2024. június 14., péntek

Amapola nővér általi Visszahívás 2024. június

2024-06-13 Reconquista - Ne tévesszen meg senkit!

Isten, az Atya.  Ne hagyjátok magatokat megtéveszteni.

(MEGJEGYZÉS: A lábjegyzeteket nem az Úr diktálta.  A Nővér teszi hozzá őket.  Néha azért, hogy segítsen tisztázni az olvasó számára, amit a Nővér érzékelt a szavak vagy kifejezések jelentésével kapcsolatban, és néha azért, hogy érzékeltesse a hangnemet, amelyben az Úr beszélt.

Megjegyzés: A nagybetűk széleskörű használata ebben az írásban a mondottaknak tulajdonított jelentőséget jelzi.  Ez nem azt jelenti, hogy dühösen vagy "kiabálva" mondják, hanem a "figyeljetek, gyerekek, ez fontos" érzéssel.  Engem is meglepett, hogy az Úr mennyire használta ezt a "hangnemet" ebben az írásban.

Az Én gyermekeimnek ír, akik várták az Én Szavaimat, az Én Fényemet.  [mosoly]

Szeretett gyermekeim, Abbátok odafigyel a szívetekre, és a bátorítás és vigasztalás Szavait szól hozzátok - hozzátok, akik közel húzódtatok Szívemhez, akik felajánlottátok Nekem szereteteteket, imádatotokat, figyelmes szíveteket.

Gyermekeim, szükségem van a ti csöndötökre - hogy meghalljátok Hangomat, még ha csak suttogás is, még ha csendben beszélek is hozzátok.

Gyermekeim, a benneteket körülvevő zaj közepette megtanítalak benneteket arra, hogy felismerjétek Hangomat és a számtalan módot, ahogyan kommunikálok veletek.

Ez a kommunikáció olyan egyszerű és bizalomteljes volt a Kertben a bűnbeesés előtt.

Az Én Szívem beszél szeretett gyermekeim szívéhez, és gyermekeim szíve beszél hozzám a Bukás előtti kertben.

Szívem beszél szeretett gyermekeim szívéhez, gyermekeim szívei pedig válaszul hozzám szólnak, és az egész teremtés "hangja" csatlakozik Szent Akaratom dicséretéhez.

De a bűnbeesés után - miután a bizalmatlanság és az engedetlenség tönkretette ezt az egyesülést közöttem és gyermekeim között - a szeretetnek ez az egykor egyszerű társalgása a Hit hiánya miatt eltorzult, és akadályokat állított Szívem és kicsinyeim szívei közé.

Micsoda fájdalom - látni, hogy szeretett gyermekeimet most a bűn, az önzés, a Hit és a bizalom hiányának sötétsége és tompasága veszi körül, és oly gyakran inkább a csaló hangjára hallgatnak, mint az Én Hangomra - a ragyogó, életadó Igazságra.

Ez a sebzett kommunikáció, gyermekeim, csak a Hit - a gyermeki Hit - által gyógyítható, helyreállítható, azáltal, hogy szívetek felismer Engem, mint Atyátokat, aki szeret benneteket, mint Mindenható Isteneteket, mint Megváltótokat és Gyógyítótokat, mint Javatok egyetlen Forrását.  Az alázat, az imádat és az engedelmesség e cselekedetében van elrejtve a kulcs, amely megnyitja füledet Hangomra, Akaratomra.

Jöjjetek Hozzám egyszerűségben és Hittel, mint gyermekeim, és meg fogjátok tanulni felismerni Hangomat a körülöttetek lévő ezernyi hang között, amelyek a figyelmeteket akarják.

CSAK EGY HANGRA VAN SZÜKSÉG: AZ ENYÉMRE.

Ki adhatja meg neked a Fényt, amire szükséged van ahhoz, hogy meglásd annak valóságát, amit élsz? És a Fény megadásával ki tudja megadni nektek a Kegyelmet és az eszközöket, amelyekre szükségetek van ahhoz, hogy képesek legyetek az Én Utamon járni és együttműködni az Én Tervemben?

CSAK ÉN TUDOM, GYERMEKEIM.

ÉS EZÉRT MÉG EGYSZER ARRA KÉRLEK BENNETEKET, HOGY HALLGATTASSÁTOK EL SZÍVETEKET, ELMÉTEKET ÉS AKARATOTOKAT, HOGY BESZÉLHESSEK HOZZÁTOK, ÉS SZAVAIM A TI VILÁGOSSÁGOTOK ÉS ERŐTÖK LEGYENEK.

Legyetek figyelmesek Rám.

Ezek az idők tele vannak misztériumokkal - az ÉN TEVÉKENYSÉGEM ÉS AZ ÉN TERVEM misztériumával - ÉS CSAK ÉN TUDOM MEGADNI NEKED A FÉNYT, AMIRE SZÜKSÉGED van, ÉS NE TÉRJÜK MEG A FÉLRE.

Gyermekeim, sok figyelmeztetést küldtem nektek - ahogyan Jézusom is figyelmeztette apostolait és tanítványait a szenvedése előtt.

És milyen kevesen vették ezeket a szívükre, elfogadták őket annak, amik: az irántatok érzett Szeretetem jelének.

És ahogyan az apostolok nem voltak hajlandók elhinni és elfogadni, hogy Mesterüket meg lehet ölni, úgy most is hányan nem hajlandók elfogadni azt, ami most az Egyházban - Fiam, Jézusom Misztikus Testében - történik.

AZ EGYHÁZ KÖVETNI FOGJA JÉZUSOMAT SZENVEDÉSÉBEN.

EZT NE FELEJTSÉTEK EL.

ÉS AHOGYAN AZ ÉN JÉZUSOMAT ELHAGYTÁK ÉS ELÁRULTÁK, ÉS ÁTADTÁK AZ ELLENSÉG - A PUSZTÍTÓ - HATALMÁNAK, HOGY EGY ILYEN MEGALÁZÓ HALÁL ELFOGADÁSÁVAL VÁLTSON MEG BENNETEKET, ÚGY AZ EGYHÁZAT IS ELHAGYJÁK, ELÁRULJÁK, ÉS HAMAROSAN ÁTADJÁK AZ ANTIKRISZTUS HATALMÁNAK.  MEGTIZEDELIK ÉS MEGÖLIK.

A SÖTÉTSÉG HATALMAI ÖRVENDEZNI ÉS TÁNCOLNI FOGNAK, ÉS KIÉHEZETT BÜSZKESÉGÜKBEN ELFELEJTIK, HOGY ÉN VAGYOK AZ ISTEN.

ISTEN VAGYOK.

És azt mondom nektek, gyermekeim: Győzelmük olyan hatékony lesz, mint a köd az én hatalmam lángoló tüzében.

Egyszer már elmondtam nektek, gyermekeim, és újra elmondom nektek - hogy eloszlassak minden kétséget, ami még mindig a szívetekben lehet:

ÉN, A TI ISTENETEK, AZT MONDOM NEKTEK:

A BITORLÓ ELVETTE AZT, AMI NEM AZ ÖVÉ.  MEGTÉVESZTÉS, MANIPULÁCIÓ ÉS BESZIVÁRGÁS RÉVÉN A SÁTÁN LÉGIÓI ELFOGLALTÁK AZOKAT A HELYEKET, AMELYEKET EGYKOR GYERMEKEIM FOGLALTAK EL - AKIKET ÉN VÁLASZTOTTAM KI, HOGY VEZESSÉK NÉPEMET.

ÉN, A TI ISTENETEK, A TI ATYÁTOK, AZT MONDOM NEKTEK:

LEGYETEK RÉSEN, MERT AZ ÁRULÓ A NAGY ÁRULÁST KÉSZÍTI ELŐ, ÉS A JÓ ÁLARCA MÖGÉ REJTI AZT.[2] GYERMEKEIM!

Gyermekeim, nem értitek teljesen a közelgő próbatételt, ahogyan az apostolok és a tanítványok sem értették, hogyan fogják őket próbára tenni, és milyen könnyen becsapják őket.

Gyermekeim, amit most láttok - a zűrzavar és a megtévesztés, ami egyre nyilvánvalóbb - csak a kezdete a Nagy Megtévesztésnek, ami hamarosan feltárul.

Gyermekeim, felkészítelek benneteket erre a csatára.  Egy olyan ádáz csatára, amelynek Kegyelmem és a hitben való kiképzésem nélkül nem fogtok tudni ellenállni.

Miért?  Mert a sötétség erői a pokol mélyéről fognak előjönni a megtévesztés teljes erejével, eleinte a fény, a jóság álarca alá rejtve, jelekkel és csodákkal, amelyek megtévesztenek és meggyőznek sokakat, akiknek a hite gyenge, hogy ezek az erők jók, hozzám tartoznak, én küldtem őket, én akarom őket.

GYERMEKEIM, LEGYETEK RÉSEN!  Gondoljatok arra, hogy LUCIFER-nek milyen meggyőzőnek kellett lennie ahhoz, hogy angyalaim közül oly sokakat meggyőzzön, hogy kövessék őt - amikor ők csak Engem ismertek, csak az Én Szeretetemet, az Én Hatalmamat, az Én jóságomat tapasztalták meg.  És mégis, Lucifer - akinek annyi ajándékot, tudást és hatalmat adtam - ezeket az ajándékokat halálos csapásokká változtatta Teremtésemre.  És képes volt megtéveszteni és meggyőzni sok Angyalomat arról, hogy ő a fény, és ezért követték őt, és elbuktak, és elbuktak, és elbuktak, és elbuktak, és elbuktak.

Gyermekeim, értitek-e most már, hogy mennyire sebezhetőek vagytok a támadásai számára, és milyen erős lesz ez a megtévesztés, amire készül, hogy ismét meggyőzze és rákényszerítse teremtésemet - gyermekeimet -, hogy imádják őt.  Ez az, amire készül.  Ez az, amin évszázadok óta dolgozik.  Hogy összezavarja és megtévessze gyermekeimet, hogy abban a hitben, hogy Engem imádnak, valójában őt - a sötétséget - imádják.

Kigúnyol mindent, amit teszek, ezért felépíti a saját "egyházát", a saját "szertartásait", a saját "tanításait", a saját "csodáit", a saját "gyógyításait".

Mindezt azért, hogy kigúnyolja és káromolja és elválassza gyermekeimet Tőlem.  Eleinte a fény és jóság látszatán keresztül, de hamarosan lehull ez a fátyol, és félelemmel és gyűlölettel és olyan sűrű sötétséggel uralkodnak, hogy elutasítják az Én Fényem egy atomját is.

GYERMEKEIM, EZ AZ A CSATA, AMELYRE FELKÉSZÍTEM SEREGEMET.  EZEKKEL A TÁMADÁSOKKAL KELL MAJD SZEMBENÉZNETEK, ÉS MEGTANÍTALAK BENNETEKET, HOGYAN KELL VISSZAVERNI ŐKET.

EZÉRT TARTOGATTAM A KEGYELEM ÓCEÁNJÁT EZEKRE AZ ÓRÁKRA.

EZÉRT JÖTTEM, HOGY FELKÉSZÍTSELEK BENNETEKET.  ÉS EZÉRT RAGASZKODOM A CSENDETEKHEZ, A HITETEKHEZ, A BIZALMATOKHOZ, AZ AKARATOMNAK VALÓ ÁTADÁSOTOKHOZ.

Mert ez az a páncél, amire szükségetek van, a védelem, amire szükségetek van ahhoz, hogy ne tévesszenek meg benneteket.

NE FÉLJETEK!  LEGYETEK ÉBEREK.  LEGYETEK RÉSEN.

EZ AZ ÉN CSATÁM, ÉS TI SEGÍTETEK NEKEM.

ÉN VAGYOK A KAPITÁNYOTOK.  TI VAGYTOK A KATONÁIM.  NE FELEJTSÉTEK EL.

Gyermekeim, a hatalmi pozíciók bitorlása Egyházamban nem a végső cél.  EZ EGY SZÜKSÉGES LÉPÉS GYÖNGYÖM TERVEIBEN, amelyet évszázadok óta előkészítettek és terveztek, gyermekeim.

Éppen ezért semmilyen emberi erőfeszítés nem állíthatja meg.[3] Ahogyan semmilyen emberi erőfeszítés nem állíthatja meg az Egyházat.

Ahogyan semmilyen emberi erőfeszítés nem tudta megállítani Jézusom letartóztatását, sem a tárgyalását, sem az elítélését, sem a keresztre feszítését.
A cselekvés, amire szükségem van tőletek, fiaim és lányaim, az az, hogy MEGHALLGASSOTOK RÁM.  SZÜKSÉGEM VAN ARRA, HOGY FÉLRETEGYÉTEK A TERVEITEKET, ELKÉPZELÉSEITEKET, HOGY AKARATOM ÉS TERVEM FELRAGYOGHASSON A SZÍVETEKBEN.

És mindenekelőtt, gyermekeim - SZÜKSÉGEM van a HITETEKRE ÉS a BIZALMATOKRA - LELKETEK EZÉRT A TETTÉRT, AMELY MEGADJA NEKEM AZT A HELYET, AMELY NEKEM JÁR, mint ISTEN, mint a ti ISTENETEK, AZ EGYEDÜLI, AKI VAN.  MINDENNEK AZ URA ÉS URA, AMI VAN.  A TE ISTVÁNSÁGOD.

EZ TESZ TÉGED AZ ENYÉMMÉ - IGAZÁN AZ ENYÉMMÉ.

EZ AZ IGAZSÁG, AMIVEL FEL KELL ÖLTÖZNÖTÖK.

A harc nem erről vagy arról az érvről, erről vagy arról a gyakorlatról fog szólni, hanem egyenesen ez az IGAZSÁG ellen fog támadni, amelyen minden más Igazság és tudás alapul.

Először is le kell bontani minden védelmet, amelyet az évszázadok során adtam nektek, és amely a legnagyobbban csúcsosodik ki - Jézusom jelenlétében a Szent Eucharisztiában.  Az ellenség már dolgozik, előkészíti a megsemmisítését - a látszólagos megsemmisítését -, mert ha közvetlenül nem is tudja elpusztítani, azon dolgozik, hogy elpusztítsa, hogy "eltávolítsa" gyermekeim szívéből a Hit hiánya és a közömbösség, valamint a káromlások és káromlások révén.

Ha ezek a védelmek meggyengültek vagy megsemmisültek, akkor az értelem fertőzése következik be - az értelem és a bölcsesség ajándékait, amelyeket a Hit által adományozok, kiszorítja, és helyükbe a racionális, emberi gondolkodást helyezi, amelyet a Sátán büszkesége fertőzött meg.  Ez egy alattomos támadás, amely a kertben, Ádámmal és Évával kezdődött, és amely most éri el tetőpontját a Megváltó, az Ő Jelenlétének, Ajándékaimnak, Kegyelmemnek, a gyermekek hitének tagadásával, és amely Igazságom - az Én Személyem teljes relativizálásával fog végződni.

AZ ELLENSÉG MINDEN TÁMADÁSÁNAK LEKÜZDÉSÉRE ÉS LEGYŐZÉSÉRE SZOLGÁLÓ CSALHATATLAN FEGYVER A TI GYERMEKI HITETEK.

Ne hagyjátok magatokat megtéveszteni, kicsinyeim, és ne higgyétek, hogy terveitek, ötleteitek, gondolkodásotok legyőzheti a sötétség műveit.  Mert ha kitartotok ebben a hazugságban, az ellenség már megvetette a lábát bennetek, már győzelmet aratott ellenetek, elhiteti veletek, hogy ti meg tudjátok oldani a problémát, hogy ti meg tudjátok oldani a helyzetet.  A büszkeség már belépett.

Az együttműködés, amelyet gyermekeimtől megkövetelek, az üdvösségtörténet minden egyes korszakában más és más - mindez annak megfelelően, ami Tervemben szükséges minden kicsinyem javára.

Ma, gyermekeim, EZEN AZ IDŐBEN azt követelem tőletek, hogy higgyetek NEKEM, hogy hallgassatok - ne a saját elképzeléseitekre - hanem az enyémekre.  MOST.

AZ IMÁDAT ÉS A BIZALOM EME CSELEKEDETÉT KÉREM TŐLED, AMELY MINDEN ÖTLETEDET, TERVEDET ÉS MEGÉRTÉSEDET A LÁBAIM ELÉ HELYEZI.  ÉS AMI LEHETŐVÉ TESZI, HOGY AKARATOMAT LÉNYED MÉLYÉRE HELYEZZEM.

Az Akaratomnak való átadásnak ez az aktusa megrémíti emberségedet - tudom.

DE A HITNEK ÉS AZ IMÁDATNAK EZ AZ AKTUSA AZ, AMI HOZZÁM, A SZÍVEMHEZ, AZ IGAZSÁGOMHOZ LEHORGONYOZ BENNETEKET.

Elszakítom a láncokat, amelyek a tévedhető és megbízhatatlan alapokhoz - saját érvelésetekhez - horgonyoznak le benneteket, hogy az Egyetlen, Igaz, Örök Alaphoz - ÉN - horgonyozzalak le benneteket.

ÉN VAGYOK A FŐ.  ÉN VAGYOK AZ ALAPÍTVÁNY. ÉN VAGYOK AZ IGAZSÁG.  ÉN VAGYOK A HATALOM ÉS AZ ERŐ, AMELY MINDENEK FELETT ÁLL ÉS MINDENT IRÁNYÍT.

EZT NE FELEJTSÉTEK EL.

Gyermekeim, legyetek békében.

Bízzatok bennem.  Bízzatok Atyátokban, aki szeret benneteket.

Ez a világ, ezek az órák múlékonyak.

Emeljétek fel szemeteket Rám, hogy soha ne felejtsétek el, Ki vár rátok.[4]

Emeld fel szemedet Hozzám, hogy soha ne kételkedj abban, hogy szeretlek, és hogy jót és örök boldogságot akarok neked.

Emeljétek fel szemeiteket Hozzám, hogy soha ne felejtsétek el, hogy Én vagyok a ti Istenetek, a ti Atyátok, aki MINDEN HATALOMBAN MEGMENTENEK.

VILÁGOSSÁG, ÉLET, SZERETET, IGAZSÁG, IGAZSÁGOSSÁG, IGAZSÁGOSSÁG, IGAZSÁGOSSÁG, BÉKE - CSAK BENNEM, FIAIM ÉS LEÁNYAIM - CSAK BENNEM.

Szeretteim, fogadom minden szereteteteket és erőfeszítéseteket, és megáldalak benneteket értük, és ezeken keresztül segítek testvéreiteknek, akik még mindig olyan vakok.

ÉN, A TI ATYÁTOK, MEGÁLDALAK BENNETEKET +

ÉN, A TI MEGVÁLTÓTOK, A TI JÉZUSOTOK, MEGÁLDALAK BENNETEKET +

ÉN, AZ ÉLET ISTENI LEHELETE,
AKI MEGVILÁGOSÍT ÉS MEGERŐSÍT TÉGED, ÁLDALAK TÉGED.
És én, kicsinyeim, a ti Mennyei Édesanyátok, én is megáldalak benneteket, és vezetlek benneteket az imádás szent aktusában, amelyben az egész Paradicsom és a Mennyország részt vesz:

"ANNAK, AKI A TRÓNON ÜL,

ÉS A BÁRÁNYNAK,

LEGYEN DICSÉRET ÉS TISZTELET, DICSŐSÉG ÉS HATALOM,

MINDÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ.  AMEN."[5]

[1] Mindezeket a szavakat nagy ünnepélyességgel, komolysággal és erővel mondta.  Nem feltétlenül "mennydörgésként", hanem inkább az IGAZSÁG abszolútságának súlyával és erejével, amellyel szemben semmilyen érv nem állhat meg.

[2] Ezeket a szavakat Ő is a megváltoztathatatlanság súlyával és "szilárdságával" mondta (általában nem ezt a szót használom, de amint elkezdtem írni ezt a jegyzetet, azonnal eszembe jutott).  Úgy érzékeltem, mintha ezek a szavak - ezek az Igazságok -, amelyeket olyan nehéz befogadni és elfogadni, Sziklán - az Ő IGAZSÁGÁN - alapulnának, és ezért nem lehet őket félretenni, megmaradnak.  Ezer érvet lehetne felsorakoztatni ezek ellen az Igazságok ellen, de azok összeomlanának, mert olyan lenne, mintha egy madártollal próbálnánk egy követ összetörni.

[3] Ezt az Igazságot emberiségünknek nagyon nehéz elfogadni, mert összetöri büszkeségünket.  Nem hiszem, hogy ez azt jelenti, hogy csak hátradőlünk és nem teszünk semmit.  NEM.  Hanem azt, hogy nem az a konkrét cselekvés szükséges, amit gondolunk, hanem a Hit és a bizalom nagyon nehéz és fáradságos cselekedetei, amelyek a mi emberségünk számára olyan... hatástalannak, elégtelennek, homályosnak tűnnek a történésekkel szemben - olyan "nem elég konkrétnak" - "igen, igen, hit... de valamit TEGYÜNK kell...", nem felismerve, hogy éppen az ilyen gondolatok azok, amelyek a Hit és a bizalom hiányát mutatják.  Nekem úgy tűnik, hogy ezért mondja nekünk állandóan: tegyétek félre a gondolataitokat, és hallgassatok Rám.  A hatékony cselekvés alapjaihoz vezet minket - olyan cselekvés, amely kizárólag az Ő akaratából ered.  Ahhoz, hogy hatékony katonák legyünk, vissza kell térnünk ehhez az alaphoz - az Ő Akaratához - kizárólag az Ő Akaratához, és el kell fogadnunk, amit Ő mond nekünk, hogy tennünk kell, még akkor is, ha úgy tűnik számunkra, hogy ez "nem elég".

[4] Sok szeretettel, mint egy simogatással kimondva.
[5] Jelenések könyve 5, 13. Nagy ajándéknak és Kegyelemnek tartom, hogy megtanulhatjuk és kimondhatjuk ezeket a mennyben elhangzott szavakat, miközben még a földön vagyunk.  Belegondolni, hogy ezekkel a rövid szavakkal valóban egyesülünk az egész Örökkévalósággal, a Győzelemmel, az Ő ígéreteinek beteljesedésével - önmagával.  Nekem úgy tűnik, hogy ezek a szavak és ez az istentiszteleti cselekedet mindent a helyére tesznek vissza, és a perspektívánk megfelelően rendeződik, és hogy ezért olyan hatalmasak - mert megadják Istennek azt, ami jogosan az Övé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése