2021. október 6., szerda

Istenfélelem, misszió és királyi fegyver

 

Mivel tehát ismerjük az Úr félelmét, az embereket igyekszünk meggyőzni, Isten előtt azonban nyíltan állunk.” (2 Kor 5,11)

Egy kedves fiatalkori barátommal folytatott beszélgetés során szóba kerültek a szentáldozással és szentmisével kapcsolatos „változások” az életemből. Ő, fiatalon hozzám hasonlóan a zsinati szellemet hurráoptimista módon követő papok révén tanult a hit dolgairól, ezért az első megdöbbenés után sokáig emésztette magában a hallottakat, forrongtak benne az új gondolatok. A napokban ismét találkoztunk, és elmondta, hogy az áldozás módjával kapcsolatos zsinat utáni változások közül egy dologra semmi értelmes magyarázatot nem talált, bármennyit is gondolkodott rajta: nem érti, hogy miért állították talpra a térdeplő áldozókat. Rákeresett a szentírásban a „leborul” kifejezésre, és megdöbbenve látta azt, amire eddig sosem figyelt fel: Istennel, az isteni megnyilatkozásával való minden találkozás az ember Isten előtti leborulásával jár. Ennek fényében érthetetlen, hogy ha hitték az Oltáriszentségben Krisztus testi jelenlétét, miként engedhették meg és rendelhették el a felállást áldozás alkalmával?

Valószínűleg nem tévedünk nagyot, amikor Rahner anonim keresztény-elméletében látjuk az egyházi missziós lelkület megbicsaklásának egyik okát. A teológiai elméletek közül ugyanis kevés volt ennyire bénító hatású a misszió szempontjából. Rahner, „a világért elkötelezett kereszténység… iskolát teremtő képviselője” (ld. Horváth Pál: Karl Rahner 1904–1984. Magyar Filozófiai Szemle, 1984. 3–4. szám) elméleti síkon húzta ki a szőnyeget a misszió alól (és tegyük hozzá, hogy nem csak a misszió alól: a világért elkötelezett keresztény ugyanis nem Istenért elkötelezett keresztény, így csak idő kérdése, amíg kiderül róla, hogy valójában nem is keresztény).

Ugyanakkor, még ha elő is segítette azt, nyilván nem tehető egyedül Karl Rahner felelőssé a misszió megszűnéséért. Valami nála is nagyobb játszott szerepet ebben, mégpedig gyakorlatból kiinduló változás formájában. A zsinattal megindult egy változás az egyházban, amely a liturgikus reformban és a kézbe áldozás bevezetésében teljesedett ki, és amelynek során eltűnt az, ami nem csak a II. Vatikáni Zsinatig tartó keresztény történelem során, hanem már az ószövetségben is lényegi jellemzője volt az Istent követő embernek: az istenfélelem. Hogy ez nem csak egyéni tapasztalat, ki-ki megbizonyosodhat róla egy rövid kereséssel a zsinat után kiadott egyházi dokumentumokban, de akár az interneten is, ahol úgy tűnik, mintha az istenfélelem az ószövetségi szentíráshoz jobban „vonzódó” protestánsok belső témájává vált volna.

Láthattuk, hogy a liturgikus reform a zsinati dokumentumok ennek ellentmondani látszó szövegrészei ellenére valóban a zsinati „szellem” következménye volt. Annak felismeréséhez, hogy ez a reform és az azt megalapozó zsinat alapvetően hozzájárult az istenfélelem megszűnéséhez, elegendő megfontolnunk a barátomhoz hasonlóan, hogy a szentmisében valóságosan megtörténik az átváltoztatás, és ennek következtében testileg is jelenvalóvá válik Krisztus. A térdről talpra állított keresztények pedig nem adják meg azt a tiszteletet és imádást a testileg is jelen lévő Krisztusnak, amelyet a szentírásban az Istennel való találkozásoknál minden alkalommal láthatunk: a leborulást a fölséges Isten színe előtt. És a reform óta eltelt évtizedek alatt odáig jutottunk, hogy katolikusok nagy tömege azt sem érti, hogy ez miért baj. Ha a II. Vatikáni Zsinat valóban a Lélek új kiáradása volt, vajon miként lehetséges, hogy az istenfélelem hiányához vezetett? Hiszen ez a Szentlélek azon ajándéka, amelyet ugyan az ajándékok között utolsóként szoktak felsorolni, valójában azonban minden egyéb ajándékát megalapozó ajándék. Ha ez hiányzik, minden hiányzik.

De hogyan kapcsolódik a misszió az istenfélelemhez?

Az istenfélelem Isten személye és parancsai iránti tiszteletet jelenti, amelyben különösen is jelen van Isten szentségének tisztelete, de jelen van az ő igazságosságának tisztelete is, amely a törvényei és parancsai iránti feltétlen engedelmességre indít bennünket. Itt kapcsolódik Szent Pálnak az írás elején idézett mondata, amely az istenfélelem és a misszió kapcsolatát foglalja össze: azért igyekszünk meggyőzni az embereket, mert ismerjük az Úr félelmét. Isten szentségével és igazságosságával való szembesülés, annak ismerete indít minket arra, hogy missziót végezzünk. Mert ezt akarja az Úr, és ha mi irgalmat nyertünk és kiengesztelt magával bennünket, igazságos, ezért szükségszerű a kiengesztelődés szolgálatát végeznünk, hogy más is irgalmat nyerjen. A kiengesztelődés szolgálata pedig maga a misszió, amelynek során bűnbánatra és Isten ismeretére jutnak a tőle távollevők. A misszió tehát szorosan kapcsolódik az istenfélelemhez, következik belőle, és ezért szükségszerűen hanyatlik, ha kivész az istenfélelem.

És mit tegyünk férfiak, testvérek, ha beláttuk a fentiek igazságát?

Azon kívül, amit Szent Péter apostol mondott a hasonló kérdést feltévő zsidóknak, miszerint tartsanak bűnbánatot és higgyenek az evangéliumban, törekednünk kell arra, hogy azon a gyakorlaton változtassunk, amelynek követése segítette elő az istenfélelem elhalását, a liturgiában és az Oltáriszentséggel szemben tanúsított viszonyulásunkban. A gyakorlat és a mögötte lévő hit egymást tápláló és feltételező valóságok, nem képzelhető el Isten iránti hit a vele kapcsolatban gyakorlatban, fizikailag is megnyilvánuló tisztelet nélkül, amint a fizikai tiszteletadás sem képzelhető el az azt tápláló hit nélkül. De emellett egy fegyvert is szeretnék ajánlani az istenfélelem, a Szentlélek ajándékának elnyeréséhez: a rózsafüzért.

A Szűzanya, minden ellenkező híreszteléssel szemben tényleg minden kegyelmek közvetítője. Nem saját választásából és akaratából, hanem annak akaratából, aki a végtelenül alázatos és istenfélő szolgálóleányát megdicsőítette, és embertársainak üdvösségére az ő közbenjárására bízta nekik szánt kegyelmeit. Mert így tetszett Neki.

A végső időkben, amelyet az istenfélelem kiveszése jellemez, különösen az istenfélelem ajándéka az, amelyhez szükségünk van a Szűzanya közbenjárására. És mivel erre a végső időre ugyanígy jellemző az alázat hiánya is, az állhatatlanság, a gondolatok, érzelmek és indulatok kibogozhatatlan zűrzavara, a rózsafüzér az, amely szerénységében is királyi fegyverünkké válhat Isten akaratának keresésében.

Ki ne tapasztalta volna meg képességeinek lázadását ima közben, amikor az emlékezet, képzelet önálló életre kelve teszi céltalanul csapongóvá az akaratot? Ez a tapasztalat sokakat magától az imától is visszatart, hiszen nem csak fárasztónak, de értelmetlennek is láttatja ezt a küzdelmet. A rózsafüzér olyan ima, amelyben a test és lélek egyaránt részt vesz. Táplálékot ad az imádkozó képzeletének és emlékezetének az ima szövegének követésével, a titkok képi felidézésével és akaratának az imában való kitartásával, ezáltal képességeinket Isten társaságában tartja. Az ima egyszerűségét elfogadva a zsoltárossal mondhatjuk, hogy nem törekszünk erőnket meghaladó feltűnő csodák után (Zsolt 131.), alázatra hangolja szívünket, és mivel az alázat az Istennel szemben elfoglalt valós helyünknek és értékünknek ismerete (Ki vagy Te, Uram, és ki vagyok én?), ennek az imának kitartó és alázatos gyakorlása szükségszerűen nyit meg minket az istenfélelem ajándékának befogadására. Amelynek híján mindennek híjával vagyunk, és amelynek elnyerése alkalmassá tesz a Szentlélek további ajándékainak befogadására.

Szűzanya, Rózsafüzér Királynője, könyörögj értünk!

https://invocabo.wordpress.com/2021/10/06/istenfelelem-misszio-es-kiralyi-fegyver/

Jeremy James: Deagel előrejelzések és vakcinaválasztás

 

Képek és táblázatok az eredeti oldalon láthatók

Korábbi írásunkban, A hét pecsétes ítélet a Jelenések könyvében [#256], felhívtuk a figyelmet (az alábbiak szerint) a görög "íj" szó etimológiájára abban a részben, amely a fehér lovon ülő lovas érkezését írja le:

A kezdeti pecsétítéletek egymás után négy lovast küldenek. Az első egy fehér lovon ülő lovast mutat be, aki egy "íjat" visz: "És láttam, és íme, egy fehér ló, és a rajta ülőnek íja volt, és korona adatott neki, és elindult, hogy hódítson és hódítson". (Jelenések 6:2)

Gyakorlatilag minden fordítás csak az "íjra" utal, de mivel az eredetiben a görög szó a toxon [Strong's G5115], a fordításban "íj és nyilak" kellene, hogy álljon. Az íjász a görög hadviselésben mindig íjjal és egy sor nyílvesszővel volt felfegyverkezve, soha nem egy íjjal önmagában. Továbbá a görögök általában méregbe mártották a nyilaikat, hogy azok még halálosabbak legyenek a csatatéren. Az angol "toxic" szó közvetlenül a görög toxikon, azaz mérgezett nyílvessző szóból származik.

Egyes kommentátorok vitatkoztak az "íj" jelentésével ebben a szövegben, mivel önmagában aligha tekinthető fegyvernek. A szövegkörnyezet azonban azt sugallja, hogy mind a négy lovas halálos fegyvert visel. Ezért ábrázolják őket az emberiséget fenyegető halálos fenyegetésként. A "méreggel hegyezett nyílvessző" modern megfelelője szerintünk a vakcina vagy a méreggel hegyezett fecskendő. Ha elfogadjuk ezt az értelmezést, akkor sokkal könnyebb megérteni, hogy egy világ vezetője hogyan használhat egy ilyen eszközt hódító hadjárat indítására. A "fehér ló" viszont úgy tűnik, hogy békés szándékot szimbolizál. Így, legalábbis kezdetben, halálos munkája nem fog gyanút kelteni. Azt is meg kell jegyezni, hogy minden vakcinát egy fehér köpenyt vagy talárt viselő személy ad be... A történelemben először van lehetősége a Sátánnak arra, hogy komoly fizikai károkat okozzon az egész emberiségnek.

Ezt a prófétai szakaszt most közelebbről megvizsgáljuk a Deagel-féle népesség-előrejelzések alapján, amelyeket a legutóbbi, Sátán munkája című írásunkban tárgyaltunk: A kereszténység tervezett összeomlása (#279). A Deagel táblázatban a világ minden országának népességére vonatkozó előrejelzéseket állapítottak meg a 2025-ös évre. Abban a tanulmányban megpróbáltuk megmutatni, hogy a táblázatban előre jelzett drasztikus népességcsökkenés aránytalanul ~ sőt, túlnyomórészt ~ a keresztény örökséggel rendelkező országokat sújtja.

Ez egy fontos kérdést vet fel: Ha a Covid vakcinaprogram célja, hogy elérje ezt a drasztikus csökkenést, akkor hogyan fogja megcélozni az országok egy csoportját, miközben a többi országot nagyrészt érintetlenül hagyja?

A kérdés, amelyre választ kell adnunk

Felmerült, hogy a válasz attól függhet, hogy az egyes országok lakosságának mekkora hányada hajlandó beoltatni magát. E hipotézis szerint tehát a célországokban magas lenne a beoltási arány, míg a nem célországok lakosságának jelentős része oltatlan maradna.

Tekintettel a média hatalmára a célországokban (lásd az alábbi A. és B. táblázatot) és a kormányok által alkalmazott felforgató propaganda intenzív használatára, ez az eredmény talán elérhető lenne. De ez nem kielégítő magyarázat. Bizonyíték van például arra, hogy az eddigi felvétel számos olyan országban, ahol nem tervezik a népességfogyást, ugyanolyan magas, mint számos olyan országban, ahol igen.

A három Deagel-csoport

Az A. táblázat (a hátoldalon) a fő célcsoportba ("kereszténység") tartozó országokat mutatja be. A tervek szerint a népességük 53 százalékkal ~ mintegy 470 millió fővel fog csökkenni. Ezekben az országokban a vakcinák jelenlegi elterjedtsége összességében 57 százalék. Ez látszólag alátámasztja a "felvételi" magyarázatot, de tovább kell vizsgálódnunk.

A B. táblázat (az 5. oldalon) a második célcsoportba tartozó országokat tartalmazza, nevezetesen azokat, amelyek nem rendelkeznek keresztény örökséggel, de vezető szerepet játszanak a technológiai innováció területén ~ Japán, Dél-Korea, Tajvan, Szingapúr és Izrael. Az ezekre az országokra javasolt népességcsökkenés 22 százalékkal közel sem olyan súlyos, mint a fő célcsoporté, de ettől függetlenül borzasztó. A vakcinák eddigi elterjedtsége e csoport esetében 40 százalékkal szintén jelentősen alacsonyabb, mint a fő célcsoporté. Ez ismét a "felvételi" magyarázatot látszik alátámasztani.

A második célcsoportot minden olyan fejlett ipari gazdaság alkotja, amely még nem tartozik a fő célcsoportba. Az Új Világrend szigorú ellenőrzést fog bevezetni minden technológiai innováció felett, így biztosítva, hogy ne lehessen olyan fegyvereket vagy más eszközöket kifejleszteni, amelyek veszélyeztethetik azt a totalitárius fojtogatást, amelyet az elit az egész Földre rá akar kényszeríteni.

A C. táblázatnak (6. oldal) az egész világot fel kellene ébresztenie. Ennek a csoportnak a népessége ötszöröse az A. és B. táblázat népességének, és mégis "csak" 73 millióval fog csökkenni. Hasonlítsuk ezt össze a többi csoportra előre jelzett csökkenéssel ~ 515 millió! Ez hétszeres különbség. Ha tehát a Covid vakcinaprogram a tervezett eszköz a közelgő népirtás végrehajtásához, akkor az 35-ször nagyobb pusztító hatással lesz a kereszténységre, mint a kommunista országokra és az ázsiai kereskedelmi blokkra. Ez a megdöbbentő különbség nem magyarázható kizárólag a vakcinák elterjedtségére való hivatkozással.



A kommunista Kína Belt and Road kezdeményezése

Az Övezet és Út Kezdeményezés, kínaiul és korábban angolul Egy Övezet Egy Út néven ismert, a kínai kormány által 2013-ban elfogadott globális infrastruktúra-fejlesztési stratégia, amely közel 70 országban és nemzetközi szervezetnél hajt végre beruházásokat. A ...kínai vezető, Hszi Csin-ping külpolitikájának központi elemének tekintik, aki eredetileg "Selyemút gazdasági övezet" néven jelentette be a stratégiát egy 2013 szeptemberében Kazahsztánban tett hivatalos látogatása során.

Az "öv" a "Selyemút Gazdasági Övezet" rövidítése, amely a javasolt szárazföldi közúti és vasúti szállítási útvonalakra utal, amelyek a szárazfölddel elzárt Közép-Ázsián keresztül vezetnek a nyugati régiók híres történelmi kereskedelmi útvonalai mentén; míg az "út" a "21. századi tengeri selyemút" rövidítése, amely az Indo-csendes-óceáni tengeri útvonalakra utal, amelyek Délkelet-Ázsián keresztül Dél-Ázsiába, a Közel-Keletre és Afrikába vezetnek. Az Övezet és Út kezdeményezés infrastrukturális beruházásainak példái közé tartoznak a kikötők, felhőkarcolók, vasutak, utak, repülőterek, gátak és vasúti alagutak. ~ Wikipedia

Azok az országok, amelyek 2020 és 2025 között nem (vagy gyakorlatilag nem) változnak a népességben, lehetnek a kulcsok. Az A. függelékben felsoroljuk azokat az országokat ~ összesen 23-at ~ amelyek (a jelenlegi legalább egymilliós népességgel) nem fognak csökkenést szenvedni. Amikor megnéztük, hogy mely Covid vakcinák vannak engedélyezve ezekben az országokban, azt találtuk, hogy négy kivételével mindegyik országban van olyan vakcina, amely nincs engedélyezve az A. vagy a B. táblázatban felsorolt országokban.

Bár a vakcinák elterjedtsége lehet egy tényező, amely megmagyarázza, hogy miért várható egyes országokban súlyos népességcsökkenés, míg más országokban nem, a fő tényező véleményünk szerint az alkalmazott vakcina márkája.

Sok olvasónkat meglepheti, hogy 21 Covid vakcinát hagytak jóvá általános használatra ~ lásd a B függeléket. Feltételezzük, hogy ezeket az Egészségügyi Világszervezet hivatalosan vagy nem hivatalosan engedélyezte.

Azonban ~ és ez az a pont, ahol a téma nagyon baljóslatúvá válik ~ gyakorlatilag az összes olyan ország, ahol 2025-re jelentős népességcsökkenést terveznek, csak négyre korlátozódik ebből a 21 vakcinából (lásd az A.1. és B.1. táblázatot a hátoldalon). Őket nevezzük a

"Nagy Négyesnek" ~ Pfizer, Moderna, AstraZeneca és Johnson & Johnson.

Csak Ukrajna, Kanada, Japán és Tajvan ~ a népességcsökkentésre kijelölt országok közül ~ rendelkezik a Nagy Négyesen kívüli lehetőséggel.

A.1. TÁBLÁZAT

C.1. TÁBLÁZAT

A halálos komponens

A Deagel-forgatókönyv és annak az emberiségre gyakorolt pusztító következményei fényében fel kell tennünk a kérdést, hogy a négy nagy vakcina tartalmaz-e olyan halálos komponenst, amely a többi 17 lehetőségből hiányzik? Úgy tűnik, hogy igen.

A szkeptikusok azzal érvelhetnek, hogy ha ez így lenne, akkor az Ukrajnára és Kanadára (A. táblázat) vagy Japánra és Tajvanra (B. táblázat) vonatkozó népességcsökkentési célok nem lennének elérhetők (mivel a lakosság egy jó része nem halálos változatot kapna). Történetesen Kanada számára a vakcina opciója a nagy négyes mellett a Covishield, az AstraZeneca Indiában gyártott készítménye. Úgy tűnik, hogy jelenleg ez az egyetlen Ukrajnában is rendelkezésre álló lehetőség. A japán Takeda-opció valójában a Moderna helyi formulája, míg a tajvani "kívülálló" opció (a Medigen által gyártott MVC-Cov1901) kizárólag Tajvanon kapható. Más ország nem használja.

KÖVETKEZTETÉS

Ebben a tanulmányban a legutóbbi tanulmányunkkal (#279) együtt javasoljuk:

(a) hogy a Deagel-előrejelzéseknek stratégiai katonai céljuk van, és hogy a
komolyan kell venni;

(b) hogy az A+B és a C táblázat közötti éles felosztásnak stratégiai jelentősége van.
katonai célja van;

(c) hogy a világméretű Covid vakcinaprogram csak álca egy halálos kimenetelű vagy
káros vakcina beadását egy kiválasztott országlista lakosságának (azok, amelyek
A+B táblázatban szereplő országok);

(d) hogy a C táblázatban szereplő országok lesznek a világgazdaság új tengelye, amelynek középpontjában a legalább 20 éve fejlesztés alatt álló Belt & Road kezdeményezés áll;

(e) hogy a Nagy Négyek által gyártott vakcinák különösen veszélyesek, és kerülendőek. (Nem állítjuk, hogy a többi 17 biztonságos).

Az eddigi oltóanyag okozta halálesetek és sérülések

Számos bizonyíték van arra, hogy a Nagy Négy Vakcina már most is súlyos károkat okoz. Becslések szerint az Egyesült Államokban legalább 50 000 oltást kapó személy halt meg az oltás beadását követő hetekben, és több mint 600 000-en sérültek meg, sokan súlyosan.

Ez utóbbi szám szinte biztosan alulbecsült, mivel nagyon sok oltás okozta sérülést nem jelentenek be.
Hasonlóan riasztóak a vakcinával kapcsolatos halálozási és sérülési statisztikák az Egyesült Királyságra és Európára vonatkozóan is. Ezek az országok mindegyike a Nagy Négyes foglya. A kaotikus helyzet a Sligo Egyetemi Kórházban ~ augusztus hónapban! ~ lehet egy elő íze annak, hogy mi fog következni (lásd a C. függeléket.)

Vajon a C táblázat országaiban is hasonló halálozási és sérülési arányokról számolnak be? Erősen kételjük. Még ha ezekben az országokban a hatóságok nem is vezetnek VAERS típusú adatbázist, azt várnánk, hogy az interneten az A+B táblázat országainak oltássérült polgárai által jelentett oltássérülésekről szóló megrázó személyes beszámolókkal találkozunk, hasonlóan azokhoz, amelyeket az A+B táblázat országainak oltássérült polgárai jelentettek. Úgy tűnik azonban, hogy nem ez a helyzet. Ha nagyszámú orosz sérült volna meg a Szputnyik V miatt, akkor már hallhattunk volna róla.

Azok számára, akik nem értik a bibliai próféciákat, túl nehéz elfogadni annak lehetőségét, hogy egy ilyen traumatikus népirtó program van folyamatban. Számukra az Apokalipszis négy lovasa a legjobb esetben is csak érdekes vallási szimbólumok. A történelem leckéi csak olyan helyzetekre készítették fel őket, amelyek közvetlen, szemtől-szembeni konfliktust jelentenek, nem pedig egy láthatatlan, világméretű támadást, ahol az egyik fél titokban aláássa és megsemmisíti a másikat.

A magukat kereszténynek vallók túlnyomó többsége úgy döntött, hogy a világ eseményeit a hitetlenek szemével szemléli. Ha szaván fognák Istent, és elhinnék, amit a mi javunkra írt a Jelenések könyvében ~ és a Biblia sok más részében ~ tudnák, hogy e világ sötétségének uralkodói szorgalmasan készülnek egy pusztító végidős eseményre. Igaz hívőként szorgalmasan figyelték volna a jeleket, ahogy közeledett a végzetes óra, összehasonlították volna a Szentírást a Szentírással, és felismerték volna az emberi ügyek ár-apályán belül azt a baljós erőt, amely egy napon az Antikrisztus formájában fog megnyilvánulni.

Nem mondhatjuk biztosan, hogy a Covid vakcinaprogram fogja bevezetni a fehér lovas lovasát. Lehet, hogy így lesz. Sok múlik azon, hogy a világ hogyan reagál arra a szörnyű fenyegetésre, amellyel most szembe kell néznie.

Ha a tömegek továbbra is elhisznek minden hazugságot, megvetik a Tízparancsolatot, mindenáron a "normalitást" keresik, és kísérleti vakcinákkal injekciózzák be saját és gyermekeik testét, akkor a társadalmi káosz és a világdiktatúra elkerülhetetlen.

Az Úr azonban hihetetlenül irgalmas. Annak ellenére, hogy hatalmas bizonyítékok mutatták, hogy a Szodoma síkságán lévő városok megérettek a pusztulásra, megengedte Ábrahámnak, hogy "tárgyaljon" Vele a feltételekről. Ez adta nekünk a csodálatos számsorozatot: 50, 45, 40, 30, 20, 10. Még két szent angyalát is elküldte, hogy kézen fogva vezessék Lótot és családját egy biztonságos helyre.

Igen, kézen fogva! ~

"És míg ő [azaz Lót] ott időzött, a férfiak megfogták a kezét, a felesége kezét és a két lánya kezét; az Úr kegyelmes volt hozzá, és kivezették, és a városon kívülre helyezték." (1Mózes 19:16)

Számomra ez az egyik legértékesebb vers a Bibliában. Mert az Úr nagyon irgalmas, és haragjának nagy napja aligha fog elkezdődni, amíg MINDEN lehetséges orvosság ki nem merül.

https://pokolafoldon.hu/blog/deagel-elorejelzesek-es-vakcinavalasztas