2017. július 4., kedd

Enoch-nak adott Üzenet.

Kapcsolódó kép

Enoch-nak adott  Üzenet.


2017-07-03.

Sok tűzgolyó formájában közeledik a tűz az Égből, és elviszi a
felkészületlen emberiséget. A tudósok nem tudják megállítani, mert ez
az én igazságom eszköze, hogy  megtisztuljon a bolygó.
Ne feledjétek, hogy a megpróbáltatások idején,  imádkoznotok kell,
elviselhetőbbé váljanak  ezek a napok.
Nyájam túlnyomó többsége továbbra is nyugodtan tölti napjait, ügyét,
mintha semmi sem történne.
Pedig én régóta hívom őket, hogy megmeneküljenek a haláltól, az örök
fájdalomtól.
De népem makacs és nem törődik szavaimmal, most megtanulják mi a szenvedés.
Ó emberiség, mielőtt az igazságosság napjai bekövetkeznek jöjjetek hozzám.
Mire vársz, az életed forog kockán. Ti tévúton járó emberek, jöjjetek
hozzám alázatos és töredelmes szívvel, és Én megbocsájtok Nektek.
Testem és Vérem táplál titeket, hogy megerősödjetek és
kiálljátok az Én Igazságomat. Ellenségem uralkodásának utolsó napjai, egyben a nagy nyomorúság ideje is.
Miután megszentségtelenítik az Én házamat, nektek híveim menekülnötök
kell barlangokba és egyéb búvóhelyekre, mint ahogy azt első
tanítványaim tették az  üldözés idején.
Készüljön fel a nyáj, mert baljósak a napok.
Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de nem tudják megölni a lelket.
Azoktól féljetek, akik képesek megölni a testet is és a lelket is.
Békét hagyok rátok, az én békémet adom nektek.

Térjetek meg, mert az Isten országa közel van.
Jézus a Jó Pásztor.
Tedd ismertté üzenetemet az egész emberiségnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése