2011. július 3., vasárnap

Mit kell tenni a bekövetkezése után?

Mária Julianna, 2011. május 9.  Szentségimádáson Jézus:
…..”A nagy figyelmeztetés után hirtelen jön a keresztényüldözés, ami nem tart sokáig.” (Évtizedekig nem, egy, legföljebb pár évig. Ez az én értelmezésem.) „Azok, akik megátalkodottak maradnak bűneikben, a keresztényeknek fogják tulajdonítani a nagy figyelmeztetést, ami rengeteg szenvedéssel jár mindazok számára, akik bűnben élnek. Sok papomat és hívemet meg fognak ölni. Templomaimat bezárják. Eltörlik a Szent Áldozatot. Nem lesz több Szentmise. Álmessiás fog uralkodni. Majd újból kinyitják templomaimat, de csak tévtanításokat fognak hirdetni. Szentírást most szerezzetek be, akár több példányban is, és helyezzétek biztonságba, mert hiánycikk lesz. Sokat elégetnek majd, és nem lesz könyvnyomtatás. Nagyon szomorú idők lesznek ezek. Igaz, szentéletű papjaim a rejtekben fogják bemutatni a Legszentebb Áldozatot, a Szentmisét.
Amikor mindhárom vezető politikust megölték, az arab világ összefog. Izraelt felmorzsolják, majd Amerika ellen fordulnak. Ledobják rájuk az atomot. Amerika lángokban fog égni. Ezzel elkezdődik a harmadik világháború.
Lezárul ez a korszak. Egy új következik. A béke és a szeretet kora. Az emberek egyszerűségben, hitben és szeretetben fognak élni egymással. Segíteni fogják egymást. Nagy lesz a szegénység, de annál több lesz a szívekben a szeretet. Nem az anyagot fogják bálványozni, hanem Engem, az élő Istent fognak imádni. Az idő közel. Legyetek éberek! Figyeljétek a jeleket! Egy kis idő, és minden beteljesül. Ez az ország (Magyarország), az Én Édesanyám országa, megmenekül a tűztől és a teljes pusztulástól. Itt nagyon sokan meg fognak térni. Mária országa nem veszhet el. Ő szüntelenül könyörög értetek. Én pedig minden kérésének eleget teszek, mert Ő az Én legszentebb Anyám, Aki felkísért Engem a Golgotára, és ott állt keresztem alatt. Látta iszonyatos kínjaimat, és együtt szenvedett Velem. Ezért a szenvedéséért, amelyet az Enyémmel egyesítve ajánl fel Atyámnak értetek, Atyám és Én minden kegyelmet megadunk Neki, hogy kiossza gyermekeinek, akikért könyörög. Hatalmas Közbenjáró az Én legszentebb Atyám, Akit nektek adtam a keresztfán, és Akinek első szent  királyotok felajánlotta országotokat.
Édesanyám soha nem vette le a kezét Magyarországról, és nem is fogja. Bízzatok Benne! Kérjétek az Ő nagyhatalmú közbenjárását, imádkozzátok a rózsafüzért! Édesanyám a ti imáitokkal egyesülve háborúkat tud megállítani. Járványokat tud elhárítani. Kérjétek, hogy Én álljak köztetek és ellenségeitek között! Én megtöröm a sátán hatalmát, és nem lesz ereje fölöttetek. Én Mindenható Isten vagyok. De csak a ti bizalmatok mértékében tudom nektek adni kegyelmemet. Bízzatok Bennem, és kérjetek sokat! Legfőképpen lelkeket kérjetek, akik mindörökké szeretnek majd Engem! Ez a legnagyobb kegyelem, amikor egy bűnösből szentet formálok. Ez a legnagyobb csoda, mert ez mindörökké megmarad. A szenteket az Én kiontott drága Szent Vérem mosta tisztára. Az Én drága kereszthalálom nyitotta meg számukra országom kapuját. Vegyetek példát róluk! Kezdetben ők is ugyanolyan gyarló emberek voltak, mint most ti. De eleséseikből mindig felálltak. Megtisztultak a bűnbánat szentségében, és erőt merítettek a szentáldozásból. Így tettem őket fokról fokra tökéletesekké, míg elnyerték az örök életet.
Gyermekeim! A földön az élet egy folytonos harc a sátánnal. Ha mindig ellene mondotok a kísértéseknek, ellenfelem tehetetlen lesz veletek szemben. Ti szüntelenül fölemelkedtek Hozzám, a sátán pedig megszégyenülve elmenekül. Ez az életszentség. Erre törekedjetek. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

“Gyermekeim, amint a Nagyfigyelmeztetés megtörtént, és amikor a megtérés is bekövetkezett, akkor siessetek terjeszteni Szent Igéimet. Ez nagy fontossággal bír, mert ez döntő időszak lesz.  Az Én szeretett híveim munkái által, mindenhol, gyermekeim a helyes ösvényen fognak maradni. Ez az az idő lesz, amikor az ima és a megtérés meg tudja gyengíteni a pusztulás hatását, amelyet úgy az uralom, mint az Antikrisztus és a hamis próféták fognak előidézni.”

Mária Julianna, 2011. június 9. csütörtök délután a kegyelem órájában
Jézus a keresztényüldözéssel kapcsolatban ezt mondta: „Figyelmeztesd testvéreidet! Az idő közel. Vegyétek nagyon komolyan, és készüljetek fel rá, mert nagyon hirtelen jön. Ellenfelem már felkészült. A rejtekben minden elő van készítve. Gyermekeim, ha tudnátok, mi vár rátok, éjjel-nappal imádkoznátok. Készüljetek! Készítsétek a lelketeket, mert sokakat meg fognak ölni közületek. Az idő rövid. Imádkozzatok egymásért! Imáitokkal még sok bűnöst menekíthettek meg az örök kárhozattól.”

Figyelmeztetem most mindannyiatokat, arra,  hogy a régi útjaitokra már nem szabad visszatérnetek, miután Jelenlétemnek tanúi lettetek és tudatossá vált előtettek az, hogy a bűn nemcsak fájdalmat okoz Nekem, hanem a Pokolhoz vezető ösvényre terel benneteket. A Nagyfigyelmeztetés utáni időszak döntő tényező lesz a világ békéjében és megváltásotokban is.”

http://nagyfigyelmeztetes.hu/mit-kell-tenni-a-bekovetkezese-utan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése