2010. november 17., szerda

2010.11.16.

2010. november 16. Kedd
Sajnos a mai napon nagyon sokat kellett tanulnom, ezért nem is tudtam beszélgetni az Égiekkel. Jézus: Drága gyermekem, ne légy szomorú, én megértelek. Amint alkalmad van rá, használd ki az időt a velünk való benső beszélgetésekre.
Pio atya: Drága gyermekem! Szeresd az Urat! Vállald boldogan a feladatokat, melyekkel megbíz téged az Úrjézus. Hidd el, ha minden testi-lelki erőddel követed az Úr akaratát, akkor még sok-sok kegyelem vár rád az elkövetkezendő időszakban.
Mielőtt elindultam a szentmisére, először nem akartam a nyakamban hordani a kék kendőt, de aztán úgy döntöttem, hogy mégis felveszem a Szűzanya kedvéért. Jézus: Drága gyermekem, hidd el, nagyon boldoggá tetted ezzel a cselekedeteddel Édesanyámat.
Szentmise előtt
Látomásban középen ültem, egyik oldalamon a Szűzanya, a másikon az Úrjézus ült. Mindketten szeretettel és mosolyogva fogták a kezemet. Jézus: Drága gyermekem! Édesanyám és Én szorosan melletted vagyunk, és kezedet megfogva vigyázunk rád.
Szentmise elején
Látomásban újból láttam az Úrjézust a trónon ülni. Mellette állt a Szűzanya alázatosan és imára kulcsolt kézzel. Mögöttük angyalok sokasága volt. Jézus: Drága gyermekem! Édesanyám és Én egyek vagyunk a szentmisében.
Evangélium előtt
Látomásban a Mennyei Atya jött el hozzánk, hogy felolvassa nekünk az evangéliumot. Jézus: Drága gyermekem! Megmutattam neked, hogy nemcsak Én olvashatom fel az evangéliumot számotokra, hanem Mennyei Atyám és a Szentlélek is.
Miatyák
Látomásban a Szűzanya középen állt és kitárt karokkal mondta velünk a Miatyánkot. Közben az angyalok körben álltak vagy térdeltek. Jézus: Drága gyermekem! Édesanyám példáján keresztül élhettek a legtökéletesebben.
Isten Báránya
Látomásban az Úrjézus egy fehér keresztre volt feszítve. A kereszt lábánál a Szűzanya, mögötte angyalok sokasága térdelt az Úr előtt. Jézus: Drága gyermekem! Édesanyám példáján keresztül mindig kérjétek irgalmamat.
Isten Báránya után
Látomásban a Szentháromságot láttam. A Szentháromság szívéből egy piros fény áradt, hasonlóan, mint az irgalmas Jézus képen. Jézus: Drága gyermekem! Most úgy láttál Minket, mint a végtelenül irgalmas Szentháromságot. Gyermekem, légy boldog, mert nagyon kevés választottam látott így bennünket.
Szentáldozás
Látomásban a Szűzanya és mellette a Szentlélek fehér ruhában áldoztatott bennünket. Mielőtt odaértem a Szentlélekhez, mosolyogva azt mondta nekem: „Fogadd szeretettel az Úrjézus Szent Testét.” Szentlélek: Drága gyermekem, látomásban megmutattam Magamat neked, hogy lásd hogyan is nézek ki. Készülj fel drága kis választottam, mert a Nagy Figyelmeztetéskor hasonlóképpen fogunk találkozni, mint szentáldozáskor.
Szentmise végén
Látomásban a Szűzanya mosolyogva és szeretettel megáldott bennünket az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében. Előtte mindkét kezében egy keresztet láttam. Szűzanya: Drága gyermekem, ezek a kis keresztek szenvedéseket jelentenek. Másrészt pedig kegyelmeket, hogy szeretettel és örömmel követni tudjátok Szentfiamat a kereszt hordozásában.
Sétáltam a lépcsőkön. A lépcső tetején látomásban a Szűzanya várt rám és kezét felém nyújtotta. Lélekben megfogtam a Szűzanya kezét és együtt sétáltunk. Szűzanya: Drága gyermekem, mindig fogd a kezemet és akkor megmutatom neked az igazi életszentség útját, mely egyenesen a mennybe vezet.
Kápolnában
Látomásban a Mennyei Atya jött el hozzánk, gyermekeihez. Lábainál angyalokat láttam térdelni, majd megáldott bennünket az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése