2011. augusztus 31., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Válasszatok ki általatok ismert embereket, és járuljatok Atyám trónja elé, hogy megmentsétek őket

2011. augusztus 30. kedd, 14:30
Drága, szeretett leányom, Szívem szomorúsággal teli, amint drága Gyermekeimre tekintek, akik nem törődnek az előttük álló változásokkal.
Olyan nagyon szeretem őket, hogy mélységes szomorúsággal sírok, mikor látom, ahogyan Engem keresve vándorolnak körbe, de képtelenek Rám találni. Tudják, hogy van egy hiányzó kapocs az életükben, de nem tudják azt beazonosítani. Ez a kapocs a szeretet. Én vagyok a szeretet. Én vagyok az, akit keresnek, de nem tudják, hol keressenek. Én mégis ott állok, türelmesen várakozom, várok rájuk, hogy Felém forduljanak.
Oly sok az elvesztegetett idő, leányom. Gyermekeim rossz helyen keresgélnek, miközben kutatják az elégedettséget és békét, amire vágynak. De képtelenek lesznek megtalálni, hacsak el nem fogadják, hogy csakis az alázatosságon keresztül lesz lehetőségük megtalálni.
Amíg Gyermekeim nem ismerik fel, hogy nem tudnak létezni az Én Atyám, a Magasságos Isten szeretete nélkül, addig szívükben szeretet és béke nélkül fognak meghalni. Kimerült vagyok, leányom. Bárcsak visszatérnének Hozzám azok, akik engem kirekesztettek. Bár abbahagynák a hatalom, a pénz és a földi javak általi dicsőség utáni hajszát, akkor felismernék az igazságot.
Mindannyiatokra szükségem van Követőim, hogy folyamatosan imádkozzatok az elveszett, vak lelkekért. Soha ne hagyjátok abba imáitokat, melyeket ezen a héten az Én Atyám trónja elé fogtok vinni. Kérlek, mondjátok a következőt:
Magasságos Isten, trónod elé járulok ezen a héten, képviselve azon testvéreim lelkét, akik nem hajlandók elismerni létezésed. Arra kérlek, hogy töltsd el őket kegyelmeiddel, hogy szívüket megnyissák Legszentebb Szavaid meghallására.
Kérlek, válasszátok ki azokat az általatok ismert lelkeket, akik nem akarják ismerni Istent, az Atyát, és tegyétek le az Én Atyám elé nevüket. Imátok, ajándékként, az ő üdvözülésükkel lesz megjutalmazva. Menjetek most, Hadseregem, és készüljetek ennek, a gonosz elleni, spirituális (lelki) háborúnak a következő szakaszára.
Szeretett Megváltótok
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése