2014. március 19., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Sokkal jobb elviselni a szenvedést az Én Nevemben, mint dicsőítve lenni a bűnösök részéről azokért a tettekért, amelyek rosszak a Szememben

2014. március 18. kedd, 16:20
Drága szeretett leányom, senki se szégyenkezzen az üldöztetés miatt, amellyel esetleg szembesülhet, mert Keresztényként azzal Engem védelmez. Soha nem szabad félnetek az üldöztetéstől, amelyet az Én Szent Nevemért kell elviselnetek, mert amikor azt érzitek, hogy kritizálnak benneteket, mivel az Igazságot beszélitek, tudnotok kell, hogy ti az Én igaz szolgáim vagytok.
Csak azok, akik Bennem és Velem vannak, szenvednek a gúnyolódástól és gyűlölettől. Közületek azok fognak a legtöbbet szenvedni, akik valóban az Enyéim, és főleg akkor, amikor átadjátok akaratotokat, hogy az, az Én Akaratom legyen. Nektek mindig meg kell azt értenetek, hogy amikor valamelyik szeretett követőmmel szemben a gyűlölet nagyon felerősödik, akkor biztosak lehettek abban, hogy ez azért van, mert az Én Jelenlétem ott a legerősebb. Sokkal jobb elviselni a szenvedést az Én Nevemben, mint dicsőítve lenni a bűnösök részéről azokért a tettekért, amelyek rosszak a Szememben.
Drága követőim, hadd nyugtassalak meg benneteket azzal, hogy ebben az utolsó földi Küldetésemben az Én Kezem minden nap vezet benneteket. Szavam meg fogja indítani a lelketeket és mindazon milliárdok lelkét, akik követni fognak benneteket - mert a világ hamarosan hallani fogja a Hangomat. Ne engedjétek, hogy akadályt állítsanak az utatokba, amikor Rólam beszéltek, amikor az embereket Tanításaimra emlékeztetitek, és felszentelt szolgáimat azon kötelességükre, hogy maradjanak hűek Igémhez, amelyet a Szent Evangéliumok tartalmaznak.
Amikor arra kérnek benneteket, hogy áruljatok el Engem, történjen az bár a Szent Eukarisztia vagy a Szent Biblia egy módosított változata által, akkor ezt nektek nyíltan és minden szégyen nélkül el kell utasítanotok. Nektek azáltal kell megvédenetek Igémet, hogy az Én Nevemben elutasítjátok a hazugságok elfogadását. Annak érdekében, hogy védelemben részesüljetek az üldözőkkel szemben, akik gyalázatos dolgokat fognak elkövetni mind Egyházam, mind pedig azok ellen, akik hűségesek maradnak Isten Igéjéhez, kérlek benneteket, hogy imádkozzátok a Keresztes Imahadjárat ezen imáját:
A Keresztes Imahadjárat 141. imája: Védelem az üldöztetés ellen
Drága Jézus, védelmezz Engem harcom közepette, hogy bármi áron hűséges maradjak a Te Igédhez. Védj meg engem ellenségeimtől. Védj meg Engem azoktól, akik Miattad üldöznek engem.
Osztozz velem fájdalmamban. Enyhítsd szenvedésemet. Emelj fel engem Arcod Fényébe, addig a napig, amíg újból el nem jön Eljöveteled Napja, hogy Örök Üdvösséget hozz a világnak.
Bocsáss meg azoknak, akik üldöznek engem. Fordítsd szenvedésemet vezeklésként a bűneikért, hogy békére találjanak a szívükben, és hogy az utolsó Napon, bűnbánattal a lelkükben üdvözölhessenek téged. Ámen.
Menjetek, és vigasztalódjatok abban a reményben, hogy Nagy Irgalmam Menedékébe viszem minden ellenségemet, és azokat, akik közületek bárkit is üldöznek.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése