2013. január 9., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - "The Warning"

Ne hallgassatok a felnagyított állításokra, melyeket a végidőkről hallhattok
 
2013. január 8. kedd, 21:00
Drága szeretett leányom, miközben a világot Második Eljövetelemre szeretném felkészíteni, azt kell kérnem, hogy valamennyi követőm teljesen bízzon Bennem. Szeretlek benneteket. Én mindig válaszolni fogok imáitokra, hogy mérséklődjenek azok a gonosz cselekedetek, melyeket Isten ellenségei terveznek a világban.
Én, szeretett követőim, megvédelek benneteket. Noha, Én az Igazságot sohasem rejteném el előletek, figyelmeztetnem kell benneteket a hamis próféciákra, melyeket a hamis próféták továbbítanak jelenleg a világban, és melyek félelmet keltenek a lelkek szívében.
Atyám Keze, amint azt már korábban is mondtam, akkor fog lesújtani a gonosz emberekre, amikor megpróbálják Isten gyermekeit elragadni a Földről, még mielőtt alkalmasak lennének belépni Királyságomba.
Sohasem szabad megengednetek a félelemnek, hogy megsemmisítse a reményt, vagy a rémületnek, hogy megsemmisítse a szeretetet. A szeretet el fogja pusztítani a gonoszt. A szeretet erősödni fog a világban és terjedni fog Isten Kegyelme miatt, válaszul gyermekei imáira.
Ne hallgassatok a felnagyított állításokra, melyeket a végidőkről hallhattok. Ne hagyjátok, hogy az ilyen szóbeszédek – melyek közül sok egy képzelgéssel ér fel –, felzaklassanak, vagy megfélemlítsenek titeket. Én, Jézus Krisztus, Irgalmasságomban el fogom pusztítani a gonoszt, mivel sohasem adom fel a lelkeket. Isten maga a Szeretet. Isten Hatalma Mindenható.
Isten irgalmas. Ezt sohase feledjétek el.
Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok, mert nem szabad megengedjétek a szíveteknek, hogy zaklatott legyen, amikor sok gonoszságot meg lehet enyhíteni a világban. Adjátok át magatokat Nekem szeretettel, reménnyel és örömmel, és Én majd elveszem minden félelmeteket és felesleges aggodalmatokat.
Amikor egy nagy ünnepségre készültök, ti mindig vidámak és lelkesek vagytok. És bár a nagy nap előtt sok szétesés és kellemetlenség is előfordulhat, minden el lesz felejtve, amikor a várva várt nap hajnalán felkel a nap.
Így kell Második Eljövetelemre is tekintenetek. Bár tanúi lesztek a gonosz félelem és az ellenszenv keltésében, de ez rövid életű lesz, mert hamarosan majd minden feledésbe merül.
Legyetek békében. Sohase veszítsétek el a reményt Nagy Irgalmasságomban. Én sohasem fogom elhagyni azokat, akik szeretnek Engem.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése