2023. január 11., szerda

George Pell bíboros: A Katolikus Egyháznak meg kell szabadulnia ettől a “mérgező rémálomtól”

 

 

Szent Pálnak végső tanúságtétele előtt az Úristen két éves lelkigyakorlatot adott Félix helytartó börtönében. Ahogy a mai napon elhunyt George Pell bíborosnak is megadta a két éves lelkigyakorlat kegyelmét, mert az igazság melletti kiállása kivívta számára ellenségei féktelen dühét és a hamis vádak alapján kapott börtönt. Pell bíboros az ausztrál és római szabadkőművesek kedvenc célpontja volt, aki egy évvel ezelőtt ezt mondta egyik barátjának: “Úgy gondolom, hogy a következő évtizedekben, a mi társadalmunkban az Egyház egyik szerepe az lesz, hogy óvja és védje az Igazság fogalmát.” Ő tanúságot tett az igazságról, halála előtt írt egy rövid értékelést és felhívást a szinodális szinódusról, amely püspöktársai különös figyelmére érdemes. Az alábbiakban ezt olvashatják. Vajon lesz olyan a magyar püspökök közül, aki felveszi a stafétabotot?

A Püspöki Szinódus most azzal van elfoglalva, hogy felépítse azt, amit ők “Isten álmának” tartanak a szinodalitásról. Sajnos ez az isteni álom a püspökök bevallott jó szándéka ellenére mérgező rémálommá vált.

Készítettek egy 45 oldalas füzetet, amely a világ számos pontján tartott “meghallgatás és megkülönböztetés” első szakaszának megbeszéléseiről szóló beszámolót tartalmazza, és ez az egyik legösszefüggéstelenebb dokumentum, amelyet Rómából valaha is kiküldtek.

Miközben hálát adunk Istennek, hogy a katolikusok száma világszerte, különösen Afrikában és Ázsiában növekszik, Latin-Amerikában gyökeresen más a kép, ahol a protestánsok és a vallástalanná válás miatt egyaránt csökken.

A dokumentum címe – minden irónia nélkül – ” Tedd tágassá sátradban a helyet…”, és ennek célja, hogy ne az újonnan megkeresztelteket – azokat, akik válaszoltak a bűnbánatra és hitre való hívásra -, hanem mindenkit befogadjanak, aki elég érdeklődő ahhoz, hogy meghallgassa. A résztvevőket arra buzdítják, hogy legyenek befogadóak és radikálisan befogadóak: “Senki sincs kizárva”.

A dokumentum még a katolikus résztvevőket sem buzdítja arra, hogy tegyenek tanítványokká minden népet (Mt 28,16-20), még kevésbé arra, hogy hirdessék a Megváltót akár alkalmas, akár alkalmatlan (2Tim 4,2).

Az első feladata mindenkinek és különösen a tanítóknak az, hogy a Lélekben hallgassanak. A jó hír eme frissített változata szerint a “szinodalitást” mint az egyház létmódját nem meghatározni kell, hanem csak megélni. Öt kreatív feszültség körül forog, a radikális befogadástól kezdve a misszió felé haladva, részvételi stílusban, “a többi hívővel és a jóakaratú emberekkel való társfelelősséget” gyakorolva. Elismerik a nehézségeket, mint például a háború, a népirtás és a papság és a laikusok közötti szakadék, de a püspökök szerint mindezek az élénk lelkiség révén hordozhatók.

Az egyház mint kitáguló sátor képe, amelynek középpontjában az Úr áll, Izajás könyvéből származik, és a lényeg az, hogy hangsúlyozza, hogy ez a kitáguló sátor egy olyan hely, ahol az embereket meghallgatják, és nem ítélkeznek felettük, nem zárják ki őket.

Azt olvassuk tehát, hogy Isten népének új stratégiákra van szüksége; nem veszekedésekre és összecsapásokra, hanem párbeszédre, ahol a hívők és hitetlenek közötti különbséget elvetik. Isten népének valóban meg kell hallgatnia – hangsúlyozza – a szegények és a föld kiáltását.

Az abortuszról, a fogamzásgátlásról, a nők pappá szenteléséről és a homoszexuális tevékenységről való véleménykülönbségek miatt egyesek úgy érezték, hogy ezekben a kérdésekben nem lehet végleges álláspontot kialakítani vagy javasolni. Ez a helyzet a többnejűséggel, valamint a válással és újraházasodással kapcsolatban is.

A dokumentum azonban világosan fogalmaz a nők hátrányos helyzetének sajátos problémájáról és a klerikalizmus veszélyeiről, bár elismeri sok pap pozitív hozzájárulását.

Mit lehet kezdeni ezzel a katyvasszal, a new age-es jóakarat eme kiáradásával?

Ez nem a katolikus hit vagy az újszövetségi tanítás összefoglalása. Hiányos, jelentős mértékben ellenséges az apostoli hagyománnyal szemben, és sehol sem ismeri el az Újszövetséget Isten Igéjének, a hit és erkölcsre vonatkozó minden tanítás normatívájának. Az Ószövetséget figyelmen kívül hagyja, az ősatyákat és a mózesi törvényt elutasítja, ideértve a Tízparancsolatot is, amelyet nem ismer el.

Elsősorban két dologra kell felhívnunk a figyelmet. A 2023-ban és ’24-ben Rómában tartandó két legutóbbi szinódusnak tisztáznia kell majd az erkölcsi kérdésekről szóló tanításukat, mivel a relátor (előkészítő és vezető) Jean-Claude Hollerich bíboros nyilvánosan elutasította az Egyház alapvető tanításait a szexualitásról, azzal az indokkal, hogy azok ellentmondanak a modern tudománynak. Normális időkben ez azt jelentette volna, hogy relátori működésének folytatása nem helyénvaló, sőt lehetetlen.

A szinódusoknak választaniuk kell, hogy a hitről és erkölcsről szóló apostoli hagyomány szolgái és védelmezői, vagy pedig a megkülönböztetés arra kényszeríti őket, hogy érvényesítsék szuverenitásukat a katolikus tanítással szemben. El kell dönteniük, hogy az olyan alapvető tanításokat, mint a papság és az erkölcs, parkoltathatják-e egy pluralista limbóban, ahol egyesek a bűnöket újraértelmezik, és a többség pedig tisztelettel elfogadja a különbözőséget.

A szinóduson kívül a fegyelem lazul – különösen Észak-Európában, ahol néhány püspököt még azután sem marasztaltak el, hogy érvényesítették a püspök jogát az eltérő véleménynyilvánításra; néhány plébánián és szerzetesrendben már szélesebb körben létezik egy de facto pluralizmus olyan dolgokban, mint a homoszexuális cselekmények megáldása.

Az egyházmegyés püspökök az apostolok utódai, az egyes egyházmegyék legfőbb tanítói, akik népük helyi egységének és a pápa, Péter utóda körüli egyetemes egységnek a középpontjában állnak. Lyon-i Szent Iréneusz óta a püspök egyben a Krisztus tanításához, az apostoli hagyományhoz való folyamatos hűség garanciája is. Ők kormányzók és néha bírák, valamint tanítók és szentségek celebrálói, és nem csupán fali díszek vagy pecsétnyomók.

A ” Tágítsátok a sátrat ” a püspökök gyengeségeire figyel, akik néha nem hallgatnak meg, autokratikus hajlamúak, klerikálisok és individualisták lehetnek. Vannak jelei a reménynek, a hatékony vezetésnek és együttműködésnek, de a dokumentum úgy véli, hogy a hatalom piramisszerű modelljeit le kell rombolni, és az egyetlen valódi hatalom a szeretetből és a szolgálatból fakad. A keresztségi méltóságot kell hangsúlyozni, nem pedig a papi felszentelést, és a vezetési stílusnak kevésbé hierarchikusnak, inkább körkörösnek és részvételi jellegűnek kell lennie.

Minden katolikus szinóduson (és zsinaton) és minden ortodox szinóduson a püspökök voltak a főszereplők. Ezt szelíd, együttműködő módon a kontinentális zsinatokon is érvényesíteni és gyakorlatba átültetni kellene, hogy a lelkipásztori kezdeményezések a helyes tanítás keretein belül maradjanak. A püspökök nem azért vannak ott, hogy egyszerűen igazolják a megfelelő eljárást, és “nihil obstat”-ot nyújtsanak arról, amit tapasztaltak. A szinódus egyik résztvevőjének sem tesz jót, legyen az laikus, szerzetes, pap vagy püspök, ha a szinóduson az a szabály, hogy nem lehet szavazni, és nem lehet javaslatokat tenni. Csak a szervezőbizottság véleményét továbbítani a Szentatyának, hogy az aztán úgy tegyen, ahogyan ő dönt, a szinódussal való visszaélés, a püspökök háttérbe szorítása, amit sem a Szentírás, sem a hagyomány nem indokol. Ez nem megfelelő eljárás, és könnyen manipulálható.

A gyakorló katolikusok óriási többsége nem támogatja a jelenlegi szinódus megállapításait. Az egyházi felsőbb szinteken sincs nagy lelkesedés. Az ilyen jellegű találkozók folytatása elmélyíti a megosztottságot, és néhány jólértesült ember kihasználhatja a zűrzavart és a jóakaratot. A köztünk lévő ex-anglikánok teljes joggal kifogásolják a mélyülő zűrzavart, a hagyományos erkölcs elleni támadást és a kirekesztésről, elidegenedésről, identitásról, marginalizációról, a hangtalanokról, az LMBTQ-ról szóló neomarxista zsargon beemelését a párbeszédbe, valamint a megbocsátás, bűn, áldozat, gyógyulás, megváltás keresztény fogalmainak kiszorítását.  Miért hallgatunk a jutalom vagy büntetés túlvilágjáról, a négy végső dologról, a halálról és az ítéletről, a mennyről és a pokolról?

A szinodális út eddig elhanyagolta, sőt lefokozta a transzcendens dolgokat, a Szentlélekre való hivatkozással elfedte Krisztus központi szerepét, és ellenérzéseket szított ezekkel szemben, különösen a résztvevők körében.

A munkadokumentumok nem részei a tanítóhivatalnak. A megbeszélések egyik alapját képezik; azokat Isten egész népének és különösen a püspököknek kell megítélniük a pápával együtt és a pápa vezetésével. Ez a munkadokumentum radikális változtatásokra szorul.

A püspököknek fel kell ismerniük, hogy van tennivaló, Isten nevében, inkább előbb, mint utóbb.

https://invocabo.wordpress.com/2023/01/11/george-pell-biboros-a-katolikus-egyhaznak-meg-kell-szabadulnia-ettol-a-mergezo-remalomtol/

A statisztika szerint

 

A zsinat után az Egyház új tavaszát várták, a reformált liturgia révén fiatalokkal akarták (?) feltölteni a templomokat, de több mint ötven év alatt a tavasz csak nem érkezett meg, és a templomok sem akarnak megtelni.

“Hja, kérem, ettől szenved minden keresztény felekezet, senkit sem hagyott érintetetlenül a szexuális forradalom és a jóléti társadalom.”

Tényleg?

Az Egyesült Államok statisztikái a fő keresztény “irányzatok” tagjaira jellemző heti rendszerességű templomlátogatások alakulásáról az elmúlt ötven évben (forrás: Ryan Burge twitter-oldala)

Az evangelikálok sosem látott magasságokban (47%), a fekete protestánsok és a főiránynak számító protestánsok nagyjából szinten maradtak, azaz a vasárnapi összejöveteleiken való részvételben is lekövették a népességszám emelkedését. Érdekes, hogy bár a protestánsoknál nincs miselátogatási kötelezettség, de “korunk kihívásai” ellenére láthatóan mégsem hat rájuk az (anti)kulturális gravitáció.

Szemben a katolikusokkal, akiknél a 1972-ben jellemző 45%-os vasárnapi misén való részvétel 2021-re lecsökkent 18%.-ra. De talán püspökeik mégsem voltak elégedettek a csökkenéssel, ezért bezárták a templomokat. Hogy ezzel lendületesebbé tegyék a csökkenést, leszálló ágból szabadeséssé… Tényleg korunk kihívásai lennének az okai a csökkenésnek?

“Nem baj, mert a minőségi keresztények maradnak meg, a többi meg menjen Isten hírével!”

Tényleg?

Mert úgy tűnik, hogy a katolikusok nem különböznek a nem katolikusoktól az Egyház tanításának komolyan vételében – és ez az arányok alapján a maradókra is igaz. Legalábbis a fogamzásgátló szerek és módszerek alkalmazásában biztos nem.

Különböznek a fogamzásgátlók használatában a katolikusok a nem katolikusoktól?

Azt a fránya tavaszt csak nem akarja idefújni a Zsinat Szelleme. Nosza, toljuk ezerrel mi magunk! Ha eddig nem jött be, majd ezután be fog…

 

https://invocabo.wordpress.com/2023/01/11/a-statisztika-szerint/

Stoffán György: Celeb papok önmutogatása helyett – igehirdetést!

 

Most, hogy kezdek belegondolni a jövőbe – no, nem a magaméba, mert nekem jobbára már múltam van –, egyre elkeserítőbb az, amit látok. És most nem a politikára, a háborúra gondolok csupán, hanem a mindennapokra, de főleg arra a kötelezettségre, hivatásra, amit a keresztény egyházaknak kellene viselniük, mert azt vállalták ezen egyházak papjai, lelkészei, prédikátorai, hogy Krisztus tanítványainak utódaiként megismertetik a keresztény tanítást, a krisztusi parancsokat és a Mester utasítására tanítvánnyá tesznek minden népet. Ám, nem ez látszik. Igaz, vannak a közösségi oldalakon szentmisék és istentiszteletek, és ezek valóban jó, hogy vannak. Van azonban egy egyre terjedő fertőzés, azaz, a celeb papok megjelenése ezeken a közösségi oldalakon. No, ezek nem beszélnek, nem tanítanak, mint kedvencem a Nagyfestő Hitvalló, aki nap, mint nap olyan mély gondolatokat ad át, egy-két perces videójában a hallgatónak, nézőnek, amelyeken nem csak érdemes elgondolkodni, de amikor hallja az ember, önkéntelenül is eltöpreng a hallottakon.

A legtöbb celeb papunk azonban csak képeket tesz föl az oldalára – saját magáról, mintha ez bármilyen építő jellegű dolog volna. Pap, miseruhában misézik, áldást oszt, áldoztat stb. Magyarán, teszi a dolgát. Mintha a zongorahangolóról, a kazánkovácsról vagy a zöldségesről tenne ki, munka közben készült képeket bárki, aki dolgozik. Ez persze, megy egy darabig, de aztán egyre inkább visszataszító lesz. Főleg, amikor ezek a celebek különböző műsorok szereplőivé válnak, és ostobaságokat, elvont, sajátos hitfelfogásukat mondják el. Az egyik állandóan pénzt gyűjt, a másik siránkozik a papság nehézségei miatt, a harmadik rendkívül elégedett önmagával…

Pedig, volna mit csinálnia minden felszentelt egyházfinak, ebben a zavaros, és a meredek európai lejtőn egyre gyorsabban haladó világunkban. És nem csak a celebek nem tudják, mit kezdjenek magukkal, de a nem celeb papok és lelkészek is sokszor nem a lényegről beszélnek, olykor pedig furcsán értelmezik a Biblia tanításait. Ugyanis, egyetlen paptól sem hallottam a bűnbánat fogalmát. Igaz, kegyelemről, megbocsájtó Istenről, szeretetről sokat hallunk, de a lényegről alig. A lényeg pedig az, hogy csak akkor várhatunk kegyelmet, irgalmasságot, ha már mi magunk kértük, ha megbántuk a bűneinket, ha elhatároztuk, hogy igyekszünk valamiféle jobb életet élni, és a hitünk parancsait is megpróbáljuk megtartani.

Erre kéne rávezetni az embereket, azokat kellene erősíteni a hitben, akik hallgatják a papot, hogy azután ők tovább tudják adni példamutatással a lényeget, azaz, hogy láttassák a hit erejét a mindennapokban.

Persze, a bűn fogalma is ismeretlenné kezd válni, mert azt halljuk lépten-nyomon, hogy Isten mindent megbocsájt, hogy mindenki eljut az örök boldogságba… noha ez nem igaz. Ma, ahhoz, hogy valóban változás történjék, hogy megerősödjön a maradék kereszténység, nem elég képeket feltenni például XVI. Benedekről, hanem hallatni kellene az Ő tanításait, amelyek végtelenül egyszerűek, szimpatikusak, de félreérthetetlenek.

Ma, a Kárpát-medencében egy közös keresztény bűnbánati évet kellene meghirdetnie keresztény egyházaknak és felekezeteknek. Közöset, mert az út az igazság és az élet maga Krisztus. Nem elég jámbor „Ámen”-eket írni egy-egy tetszetős poszt alá a közösségi oldalakon, majd nem elmenni misére, istentiszteletre, hiszen a neten is meg lehet nézni… A vallás gyakorlása, a közösség ereje és a jó pap működése ad erőt és lehetőséget az igazi bűnbánatra. Nem ökumenikus megbeszélésekre van szükség, hanem közös imára, együttlétre és közös bűnbánatra, hiszen a Krisztust követők is úgy tudják egymást szidni és utálni, mint a legádázabb ellenségek, noha Krisztus az összes kereszténynek hagyta a parancsot: „Úgy szeressétek egymást, ahogyan én szerettelek titeket.” (Jn. 13,34.)

Fontos volna tehát, hogy a Kárpát-medence magyar keresztény közösségeinek vezetői együtt, közös felhívásban fordulnának híveikhez, és hirdetnék meg a bűnbánati évet. Mert a legnagyobb bűnöket pont önmagunk ellen követtük el, így, csak magunkon múlik, hogy változtatunk-e. Ki akarunk e békülni Istennel? Belátjuk-e végre, hogy erkölcsi és hitbéli megerősödés nélkül elveszünk? Felfogjuk-e újra, azt, amit eleink évezredeken keresztül tudtak: a Teremtő Isten nélkül semmi jó nem történhet? Meglátjuk-e végre, hogy Európa azóta lépett a megsemmisülés lejtőjére és vész el lassan, amióta szembeszállt a Teremtés logikájával, Isten akaratával, és mindennel, ami az isteni és az Isten teremtette természetből fakad?

A keresztény tanítás lényege az tehát, hogy szeressük azokat, akikkel egy hitben vagyunk, azaz, akik Krisztust követik és próbáljuk azokat is Krisztust követőkké formálni, akik ma még nem azok. Imádkozzunk azért, hogy a saját hitünk garancia lehessen ebben a munkában. És mindehhez a legfontosabbat hirdessük meg: a bűnbánat évét, amikor kimondjuk, hogy igen, vétettünk Krisztus parancsai ellen, vétettünk a kereszténységünk ellen, mert kapzsik, irigyek, gyűlölködők és gyilkosok vagyunk! Saját nemzetünk magzatgyilkosai…

Sokkal nagyobb figyelmet és rendet kellene tartani a ma már divatiskolákká váló egyházi iskoláknak, hogy ne csak a nevükben, hanem a mindennapjaikban s keresztény iskolákká váljanak. Miért nincs kötelező vasárnapi diákmise? Miért nincs délben Úrangyala imádság, függetlenül attól, hogy milyen óra van? Miért nincs ezekben az iskolákban zene és művészettörténet oktatás? Miért tűrjük el ezekben az iskolákban a festett hajat, festett körmöt, a minit, a kilátszó derekat és a trágár beszédet? Mitől egyházi iskola az, amelyben efféle lehetőség nyílik a diákok számára, és a házirend is alkalmazkodik a mai liberális világ „követelményrendszeréhez”. Igaz, Istennek hála, vannak kivételek, ám a legtöbb egyházi iskola az újgazdag, de az iskolát segítő szülők elkényeztetett gyermekének iskolája lett. Ezeknek pedig, nem probléma százezrekért például Erdélybe vagy éppen Assisibe zarándokolni… Az evangelizálás kevés kivétellel, e területen sem teljes és nem is tökéletes.

Igen, evangelizálni kell, nem képeket kirakni arról, hogy új miseruhánk van és milyen jól áll. Nem magunkat kell mutogatni, hanem magunkból kell adni azoknak, akik hallgatnak, akik ott ülnek a padban és minket hallgatnak! És mi, akik hallgatjuk a papot, mi is felelősek vagyunk azokért, akik még nincsenek ott, ugyanis mi is tanítványokká lettünk és nekünk is törekednünk kell arra, hogy tanítványokká tegyük a környezetünket.

A legelső feladat az, hogy bánjuk meg a bűneinket és éljünk a bűnbocsánat csodájának a lehetőségével… hogy az irgalmas Isten szeretete kiteljesedhessék rajtunk. Mert nem kötelező megvárnunk a háború borzalmas zaját, az éhínséget és a nélkülözést, ami megtanítja az emberiséget arra, hogy mit kellett volna tennie, hogy Isten felé kellett volna fordulnia… Ne legyen késő!

Azonban, bűnbánat nélkül, saját hibáink korrigálása nélkül semmit sem érünk, és semmit sem érünk el! A bűnbánati év és annak meghirdetése, elmagyarázása és ébrentartása a felszentelt papok, főpapok és lelkészek súlyos felelőssége, és ma kötelessége is!

Stoffán György

Az emberi genom módosítása rezonáns, elektromágneses és optikai frekvenciák segítségével

SÜRGŐS FELHÍVÁS! Kérjük, hogy valamennyiünk érdekében a lehető legszélesebb körben terjesszék ezeket a videókat családtagjaik és ismerőseik között, mert súlyos veszélyben vagyunk egy orvosi-társadalmi zsarnokság uralma alatt, melynek célja, hogy elpusztítsa az emberiséget.

Az mRNS injekcióval álcázzák az emberi tudat elrablását. Ez ugyanis a mesterséges intelligencia génmódosító rendszerén alapul, amely intelligens, öntanuló és az emberi lény átszerkesztésének módját eldönteni képes intelligens platform segítségével termel toxinokat a szervezetben.

Az ENSZ a Világgazdasági Fórummal karöltve, az Egyiptomban tartott klímakonferencián elhatározta, hogy mindenáron csökkenteni kell a CO2 kibocsátást, és erre vallási szervezeteket használnak fel, hogy foglalkozzanak a klímaváltozással és hatalmukban tarthatják

Az ENSZ egyetlen világvallást tervez, hogy a vallások az Új Világrend szolgálatában maradjanak

BKP: Ukrajna anya nélküli mesterséges gyermekek gyártását iktatja törvénybe?

 

Mesterséges emberi lények mesterséges anyaméhben való legyártásának bűnös kísérletére került sor. Anyára ebben a folyamatban nincs is szükség. Ennek a sokkoló kísérletnek, amely az ektogenézis nevet kapta, a következménye az emberi természet degradációja. Ez a technológia kiiktatja az emberi élet továbbadásának törvényét, amelyet Maga a Teremtő adott. Annak, hogy a gyereklegyártás folyamata teljes gőzzel elindulhasson, csupán a törvényhozás, valamint az erkölcs és az etika vet gátat.

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://ukrajina.wistia.com/medias/7w2d4e0wed
https://ugetube.com/watch/gNVIGgG1gKgIKuG
https://rumble.com/v278gj2-mestersges-gyermekek.html
https://cos.tv/videos/play/42002504729268224
https://www.bitchute.com/video/JXDCuY6GCxRm/
https://gloria.tv/post/1SQsSSKefwRy1p2Ud9sa9yTMk

Letöltés videó: 302.1 MB, 1280×720 / 91.3 MB, 768×432

 

 

A Katolikus Egyház Katekizmusa (CCC) 2274. pont: „a magzattal (embrióval) fogantatása pillanatától kezdve személyként kell bánni.”

CCC 2275. pont: “Bizonyos beavatkozási kísérletek a kromoszóma- vagy génörökségbe… ellentétesek az emberi lény személyi méltóságával, sérthetetlenségével és egyetlen, meg nem ismételhető identitásával.”

Ezzel szemben az ebből a kísérletből származó emberi produktum nem tarthat törvényesen igényt az emberi jogokra. Az ún. ektogenézis esetében a tudománnyal való visszaélés történt. A világ hatalmasai besorakoztatták ezt a technológiát az „arany egymilliárd“ elérésére irányuló bűnös programajukba. Az felrúgja az összes erkölcsi és etikai gátat. Még a törvényhozást is felhasználják népirtó terveik eléréséhez.

A mesterséges anyaméhről alkotott törvény szélesre nyitja az ajtót az emberiség ellen elkövethető legsúlyosabb bűncselekmények előtt. Nürnbergben ezeket a kísérleteket a legsúlyosabb bűncselekményeknek, tehát az emberiesség elleni bűncselekménynek minősítették. Ezek nagy része a különleges gaztetteket elkövető orvoshoz, Mengeléhez kötődik. A lelkiismeret és emberség nélküli emberek kezén jelenleg a tudománnyal visszaélnek a bolygón élő lakosság tönkretételére használva azt.

Micsoda abszurdum a meg nem született gyermekek legyilkolását szorgalmazó törvénynek érvényt szerezni és azt megvalósítani, még akár az áldott állapot kilencedik hónapjában is, egyidejűleg pedig azt is állítani, hogy a demográfiai krízis majd megoldódik az ún. ektogenézissel. Ez őrültség!

A mesterséges anyaméhhel való bűnös kísérletek, amelyek beleavatkoznak az emberi természetbe, lelki átkot vonnak maguk után. Ez az átok a lelkiismeret és az emberség elvesztését okozza és az emberiség tömeges kiirtásához vezet.

Mire használhatók fel az ún. ektogenézis produktumai? A gyermekek és a jövő generáció jólétére biztosan nem. Hiszen az ember nemcsak anyag, hanem lélek is, és legmélyebb lényege éppen hogy lelki. Már a fogatatás pillanatában egy személyről van szó. Ezért már a fogantatásnál végrehajtott abortusz a meg nem született gyermek meggyilkolásaként minősíthető (CCC 2272). Isten a fogantatáskor belehat az anyagba és a maga lelkét adja bele. Ezért az ember lelki lény. Az ektogenetikus beavatkozások világos lázadást jelentenek a Teremtő Isten ellen.

Milyen következményekkel járhat lelki terén az emberre nézve az ektogenetikus, természetellenes beavatkozás?

Valamiféle démoni faj létrehozatalára ad teret, akik külsőleg emberi lényeknek néznek ki. Őket a transzhumanizmus hamisan homodeusnak nevezi, valójában azonban homodémonusról van szó. A sátánista elitnek a gonoszság lelkének abszolút közvetítőire van szüksége, akivé az ektogenézis ezen produktumainak válniuk kell. Az emberi természet, tehát az emberiség satanizálásának céltudatos folyamatáról van itt szó.

Az új világrend építői a földi pokol megalkotására törekszenek, főként pedig arra, hogy földi élete befejezése után mindenkire a pokol várjon. Ezért lelki szempontból ez egy nagyon komoly kérdés.

Ukrajna az ektogenézisről szóló törvényjavaslattal a saját autogenocídiuma előtt nyit ajtót. A törvény Ukrajna családjogi törvénykönyvében és a polgári törvénykövében eszközölt változtatásokat feltételezi (281. pont) a 8. bekezdés hozzáadásával, amely így hangzik: „Megengedett az embrió kifejlesztése és a magzat kihordása az ektogenézis módszerének segítségével (mesterséges környezetben az emberi testen kívül) a központi végrehajtó szervezet rendelkezése alapján, amely biztosítja az állampolitika véghezvitelét az egészségügy területén.“

1. Ez a törvény a kihirdetése után tíz nappal lép hatályba.

2. Ukrajna kormányhivatala a törvény hatályba lépése után fél éven belül hozzáhangolja saját normatív-jogi aktusait ehhez a törvényhez.

A törvény megvalósítása nem igényel anyagi ráfordítást Ukrajna állami költségvetéséből.

A törvényjavaslatot Danuca O. A. ukrán képviselő terjesztette be 2022.12.26-án és az ukrán parlament elnöke, R. Stefančuk fogadta (nem utasította) el.

Ukrajnában azt mondják: „Ha el akarod pusztítani a nemzetet, pusztítsd el az anyát!“ Az ún. ektogenézisről szóló törvénynél azonban még valami ettől is rosszabbról van szó! Egész Ukrajna átok alá vonásáról! Az ukrán nép, néhány áruló parlamenti képviselő kivételével ehhez a Teremtő Isten és a nemzet, sőt az emberiség elleni lázadáshoz nem szeretné, ha bármi köze is lenne!

Azonban ha nem csupán Ukrajna, hanem az egész emberiség is, radikális módon nem vet gátat ennek a bűncselekménynek, az autogenocídium folyamata folytatódni fog és el fog érkezni abba a stádiumba, ahol már nem lehet leállítani.

Gondoljunk csak arra, hogy milyen gyorsan halad a gyermekek és a családok meggyalázásának és tönkretételének folyamata nemzetközi szinten.

1) A múltban a meg nem született gyermekek meggyilkolását megengedő törvények lettek elfogadva.

2) A gender törvények manapság legalizálják azt a hazugságot, hogy a férfi nem férfi, a nő pedig nem nő. Ezt az őrültséget rákényszerítik a gyermekekre is.

3) A bűnös juvenális jusztícia a gyerekeket elrabolja szerető szüleitől, a nyilvánosság pedig ezt elfogadja hasonlóan ahhoz, ahogy elfogadta a meg nem született gyermekek meggyilkolását és a gender őrületet. Ezzel azonban az emberi közösség bűnrészes ebben.

4) Az Isztambuli szerződés a gender törvénybeiktatását tartalmazza, egyidejűleg azonban a gyermekek elrablását törvényesítő mechanizmust a GREVIO nevű szervezet által. A nyilvánosság pedig ezt elfogadja!

5) Az olyan bűnös projektek, mint amilyen pl. a pekingi Gyermek 2030 projekt elválasztja a gyermekeket a szüleiktől és más emberekről és az agyukba chipet kell ületetni. A gyerekek ellen elkövetett súlyos bűnökről van szó. A társadalom pedig ezzel kapcsolatban hallgat.

6) A gyermekek nemváltó műtétjét szolgáló törvények, amelyek néhol ezt már 12 éves kortól engedélyezik, megállapítják, hogy ezt a ferdeséget a szülők beleegyezésétől függetlenü is végre lehet hajtani. Megfontolás tárgyává tették, hogy már 6 éves kortól jóvá lehessen hagyva. A védtelen gyermekek elleni drasztikus bűncselekmények legalizálásáról van szó! Az emberiség ezt a saját maga ellen elkövetett bestialitást akceptálja, ezzel Isten büntetését vonja magára.

7) A gyermekek fatálisan veszélyes kötelező oltásáról szóló törvények néhány országban a kísérleti mRNS vakcinát is magukban foglalták, úgymond a covid ellen. Ez az mRNS vakcina valójában azonban genetikai szérum. A következményei beláthatatlanok. A genetikai szérum megváltoztatja az ember genómját, ráadásul nanorészecskéket tartalmaz, tehát a csipizálás egyfajta formájáról van szó. Ezek úgyszintén az emberiség és a gyermekek ellen elkövetett bűncselekmények. Szembe kell tehát fordulni ezzel a bűnös diktatúrával, amíg még van rá idő!

8) Az ektogenézisnek nevezett mesterséges anyaméhről szóló bűnös törvény az emberi természet degradálásához és transzhumán lények legyártásához vezet. Az emberiség ezzel a bűntettel kapcsolatban is csak hallgatni óhajt? Itt már olyan visszafordíthatatlan változtatások határán vagyunk, amelyek az emberi természet és maga az emberiség totális likvidálásához vezetnek.

Ha az emberiség továbbra is hallgatni fog, minden ember bűnrészessé válik ezekben a bűnökben.

Mi az, amit minden ember megtehet?

Még adott a lehetőség a hősies szemberfordulásra a bűnös halálgyárral, amely a gyermekek és az emberi természet tönkretételét lehetővé tevő törvényalkotó csalások mögé rejtőzik el. A hősies szembefordulás az ember és az Isten iránti valódi szeretettel kapcsolódik össze. Jézus azt mondja: „Nagyobb szeretete senkinek sincs annál, mint aki életét adja barátaiért.” (Jn 15,13) Manapság a gyermekek megvédése azt jelenti, hogy védem az Istentől adott jogukat a természetes fejlődésükre az édesanyjuk szíve alatt; megszületésük jogát és a szeretetteljes anyai gondoskodásra való jogukat.

Mi az, amit minden őszinte keresztény megtehet?

Vegyél részt a lelki mobilizációban és így az imaőrségben. Ezen a módon olyan démoni erőkkel szállsz harcba, akik szolgálatában álló bűnös emberek az emberiség genocídiumát készítik elő. Az imaőrség minden egyes tagja egy órágyi őrséget vállal a nap folyamán. Így szüntelen imádság jön létre. Egy óra pedig mindenki számára közös, mégpedig 20.00 és 21.00 között. Imádkozz minden nap. Imaőrséged órájában imádkozz egy héten keresztül, három hét pedig szabad, mivel további három imaőr csapat is imádkozik. Kezdetnek mindenki válasszon ki magának egy olyan órát, amely megfelel neki.

Kezdd el már ma és ne várj másokra! A démoni erőkkel (Ef 6,10k) való lelki harcról van szó. Az imaharcba kapcsolódjon bele minden nemzet, de mindenekelőtt egész Ukrajna! Isten győzelmet ad a lélekként működő, de a testet öltött démonok felett is.

 

+ Illés

a Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód            + Timóteus

püspök-titkárok

 

2023. 1. 11.

 

Letöltés: BKP: Ukrajna anya nélküli mesterséges gyermekek gyártását iktatja törvénybe? (2023. 1. 11.)