2010. december 21., kedd

'Szeress engem úgy ahogy vagy !' Jézus bátorító szavai hozzád

Ismerem a nyomorúságodat,küzdelmeidet lelked szorongatottságát,tested gyöngeségeit!Tudok gyávaságaidról bűneidről és mégis azt mondom neked:Add nekem a szívedet szeress Engem úgy ahogy vagy!!

Ha arra vársz hogy angyallá válj mielőtt átadnád magad a szeretetnek ,akkor soha sem fogsz szeretni Engem.Ha gyáva is vagy kötelezettségeid teljesítésében és az erények gyakorlásában ,ha gyakran vissza is esel azokba a bűnökbe ,amelyeket már nem szeretnél többé elkövetni,nem engedem meg neked hogy ne szeress Engem!Szeress engem úgy ahogy vagy !

Minden pillanatban ,akár buzgóság ,vagy szárazság,hűség vagy hűtlenség állapotában vagy szeress Engem úgy ahogy vagy.A te szegény szíved szeretetét akarom;mert ha addig vársz ,amíg tökéletes leszel,sohasem fogsz szeretni Engem!

Nem  teremthetnék-e vajon minden    homokszemből szeráfot ,tisztaságtól,fennkölcségtől szeretettől sugárzót?Nem vagyok -e mindenható? S ha nekem úgy tetszik,hogy azokat a csodálatos lényeket az égnek hagyjam,és előnyben részesítsem szíved szegényes szeretetét,nem vagyok -e mindig ura a szeretetemnek?

Gyermekem !Hadd szeresselek! A szívedet akarom!  Idővel biztosan átalakítalak,ma azonban mégis úgy szeretlek ahogy  vagy ,és azt akarom hogy te is úgy szeress Engem amilyen vagy.Látni akarom hogy válik nyomorúságod  mérhetetlen  mélysége szereteted forrásává.

Szeretem benned a gyöngeségeidet is,szeretem a szegények és nyomorúltak szeretetét. Azt akarom hogy a nyomorúságosoktól szüntelenül ez a kiáltás hangozzék:  “JÉZUSOM SZERETLEK.”

Egyedül és kizárólag a szíved énekét  akarom.Nincs szükségem a bölcsességedre és a képességeidre !Csak egy a fontos számomra:

Hogy lássam szeretettel dolgozol!

Nem erényeidet kívánom. Ha ilyesmiket adnék neked ,te olyan gyönge vagy ,hogy ezek csak önszeretetedet táplálnák. Ne törődj hát vele! Nagy dolgokra is rendelhettelek volna ,de nem,te haszontalan szolga leszel,sőt még azt a keveset is elveszem tőled ami a tied mert csak szeretetre teremtettelek..

Ma szíved ajtaja előtt állok  , mint a koldus ,én a Királyok Királya !! Kopogtatok és várok! Siess nyisd ki nekem!   Ne hivatkozz a nyomorúságodra!   Ha tökéletesen ismernéd ,milyen nyomorult vagy ,akkor meghalnál a fájdalomtól !

Hidd el ,az sebezné meg Szívemet ha látnom kellene hogy kételkedsz bennem és nincs bizalmad irántam .Azt akarom hogy a legjelentéktelenebb cselekedetedet is kizárólag irántam való szeretetedből végezd! Bízom benned hogy örömet szerzel nekem !

Ne bánkódj azon hogy nincs erényed,az enyéimet adom majd neked !Ha szenvedned kell az erőt is én adom hozzá! Ha nekem ajándékozod szeretetedet,viszonzásul annyit adok ,hogy a szeretet gyakorlásával minden álmot felülmúlsz!

Erre gondolj hát és szeress engem úgy ahogy vagy! Neked adtam Édesanyámat.Mindent de mindent az Ő tisztaságos szívén  át adj nekem!Bármi történjék is,arra ne várj hogy előbb életszentségre jutsz ,s csak utánna adod át magad a szeretetnek,mert akkor soha sem fogsz szeretni.Engem és most indulj!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése