2011. november 10., csütörtök

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

 Sokan fogják elszenvedni, mintegy bűnbánatként, a Tisztítótűz kínjait

2011. november 9. szerda, 15:32
Hallgassátok meg az Én sürgős kérésemet gyermekek, hogy szenteljétek magatokat az Én drága szeretett Édesanyám szeplőtelen szívének.
Ő, a minden kegyelmek Közvetítője, arra rendeltetett, hogy az Én Szent Szívemhez hozzon közelebb benneteket, azért hogy megmentse az emberiséget a rá váró pusztulástól, ha nem határolná el magát a sátán munkálkodásaitól.
Most már sürgős, hogy mindnyájan kitartóan imádkozzatok a lelkek üdvösségéért. Minden lélek Elém fog járulni, és sokak számára ez nehéz lesz. Sokan a Tisztítótűz kínjait fogják elszenvedni, de ez lesz az egyetlen út számukra az örök üdvösségre. Sokkal jobb megérteni, milyen is ez, amíg ezen a földön élnek, mint megtapasztalni ezt a halál után. Amikor átélik ezt a bűnbánatot, ezek a lelkek meg fognak tisztulni, és alkalmassá válnak, hogy belépjenek az Én Új Paradicsomomba a földön. Csak a tiszta lelkek lesznek képesek belépni.  Sürgetve arra kell kérnem benneteket, hogy fogadjátok el ezt az ajándékot, és nézzetek szembe ezzel az elme, a test és a lélek erejével.  De ezt ismerjétek el, és ismerjétek fel annak ami: az örök életre vezető útnak.  Egy lehetőség, hogy megértsétek az Én Isteni Irgalmasságomat.
Most itt az idő, hogy felkészítsétek lelketeket.  Ha bűnbocsánatot kerestek a Nagyfigyelmeztetés előtt, imádkoznotok kell a többiekért is. Nekik is erősnek kell lenniük.
Mostantól imádkozzátok az Isteni Irgalmasság imáját minden egyes nap. Mindannyian. Ez segíteni fog megmenteni azokat a szegény lelkeket, akik lehet, hogy meghalnak a sokktól (a megrázkódtatástól), ezen természetfeletti esemény során, amely hamarosan be lesz mutatva a világnak.
Soha ne veszítsétek el a reményt gyermekek.  Higgyetek Nekem, amikor azt mondom nektek, hogy szeretlek benneteket. Én szeretetből adom nektek ezt az ajándékot.
Szerető Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése