2024. június 1., szombat

Jennifer - „átadás az isteni tervnek”

Jézus és Mária üzenetei Jennifernek

Ne félj attól, ami ezen a világon történik...
2024. május 31. - 11:30 AM

Jézusom! Gyermekem,



A győzelem nem a hazugságon keresztül jön. Az igazi győzelem az igazságból származik. Gyermekeim, azért adom az emberiségnek ezt az időt, hogy elárasszam az emberiséget a mennyei kegyelemmel, hogy elforduljon a bűntől, és jöjjön el az én fényemben élni. A világot elárasztotta a gonosz, amely oly sok szívbe, oly sok családba beszivárgott.

Gyermekeim, imádkoznotok kell, hogy felismerjétek a változást, amelynek veletek kell kezdődnie. Nem tudtok igazán szeretni, ha háborúban álltok felebarátotokkal. Nem lehet béke az otthonotokban, ha engem nem látnak szívesen. Túl kell tekintenetek ennek az életnek az ígéretein, és az örök életre kell törekednetek. Sírok, gyermekeim, mert az élet értékét már nem ismerik el. Kicsinyeimet azok végzik ki, akik e kor Heródeseinek akarnak lenni. Az ártatlanságot többé nem védik. Imádságra és bűnbánatra van szükség a béke megteremtéséhez.

Gyertek, gyermekeim, és lépjetek be Legszentebb Szívem mélységeibe. Ne féljetek attól, ami ebben a világban történik - bízzatok bennem, mert én vagyok Jézus. A győzelem az igazságban van. Ne hagyjátok magatokat becsapni. Meg kell különböztetnetek, hogy mi kerül elétek, és ez a Szentlélek által jön. Most pedig menjetek előre, mert én vagyok Jézus, és legyetek békében, mert az én irgalmam és igazságosságom győzni fog.


Jennifer – Kövesd a fiamat
Az időd ezen a földön értékes, és nem szabad elpazarolni.

2024. május 31., 16:00

A Szűzanya: Szűzanya: Lányom,

A mennyei békével jövök. Ezúttal megengedték nekem, hogy egyesítsem a világot. A Szentlélek ereje által elhoztam Fiamat a világnak, és most azért vagyok itt, hogy a világot Fiamhoz vezessem.

Gyermekeim, kit követtek? Azok vezetik-e a lelketeket, akik Fiam, Jézus igazságában élnek? Vagy azok, akiket az ördög arra használ fel, hogy elpusztítsa őket azzal, hogy a világ útjain élnek? Keressétek az alázatot, gyermekeim, mégpedig azáltal, hogy átadjátok magatokat az isteni tervnek, hogy minden bizalmatokat Mennyei Atyátoknak adjátok és annak a küldetésnek, amelyet Ő adott nektek, hogy beteljesítsétek ezen a földön. A ti időtök e földön értékes, és nem szabad elvesztegetni. Kövessétek Fiamat. Fogadjátok el a Golgotát a bűnbánat cselekedetein keresztül. Imádság és böjt által kevesebbet fogtok kívánni a világból és többet az Atya akaratából. A rózsafüzér minden egyes gyöngyével egyesítitek magatokat a Szentháromsággal. A rózsafüzér minden gyöngye, minden Üdvözlégy Mária az én védőköpenyem alá burkol benneteket. Én, mint gyengéd anya, kinyújtom kezemet, hogy hazavezesselek benneteket a mennybe. Maradjon Fiam, Jézus békéje szívedben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése