2023. július 24., hétfő

Misztikus beszélgetések

 

2023. JÚLIUS 21. 3. PÉNTEK

VÁC, SZENTSÉGIMÁDÁSKOR

Mennyei Atya: Köszönöm imáidat gyermekem!
Drága Atyám, miről szeretnél beszélni?
Mennyei Atya: A hűségről és a hűtlenségről.
A hűség a legmeghatározóbb erény az emberek életében, legyen az ateista vagy keresztény az illető.
A hűség elköteleződés, szilárd helytállás az ígéret, ígéretek megtartásában, a hűség kitartás, fegyelem, erő,türelem, határozottság, következetesség. A hűség szenvedés a hűtlenség megtapasztalásakor, a hűség bizalom a hűség szeretet.
A hűség kitartás, a hűség jóság a hűtlenség közepette.
A hűség és a hűtlenség a Bibliában sokszor tetten érhető. A zsidóság esetében Istenéhez, a Mindenhatóhoz, vagy a Törvényekhez való hűsége, vagy hűtlensége. Hűség a kiválasztottságuk a megmaradásuk érdekében, különösen fontos a mai napig.
Szent Fiam hű volt Hozzám, Mennyei Atyjához, az Evangéliumokhoz, hű volt Édesanyjához, hűséges népéhez.
Az Én szeretett Fiam hűségét senki nem múlhatja felül, mert Ő a végsőkig kitartott Küldetésében mindhalálig, mégpedig a Kereszthalálig.
A mai ember a hűtlenség és a hálátlanság hálójában vergődik.
Hűtlen Istenéhez, hűtlen házastársához, hűtlen gyermekeihez, hűtlen a munkájában, az ígéreteiben, hűtlen egész életében.
A hűtlenség a gonosz sajátja. A sátán hűtlensége a legmarkánsabb pédája a hűtlenségnek. Hűtlen lett Teremtőjével szemben, hűtlensége lázadásba hajszolta őt.
Gyermekeim! A hűség éberséget követelő, kemény meggyőződést, elhatározást igénylő szellemi és lelki erőt igénylő cselekedet. Nagy kitartást, erőt kíván, de aki mindvégig kitart elhatározásában, például Isten iránti hűsége megtartásában, üdvözül és elnyeri az Élet Koronáját.
Legyetek hűek, tartsatok ki utolsó lehelletetekig, kérjétek Szentlelkem segítségét és Ő megerősít benneteket a harcban.
Most megáldalak az erőslelkűség kegyelmével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Jézus bátor harcosa.

Uram! Sarah bíboros az okostelefonok, táblagépek használatával ezt nyilatkozta.
" Okostelefonok és táblagépek ezek az eszközök nem Isten számára vannak fenntartva.
XVI. Benedek, a Gyülekezet prefektusa, a moto proprio Summorum Pontificum kihirdetésének 10. évfordulója alkalmából rendezett konferencián. Isten kultusza és a Szentségfegyelem számára Robert Sarah bíboros, aki a csendről és a liturgiában való koncentrálásról beszélt, rámutatott az elektronikus eszközökre (okostelefonok és tabletek) mint liturgikus használatra alkalmatlanok.
Megjegyezte, hogy bár praktikusnak tűnhet egy sörfőzőt visszautasítani rajtuk, nem érdemes, mivel az imát deszakralizálja.
A bíboros hozzátette, hogy ezeket az eszközöket nem Istennek szentelték és fenntartották, és mégis mind a keresztcsont, mind a trágár célokra használják. Ezeket az eszközöket egyetlen pap sem használhatja a liturgikus istentiszteleten és a szentmise alatt".

A sacrális jelentése szent. Az Oltár amelyen a megszentelt tárgyak vannak, maga a Szent Tér, Istennek fenntartott hely. Oda nem szent, nem felszentelt nem kerülhet.
Tehát például a Szent Térbe nem kerülhet fertőtlenítő spray, fertőtlenítő szappan, szájmaszk, mobiltelefon, laptop, táblagép és még sorolhatnám.
Hangsúlyozom, a Szent Tér és az Oltár sacrális , felszentelt hely, tilos ezekkel a tárgyakkal megszentségteleníteni.
A pap a felszentelt kezével (csakis ő), kiszolgáltathatja az Oltáriszentséget, mert felszentelt kéz. Fertőtlenítésre nincs szükség!
A pap, ha felkészül a misére, írott vagy nyomtatott szöveget használjon. Az Oltárra a Misekönyv, a Biblia, a Hozsanna énekes könyv kerülhet. Sérti Istenségemet, ha olyan tárgyak kerülnek az Oltárra, ami nem Tőlem való.
Köszönöm Uram.

Jézusom!
Te tudod mennyire szeretlek!
Te tudod, mennyire szívügyem a kézbe áldoztatás megszüntetése!
Te tudod, hogy mennyire szenvedek Veled, amikor ezt látom. Amikor áldozom és látom a kézbe áldoztatást mindkettőért imádkozom. Az áldoztatóért és az áldozóért egyaránt.
Jézus: Gyermekem. Olvashatjátok az Ószövetségben, amikor Lévi papjai a Frigyládát hordozták, milyen nagy félelemmel és tisztelettel érintették, fogták és vitték. Méltatlan, a papi törzsön kívül más személy nem érinthette. Akkora Szentség volt,hogy  aki megtette azonnal meghalt.
Ha az Én irgalmam nem volna olyan nagy és az Én Áldozatom nem lenne olyan hatalmas, minden kézbe áldoztató-( hiszen kézbe áldoztatása miatt bűnrészessé válik) -és minden kézbe áldozó azonnal meghalna, aki kezével megérinti az Oltáriszentséget, az Én Testemet és az Én Véremet. A kegyelem és az irgalom nagyobb, mint a bosszúállás. Én Isten vagyok! De aki ezt a mai napig gyakorolja az egyházban súlyos büntetést von magára!
A Nagyfigyelmeztetéskor minden kézbe áldoztató és minden kézbe áldozó meg fogja tapasztalni azt a szenvedést, amit Én minden egyes kézbe áldozáskor átélek.
Most megáldalak az Oltáriszentségből az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.


Jézus bátor harcosa.

Jézus az Oltáriszentségből.
Drága gyermekem! Boldog vagyok, ujjongó örömmel figyelem ahogy gyülekeztek a Szent Vér áhitathoz.Különösen ebben a hónapban, Szent Vérem ünneplésének hónapjában.
Az Oltáriszentségben Teljességemben,  Szent Véremmel és Szent Testemmel teljes Istenségemben vagyok jelen. Így árasztom rátok kegyelmeimet és áldásaimat. Köszönöm, hogy itt vagytok, köszönöm, hogy csendben, áhítattal és méltósággal tiszteltek és imádtok Engem!
Sajnos ez egyre ritkábban és egyre méltatlanabbul történik. Vannak olyan templomok, Mária kegyhelyek pl. (Mátraverebély-Szentkút), ahol kiűztek a Szent Térből, eltávolítottak, befalaztak. Ott Szűzanyám folyamatosan hullatja könnyeit bebörtönzésem miatt.
A templomok többségében megritkultak a Szentségimádások, sajnos nem értik, nem tudják felmérni, milyen nagy jelentősége van annak, ha az Oltáriszentségben közöttük vagyok. Valóságosan ott vagyok! Halljátok ,valóságosan!
Ott minden imát, kérést, könyörgést látok, hallok. Nem mintha a tabernákulumban, otthon, az utcán, a munkahelyen vagy pihenéskor  nem hallanám, ha hozzám szóltok, de Szentségimádáskor jelenlétem megszenteli, megáldja ezt az időt és az ott imádkozókat. Értsétek meg végre, valóságosan ott vagyok, mint az Újszövetség népe között. Teljes Istenségemben és teljes emberségemben, az alázatnak legmélységesebb, és a kiszolgáltatottságnak legmagasabb formáját vettem magamra. Ti nem értékelitek ezt, mert azt gondoljátok, tehetetlenségem, bezártságom korlátozza isteni hatalmamat, jelenlétemet, erőmet.
Az Oltáriszentség jelenléte erő, áldás, kegyelem. Ne zárjatok el! Ne zárjatok be! Köztetek akarok lenni! El akarlak halmozni benneteket áldásaimmal, kegyelmeimmel, gyógyítani akarlak benneteket! Szeretlek benneteket, várlak benneteket!
Most megáldalak Oltáriszentségi áldásommal az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Jézus bátor harcosa.

2023.07.23. Otthon 19 óra.
Uram! Egyre csak egy kifejezés zakatol az elmémben és a szívemben, amiről érzem beszélni szeretnél.
Mennyei Atya: Szentlelkem adja a gondolatokat a bölcsesség beszéde által, amely a Szentháromság végtelen tudásából fakad.
Mennyei Atya: Gyermekem. a Paradoxonról, magyarul ellentmondásosságról szeretnék beszélni veled.
A paradox dolgok az általános felfogással ellenkező, szokatlan, meglepő, meghökkentő dolgok. Az ellentmondásosságban dinamika, feszültség , egyfajta mozgás van .
Paradox dolog az Ég és a Föld, az éjjel és a nappal, a jó és rossz. Ezt a bennük , a tulajdonságuk, természetükből adódó különbség, feszültség okozza.
Nézzünk néhány példát erre a Bibliában.
Amikor Káin megölte Ábelt, gyilkossága miatt azonnali halált érdemelt volna. De ő hiába kereste a halált, az ő büntetése az élet volt.
Amikor Ábrahám felvitte fiát, Izsákot a hegyre hogy feláldozza Isten kérése szerint, gyakorlatilag emberáldozatra hívta meg. Isten meghökkentő feladatot kért Ábrahámtól. Gyilkosságot.
Kérdezhetitek. Miért?
A válasz, a paradoxon ellentéte: a nyilvánvaló igazság.
A paradoxon az igazság kinyilatkoztatásának szokatlan, meglepő formája. Amint a vadász végsőkig feszíti a húrt, a nyílvesszőt pillanatok múlva  ellövi és telitalálatot ér el.
Milyen paradoxon említhető még? Az Ószövetségből szintén, Dávid és Góliát párviadala. A gyermek, a védtelen, a képzetlen, a parittyás néhány kővel és a hatalmas filiszteus, képzett erős felnőtt katona..., mekkora ellentmondás! A győzelemet mégis a gyengébb aratta. Miért? A nyilvánvaló igazság miatt! Isten nyilvánvaló igazsága miatt.
Az  Újszövetségben a tékozló fiúról szóló bibliai szakaszt megbotránkoztatónak, érthetetlennek tartják.
Vizsgáljuk meg mi történik itt.
Paradox helyzet: a fiú nem szokványos módon kikéri örökségét az apja halála előtt. Megkap mindent és elhagyja a szülői házat. Sok minden történik vele, tudjuk, hazaoldalog, hátha befogadja apja, mint egy napszámost. Meghökkentő, amikor hazaér, apja úgy fogadja, mint egy előlkelő vendéget.
Amikor ezt a helyzetet vizsgáljuk,  látjuk,lehull a lepel az otthon maradott testvér lelkiségéről, megismerjük a tékozló fiú megváltozott lelkiállapotát, bűnbánó magatartását.
A helyzet az, hogy a biztonságot élvező otthon maradt vagyonnal rendelkező ifjú és a tékozló fiú nincstelensége ( ha az okoktól elvonatkoztatunk) megint egy paradoxon. Ez most csak materiális szinten érdekes. A fontosabb az, amit már fentebb mondtam, az igazság kinyilatkoztatása és feltárása miatt érdekes. Miért?
Az idősebb fiú valószínű a viharos felháborodása után elismerte lelke mélyén ,apjuk mennyire szereti őket. Az irgalmasság cselekedetét, a nagylelkűség és a szeretet hatalmát láthatta apja vendégszeretetében. Az életében ez nagyon mély lecke és tanulság volt.
A tékozló fiú esetében a kicsapongás után, a nélkülözés haza hajtja  a szülői házba, ahol nem úgy fogadják őt, mint egy fekete bárányt, hanem mint egy királyt. Megérezte, átélte apja mélységes szeretetét, alázatra és bűnbánatra indította. Tehát ez a különleges paradox helyzet ismét az igazság kinyilatkoztatására adatott.
A következő igen nehezen érthető és nehezen elfogadott igazság, amit szeretett Fiam a Szent Evangéliumokban mond.Szeressétek ellenségeiteket, aki arcon üt, tartsd oda a másik orcádat, aki elveszi ruhádat, add oda köntösödet is.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy Isten a gonoszságot az ellenséget a szeretet erejével győzi le.
A gonoszság és a szeretet ellentmondásos fogalom, de a szeretet maga az Igazság.
A legnagyobb paradoxon, hogy a Teremtő Isten, Akinek minden hatalom a kezében van, Aki a Föld és a Menny Ura, gyakorlatilag az emberek kezére adta magát úgy, hogy rengeteg testi,lelki szenvedést vállalt, tűrt úgy, hogy nem állt bosszút, nem torolta meg a fájdalmait, hagyta, hogy keresztre feszítsék. Ezzel minden odaadott és mindent megnyert. Ez a megváltás műve. Ez maga a kinyilvánított igazság, a paradoxon ellentéte.
Felülmúlhatatlan paradoxon az Oltáriszentség megalapítása.
A Föld és a Menny ura, a Teremtő Isten, Aki egyszülött Fiát adta, hogy megmentse teremtményeit a haláltól, úgy maradt köztünk a világban, hogy egy kerek csöppnyi ostya formáját vette magára, amit a szentmise alatt az átváltoztatás szavaival a Szentlélek ereje által Élő Testté Élő Vérré változik.
Az Oltáriszentség a legnagyobb paradoxon, mert a legnagyobb igazság, a legnagyobb igazság pedig a szeretet.
Most megáldalak a bölcsesség lelkével, az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Jézus bátor harcosa.