2011. március 2., szerda

Az Úr Jézus legfrissebb üzenetei Mária Julianna által

Az Úr Jézus legfrissebb üzenetei Mária Julianna által




2011. február 6. itthon a Mária Rádióban élő Szentmise közvetítést hallgattam. Úrfelmutatáskor (Ekkor mindig letérdelek.) az Úr Jézus ezeket mondta a lelkemben: "Nagy keresztényüldözés jön erre a földrészre. Egész Európát be fogja borítani a keresztények vére. Rengeteg vértanúm lesz."



Szentírási megerősítés: 1 tim.4: 1,5,9. "a Szentlélek állítja" "Isten tanítása" "igaz beszéd" "hirdesd" 2 Pt.3,9: "Az Úr nem késik ígéretét teljesíteni..."



2011. február 11. Szentmisén, Szentáldozás után Jézus: "Beburkollak Szívem szeretetébe, hogy ne tudj ellenállni akaratom megtételének."



2011. február 12. Szentmisén, hálát adtam a Szentáldozásért. Majd ezt mondtam: Imádott Uram, kimondhatatlanul boldog vagyok, hogy a szívembe jöttél. Jézus válasza: "Hát még Én mennyire. Ti adtok értelmet rettenetes kínszenvedésemnek és kereszthalálomnak, ha igennel válaszoltok hívásomra, és tiszta lélekkel fogadtok a szívetekbe."



2011. február 13-án a kegyelem órájában itthon imádság közben az Úr Jézus: "Imádj Engem! Merülj el Bennem! Én a tiéd vagyok, és mindazoké, akik szeretnek Engem. Nem hagyom, hogy elvegyenek Engem tőletek. (Itt az üldözésre gondolt az Úr.) Én mindvégig a szívetekben lakom, és egy vagyok veletek. Csak a szereteteteket kérem, és azt, hogy mindvégig engedelmeskedjetek Nekem."



A keresztutat imádkoztam a Mária Julianna lelki napló III. kötetéből a harmadikat. (1999. december 28. 181. oldal) A II. állomás imádkozásánál ezeket mondta Jézus: "Szeresd keresztedet, mert ez hoz fel dicsőségembe, és szenvedéseid által lelkek ezreit, sőt százezreit mented meg a pokol tüzétől." A III. állomásnál pedig ezt mondta: "Te vagy magadnak a legnagyobb ellenséged. Kérd Tőlem, hogy mindig legyőzd a saját akaratodat, és csak az Enyémet tedd! Adj oda mindent Értem, még az életedet is! Akkor Én adok neked örök boldog életet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése