2016. november 17., csütörtök

Beteljesült próféciák: videofelvétel a templomrombolásról (ezek valódi felvételek...)


Beteljesült próféciák. Részlet a Mária Julianna lelki naplója III. kötetéből

2001. febr. 12. Ma reggelre azt álmodtam, hogy az úton egy
nagy székesegyház közelébe értem, amely egy dombon volt.
De a templomot nem lehetett megközelíteni, mert egy hatalmas
markológép, amely közvetlenül a templom fala mellett állt, feltúrta
a székesegyházhoz vezető utat. Méteres árkokat és homokhegyeket
csinált. Éppen ezt a rombolást végezte, amikor
odaértem. Hihetetlen gyorsasággal dolgozott. Egyedül voltam.
Még találtam a templom fala mellett egy keskeny járatot, amin
eljutottam a székesegyház ajtajához. Bementem. Ott, az ajtóban
arcra borultam, és imádtam az Urat. Csak miután felálltam,
akkor vettem észre, hogy nem volt jelen a legméltóságosabb
Oltáriszentség. A legnagyobb megdöbbenésemre az oltár össze
volt törve. A színes üvegből készült szárnyas oltárképek is
porrá voltak zúzva. Az örökmécses sem égett, nem is volt ott.
Az ajtóban idegen munkás kinézetű durva emberek ácsorogtak,
akik korábban a rombolást végezték. A szentély üres volt és
elhagyatott. Összetörve, szétzúzva, mint amikor a mi Megváltó Urunkat keresztre feszítették. Sem papot, sem hívőt nem láttam.
Még csak hírmondó se maradt a keresztények közül. Amikor
felébredtem imádott Jézusom nagyon szomorúan csak ennyit
mondott: „Ez következik Egyházamra. Nyisd ki az Újszövetségi
Szentírást!“ Lk.5,35: „Eljön a nap, amikor elviszik a
Vőlegényt.“ A Vőlegény szó alatt az Úr Jézus a legméltóságosabb
Oltáriszentséget értette.
Ezután egy emeletes ház ablakából egy nagyvárosi utcát láttam.
Az utcán nagy felfordulás volt.
Febr. 8-án az Ap.csel.19,29. résznél nyittatta ki velem az Úr
Jézus a Szentírást, ahol ugyanezt olvastam: „Az egész városban
nagy fölfordulás keletkezett.“
Ezután hőn imádott Uram ezt mondta: „Nyisd ki a Szentírást!“
Mt.21,35-44: „A szőlőmunkások nekiestek a szolgáknak: az
egyiket megverték, a másikat megölték, a harmadikat megkövezték.
...végül a Fiát, az örököst is megölték...“ Jézus: „Papjaimat
és híveimet megölik, amint azt a prófétákkal és Velem is
tették. Most van itt a sötétség órája. A keresztényüldözés hirtelenül
tör ki. Sokakat megölnek, némelyeket elhurcolnak. Az élők
irigyelni fogják a holtakat. De egy kicsiny mag megmarad. Ők
lesznek a szent gyökér, amely megújult Egyházamban újra kihajt.
Levelei és ágai dúsak lesznek, mert éltető szeretetemmel
táplálom őket.“

Tárgy: Fwd: videofelvétel a templomrombolásról (ezek valódi felvételek...)

Kedves címzettek!

A lenti videofelvétel NEM hoax. Tudatos rombolást rögzített a belső
kamera.

Európa ezt már egyszer átélte a "nagy francia forradalom" terrorja idején. Róma,
2016 októbere. EU.

Szép új világ  kezdődik, a pusztítás kora!!!


------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ -------------------



A római Szent Praxed templom belső kameráinak a videofelvétele a
ghanai "migráns" alapos munkájáról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése