2024. június 25., kedd

A latin-amerikai misztikusnak, Lorenának 2024. júniusában

Mexikó a kommunizmus kezére került Guadalupei Szűz Mária üzenete 2024. június 6-án

Drága gyermekeim, szomorúan sír a szívem, amikor látom, hogy Mexikó országa a kommunizmus kezébe került.

Ó gyermekeim, mennyi pusztulás és szomorúság vár rátok, amiért nem fordítottátok szemeteket Istenre, és nem bíztatok az emberekben, a Sátán kezébe kerültetek, aki apránként összetör benneteket a fájdalommal, ami a kétségbeesésbe vezet benneteket, de mit tettetek gyermekeim?

Ha Istenben bíztatok volna, és térdet hajtottatok volna, a kommunizmus nem tudta volna átvenni az országot, az Imádság erejével.

De én, mint Szerető Édesanyátok, EGY MEGOLDÁST hozok nektek: A kommunizmust az Ég legyőzheti, ha Istenbe vetitek bizalmatokat és térdeteket behajlítjátok. Öltözzetek zsákruhába, Mexikó népe, és imádkozzatok minden nap délután 3 órakor egy RÓZSAFÜZÉR TIZEDET Mexikó kommunizmus alóli felszabadításáért, gyermekeim, ezzel a szándékkal. Ezek a harcok lelki csaták, és nem háborúkkal vagy tüntetésekkel vívjátok őket, hanem az Imádság és a böjt erejével; ezért böjtöljetek szerdánként ezért a szándékért. FOLYTATLANUL IMÁDKOZZatok, amíg Dávid le nem győzte Góliátot.

Én, a Napba öltözött ASSZONY, minden erőmmel harcolni fogok Mexikóért a vörös sárkány ellen, és együtt szétzúzzuk a Sátán fejét a Rózsafüzér imával, ami kíváló fegyver. És én, a Rózsafüzér imájával képes leszek megvédeni titeket minden veszélytől; ha minden nap délután 3 órakor egyként egyesültök ezzel a szándékkal, akkor legyőzzük a Sátánt.

Bátorság, mexikóiak, Isten megengedi ezeket a dolgokat azoknak, akik szeretik Őt; ezért hajlítsátok meg térdeteket, öltözzetek zsákruhába, imádkozzatok sokat és gyorsan. S megszabadítalak a kommunizmustól, harcolni fogok a vörös sárkány ellen és győzni fogok. Szóval Mexikó, készülj fel lelkileg, hogy felszabadulásod KÉSZÜL.

Embereim, itt élek Mexikóban, és fáj, hogy ez az ország min megy keresztül.
Harcoljunk együtt a kommunizmus felszabadításáért, és én hűséges hadseregemmel együtt legyőzöm a kommunizmust. Bátorítsd a népem.

A Guadalupe-i Szűz Mária szeret téged.


JEGYZET:
RÓZSAfüzér minden nap 15:00 órakor. Böjt szerdánként.


A Vatikán, amelybe beszivárgott a szabadkőművesség, tele van démonokkal A Guadalupei Szűz üzenete 2024. június 22-én

AZ ISTENI RENDELET ÁLTAL KIVÁLASZTOTT KEDVENC PAPJAIMNAK, AKIKET AZ ÉGBŐL VÁLASZTOTTAM KI, HOGY VEZESSÉK SZERETETT NÉPEMET, FIAM, JÉZUS KRISZTUS VEZETÉSÉT, EZT A SÜRGŐS ÜZENETET KÜLDÖM.

Fiam Egyháza megrepedt, és itt az ideje, hogy komoly döntéseket hozzanak papi hivatásukkal kapcsolatban, itt az ideje, hogy eldöntsék, hogy követik-e a hamis Egyházat, vagy az IGAZI EGYHÁZ részévé válnak a HITELES REMÉNNYEL való CSATLAKOZÁS által.

FIGYELJETEK FIAM PAPJAI, ITT AZ IDEJE, HOGY ELDÖNTSÉTEK, HOGY KRISZTUST KÖVETITEK VAGY ISTEN ELLENSÉGÉT.

Itt az ideje, hogy eldöntsétek, hogy a Világ Fénye vagy a sötétségé legyetek-e. Minden egyes Lélekért, akit vezetsz, SOKKAL ÍTÉLJÜK MEG, és ha a szakadékba vezeted őket, felelős leszel az elítélésükért, és még szigorúbban megítélnek titeket, mert a nyájak pásztorai vagytok.

Döntsetek a Fény mellett, még akkor is, ha üldöztetést szenvedtek, a gonosz, ami a Világot sújtja, nagyon nagy, és nagyon erős Harcok folynak a jó és a gonosz között.

CSILLAGOK LEHULLNAK AZ ÉGBŐL (papok és püspökök), hogy HAMIS DÉMONIKUS DOKTRINÁJUKkal együtt több ezer LÉLEKET VIGYENEK MAGUKkal AZ ÖRÖKBE.  [AMIKOR ELJÖN AZ A NAP] HAGYJÁTOK EL TEMPLOMAIKAT ÉS CSATLAKOZZATOK HŰSÉGES MARADÉKOMHOZ, ÉS HA MÁRTÍRHALÁLT HALTOK ELVEITEKÉRT ÉS ÉRTÉKEITEKÉRT, ELNYERITEK A DICSŐSÉG KORONÁJÁT.

Csatlakozzatok Fiam Hűséges Maradékához, hogy a helyes útra vezessétek Isten Népét, itt az ideje eldönteni, hogy Istennel vagy az ellenséggel vagytok-e, Fiam kihányja a langyosokat.

FIAM EGYHÁZA MEGTISZTULÁSA UTÁN GYÖNYÖRŰ ÚJJÁSZÜLETÉS KÖVETKEZIK, ÉS AZOK, AKIK HŰSÉGESEK VOLTAK ÉS A JÓ UTAT KÖVETTÉK, ELNYERIK A DICSŐSÉG KORONÁJÁT.

HA TALÁN EGYÜTT, HITES REMÉNYEK, HARCOLTOK A SZABADSÁGOTOKÉRT ÉS A MEGVÁLTÁSOTOKÉRT!!! Mert a Kereszt nélkül NINCS MEGVÁLTÁS, a Dicsőség Koronája a bátraké, akik életüket adják az Evangéliumért.

DÖNTSÉTEK EL, HOGY KÖVETITEK-E FIAM, ITT AZ IDEJE, HOGY DÖNTSETEK, A DÖNTÉSEN, AMIT TI, PAPOK MEGHOZTOK, SOK LÉLEK ÜDVÖSSÉGE VAGY KÁRHOZATA FOG MÚLNI. KÖVESSÉTEK FIAMAT, ÉS MEGLESZ A JUTALMATOK.

A Vatikán, a ragadozó farkasok bölcsője és a szabadkőművesség által beszivárgott, tele van Démonokkal.  Meneküljetek a templomokból és csatlakozzatok a Hűséges Maradékhoz, hozzátok meg a legjobb döntést és én, mint Édesanyátok megvédelek benneteket, fedjétek be magatokat Szerető Anyai Köpenyemmel és én megvédelek benneteket az ölemben, legyetek biztosak abban, hogy a Rózsafüzér imája megment benneteket a Második Haláltól.

VIGYÁZZATOK A LELKETEKRE ÉS NE A TESTETEKRE. ITT AZ IDEJE, HOGY ELDÖNTSÉTEK, HOGY FIAMAT VAGY AZ IMPOSZTORT KÖVETITEK, EZ A TI SZABAD VÁLASZTÁSOTOK!

ÉN, A TI ANYÁTOK, A GUADALUPEI SZŰZ MÁRIA

Izrael, [az én] hűtlen feleségem 2024. június 24-én

ELMÉLKEDÉS JAHVÉTÓL LORÉNÁNAK

Szomorúan ültem a szobámban és dicséreteket hallgattam, amikor a Seregek Jahve így szólt hozzám.

Izrael hűtlen feleség,

A remény örökké uralkodik a csüggedés után is, én, Izrael Istened, azért jöttem, hogy elvegyem a szívedet, hogy az enyém mellett járj sivatagokon és ösvényeken keresztül, egy olyan úton, amely kéz a kézben jár, mocsarakon és hegyeken, erdőkön és dzsungeleken át, kihívást jelentve a viharos tengeren, miért mutatom meg neked szívem mélységeit, és megismered terveimet és titkaimat, mert bölcsességet adok neked, hogy tudd megkülönböztetni a jót a rossztól.

Én vagyok a Te házad, a Te támaszod, gyere hozzám Izrael, és én megadom neked a jutalmadat, ezen a csillagos éjszakán hallani akarom a hangodat, rezonáljon a sötét világegyetemben, amit neked teremtettem, mindent neked teremtettem, és egyesítem veled, hogy az így egyesült teremtésem eggyé válhasson jelenlétem előtt, hogy a teremtmények egyesült szívei, hívják hangomat, a szeretet hiánya miatt kietlen szíved belsejéből, lélegzet nélkül, és remélve, hogy az emberi és áruló szeretet morzsáihoz alkalmazkodva élhetsz.

Ébredj Izrael, rezonáljon az irántad érzett szeretetem a szívedben, töltsd meg a belsőd Velem, és így, ezzel az erővel egyesülj teljesen Velem, és egy apai és fiúi szívben egyesülve, szemléljünk egy új hajnalt, a tél és a sötétség után jöjjön a tavasz és a virágok virágzása, gyere Izrael hűtlen feleség, és köss velem szerelmi paktumot, az örökkévalóságtól fogva, és én, a te Istened megszabadítalak ellenségeidtől és elnyomóidtól, gyere, emeld fel a fejed és bízz bennem, a te Istenedben, én, a Seregek Jahve hívlak téged, Izrael, hogy járj mellettem, gyere és hallgasd meg a sásfárt, fenségesen galoppozva jön szeretett Fiam, és én látni akarlak téged, Izrael, finom vászonba öltözve a te szerelmednek.

Ébredj Izrael, és fuss gyorsan eléje, hallgasd a sufárt, közeledik a vég, a gonoszság és a rémület vége, amely a világot sújtja, és lásd egy új nemzedék kezdetét, amely megszabadul a gonoszságtól és az ellenség befolyásától.

Gyere Izrael és énekelj reményteli dallamokat, mert e nagy próba után a Nap fel fog kelni, hallgasd, ahogy Angyalaim és Szeráfjaim hangja egységben énekel, háborús dalokat, mert a jó és a rossz közötti háború a tetőfokán van, harcolj Izrael a felszabadulásodért, azt akarom látni, hogy felemelt fejjel harcolsz a Napba öltözött Asszonnyal, az igazság és a jóság diadaláért, ma Izrael hallgasd a trombitákat a Sionon, az Én Szent Hegyemen, amelyet minden nép, faj és nemzet az általam kiválasztott hegynek nyilvánított, hogy lássák az új Jeruzsálemet leszállni.

Népem, óh, Sémá Izrael, közel van a szabadulásod, ne ess el, ne győzd le magad, ne engedj a bűnnek, kelj fel, nagy erőmmel felemellek téged a bűn rothadásából és bűzéből, és teljes szívemből kérlek, hogy harcolj az üdvösségedért, az Ígéret Földjéért, az új Jeruzsálemért, lesz a jutalmad, hallgasd, ó Izrael, Istened és Megváltód kiáltását, Angyalaim és Arkangyalaim sufárjával együtt, énekeld együtt a citera és a dobok, a szeretet és a szabadulás dallamát, Izrael, megszabadítalak ellenségeidtől, ők a saját gonoszságuk csapdájába esnek.

Hallgasd, ó Izrael, a tenger hullámainak jövését és menését, amelyek Nekem, a te Istenednek éneklik az elnyomás és a gonoszság végét, hogy utat adjon a béke és a szeretet korszakának, tarts ki Izrael, ne tétovázz, küzdj és légy bátor, a mártírok vére, az Én ereimben fog folyni, és ennek az új Egyházamnak adja meg megújulásának erejét, a vér és a véres mártíromság által, az Én Izraelemnek, egy olyan Izraelnek, amely Fiam Golgotáját éli, mellettem, a ti Istenetek mellett, ti lesztek az új keresztények magva.

Hallgassatok rám, Istenetekre, és szerető Atyai karjaim árnyékában megvédelek benneteket a második haláltól, az nem lesz képes megérinteni elméteket és szíveteket, mert megszabadítalak tőle a Napba öltözött Asszony által, aki elvisz benneteket az Ígéret Földjére, sasszárnyakat adok nektek, végigrepülsz majd a világon, Fiam szavát hordozva, szenet teszek a szádra, és felkenlek az erőmmel, hogy megtisztítsd a bensődet, hogy hirdetni tudd szavamat, kelj fel Izrael, Istened hív téged, hogy menj a hadiösvényre, hogy harcolj Egyházam megújulásáért.

Oh, Shema Israel, Istened ma hív téged, hogy ragyogj a sötétségben, felejtsd el a múltadat, a szeretőidet és a bűneidet, kelj fel és ragyogj, hogy fényként emelkedj fel, amely megvilágítja a világot és a teremtést.

Ó Izrael Hűtlen feleség, ma szeretetpaktumot kötök veled, örökre, megpecsételtelek a bárány vérével a homlokodon, gyere Hozzám, Istenedhez Ó Izrael, és ünnepeld hamarosan a felszabadulásodat, hallgasd meg a szívedet az enyémmel egyesülve, és vigasztald magad, hogy megújult erővel menj a hadiösvényre, hogy harcolj Fiam, Jézus Krisztus eszményéért, az igazság szabaddá és szabaddá tesz, repülni fogsz, mint a sas, hogy meghódítsd a nemzeteket, értem, a te Istenedért.

Kelj fel, gyere hozzám, várom a válaszodat. Ó, Izrael, az én népem, arra hívlak, hogy harcolj az evangéliumért és az igazságért, mert én, a te Istened, atyáid Istene, a Seregek Istene, ma veled vagyok.

Én, Jahve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése