hoztam értetek. Ti is, amikor Felőlem kérdeznek, meg kell vallanotok üldözőitek előtt. Nektek is az életeteket kell adni Értem, Aki ártatlanul Magamra vettem a ti bűneiteket, és meghaltam értetek, hogy ti üdvözüljetek. Senkinek sincs nagyobb szeretete annál, mint aki életét adja barátaiért. Ha szerettek Engem, nektek is az életeteket kell adnotok Értem.

Gyermekeim! Az idő rövid. Éljetek halálra készen, vagyis életszentségben! Akkor nem ér meglepetés. Bejöttök Velem a mennybe, Atyám dicsőségébe. Már mindent tudtul adtam nektek. Most már a beteljesült eseményeket élitek. Maradjatok hűségesek Hozzám! Soha el nem múló, örök boldogság részesei lesztek. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Atyám öröktől fogva azoknak készített, akik szeretik Őt. Csak Istenben tudjátok egymást szeretni. Váltsátok tettekre tanításomat, az Evangéliumot, mert ez maga a szeretet megélése. Ha így éltek, boldogok lesztek itt a földön, és az egész örökkévalóságon át. Akkor Istenben éltek, és Ő bennetek. Merüljetek el Bennem, a végtelen örök szeretetben, mint parányi vízcsepp a hatalmas óceánban! Semmisüljetek meg teljesen! Mindig csak az Én akaratomat akarjátok cselekedni! Ti is úgy imádkozzatok, ahogy Én: Atyám, ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd! Akkor ti is nagy dolgokat fogtok művelni, mert Atyám általatok cselekszik. De ha a magatok akaratát követitek, akkor leromboljátok magatokban Isten örök tervét. Atyámnak minden egyes emberrel örök szent terve van. De ez csak akkor valósul meg, ha az egyén szüntelenül keresi és megvalósítja magában Isten örök tervét. Ha nem, lerombolja azt. Figyeljétek magatokban a lelkiismeret szavát! Az Isten bennetek lakik, a lelketek legbenső lakásában. Arról ismeritek fel, hogy Isten akaratát teszitek, hogy mély béke és öröm honol a lelketekben. De ha ellenkeztek Isten akaratával, nyugtalanság és csüggedtség lesz úrrá rajtatok. Ezt tanítottam nektek: aki követni akar, tagadja meg magát, vegye fel minden nap keresztjét, úgy kövessen Engem. Az Isten akaratának a megtétele részetekről mindig önmegtagadást kíván. Ez azt jelenti, hogy kezdetben nehéz megtenni, de utána mindig békét és örömöt terem.

Gyermekeim! Csak akkor jöhettek be egyenesen a földről a mennybe, ha mindig Isten akaratát teszitek, és ez részetekről mindig önmegtagadást kíván. Ha a magatok feje után mentek, akkor nem lesztek boldogok. A tisztítótűzben kell leszenvednetek engedetlenségetek bűneit, rosszabb esetben elkárhoztok. Isten előtt a két legnagyobb erény az alázat és az engedelmesség. Kereszthalálom által mindkettőre példát adtam nektek. Azt mondtam: az az Én eledelem, hogy Atyám akaratát megtegyem. Ti is, ha boldogok akartok lenni, és be akarjátok teljesíteni Atyám rátok vonatkozó örök szent tervét, mindig kérjétek a tisztánlátást, és magatokat megtagadva tegyétek meg mindazt, amire a Szentlélek indít benneteket, ami megegyezik tanításommal. Erre áldalak meg titeket megerősítő áldásommal, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.



Ezt üzenem X-nek: Készüljön, mert hamarosan beemelem vértanú szentjeim sorába. Így készüljön: Legyen türelmesebb! Adjon át Nekem mindent! Legyen teljesen nyugodt! Hagyatkozzon Rám! Én minden szükségletéről gondoskodom. Még mielőtt kérné, megadom neki. Minden kérését meghallgatom. Vele vagyok mindig. Mindenben megsegítem. Legyen nagyon boldog! Hamarosan meglát Engem dicsőségemben, és örömének soha nem lesz vége. Így készüljön: gondoljon erre gyakran! Megerősítő áldásomat adom rá, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Szentírási megerősítések: 1 Péter 4, 19. „Ezért azok is, akik Isten akarata szerint szenvednek, ajánlják lelküket a hűséges Teremtőnek azzal is, hogy jót tesznek.”

1 Péter 5, 7. 10-11. „Minden gondotokkal forduljatok Istenhez, mert Neki gondja van rátok. A minden kegyelem Istene, Aki Krisztusban örök dicsőségre hívott meg benneteket, rövid szenvedés után maga fog majd titeket tökéletessé tenni, megerősíteni, megszilárdítani és biztos alapra helyezni. Neki legyen dicsőség, és övé legyen az uralom örökkön örökké! Ámen.”

Márk 7, 13. „Isten szava.”

2 Péter 1, 14. „…tudom, hogy közel van sátram levetése, amint azt Urunk Jézus Krisztus is tudtomra adta.”



Ezt üzenem Y-nak: Ne az ideig valókkal foglalkozzon, hanem az örökkévalókkal! Az idő rövid. Ne keressen magának feleséget, elégedjen meg az Én társaságommal! Engem imádjon a Szívében! Engem szolgáljon a felebarátban! Velem társalogjon! Nekem énekeljen dicsőítő énekeket! Olvassa naponta a Szentírást, különösen az Újszövetséget! Ez az Én szerelmes levelem hozzátok. Váltsa tettekre az Evangéliumot! Akkor boldog lesz, nem fog hiányozni neki senki és semmi. Én mindig vele vagyok, betöltöm, bearanyozom életét. Erre áldom meg megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Szentírási megerősítés: Márk 1, 17: „Jézus ezt mondta nekik: Gyertek, kövessetek, és emberek halászává teszlek benneteket.” „Kövessen Engem! Emberek halászává teszem.”



2014. szeptember 21. Szentségimádáson Jézus…



„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Éljetek halálra készen! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor üldözni fognak titeket Énértem. Jól véssétek az eszetekbe: ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Ha Engem megöltek, titeket is meg fognak ölni. De aki mindhalálig kitart, az üdvözül. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, ami rátok vár, ha kitartotok Mellettem mindhalálig. Ne féljetek azoktól, akik az életetekre törnek! Ti midig csak Engem lássatok magatok előtt! Az Én Vértől ázott Testemet a keresztfán. Ilyen drágák vagytok Nekem, hogy még az életemet is feláldoztam értetek. Ha viszontszerettek, és ti is az életeteket adjátok Értem, akkor Velem lesztek örökké a mennyben. De ha megtagadtok, elszakítjátok magatokat Tőlem, nem lesztek közösségben Velem. Ez pedig maga a pokol. Az életetek úgyis véget ér. Ne féljetek a szenvedésektől! Én Mindenható vagyok. Olyan erős hitet és lelki édességet adok nektek, hogy semmibe vesztek minden szenvedést. Ha mindig Engem láttok magatok előtt a keresztfán, megtapasztaljátok irántatok tanúsított végtelen szeretetemet. Akkor annyira vágyakozni fogtok arra, hogy mindörökké Velem legyetek, hogy minden áldozatot és szenvedést képesek lesztek meghozni, mert Én adok hozzá erőt. Azért, mert szerettek Engem, és betöltöm vágyatokat, hogy mindörökké Velem legyetek az Én dicsőségemben.

Gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Készítsetek egy kis csomagot, amit ha kell, csak felkaptok, amikor elhurcolnak benneteket. Legyen benne víz, étel, ha kell, gyógyszer, és egy pár váltás fehérnemű. A szívetek legyen tele Irántam való szeretettel! Ezt hozzátok magatokkal a túlsó partra. Készüljetek! Az idő rövid. Hamar lezárul ez a korszak. Sokan meg fognak halni. Amíg még éltek, mentsétek a lelketeket! Hirdessétek az Evangéliumot! Imádkozzatok! Hozzatok sok áldozatot! Higgyétek el, egyedül a lélekmentésnek van értéke ezen a földön. Én is ezért haltam kínhalált a keresztfán. Minden itt marad. De a cselekedeteiteket magatokkal hozzátok. Ébredjetek! Halljátok meg szavam, és váltsátok tettekre! Akkor gazdagon fogtok megállni Szent Színem előtt az ítélet napján. Megáldalak benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: 2 Kor. 12, 8-9: „…az Úr azt felelte: „Elég neked az Én kegyelmem. Mert az erő a gyöngeségben nyilvánul meg a maga teljességében.”



Ezt üzenem X-nek: Drága Kisfiam! Hamarosan meg kell vallanod Engem az emberek előtt. Már nem sokáig leszek köztetek. Elvesznek Engem tőletek. A Helyembe a kárhozatos undokságot, a bálványt állítják ki elétek, hogy azt imádjátok, ami maga a sátán. Ti le ne boruljatok előtte! Inkább haljatok meg, minthogy eladjátok a lelketeket az ördögnek!

Kisfiam! Hirdesd ezt mindenkinek, még azoknak is, akik alig ismernek Engem! Hirdesd, mert az ítélet napján rajtad fogom számon kérni az elveszett lelkeket! Te nagyon nagy kegyelmeket kaptál. De mindezeket nem magadnak kaptad, hanem azért, hogy mentsd a lelkeket. Az idő nagyon rövid. Már most kezdd el a munkát! Az üldözés hamar ideér. Addig fel kell világosítani a lelkeket. Buzgóságod és hited mértékében kapod kegyelmeimet. Megáldalak Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Zsidóknak 12, 22-25. „…ti Jézushoz, a ránk hulló Vérhez (járultatok), amely hathatósabban kiált, mint Ábelé. …ne utasítsátok vissza Azt, Aki hozzátok szól.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése