2021. március 29., hétfő

Nincs vakcina, nincs gyónás

 

A New York-i Legdrágább Vér templomban a gyónás csak "az oltottaknak" szól.

Az egyházközség a ChurchOfThePreciousBlood.org oldalon megismétli, hogy "csak a beoltottak" jöhetnek gyónni, "hogy megvédjék magukat, és ami még fontosabb, hogy megvédjenek másokat, ha tünetmentesek és fertőzőek".

A plébánián még a kétéves gyermekek számára is kötelező a maszk viselése. Aki nem képes maszkot viselni, azt nem látják szívesen a szentmiséken.

https://gloria.tv/post/P7xX9yUxjYUr4EUtFk3kS6LZj

Írország: BŰNTETTNEK MINŐSÜL misére menni

 

Az istentelen ír kormány a misét ünneplő papokat és a misére járó híveket bűnözőknek tekinti.

Az IrishCatholic.com (március 28) közölte a kormány válaszát a Legfelsőbb Bíróságon folyó perre, amely megtámadta a misetilalmukat.

A válaszban a kormány a mise celebrálását - a korlátozott temetések és esküvők kivételével - bűncselekménynek nevezi, amelyet a törvény büntet. Az állampolgárok nem hagyhatják el otthonukat, hogy részt vegyenek a misén. A korlátozások büntetőjogi jellegűek.

Ez a válasz ellentmond a korábbi tagadásoknak. Novemberben az Egészségügyi Minisztérium még azt mondta az IrishCatholic.com lapnak, hogy "a vallási szertartás megtartása nem büntetendő cselekmény".

https://gloria.tv/post/qszgrcTUXMGL4TpjyqhVMRAwQ

A plébánia vállalkozás nem kér a terhes anyából

 

Deirdre Hairston, egy terhes anya a texasi Dallasban, a Szentháromság plébánián vett részt a misén, és a mise alatt arra kérték, hogy vagy tartsa be a maszkszabályokat, vagy letartóztatják - mondta a TaylorMarshall.com lapnak (március 27).

A plébános még a rendőrséget is kihívta. Amikor Deidre visszatért az áldozásból, három rendőr várta őt. Az egyik rendőrnő azzal fenyegette meg a nőt, akinek egyéves kisbabája volt a karjai között, hogy megbilincselik.

Amikor Deirdre megkérdezte, hogy milyen bűncselekményt követett el, a rendőrök azt mondták Hairstonnak, hogy "birtokháborítást követett el egy vállalkozásban", amely "nem akarta, hogy ott legyen".

https://gloria.tv/post/jW4ZFS6PNHQa6zTgEgJyJACSQ


Az ír plébániát körbeépítették rendőrségi ellenőrzőpontokkal

 

Rendőrségi ellenőrzőpontokat állítottak fel az írországi Mullahoranban található Lourdes-i Szűzanya templom közelében, ahol Patrick Hughes atya a koronavírus elleni korlátozásokkal dacolva mindenkit üdvözlő miséket celebrál.

Az IrishTimes.com beszámolója szerint a virágvasárnap délelőtt 10 órakor tartott mise mintegy húsz percet késett, mivel "sok helyi lakost" feltartóztattak a templomhoz vezető utakon felállított ellenőrzőpontokon.

Hughes atya észrevette, hogy három rendőrautó körözött a temploma körül. "Nincs más dolguk?" - jegyezte meg.

Hughes a misetilalmat az egyház és a hit elleni szektás cselekedetnek nevezi, amelyet egy olyan kormány bátorít, amely nem hisz Istenben. Azt mondja magáról, hogy "nincsenek barátai az egyházban", beleértve a püspökét is.

Hughes a szentbeszédében megjegyezte, hogy "sokan azt akarják, hogy a hitvallásuk szerint éljünk". A szentáldozás kiosztásához maszkot viselt.

https://gloria.tv/post/P4uXptvPPPVA32dqHjiT2T2P4

"Kelj fel, Uram, miért alszol?" - néhány szó a Szent József-évről és a hamis irgalomról

 

2020-ban, a Szűzanya Szeplőtelen Fogantatásának ünnepén Franciscus aláírással megjelent a Patris Corde kezdetű levél, annak évfordulójára emlékezve, hogy Szent Józsefet 150 éve nyilvánították az egyetemes egyház védőszentjévé.

Azóta úgy hivatkoznak erre a dokumentumra, mint amelyben a pápa meghirdette a Szent József-évet. Valójában a Szent József-évről egy árva szó sem esik benne, ahogy Franciscus sem beszélt erről azóta sem. A Szent József-évet az Apostoli Penitenciária főpenitenciáriusa hirdette meg egy dekrétumban.

Amit Franciscus hirdetett meg, az az Amoris laetitia-év: egy olyan év, amelyet az Amoris laetitia szinódus utáni apostoli buzdítás „újraolvasására, és a téma tanulmányozására” (Franciscus üzenete 2021. március 19-én a „Család Amoris laetitia” év kezdetén a „Mindennapi szeretetünk” című tanulmányi konferencia résztvevőinek) kellene szentelnünk.

Franciscus nem elégedett az Amoris laetitia fogadtatásával, amelynek végrehajtását szerinte túl sokan szabotálják, tanításával sokan ellenkeznek, pedig ez a dokumentum az ő szándékai szerint „egy új útvonal kezdetét jelentette” (ld. Franciscus korábban idézett üzenete). Az „új útvonal kezdete” megfogalmazás a nyilvánvaló igazság hirdetése: az új útvonal értelemszerűen nem a régi, katolikus útvonal. Az Amoris laetitia ellentmondás Krisztus tanításának, így a Katolikus Egyház tanításának, egy új út, amely egészen biztosan nem az Út és az Igazság, és ezért aztán nem vezethet az Életre.

Sokan megpróbálták a hagyomány tükrében értelmezni Franciscus írását. Az ilyen emberek és intézmények sokszor és világos jelzést kaptak arról, hogy ez nem lehetséges: az eretnekségek tisztázását kérőket válaszra sem méltatta, a II. János Pál Intézetet beszántotta, majd az argentin püspökök értelmezését tanítóhivatali szintre emelte, kinyilvánítva, hogy nem lehetséges más értelmezés az általuk megfogalmazotton kívül. Azaz: a szexuálisan aktív, rendezetlen kapcsolatban élők szentségekhez járulhatnak, bennfoglaltan állítva ezzel azt, hogy a tisztaság megtartása lehetetlen és fölösleges, nem szükséges bűnbánat és kegyelmi állapot az eucharisztia vételéhez, a szituációs etikát emelve az egyház tanítása helyébe. Mindezt az irgalom jegyében.

Nos, ez az irgalom nem az az irgalom, amely után a bűnbánó, megtört és alázatos szívű ember esedezik, hanem a bűntől elhomályosult értelmű, megátalkodott bűnös által követelt irgalom, a hamis irgalom, amely „az embereknek problémáik látszólagos megoldását kínálja föl cserében azért, hogy elpártolnak az igazságtól” (vö. KEK 675).

Franciscus 2016. március 19-én, Szent Józsefnek, az egyetemes egyház védőszentjének ünnepén adta ki az Amoris laetitiát. Annak a tiszta, szűzi életű Szent Józsefnek ünnepén, akit Isten minden férfi közül választott ki arra, hogy a szeplőtelenül fogantatott Szűz társa és védelmezője, a megtestesült Második Isteni Személy nevelője és tanítója legyen. Franciscus kinyilvánította, hogy a tiszta élet nem lehetséges és nem is szükséges. És erre pont Szent József ünnepét választotta.
És ha valaki azt gondolná, hogy mindez véletlen, annak megvilágosítására megismételte a blaszfémiát: Szent József-évnek nyilváníttatta (nem ő tette…) 2021-et, hogy aztán Szent József ünnepén megkezdje az Amoris laetitia-évet az Istent és Szent Józsefet gyalázó eretnekség elmélyítésére.

Azt mondják, hogy Franciscus egy alvó Szent Józsefet ábrázoló szobrot tart az íróasztalán. Nehezen, egyre nehezebben hihető, hogy ez igaz tisztelet megnyilvánulása lenne Szent József iránt, aki az álmában kapott isteni parancsot ébredés után azonnal, késlekedés nélkül teljesítette. Mintha inkább blaszfémikus gúny tanúi lennénk: az egyház védőszentje tehetetlenül, öntudatlanul alszik, és semmit sem tesz, mert íme, Franciscus zavartalanul uralkodik.
Ugyanolyan blaszfémia lehet ez, mint a mellkeresztje, amely sajnos nem lett eltemetve a sátáni Bernardin bíborossal együtt. Ehelyett ismét feltűnt, immár Franciscus nyakában, hogy a rajta lévő központi alak kicsavart, hátrafele néző jobb lábbal, szabadkőműves módon keresztbefont karral, sátáni grimasszal, üresen meredő szemgödrökkel, lángok között álljon Krisztus követőinek szeme előtt. Ez az a blaszfémikus, szemberöhögő gúny, amely a hamis próféta mögött álló gonosz sajátja.

„Kelj fel, Isten! Védd meg ügyedet!
Emlékezz meg a gyalázatról,
amellyel egész nap illet téged az esztelen!
Ne feledd el ellenségeid lármáját;

Szüntelen növekszik az ellened szegülők háborgása!” (Zsolt. 74)


https://gloria.tv/post/cU4ZGEHPCACb3nPu7iy6G19AC