2022. június 1., szerda

Carbonia üzenet

 

Carbonia 2022.05.31. - 11:23
Ezek az utolsó szavaim a világhoz.
Gyermekeim, Uratok szerettei, siessetek a megtérésre, ne hanyagoljátok el szavaimat!
A „figyelmeztetés” már rajtatok van, ne mutassátok magatokat közömbösnek azzal kapcsolatban, amit mondok, nehogy a nagy nyomorúságban találjátok magatokat!
A megtévesztés készen áll, az Ördög beveti szolgáit, a Fenevad bélyege küszöbön áll.
Az emberek pimaszsága itt véget ér ebben a haldokló időben, az élet folytatódik Isten gyermekei számára, miközben sírás és fogcsikorgatás lesz azoknak, akik elutasították Teremtő Istenüket.
Én vagyok az Élő Víz Forrása, aki ezt a vizet issza, többé nem szomjazik, és örökké él.
A hirdető angyal megfújja a kürtöt, eljött az idő!
Álljatok meg, és gondolkozzatok el legalább egy pillanatra, vagy emberek, mindjárt elér benneteket a vihar!
Ez az Emberiség híján van a józan észnek, a világ dolgai iránt elkötelezett, távol Istentől!
Megállítom az órát, véget vetek ennek a gonosz történetnek, sietek újraindítani az időt egy életre Bennem.
Íme, siratlak titeket, szeretett gyermekek, ti, akik elárultatok Engem egy nyomorult ezüstért.
Ti, akik vágyódtok a világ dolgaira, felejtsétek el, hogy az én teremtményeim vagytok, és Hozzám tartoztok.
Kiöntött a Poharam, figyelmeztetni kell a nagy mennydörgésre!
Kiáltásom visszhangozni fog az Univerzumban, haragom nagy lesz azokon, akik megtagadtak Engem és szembeszálltak velem.
Megöltétek testvéreiteket, kigúnyoltátok prófétáimat, megtagadtatok Engem, hogy a Gonoszt kövessétek.
Az elítélésetek szörnyű lesz, ... Ti választottatok, inkább a Sátánt részesítettétek előnyben Velem szemben.
Menjetek, igyatok még egyszer a mérgéből, az életetek itt véget ér!
Búcsúzom!
Ámen!
+++
Forrás:

https://colledelbuonpastore.eu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése