2014. december 24., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

Az a nap, amikor eljövök Isteni Irgalmasságomban, a megvilágosodás napja lesz

2014. december 23. kedd, 16:55
Drága szeretett leányom, e különleges alkalommal szeretett követőimet hívom, hogy jöjjenek Hozzám és engedjék meg Nekem, hogy beborítsam őket Szent Véremmel. Én földi életemet adtam oda Nagy Irgalmasságom jeleként, és most amikor újra eljövök, hogy mindenkit Magamhoz vigyek, meg fogom mozdítani a hegyeket és az óceánokat, a Földet pedig megrázom.
Szeretlek benneteket, és miközben felkészítelek az Én Időmre, Nagy Áldásokban és vigasztalásban foglak részesíteni benneteket. Engedjétek meg a szíveteknek, hogy üdvözöljön Engem. Engedjétek, hogy az a Szeretet, melyet irántatok érzek, áthatoljon Isten minden gyermekének a szívén, beleértve azokat is, akik az Én Nevemben üldöznek benneteket. E Karácsony alkalmával Békét hozok nektek és arról biztosítalak benneteket, hogy az Én Időm nagyon közel van. Hamarosan eljövök, hogy feltárjam nektek Irgalmasságomat. Azoknak mondom ezt, akik e Küldetés miatt megvetnek Engem: a Szentlélek Ajándéka által fogok behatolni megkeményedett szívetekbe. Hamarosan minden kétségetek el fog szállni, és a terhetek megszűnik. Addig el kell viselnetek a Tőlem való elszakítottság fájdalmát, amelyet a hazugság királya okozott nektek, aki örül annak, hogy Engem elutasítotok. Ne álljatok ellent Nekem, szeretteim, mert Én fáradhatatlan vágyakozással szeretlek benneteket. Bánattal vegyes örömmel jövök hozzátok, könyörögve azokhoz, akik azt mondják, hogy szeretnek Engem, hogy térjenek vissza Hozzám. A bánat könnyeit sírom, mivel hogy nem vagytok képesek elfogadni Engem ezen isteni beavatkozás által, pedig ez szabadon adatik nektek. Nektek meg kellene próbálnotok hirdetni az Igazságot, de ti e helyett kegyetlenül elutasíttok Engem, méghozzá olyan módon, ami nem illik Istenségemhez.
Az a nap, amikor eljövök Isteni Irgalmasságomban, a megvilágosodás napja lesz. Azonnal tudni fogjátok, hogy elvittelek benneteket a teljes feltárás idejébe, amikor semmit sem fogtok tudni elrejteni abból, amit tettetek. Mert minden gyengeségből elkövetett cselekedetért Szenvedésem fájdalmait fogjátok érezni, mely a saját szenvedésetekké válik. A lelkiismeret-furdalás, amelyet érezni fogtok, csak olyan erős lesz, mint amilyen a Belém vetett hitetek. Sokan közületek rá fognak jönni arra, hogy mi az, amit tenniük kell ahhoz, hogy Elfogadjalak benneteket. Azonban néhányan tagadni fogják a Lelkiismeret megvilágítását a távolság miatt, amelyet ti helyeztetek kettőnk közé.
A gőgösöknek és az arrogánsaknak, akik a Nagyfigyelmeztetés során el fogják rejteni Színem elől az arcukat, a következőt mondom: Ne féljetek, mert ti az Enyéim vagytok. Mivel ti Isten gyermekei vagytok, akik az Ő képére lettetek teremtve, ezért nagy Irgalommal leszek irántatok. Ne attól féljetek, aki szeret benneteket, hanem attól, aki megvet titeket, mert ő – a gonosz – a ti legnagyobb ellenségetek. Ha elutasíttok Engem, a legnagyobb ellenségem rabszolgájává váltok, de ha őt utasítjátok el, akkor Hatalmam körül fog benneteket ölelni, meg fog védeni és biztonságosan elvisz benneteket Királyságomba. Azért adom nektek ezeket az információkat, hogy amikor azt mondom, hogy ez meg fog történni, akkor tudnotok kell, hogy az meg fog történni. És amikor az a Nap eljön, emlékeznetek kell Szavaimra. Ne féljetek Tőlem, ugyan mi az, amitől félnetek kellene? Ha Én az Életemet adtam értetek, akkor ti ugyan miért akarnátok az ördögnek adni az életeteket, aki csak a pusztulását akarja okozni halhatatlan lelketeknek?
Csak egyetlen útra tudtok fordulni, és az az út Hozzám vezet szerető Üdvözítőtökhöz és Megváltótokhoz. Én vagyok a ti biztonsági hálótok. Ne fussatok el üdvösségetektől. Emlékezzetek mindig Együttérzésemre, Szeretetemre és Nagy Irgalmasságomra. Isteni Irgalmasságom azért van, hogy megragadják azt.
Szeretett Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése