2013. október 22., kedd

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Mint a vágóhídra terelt bárányok, úgy fogják a pusztulás útját követni

2013. október 21. hétfő, 10:56
Drága szeretett leányom, a legnagyobb árulás szeretett, hűséges tanítványaim legnagyobb árulása – azoké, akik mindig szilárdan kitartanak az Igazság mellett – azon követőim által fog bekövetkezni Egyházamban, akik a nagy csalás áldozatává válnak.
Oly sok embert fog a csaló megtéveszteni – mert félrevezették őket hűségükben -, aki átveszi majd az irányítást mindenütt Egyházamban. Bár lehet, hogy ők idővel kényelmetlenül fogják érezni magukat, amikor Szent Szavam különös értelmezését hallják, ami nem a helyes tartalmában fog eljutni hozzájuk, mégis mint a vágóhídra terelt bárányok, úgy fogják a pusztulás útját követni. A hamis prófétát dicsérettel fogják elhalmozni és úgy fogják köszönteni majd, mint egy nagy diktátort, és eggyé fognak válni, hogy egy nagy hadsereget alkossanak. Ez a hadsereg a legnagyobb üldöztetést fogja végrehajtani keresztény testvéreik ellen. Testvér a testvér ellen fog harcolni az Igazságért folytatott csatában. Azok száma, akik a hamis próféta, az antikrisztus és a Sátán alkotta istentelen háromságot fogják követni, sokkal nagyobb lesz, mint azoké, akik hűségesek maradnak Isten kezdetben lefektetett Szent Szavához.
Ti, választott népem, akik nem tértek el az Igazságtól, nehéznek fogjátok találni ezt az utazást. Soha, egy pillanatig sem tudtátok volna elképzelni életetek során azt a szörnyű csalást, amelynek hamarosan tanúi vagytok. Ellenségeim jól felkészültek, nagy befolyással és komoly anyagi eszközökkel rendelkeznek. Nagy előnyre tettek ugyan szert, de Isten Ereje nem áll az oldalukon. Nemcsak, hogy nem rendelkeznek Isten, az Én Mindenható Atyám Erejével, de az Ő Akarata bármikor le is sújthat rájuk. Sajnos, sok lelket fognak elcsalogatni Tőlem, és Én ezt meg fogom engedni az emberiség végső megtisztulásának részeként. Ez a földi időszak a jók és a gonoszak szétválasztásának időszaka lesz.
Mit értek ez alatt? Bizonyára azt fogjátok mondani, hogy a jókat meg fogják téveszteni, és ez nem az ő hibájuk. Ez igaz. De azok, akik azt mondják, hogy igaz Keresztények, és Szent Szavam helyet mégis elfogadják az eretnekséget, akkor ők Engem káromolnak. Ők nagyon jól ismerik az Igazságot, éppen ezért nekik minden másodpercben ébernek kell lenniük Szent Szavamra. Oly sokan alszanak közületek. Oly sokan nem ismertek igazán Engem, mert nincs alázat a lelketekben, annyira büszkék vagytok a Szentírásban való jártasságotokra.
Közületek sokan elmulasztották az Evangéliumok olvasását, vagy nem értik, hogy Második Eljövetelem előtt mi fog történni. Ti még most sem tudjátok, hogy a Legszentebb Bibliában megkaptátok az Igazságot. Miért szegültök szembe továbbra is Isten Szavával, miért érveltek ellene, miért utasítjátok el azt, és harcoltok a Kéz ellen, mely megteremtett benneteket? Ti nem vagytok tájékozottabbak, mint azok, akik keresztre feszítettek Engem. Nincs több tudásotok, mint a farizeusoknak, akik úgy vélték, hogy értelmezésük Isten Szent Szavát illetően különb volt, mint az Emberfiáé. Mivel nem vagytok hajlandóak elfogadni a végső próféciákat, ezért meg fogtok tagadni Engem. Az összes többi Nekem tett szolgálatotok nem fog jelenteni semmit, mivel ti azt az egyet fogjátok követni, akit a Sátán küldött, hogy megtagadja tőletek Paradicsomom jogos örökségét.
Ó mennyire kell sírnom miattatok. Mennyire el fogtok árulni Engem, ami abban az üldöztetésben fog tükröződni, amelyet azoknak fogtok okozni, akiket az Én Nevemben fivéreteknek és nővéreteknek neveztek. Ti hazugságokkal lesztek kioktatva, mint a többiek, akik előttetek éltek, a múltbeli gonosz vezetők és diktátorok által. Az Irántam lévő igaz szeretetetek hiánya miatt, mely szeretet nagy áldozatokat követel, ti sok bánatot és szenvedést fogtok Nekem okozni.
Miközben Egyházam ellenségei a megtévesztés hálójába fognak benneteket csalogatni, ti dicsőítő éneket fogtok nekik zengeni, imádni és szeretni fogjátok azokat, akik utálnak Engem, Én pedig el leszek felejtve.
Emlékezzetek vissza ezekre a szavakra. Ha Velem szemben a hamis isteneket részesítetek előnyben, akkor magatokra fogjátok vonni Isten Haragját.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése