2006. november 14., kedd

Igaz Élet Istenben Vassula Ryden: Beszélgetések Jézussal

A megtérés és a megbocsátás imája
2006. november 13.
Vassula írja: Jézus Krisztus diktálta nekem ezt az imát, mely a megtérés, a gyógyulás és a megbocsátás imája. Azt mondta, hogy erre az „ördögűző imára” szüksége van a mi gonosz nemzedékünknek.
Az emberek nem tudják, hogyan tagadják meg teljesen a Sátánt az imáikban, aki befolyása alatt tartja, ellenőrzése alá vonja és megvakítja, rabságban tartja őket, és sok szenvedést mér rájuk. Jézus azt is mondja, hogy sok ember hamis isteneket (bálványokat) imád.
Ez az ima nagyon hatékony lesz, ha őszinte szívvel imádkozzátok.
Azt mondta az Úr:
Vassulám, béke legyen veled. Mindig örülök, amikor így jössz Hozzám. Amikor a Nevemben beszélsz, hadd szentelje magát Nekem a hívő közösség. Hadd tartsanak bűnbánatot Előttem ezekkel a szavakkal:
Uram, az évek alatt elviseltél bűneimmel együtt, és mindezekkel együtt megszántál engem. Minden módon téves irányba vezettek, de most már többé nem fogok vétkezni. Bántottalak Téged, és igazságtalan voltam Veled. Nem leszek többé ilyen. Ellene mondok a bűnnek, ellene mondok a gonosznak, ellene mondok a hamisságnak, amely befeketíti lelkemet. Szabadítsd meg a lelkemet mindattól, ami szentséged ellen van.
Könyörgök Hozzád, Uram, ments meg minden gonosztól. Gyere Jézus most, gyere most és maradj a szívemben.
Bocsáss meg nekem, Uram, és engedd meg, hogy Benned nyugalomra leljek, mert Te vagy az én Védelmezőm, a Megváltóm és a Fényem, és csak Benned bízom.
Mától fogva minden időben áldalak Téged, Uram.
Elutasítom a gonoszt és más isteneket és bálványokat, mert Te vagy a Leghatalmasabb a világ felett, messze felette állsz minden más istennek.
Hatalmas karoddal ments meg a betegségtől, ments meg engem a fogságból, ments meg engem a bajtól és győzd le ellenségemet, a Sátánt. Jöjj gyorsan segítségemre, ó, Szabadítóm!
Ámen
Én, az Isten, szeretlek téged, kedvesem. Mi ketten? Én vagyok images/heart.png

http://ichtys.hu/index.php/181-2006-november-13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése