2012. január 8., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

Ha ítélkeztek és káromoltok másokat az Én nevemben, akkor arcul köptök Engem


2012. január 7. szombat, 15.40
Drága, szeretett leányom, miközben Követőim továbbra is harcolnak egymással, a világnak adott ezen Szent Üzeneteim hitelességét illetően, egyre több és több lélek távolodik el Tőlem.
Ti, akik azt valljátok, hogy ismertek Engem, tudnotok kell, hogy Irántam érzett szereteteteket bizonyítanotok kell.
Nem elég csak mondanotok, hogy szerettek Engem. Mindenekelőtt felebarátotokat kell szeretnetek.
Hogyan szeressétek felebarátotokat? Szeretettel és tisztelettel bánva velük, mindegy, hogyan bántanak meg benneteket.
Jaj, annak közületek, aki másokat rágalmaz az Én nevemben! Ti elvesztetek Számomra. Ti, amikor szívetekben alázat nélkül ítélkeztek és káromoltok másokat az Én nevemben, ti akkor arcul köptök Engem.
Ne feledjétek, ti nem Engem képviseltek, mikor másokat rágalmaztok, vagy nyilvánosan gyűlöletet mutattok mások iránt.
Mégis sokan azok közül, akik az Én szent apostolaimnak vallják magukat, beleesnek a sátán csapdájába, melyet azért állított, hogy elgáncsolja őket.
Azt mondom, el innen! Imádkozzatok megbocsátásért.  Sokkal jobban teszitek, ha több időt töltötök imádkozással felebarátaitok üdvösségéért.
Mennyire szeretném, ha azon követőim, akik azt mondják, hogy az Én nevemben jönnek, úgy viselkednének, ahogyan azt tanítottam nekik. Mennyire megbántják azokat a szegény lelkeket, akik a végsőkig alázatosak próbálnak maradni az Én szememben.
Óriási szükség van a tisztánlátásra ezen isteni ajkaimról származó Szent Üzenetek tekintetében, ezekben az ilyen jellegű utolsó üzenetekben, ezekben az utolsó időkben.
Soha ne az alapján alakítsatok ki saját véleményt, hogy hibásan értelmezitek Tanításaimat, vagy, hogy ki vagyok Én.
Én mindenekfelett, és elsőként az Irgalom Istene vagyok, még mielőtt eljövök, mint Bíró.
Mindannyiatokat szeretem, de ugyanazt a szenvedést élem át ma is, mint amelyet az Én időmben a Getszemáni Kertben átéltem. Sosem fogok megpihenni, míg meg nem mentelek benneteket a gonosztól.
Bárki, aki azt mondja, hogy nem szenvedek, az nem ismer Engem.
Bárki, aki azt gondolja, hogy joga van az Én nevemben mások felett ítélkezni, az nem szeret Engem igazán. Ellenkezőleg, az ilyen ember gőgös, és csak saját magát szereti.
Bárki, aki megfenyeget másokat, erőszakkal kényszerítve őket, hogy higgyenek Bennem, az is félreértelmezi a szeretetről, az alázatról és a türelemről adott Tanításaimat.
Sok jó szándékú keresztény hiszi, hogy az ő feladata elemezni és újraértékelni Tanításaimat. De a legtöbb elemzésük emberi és logikai érvelésen alapszik, melynek Királyságomban igen csekély a jelentősége.
Mikor arra buzdítalak benneteket, hogy váljatok kicsinyekké az Én szememben, azt úgy értem, hogy egy gyermekké, aki semmit sem kérdőjelez meg.  Úgy értem, egy olyan gyermekké, aki teljes mértékben bízik édesapjában, félelem nélkül szívében.
Míg nem váltok kicsinyekké az Én szememben, addig nem vagytok alkalmasak arra, hogy az Én nevemben beszéljetek.
Mikor meglelitek azt az alázatot, melyet Én kívánok, csak akkor tudtok nekem segíteni a lelkek megmentésében.

Tanítótok
Az Emberiség Megváltója
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése