Az ausztrál katona, Dillon Beatson, hitvesztett katolikus és önjelölt ateista volt, aki ivott és nevetségesnek tartotta a vallást.

Élete egy helikopter baleset után megváltozott a Közel-Keleten tartott kiképzési missziója során. A baleset miatt közel került a halálhoz (CatholicNewsAgency.com, január 21). Egy katona meg is halt.

Az baleset során Beatson a homokba zuhant. A propeller pengék forogtak körülötte. Azt gondolta: "Ennyi". Aztán meglepetésére felkiáltott: "Istenem, kérlek, ne hagyd, hogy meghaljak." Addig azt hitte, hogy Isten mese.

A baleset után Beatson elkezdett érdeklődni a vallás felé: "Bementem a latin misére - nem is tudtam, hogy létezik ilyen - és beleszerettem." Beatson gyakorló katolikus lett, aki a hitet "kincsnek" tartja.

Most úgy érzi, "mintha a gyerekkoromat valamilyen módon kirabolták volna, hogy nem Krisztus szeretetével nőttem fel, és fiatal koromban nem tanítottak meg nekem a katolikus tanokat és erkölcsöt."

https://gloria.tv/post/kK2SqvYCNCxg2Tw6CmSBmU4Bc