2023. JÚLIUS 21. 3. PÉNTEK
VÁC, SZENTSÉGIMÁDÁSKOR
Mennyei Atya: Köszönöm imáidat gyermekem!
Drága Atyám, miről szeretnél beszélni?
Mennyei Atya: A hűségről és a hűtlenségről.
A hűség a legmeghatározóbb erény az emberek életében, legyen az ateista vagy keresztény az illető.
A
hűség elköteleződés, szilárd helytállás az ígéret, ígéretek
megtartásában, a hűség kitartás, fegyelem, erő,türelem, határozottság,
következetesség. A hűség szenvedés a hűtlenség megtapasztalásakor, a
hűség bizalom a hűség szeretet.
A hűség kitartás, a hűség jóság a hűtlenség közepette.
A
hűség és a hűtlenség a Bibliában sokszor tetten érhető. A zsidóság
esetében Istenéhez, a Mindenhatóhoz, vagy a Törvényekhez való hűsége,
vagy hűtlensége. Hűség a kiválasztottságuk a megmaradásuk érdekében,
különösen fontos a mai napig.
Szent Fiam hű volt Hozzám, Mennyei Atyjához, az Evangéliumokhoz, hű volt Édesanyjához, hűséges népéhez.
Az
Én szeretett Fiam hűségét senki nem múlhatja felül, mert Ő a végsőkig
kitartott Küldetésében mindhalálig, mégpedig a Kereszthalálig.
A mai ember a hűtlenség és a hálátlanság hálójában vergődik.
Hűtlen Istenéhez, hűtlen házastársához, hűtlen gyermekeihez, hűtlen a munkájában, az ígéreteiben, hűtlen egész életében.
A
hűtlenség a gonosz sajátja. A sátán hűtlensége a legmarkánsabb pédája a
hűtlenségnek. Hűtlen lett Teremtőjével szemben, hűtlensége lázadásba
hajszolta őt.
Gyermekeim!
A hűség éberséget követelő, kemény meggyőződést, elhatározást igénylő
szellemi és lelki erőt igénylő cselekedet. Nagy kitartást, erőt kíván,
de aki mindvégig kitart elhatározásában, például Isten iránti hűsége
megtartásában, üdvözül és elnyeri az Élet Koronáját.
Legyetek hűek, tartsatok ki utolsó lehelletetekig, kérjétek Szentlelkem segítségét és Ő megerősít benneteket a harcban.
Most megáldalak az erőslelkűség kegyelmével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
Jézus bátor harcosa.
Uram! Sarah bíboros az okostelefonok, táblagépek használatával ezt nyilatkozta.
" Okostelefonok és táblagépek ezek az eszközök nem Isten számára vannak fenntartva.
XVI. Benedek, a Gyülekezet prefektusa, a moto proprio Summorum Pontificum kihirdetésének
10. évfordulója alkalmából rendezett konferencián. Isten kultusza és a
Szentségfegyelem számára Robert Sarah bíboros, aki a csendről és a
liturgiában való koncentrálásról beszélt, rámutatott az elektronikus
eszközökre (okostelefonok és tabletek) mint liturgikus használatra
alkalmatlanok.
Megjegyezte, hogy bár praktikusnak tűnhet egy sörfőzőt visszautasítani rajtuk, nem érdemes, mivel az imát deszakralizálja.
A
bíboros hozzátette, hogy ezeket az eszközöket nem Istennek szentelték
és fenntartották, és mégis mind a keresztcsont, mind a trágár célokra
használják. Ezeket az eszközöket egyetlen pap sem használhatja a
liturgikus istentiszteleten és a szentmise alatt".
A
sacrális jelentése szent. Az Oltár amelyen a megszentelt tárgyak
vannak, maga a Szent Tér, Istennek fenntartott hely. Oda nem szent, nem
felszentelt nem kerülhet.
Tehát
például a Szent Térbe nem kerülhet fertőtlenítő spray, fertőtlenítő
szappan, szájmaszk, mobiltelefon, laptop, táblagép és még sorolhatnám.
Hangsúlyozom, a Szent Tér és az Oltár sacrális , felszentelt hely, tilos ezekkel a tárgyakkal megszentségteleníteni.
A
pap a felszentelt kezével (csakis ő), kiszolgáltathatja az
Oltáriszentséget, mert felszentelt kéz. Fertőtlenítésre nincs szükség!
A
pap, ha felkészül a misére, írott vagy nyomtatott szöveget használjon.
Az Oltárra a Misekönyv, a Biblia, a Hozsanna énekes könyv kerülhet.
Sérti Istenségemet, ha olyan tárgyak kerülnek az Oltárra, ami nem Tőlem
való.
Köszönöm Uram.
Jézusom!
Te tudod mennyire szeretlek!
Te tudod, mennyire szívügyem a kézbe áldoztatás megszüntetése!
Te
tudod, hogy mennyire szenvedek Veled, amikor ezt látom. Amikor áldozom
és látom a kézbe áldoztatást mindkettőért imádkozom. Az
áldoztatóért és az áldozóért egyaránt.
Jézus:
Gyermekem. Olvashatjátok az Ószövetségben, amikor Lévi papjai a
Frigyládát hordozták, milyen nagy félelemmel és tisztelettel érintették,
fogták és vitték. Méltatlan, a papi törzsön kívül más személy nem
érinthette. Akkora Szentség volt,hogy aki megtette azonnal meghalt.
Ha
az Én irgalmam nem volna olyan nagy és az Én Áldozatom nem lenne olyan
hatalmas, minden kézbe áldoztató-( hiszen kézbe áldoztatása miatt
bűnrészessé válik) -és minden kézbe áldozó azonnal meghalna, aki kezével
megérinti az Oltáriszentséget, az Én Testemet és az Én Véremet. A
kegyelem és az irgalom nagyobb, mint a bosszúállás. Én Isten vagyok! De
aki ezt a mai napig gyakorolja az egyházban súlyos büntetést von
magára!
A
Nagyfigyelmeztetéskor minden kézbe áldoztató és minden kézbe áldozó meg
fogja tapasztalni azt a szenvedést, amit Én minden egyes kézbe
áldozáskor átélek.
Most megáldalak az Oltáriszentségből az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
Jézus bátor harcosa.
Jézus az Oltáriszentségből.
Drága
gyermekem! Boldog vagyok, ujjongó örömmel figyelem ahogy gyülekeztek a
Szent Vér áhitathoz.Különösen ebben a hónapban, Szent Vérem
ünneplésének hónapjában.
Az
Oltáriszentségben Teljességemben, Szent Véremmel és Szent Testemmel
teljes Istenségemben vagyok jelen. Így árasztom rátok kegyelmeimet és
áldásaimat. Köszönöm, hogy itt vagytok, köszönöm, hogy csendben,
áhítattal és méltósággal tiszteltek és imádtok Engem!
Sajnos
ez egyre ritkábban és egyre méltatlanabbul történik. Vannak olyan
templomok, Mária kegyhelyek pl. (Mátraverebély-Szentkút), ahol kiűztek a
Szent Térből, eltávolítottak, befalaztak. Ott Szűzanyám folyamatosan
hullatja könnyeit bebörtönzésem miatt.
A
templomok többségében megritkultak a Szentségimádások, sajnos nem
értik, nem tudják felmérni, milyen nagy jelentősége van annak, ha az
Oltáriszentségben közöttük vagyok. Valóságosan ott vagyok! Halljátok
,valóságosan!
Ott
minden imát, kérést, könyörgést látok, hallok. Nem mintha a
tabernákulumban, otthon, az utcán, a munkahelyen vagy pihenéskor nem
hallanám, ha hozzám szóltok, de Szentségimádáskor jelenlétem
megszenteli, megáldja ezt az időt és az ott imádkozókat. Értsétek meg
végre, valóságosan ott vagyok, mint az Újszövetség népe között. Teljes
Istenségemben és teljes emberségemben, az alázatnak legmélységesebb, és a
kiszolgáltatottságnak legmagasabb formáját vettem magamra. Ti nem
értékelitek ezt, mert azt gondoljátok, tehetetlenségem,
bezártságom korlátozza isteni hatalmamat, jelenlétemet, erőmet.
Az
Oltáriszentség jelenléte erő, áldás, kegyelem. Ne zárjatok el! Ne
zárjatok be! Köztetek akarok lenni! El akarlak halmozni benneteket
áldásaimmal, kegyelmeimmel, gyógyítani akarlak benneteket! Szeretlek
benneteket, várlak benneteket!
Most megáldalak Oltáriszentségi áldásommal az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
Jézus bátor harcosa.
2023.07.23. Otthon 19 óra.
Uram! Egyre csak egy kifejezés zakatol az elmémben és a szívemben, amiről érzem beszélni szeretnél.
Mennyei Atya: Szentlelkem adja a gondolatokat a bölcsesség beszéde által, amely a Szentháromság végtelen tudásából fakad.
Mennyei Atya: Gyermekem. a Paradoxonról, magyarul ellentmondásosságról szeretnék beszélni veled.
A
paradox dolgok az általános felfogással ellenkező, szokatlan, meglepő,
meghökkentő dolgok. Az ellentmondásosságban dinamika, feszültség ,
egyfajta mozgás van .
Paradox
dolog az Ég és a Föld, az éjjel és a nappal, a jó és rossz. Ezt a
bennük , a tulajdonságuk, természetükből adódó különbség, feszültség
okozza.
Nézzünk néhány példát erre a Bibliában.
Amikor
Káin megölte Ábelt, gyilkossága miatt azonnali halált érdemelt volna.
De ő hiába kereste a halált, az ő büntetése az élet volt.
Amikor
Ábrahám felvitte fiát, Izsákot a hegyre hogy feláldozza Isten kérése
szerint, gyakorlatilag emberáldozatra hívta meg. Isten meghökkentő
feladatot kért Ábrahámtól. Gyilkosságot.
Kérdezhetitek. Miért?
A válasz, a paradoxon ellentéte: a nyilvánvaló igazság.
A paradoxon az igazság kinyilatkoztatásának szokatlan, meglepő formája. Amint a vadász végsőkig feszíti a húrt, a nyílvesszőt pillanatok múlva ellövi és telitalálatot ér el.
Milyen
paradoxon említhető még? Az Ószövetségből szintén, Dávid és Góliát
párviadala. A gyermek, a védtelen, a képzetlen, a parittyás néhány kővel
és a hatalmas filiszteus, képzett erős felnőtt katona..., mekkora
ellentmondás! A győzelemet mégis a gyengébb aratta. Miért? A nyilvánvaló igazság miatt! Isten nyilvánvaló igazsága miatt.
Az Újszövetségben a tékozló fiúról szóló bibliai szakaszt megbotránkoztatónak, érthetetlennek tartják.
Vizsgáljuk meg mi történik itt.
Paradox
helyzet: a fiú nem szokványos módon kikéri örökségét az apja halála
előtt. Megkap mindent és elhagyja a szülői házat. Sok minden történik
vele, tudjuk, hazaoldalog, hátha befogadja apja, mint egy napszámost.
Meghökkentő, amikor hazaér, apja úgy fogadja, mint egy
előlkelő vendéget.
Amikor
ezt a helyzetet vizsgáljuk, látjuk,lehull a lepel az otthon maradott
testvér lelkiségéről, megismerjük a tékozló fiú megváltozott
lelkiállapotát, bűnbánó magatartását.
A
helyzet az, hogy a biztonságot élvező otthon maradt vagyonnal
rendelkező ifjú és a tékozló fiú nincstelensége ( ha az okoktól
elvonatkoztatunk) megint egy paradoxon. Ez most csak materiális szinten
érdekes. A fontosabb az, amit már fentebb mondtam, az igazság
kinyilatkoztatása és feltárása miatt érdekes. Miért?
Az
idősebb fiú valószínű a viharos felháborodása után elismerte lelke
mélyén ,apjuk mennyire szereti őket. Az irgalmasság cselekedetét, a
nagylelkűség és a szeretet hatalmát láthatta apja vendégszeretetében. Az
életében ez nagyon mély lecke és tanulság volt.
A tékozló fiú esetében a kicsapongás után, a nélkülözés haza hajtja a
szülői házba, ahol nem úgy fogadják őt, mint egy fekete bárányt, hanem
mint egy királyt. Megérezte, átélte apja mélységes szeretetét,
alázatra és bűnbánatra indította. Tehát ez a különleges paradox helyzet
ismét az igazság kinyilatkoztatására adatott.
A
következő igen nehezen érthető és nehezen elfogadott igazság, amit
szeretett Fiam a Szent Evangéliumokban mond.Szeressétek ellenségeiteket,
aki arcon üt, tartsd oda a másik orcádat, aki elveszi ruhádat, add oda
köntösödet is.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy Isten a gonoszságot az ellenséget a szeretet erejével győzi le.
A gonoszság és a szeretet ellentmondásos fogalom, de a szeretet maga az Igazság.
A
legnagyobb paradoxon, hogy a Teremtő Isten, Akinek minden hatalom a
kezében van, Aki a Föld és a Menny Ura, gyakorlatilag az emberek kezére
adta magát úgy, hogy rengeteg testi,lelki szenvedést vállalt, tűrt úgy,
hogy nem állt bosszút, nem torolta meg a fájdalmait, hagyta, hogy
keresztre feszítsék. Ezzel minden odaadott és mindent megnyert. Ez a
megváltás műve. Ez maga a kinyilvánított igazság, a paradoxon ellentéte.
Felülmúlhatatlan paradoxon az Oltáriszentség megalapítása.
A
Föld és a Menny ura, a Teremtő Isten, Aki egyszülött Fiát adta, hogy
megmentse teremtményeit a haláltól, úgy maradt köztünk a világban, hogy
egy kerek csöppnyi ostya formáját vette magára, amit a szentmise alatt
az átváltoztatás szavaival a Szentlélek ereje által Élő Testté Élő
Vérré változik.
Az Oltáriszentség a legnagyobb paradoxon, mert a legnagyobb igazság, a legnagyobb igazság pedig a szeretet.
Most megáldalak a bölcsesség lelkével, az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
Jézus bátor harcosa.