2013. június 29., szombat

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott legfrissebb üzenete

2013. június 2. Szentségimádáson Jézus…

„Drága kislányom! Úrnapja van. Az Én drága Szent Testem és Vérem ünnepe. Az emberiség történelmében születésem és feltámadásom mellett ez a legnagyobb ünnep. Azért, mert szétosztom Magam az emberek között. Ez azt jelenti, hogy aki tiszta lélekkel fogad Engem a szívébe, az olyan fokban egyesül Velem, amilyen mértékben megnyitja a lelkét kegyelmem előtt. Én az Isten-Ember bele szállok, ő pedig Belém istenül. Olyan ez, mint amikor egy parányi vízcsepp elmerül a hatalmas, végtelen óceánban, vagyis eggyé válik Velem, Megváltó Istenével. Ezért mondtam: aki eszi az Én Testemet, és issza az Én Véremet, az Bennem lakik, és Én őbenne. Annak az embernek örök élete van, mert Én Magam vagyok a feltámadás és az élet. Aki Bennem hisz, ha meghal is élni fog. 
Gyermekeim! Ha az emberek felfognák, és elhinnék ezeket a szavakat, nem lenne olyan ember, aki távol maradna a szentségektől. Mindenki rendszeresen gyónna, és naponta áldozna. Az Új világban így lesz. Azért, mert abban nem tud kísérteni a sátán, mivel ezer évre meg lesz láncolva. Most ellenfelem tartja távol az embereket Tőlem. Mindig tegyétek fel magatokban a kérdést: kinek az érdeke, hogy én elszakadjak az Istentől, Aki megteremtett, megváltott, és el akar engem vezetni az örök életre? A válasz egyértelmű: ez a sátán érdeke, aki el akar buktatni, és a kárhozatba taszítani, az örök tűzbe, az örök szenvedésbe. Kinek az érdeke, hogy naponta egyesüljek Krisztussal, a szőlőtővel, Aki az én Megváltó Istenem, Akinek Sebei szereztek nekem gyógyulást, és értem kiontott drága Szent Vére árán nyerhetem el az örök boldogságot? Ez Isten érdeke, Aki azért szállt alá a mennyből, hogy minden embert üdvözítsen, és az én saját érdekem, hogy elnyerjem az örök életet. Minden élethelyzetben mindig tegyétek fel magatokban ezt a kérdést! Kinek az érdeke például, hogy veszekedjek, és érvényt szerezzek saját igazamnak? A sátánnak, aki falakat húz az emberek közé, hogy magukra maradjanak, és így könnyen elbánhat velük. Ezzel szemben mit mondok Én az Evangéliumban? „Boldogok a békességszerzők, mert őket Isten fiainak fogják hívni.” Nézzetek Rám, a keresztre! A világtörténelem legnagyobb igazságtalansága nyilvánult meg Rajtam. Ártatlanul feszítettek keresztre két rablógyilkos közé. Pedig mindenki elismerte, hogy csupa jót cselekedtem. Féltékenységből és hatalomféltésből nem akarták elismerni, hogy Én vagyok a Messiás, és minél több csodát tettem, annál inkább az életemre akartak törni. Amikor Lázárt, a négy napos halottat életre keltettem, akkor határozták el vesztemet. Azért, mert el kellett volna ismerni, hogy ilyen csodát csak a Messiás tud tenni. Mivel ezt nem akarták, inkább megöltek. Én minden szenvedést némán tűrtem. Nem kerestem a Magam igazát. Tudtam ugyanis, hogy csak egy igazság létezik, az Istené. Mivel Én Isten-Ember vagyok, tudtam, hogy ha megölnek, feltámadok, és ezzel érvényt szerzek az igazságnak. Mert igazából feltámadásom és mennybemenetelem által mutattam meg Istenségemet, és apostolaim, akik kereszthalálom után fájdalmasan gyászoltak, most ujjongtak örömükben, hogy újra élve láttak. Mennybemenetelem után pedig a Szentlélek erőt öntött beléjük, úgyhogy boldogan hirdették az Evangéliumot mindenütt, ahová a Lélek vezette őket. Ma is a Szentlélek működik minden misszionáriusban, és minden emberben, aki átadja az életét Nekem.
Gyermekeim! A keresztfán mindent nektek adtam. De a legnagyobbat, tulajdon Testemet és Véremet keresztre feszítésem előtt adtam tanítványaimnak a kenyér és a bor színe alatt, és hogy senki se maradjon ki ebből a hatalmas kegyelemből, meghagytam nekik: ezt cselekedjétek az Én emlékezetemre! A világ végezetéig be lesz mutatva a Szentmise, ami vértelen keresztáldozatom. Még akkor is, amikor beteljesedik Dániel próféta jövendölése, miszerint eltörlik a mindennapi áldozatot, és felállítják a vészt hozó undokságot. Még ha mindez be is fog teljesülni, akkor is lesznek szentéletű papjaim, akik a rejtekben bemutatják a Szentmisét, és lesznek mindhalálig hűséges, igaz híveim, akik részt vesznek rajta. Ne csüggedjetek! Ami most jön, az csak egy nagy próbatétel. A sátán csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Inkább imádkozzatok, hogy hitetek kiállja a próbát! Tartsatok ki Mellettem minden áron, ha kell, még életetek feláldozása árán is! Erre áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 
Drága gyermekeim, Véremen megváltott kicsinyeim! Ne aggódjatok! Ami most jön, annak be kell következni, mert ez a Szentírás. Amikor új bútorokkal akarjátok berendezni házatokat, ugye azzal kezditek, hogy a régit eltávolítjátok, és annak a helyére teszitek az újat. Így van ez a világban is. Ahhoz, hogy az ezer éves béke uralma eljöjjön a földre, előbb meg kell semmisülnie mindannak, ami akadályozza. Az emberek, akik magukhoz ragadták a hatalmat és a pénzt, azt hiszik, hogy ők a világ urai. Pedig tévednek. A világ igazi Ura Az, Aki megteremtette, Isten. Akkor is, ha számotokra láthatatlan, mert nem vagytok méltóak rá, hogy színről színre lássátok. A szentek és a szent angyalok a mennyben látják az Istent, és szüntelenül gyönyörködnek Szent Színe látásában. Isten a földön szünet nélkül munkálkodik. Esőt ad, hogy megöntözze a földet, és napfényt, hogy kisarjassza a növényeket. De amikor annyira elhatalmasodik a bűn, mint manapság, akkor a természet is fellázad az ember ellen. Ezért van annyi természeti katasztrófa. Minden mögött Isten áll, Aki megfizet mindenkinek tettei szerint. Isten, Aki előre tudta, milyen nyomorult, gyarló, bűnös az emberiség, látta az összes bűnt, amit elkövet a jövőben, ezért leíratta Szent Péter apostollal: tűz által pusztul el a világ. (2 Péter 3, 9-13.) Így tisztul meg a föld, hogy helyet adjon az új Paradicsomnak, amikor Isten ujjá fog alkotni mindent, mint a teremtés kezdetén. Újra mondom: ne aggódjatok! A Szentírásban mindent tudtul adtam nektek. Ti tanúi vagytok e próféciák beteljesedésének. Velem együtt örvendezzetek, mert egy olyan új korszak jön, amilyen csak az első emberpár idejében volt. Inkább higgyetek az Evangéliumban! Váltsátok tettekre tanításomat, és akkor nincs mitől félnetek! Akár éltek, akár haltok, Hozzám tartoztok mindörökké. Így lássátok a jelent és a jövőt! A Szentírásnak be kell teljesülnie. Az ég és föld elmúlnak, de az Én Igéim soha el nem múlnak. Az Isten Én vagyok, Aki Mindenható, és véghezviszem, amit a Szentírásban kijelentettem. Ne féljetek! Higgyetek! Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. június 4. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Az élet rövid. Az idő elszáll, mint egy sóhaj. Mindnyájan megálltok Színem előtt. Ez a nagy számadás, az ítélet. Mindazok, akik bűnbánatot tartanak, és meggyónják bűneiket, már átmentek az ítéleten, mert minden Szentgyónáskor önmagukat vádolták. Minden meggyónt és jóvátett bűnt eltöröl az Én értetek kiontott drága Szent Vérem. A jóvátétel ezt jelenti: ha valaki lopott, vissza kell adni az eltulajdonított értéket annak, akitől lopta. Ha valaki valakit megrágalmazott, azt vissza kell vonnia azok előtt, akik előtt beszennyezte embertársa hírnevét. Ez a jóvátétel. Csak így nem kérlek számon benneteket, csak így felejtem el bűneiteket. Ha meggyónjátok, de nem teszitek jóvá, akkor a tisztítótűz lángjaiban kell kiegyenlíteni bűneitek számláját. Azért tanítalak benneteket, mert nagyon tudatlanok vagytok. Ellenfelem pedig igyekszik minden rosszra rávenni benneteket, azt sugallva, hogy ezt nem látja Isten, és egyébként sincs bűn, azt csak kitalálták. Én mindent látok, még a gondolataitokat és az érzéseiteket is. Erről tanúskodik az egész Evangélium. Én Isten vagyok. Olyanok vagytok Előttem, mintha üvegből lennétek. Teljesen belétek látok. Ismerem gondolataitokat, hallom minden szavatokat, látom minden cselekedeteteket. Ne higgyétek, hogy valami is el lehet rejtve Előttem. Noha ti nem láttok, Én jelen vagyok mindig mindenütt, a poklot kivéve. De tiszteletben tartom szabad akaratotokat, ezért megengedem bűneiteket, gonosz cselekedeteiteket. De tudjátok meg, hogy az életetek végén úgy fogjátok látni egész életeteket, mint egy filmet, és ezek a bűnök fognak vádolni titeket, amelyeket kizárólag csak testi életetekben bánhattok meg. Ha már a lelketek kiszállt porsátor testetekből, többé nem képes változni. Az egész örökkévalóságon át olyan marad, amilyen halálotok pillanatában volt. Ha megátalkodtok bűneitekben, azt fogjátok hallani Tőlem, amit az Evangéliumban mondtam: „Távozzatok Színem elől, ti átkozottak, az örök tűzre, amely a sátánnak és angyalainak készült.” (Máté 25, 41.) Akik viszont éltük végéig kitartottak abban, hogy törekedtek az életszentségre, naponta bűnbánatot tartottak, rendszeresen gyóntak és áldoztak, nekik ezt fogom mondani: „Jöjjetek Atyám áldottai, vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot!” (Máté 25, 34.) Tisztán láthatjátok, hogy egyedül ti magatok vagytok örök életetek, vagy örök halálotok okozói. Én mindenkit megváltottam kínszenvedéseim és kereszthalálom által, de a ti cselekedeteiteken múlik, hogy hogyan válaszoltok tanításomra. Megtartjátok vagy elvetitek. Ezért azt mondom nektek: igyekezzetek bejutni a szűk kapun az örök hazába, és éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudjátok, hogy melyik pillanatban fogtok megállni Szent Színem előtt. Egyet megmondok nektek: mindenkit akkor szólítok ki a világból, amikor a legalkalmasabbnak tartom arra, hogy üdvözítsem. Még mielőtt kiszállna lelke a testéből, felajánlom neki az üdvösséget, végtelen irgalmasságomat. Ha bűnbánatra tér, nem hagyom elkárhozni. De ha nem, akkor saját maga választja a poklot.
Drága gyermekeim! Tanításomat ne vegyétek rémisztgetésnek! A pokol valóban létezik. Sokkal igazabb valóság, mint ez a világ, ami most körülvesz benneteket. Azért, mert ez a világ elmúlik, de a pokol örökké tart, és sajnos sokan, nagyon sokan kárhoznak el. Naponta több tízezren. Ne lepődjetek meg ezen! Inkább nézzetek körül a világon! Az Evangéliumban ezt mondtam: széles az út, amely a kárhozatra visz. Sokan mennek rajta. Keskeny az út, ami az üdvösségre visz, csak kevesen találnak rá. Szent Pál apostol ezt írta: amikor elhatalmasodik a bűn, túlárad a kegyelem. Vegyétek nagy kegyelemnek üzeneteimet, mert azért figyelmeztetlek benneteket, hogy ne kövessetek el bűnt, mert örökre elvesztek. Tartsátok meg a tíz parancsot! 1. Uradat, Istenedet imádd, és csak Neki szolgálj! 2. Isten nevét hiába ne vedd! 3. Az Úr napját szenteld meg! 4. Apádat és anyádat tiszteld! 5. Ne ölj! 6. Ne paráználkodj! 7. Ne lopj! 8. Ne hazudj, és mások becsületében kárt ne tégy! 9. Felebarátod házastársát ne kívánd! 10. Mások tulajdonát ne kívánd! Szeressétek mindenekfölött az Istent, Aki három Személy: Atya, Fiú és Szentlélek. Embertársaitokat pedig úgy szeressétek, ahogy Én szeretlek titeket, ahogy erre példát adtam, amikor a keresztfán meghaltam a ti bűneitekért. Ha így éltek, nincs mitől félnetek. Akkor már itt a földön örök életetek van. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. június 8. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Beteljesülnek a próféciák. Sok lesz a halott. Ez az árvíz csak bevezetője a sok további katasztrófának. Ne rémüldözzetek, inkább tartsatok bűnbánatot, térjetek meg, imádkozzatok, és akkor enyhülnek a csapások. Prófétáim által figyelmeztetek mindenkit, mint egykor Jónás próféta által Ninivét, hogy térjetek meg, mert ha nem, elpusztultok mind. Ne Engem káromoljatok a bajok miatt, hanem magatokban keressétek a hibát! Tartsatok lelkiismeret vizsgálatot, és változzatok meg! Éljetek az Evangélium szellemében! Akkor elcsitul a természet, és engedelmeskedik nektek. A föld megtermi gyümölcsét, és jól megy sorotok. De ha továbbra is bűnt bűnre halmoztok, a természeti katasztrófák egyre szaporodni fognak, nemzet, nemzet ellen támad, nagy éhínség és járványok lesznek, amelyek sok áldozatot fognak követelni. 
Gyermekeim! Egy szülőnek nem csak jutalmazni, és dicsérni kell a gyermekeit, hanem nevelni is. Ha ezt nem teszi, és nem büntet, akkor a gyermekek nem tudnak különbséget tenni jó és rossz között. Én már mindent tudtul adtam nektek. Az Evangéliumot vég nélkül ismételgetem, hogy megtanítsalak benneteket, hogy hogyan kell élnetek. Nem mondhatjátok, hogy nem ismeritek tanításomat. Ha nem váltjátok tettekre szavaimat, engedetlenek vagytok.
Gyermekeim! Az idő egyre fogy, és egyre nehezebb idők elé néztek. A türelmi idő lejár. Ha továbbra is Nélkülem akartok élni, akkor magatokra hagylak benneteket, és kiszolgáltatlak a sátánnak, akit eddig is szolgáltatok. Vérkönnyeket sírok minden elkárhozott lélek miatt. De tiszteletben kell tartanom szabad akaratotokat. Figyelmeztetlek benneteket, de ha nem fogadjátok meg a jó szót, ellenfelem kelepcéjébe estek. 
Gyermekeim, Véremen megváltott kicsinyeim! A lelketekben kiáltok hozzátok. Ne kint keressetek, hanem magatokban, bent a lelketek legbelső szobájában! Teremtsetek magatokban csendet! Figyeljetek a lelkiismeretetek szavára! Minden emberben ott lakom. A lelkiismeret szava által figyelmeztetem. Ha hallgat Rám, megmenekül a sátán csapdájából, és boldog lesz örökre. Ha nem, örökre elvész.
Gyermekeim! A lelketek állapota mindig jelzi, hogy jó, vagy rossz úton jártok. Az Evangéliumban ezt mondtam: az Én békémet adom nektek, amit a világ nem adhat. Ha befogadtok Engem a szívetekbe, és hagyjátok, hogy Én vezesselek benneteket, akkor megtapasztaljátok ezt a belső békét és örömöt. De ha ellenfelem vezet benneteket, belső nyugtalanságot, békétlenséget és boldogtalanságot éreztek a lelketekben. Ha azt gondoljátok, hogy bűnös kapcsolataitokban boldogok vagytok, hamar elmúlik felszínes örömötök, mint a szalmaláng. Kiégtek, üres és céltalan lesz az életetek. Ha kitűztök magatok elé egy-egy földi célt, és azt el is éritek, nem lesztek vele boldogok, mert az igazi boldogság a lélek boldogsága, mert a lélek messze felülmúlja a testet. Szent János Evangéliumában ezt mondtam: „A lélek az, ami éltet, a test nem használ semmit. Hozzátok intézett szavaim lélek és élet…” (János 6, 63.) Ezzel szemben sokan úgy élnek, mintha nem is lenne lelkük, csak testük. „Istenük a hasuk, és azzal dicsekszenek, ami gyalázatukra válik, s eszüket földi dolgokon járatják.” (Fillippi 3, 19.) A lelkük bűzlő hulla, és bármikor belehullhatnak a pokol tüzébe. Ezzel szemben ezt kértem: éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudhatjátok sem a napot, sem az órát! Ha tudnátok, milyen nagy lelki béke és boldogság az ilyen élet! Teljes biztonság, mert Bennem éltek, és Én bennetek. Az ilyen ember számára nincs halál. Amikor a lelke kiszáll a testéből, csak átlép az örök boldogságba, a mennybe, mintha az egyik szobából átmenne a másikba. Én a legnagyobb jót, az örök üdvösséget kínálom fel nektek. 
Gyermekeim! Fogadjátok meg szavamat, és akkor boldogok lesztek örökké. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
A Szentlélek így imádkozott bennem:
„Ó Jézusom, Te ártatlanul szenvedtél a mi bűneinkért a keresztfán. A mi bűneink és gonosz cselekedeteink húzták a fejedre a töviskoronát. A mi szemérmetlenségünk és paráznaságunk mérték Rád a fájdalmas ostorcsapásokat. A mi megátalkodottságunk és súlyos bűneinkhez való ragaszkodásunk verte bele szent kezedbe és lábadba a szögeket. Most kérünk, bocsásd meg a mi bűneinket! Áldozatainkkal és imáinkkal jóvá akarjuk tenni minden bűnünket. Rászoruló testvéreinket segítve akarjuk jóvá tenni korábbi fösvénységünket és önzésünket. Kérlek, bocsáss meg nekünk! Légy irgalmas hozzánk! Fürdesd meg lelkünket a szentgyónásban drága Szent Véredben, amelyet oly bőséggel hullattál értünk a keresztfán! Fogadj be minket, megtérő bűnösöket értünk átvert drága Szent Szívedbe, és rejts el minket a sátán minden gonosz cselszövése elől! Uram, irgalmazz nekünk, nyomorult bűnösöknek, akik bűnbánatot tartva kolduljuk irgalmadat! Küldd el hozzánk Szent Mihály arkangyalt, hogy űzze el a sátánt! Boríts be minket drága Szent Véreddel, hogy a Mennyei Atya csak a Te Véredet lássa rajtunk, és megenyhüljön jogos haragja! Te állj közénk és minden ember közé, mert ahol Te vagy, oda nem merészkedik a sátán. Te légy Jézus, a mi menedékünk, a Te irgalmas Szíved legyen örök otthonunk. Ámen.”


2013. június 28. Szentségimádáson Jézus…

Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek, mert megrostálok mindenkit kivétel nélkül! Én Isten vagyok, és nem vagyok személyválogató. Kizárólag a tetteiteket nézem, hogy azok összhangban vannak-e törvényeimmel, vagy nem. Olvassátok el a tíz parancsot, és véssétek mélyen az elmétekbe! 1. Uradat, Istenedet imádd, és csak Neki szolgálj! 2. Isten nevét hiába ne vedd! 3. Az Úr napját szenteld meg! 4. Apádat és anyádat tiszteld! 5. Ne ölj! 6. Ne paráználkodj! 7. Ne lopj! 8. Ne hazudj, és mások becsületében kárt ne tégy! 9. Felebarátod házastársát ne kívánd! 10. Mások tulajdonát ne kívánd! Ez az alap. Erre épül a főparancs, amely mindent magába foglal: Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből! Szeresd felebarátodat, mint magadat! Ha így éltek, biztosak lehettek benne, hogy örök életetek van. Már itt a földön magatokban hordozzátok az örök életet, mert minden itt dől el. Odaát már csak cselekedeteitek következményeit élvezitek, vagy szenveditek örökké.
Gyermekeim! Sokan úgy élnek közületek, mintha nem is lenne lelkük. Csak a testükkel foglalkoznak. Szentmisére nem járnak, nem imádkoznak, Szentírást nem olvasnak. Ostobaságokon járatják az eszüket. Halálos bűnben élnek, és olyan távol állnak Tőlem, mintha Én nem léteznék. Pedig Én igazabb valóság vagyok, mint az egész teremtett világ. Ez a világ elmúlik, de Én örök vagyok. Szavaim, az Ige, amely az Evangéliumban van, örök érvényű. Egyetlen betű sem vész el belőle, hanem minden beteljesül a maga idejében. Ezért kicsi gyermekeim jól tennétek, ha naponta olvasnátok, és tettekre váltanátok. Szavaim lélek és élet. Aki szerintük él, annak örök élete van. Én nem erőltetem rá Magamat senkire, tiszteletben tartom szabad akaratotokat. De aki nem méltat rá, hogy elolvassa, és tettekre váltsa szavaimat, annak viselnie kell a következményeket. Ez a földi lét olyan, mint egy híd. Át kell menni rajta. Istentől kaptátok az életet, és Istenhez kell megérkeznetek. A hídon nem építenek házat, csak átmennek rajta. Ezzel szemben sokan úgy élnek ezen a földön, mintha örökké itt maradnának. Pedig ez a lét véget ér. Ráadásul nagyon hamar. Az idő gyorsan lejár, és ha hiányzik az olaj a mécsesetekből, akkor kinn rekedtek a menyegzőről, mint a balga szüzek. A Vőlegény mindig váratlanul érkezik. Nektek szüntelen készenlétben kell várni. Ez azt jelenti, hogy életetek minden pillanatában úgy kell élni, ahogy halálotok pillanatában szerettétek volna, hogy éltetek volna, vagyis szentül. Ezt kértem tőletek: Legyetek szentek, mert Én Szent vagyok! Hozzám, a végtelenül Szent Istenhez csak a szentek jöhetnek be a mennyországba, amely azoknak készült, akik Istent szeretik. Az szereti Istent, aki megtartja törvényeit. Sokan milyen messze állnak ettől a tökéletes életformától. Bűnt bűnre halmoznak, és elrontott életük miatt Engem káromolnak. Mindez a sátán csapdája. Tönkreteszi az életüket, és aztán ellenem fordítja áldozatait, mintha Én lennék minden rossz okozója. Olvassátok el az Evangéliumot! Minden betegséget meggyógyítottam, a síró özvegy egyetlen halott fiát feltámasztottam. A kenyeret és a halat megszaporítottam. Az embereket Isten törvényére tanítottam. Mi lett a fizetségem? A kereszthalál, a legszörnyűbb kínszenvedés. Elismerték, hogy csupa jót tettem, mégis megöltek, mert megvallottam, hogy Isten Fia vagyok. Ti is, amikor üldözni fognak benneteket, meg kell, hogy valljatok Engem e hitetlen parázna nemzedék előtt. Ne féljetek tőlük! Mindaz, aki elveszti életét Értem, megmenti azt. De akik meg akarják menteni úgy, hogy megtagadnak Engem az emberek előtt, elvesztik életüket mindörökre.
Gyermekeim, készüljetek! Ez vár rátok, méghozzá hamarosan. Bevádolnak benneteket, hogy bálványimádók vagytok, mert Engem, a legszentebb Eucharisztiában, a kenyér és a bor színében imádtok. Elhurcolnak, és megölnek titeket, de ne féljetek! Ha mindhalálig hűségesek maradtok Hozzám, az örök boldogság lesz az osztályrészetek. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
Drága gyermekeim! Az idő közel. Térjetek meg, mert hamar visszajövök megítélni a föld minden lakóját. A számból kijövő kétélű karddal, ami az Ige. Ezért ezt mondom nektek: Szerezzetek be Szentírást, és olvassátok az Evangéliumot! Váltsátok tettekre benne foglalt szavaimat, amely örök életet szerez nektek! De ha továbbra is hátat fordítotok Nekem, megvetitek, kimosolyogjátok törvényeimet, a széles úton haladtok, amely a bűn útja, és a kárhozatba visz, és sokan mennek rajta, váratlanul lep meg benneteket a halál, és örökre elvesztek. Értsétek meg végre: a testetek halálával nem ér véget az életetek. A test ugyan feloszlik, és porrá lesz, mert a porból vétetett. De a lelketek kiszáll a halál pillanatában a testetekből, és három út előtt áll: mennyország, tisztítótűz, vagy pokol. Rögtön, amikor a lelketek kiszáll a testetekből, lepereg előttetek egész életetek. Minden gondolatotokat, szavatokat és cselekedeteteket látni fogjátok az Én szememmel a legapróbb részletekig. Ebből tudni fogjátok, hogy hol van örök helyetek a túlvilágon. A halál csak egy pillanat. Átmenet az örökkévalóságba. De ez életetek legfontosabb állomása. Ezért kértem, hogy éljetek szüntelen készenlétben, mert nem ismeritek sem a napot, sem az órát. Mindenkit megítélek cselekedetei szerint.
Gyermekeim! Beszéljetek erről mindazoknak, akik még nem ismernek Engem! Tanítsátok őket mindarra, amiről beszélek nektek! Minden megkeresztelt ember az általános papság része. Ez azt jelenti, hogy nektek is hirdetni kell az Evangéliumot. Életpéldátokkal, szavaitokkal és cselekedeteitekkel. Ha ezt teszitek, megmentitek a lelketeket, és sok ember lelkét.
Gyermekeim! Én a Véremet ontottam, az életemet adtam az Újszövetségért, az Egyházért. Ti is vállaljatok minden kellemetlenséget, fáradságot, hogy minden embernek, akiket elétek hozok, hirdessétek az Igét! Ha kell, ne sajnáljátok ezért odaadni az életeteket is! Nagy jutalom vár rátok országomban. Soha ne essetek kétségbe! Legyetek mindig derűsek! Bízzatok Bennem rendületlenül! Minden gondotokat adjatok át Nekem! Én gondoskodom rólatok, ti pedig terjesszétek az Evangéliumot mindenütt, ahol csak jártok, mindenkinek, akiket elétek hozok! Akkor tele kézzel, gazdagon fogtok megérkezni országomba. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” Szentlélek Isten jöjj! Újítsd meg a föld színét! Ámen.

2013. június 28. Szentségimádáson Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Higgyél Bennem! Ne félj a jövőtől! Én mindig veled vagyok. Én a tied vagyok. Én vagyok a te Megváltó, szerető Jézusod. Az idő rövid. Élj szüntelen készenlétben! Várd kitörő örömmel azt a napot, amikor meglátsz Engem színről színre, dicsőségemben! Akkor már semmit sem fogsz kérdezni Tőlem. A lábam elé borulsz, és imádsz. Így készülj a Velem való nagy találkozásra: szeress Engem teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből! Szeresd felebarátodat, mint magadat! Akkor felragyog rád világosságom. Én leszek a te Istened és Mindened. Te pedig tündökölni fogsz országomban, mint a nap. Megáldalak téged megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése