2020. július 1., szerda

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

Ne kívánjátok Tőlem, hogy a Nagy Figyelmeztetés napját siettessem!

2020. 06. 01, Hétfő
Jézus:
„Gyermekeim, sokan abban reménykedtetek, hogy Pünkösd ünnepén eljön a Szentlélek, hogy a Nagy Figyelmeztetés ígérete beteljesedhessen. Bizony mondom nektek, hogy az emberiség nem áll készen erre a hatalmas eseményre. Senki sem tud tökéletesen felkészülni ahhoz, hogy szembesülni tudjon a saját lelki állapotával. Én ígéretemhez hű vagyok, és be fog teljesedni a jövendölés. Ne kívánjátok Tőlem, hogy a Nagy Figyelmeztetés napját siettessem! Nem tudjátok, hogy mit kértek! Csak a legalázatosabb lelkek fogják tudni elviselni az igazságot, amikor önmagukat meglátják az Én szememmel. Tegyétek fel magatoknak őszintén a kérdést, hogy mekkora bennetek az alázat? Különösen a gyónásaitokon elmélkedjetek, mert ott tárjátok fel Előttem a bűneiteket és terheteket. Inkább kérjétek az alázat erényét, mint ígéretem mielőbbi beteljesedését! Többen a családtagjaitok miatt aggódtok, és türelmetlenné váltok a várakozásban. Minden körülményt, szenvedést a családotok tisztulására fordítok. Bizalmatokat gyakran próbálja az ördög megtörni a kísértéseivel. Ezt azért engedem, mert csak így tudtok a teljes ráhagyatkozásban növekedni. Ahhoz, hogy lelkileg formálódni tudjatok, végig kell mennetek a próbatételek útján.

Gyermekeim, a szeretet után az alázat a legnagyobb kincs. Az alázatos lélek a sátán veszedelme! Aki Engem akar szolgálni, annak meg kell hajolnia előttem még akaratában is. Minél jobban ragaszkodtok a saját akaratotokhoz, annál távolabb kerültök Tőlem. Ám minél jobban lemondotok a saját akaratotokról – tetszésem szerint –, annál közelebb kerültök Hozzám. Azt akarom, hogy akaratotok belesimuljon az Én akaratomba, és akkor eggyek lesztek Velem, miképpen Én egy vagyok Atyámmal.”
Mária Magdolna



Hamis istenek

2020. 06. 03, Szerda
Álmomban egy elnéptelenedett várost láttam, melynek végén egy szakadék volt. Ferences szerzetesekkel mentem, akik imádkozva keresték az élő embereket. Miközben a kihalt városban haladtunk távolról láttam, hogy a szakadékon túl valamilyen más világ van. Ez a világ dzsungelhez hasonló növényekkel volt tele, amelyből egy nagy hegy magasodott ki. A hegy szikláiból idegen istenségek képmásai voltak kifaragva. Megdöbbentő volt, hogy a hegyen lévő istenségek arcai oly nagyok voltak, hogy az egekig értek. Az égbolt vörös fényben izzott, mint a lemenő Nap során. Úgy éreztem, mintha ez a világ magával akarna sodorni mindent, ami elé kerül. Úgy éreztem, hogy Szent Ferenc volt az a szent, aki a természetben Isten dicsőségét felismerte és nem a természetet imádta Isten helyett.
Jézus: „Gyermekem, az emberiség az idegen isteneket bálványozza. Bizonyos kultúrák még mindig nem hajlandóak elfogadni Engem, mint Megváltót. Bizony mondom neked, hogy a sátán a bálványimádásnak köszönheti a világ feletti hatalmát. Akik nem Engem imádnak, azoknak a lelke haldoklik. Gyermekem, a bűn a társadalmakat is megbetegítette, ami kihat az ember minden környezetére, beleértve a családokat is.”

Uram, az emberek miért hajlanak könnyebben az idegen istenek imádatára? Miért nyitottabbak a New Age felé, miközben Te vagy az egyetlen, igaz Isten?
Jézus: „Gyermekem, az emberek nem akarnak a szeretet törvényei szerint élni. A könnyebbik utat választják, ahol szabadabbnak érzik magukat. A bűn attól csábító, hogy nincsenek benne törvények. Sokan keresik a kapcsolatot a másvilággal, és akarnak tapasztalatot szerezni. Ők nem tudják, hogy a bukott angyalok kihasználják kíváncsiságukat és csapdát állítanak nekik. Ne legyetek kíváncsiak, mert az ördög ez által könnyebben tud az értelmetekbe férkőzni! A kíváncsi emberek hamarabb elvesznek, mint gondolnák. A New Age arra szolgál, hogy az emberek lelkét megkötözze, rabságba taszítsa. Valóban Én vagyok az egyetlen, igaz Isten és ugyanakkor féltékeny Isten is vagyok. Hamarosan lerombolom a hamis bálványokat, amik az ördög praktikáinak részét alkotják.”
Mária Magdolna



A szeretet nem lehet elnéző a bűnnel kapcsolatban

2020. 06. 05, Péntek
Jézus: „Gyermekeim, akiben igazi szeretet van, az figyelmezteti felebarátját a bűnére. A szeretet nem lehet elnéző a bűnnel kapcsolatban. Nektek, akik ismeritek törvényeimet, kötelességetek figyelmeztetni a társaitokat, ha rossz úton járnak. Hogyan ismernék fel a bűnös emberek az igazságot, ha nincsenek olyan emberek, akik szembesítik őket a hazugsággal? Bizony mondom nektek, hogy ez az egyik legnagyobb mulasztás, amit elkövettek a többi mulasztás mellett. Én nem abban találom örömömet, ha a bűnös meghal, hanem abban, ha megváltoztatja életét és megmenekül a haláltól. Én mindenkit a saját életmódja és tettei alapján fogok megítélni. A sátán a humanitás mögött rejtőzik, ami a hamis egyenlőséget és a hamis toleranciát diktálja. Ez az irány vezet ahhoz, hogy a bűnt el kell nézni. Ne legyetek részrehajlóak a bűnt illetően, mert ha mindent elnéztek szó nélkül, akkor ti is bűntársakká váltok! Mások bűnét rajtatok fogom számonkérni, mert nem figyelmeztettétek őket, amikor lehetőségetek volt rá. Viszont, ha megteszitek azt, amit a lelkiismeretetek diktál, akkor eleget tesztek szeretetem törvényének, és lelketeket nem fogja terhelni felebarátaitok bűnei. Kérjétek a Szentlelket, hogy bátorságot adjon nektek, amikor tanúságot kell tennetek az igazság mellett!”
Mária Magdolna



Eucharisztikus jelenlétem békét ad nektek, és bűnbánatra int titeket

2020. 06. 06, Szombat
Az Úr egy látomásban megmutatta, hogy a Szentáldozás során még vannak olyanok, akik nem akarnak kézbe áldozni – ahol kötelező –, és inkább visszautasítják az áldozás lehetőségét. Ők úgy érzik, hogy a kézbe áldozással megbántják az Urat, és ezért inkább nem engedelmeskednek az áldoztató papoknak, akik megbotránkoznak a történteken. Ezek az emberek úgy látják, hogy bátran cselekedtek és ezzel örömet szereztek Jézusnak. Másrészt megmutatta nekem az Úr, hogy többen inkább online, tévén vagy rádión keresztül nézik a Szentmiséket, minthogy személyesen részt vennének rajta. Itt nemcsak az idősekről van szó, hanem a többi korosztályról is.
Jézus: „A kézbe áldozás lehetőségét alázattal elfogadom. Akik elutasítják a kézbe áldozást ott, ahol kötelező betartani, azok Engem utasítanak vissza. Ezzel nem örömet szereznek Nekem, hanem mély fájdalmat. Egyrészt a botrány miatt, másrészt mert megvonják maguktól az Eucharisztiát, mint az üdvösségük táplálékát. Ezzel a magatartással feltűnést keltenek mások előtt, és önmagukat veszélybe sodorják. Az igazán alázatos lélek tud alkalmazkodni minden körülményhez, még a kötelező szabályokhoz is. Legyen elég nektek, hogy ismerem a szándékaitokat, miképpen a szíveteket is! Ezt a jelenlegi állapotot tekintsétek az engedelmesség próbatételének, mert az alázat mellett az engedelmesség erénye is igen jelentős. A bűnt egyedül Nekem van jogom elbírálni! Ha az Én szemmel láthatnátok a történéseket, akkor másképpen beszélnétek, és másképpen cselekednétek. Akik továbbra is otthonról követik a Szentmiséket – holott már személyesen is részt vehetnének rajta –, nem tudják, hogy milyen sok kegyelemtől esnek el. A kétféle részvétel között ég és föld a különbség. Arra buzdítalak benneteket, hogy akinek egészsége engedi és lehetősége van rá, az látogasson meg Engem személyesen a templomban, amely méltó helyszíne az Irántam való hódolatnak, tiszteletnek. A templomban rövid időre kiléphettek a világból, amely zajos és bűnnel teli. Az Én Eucharisztikus jelenlétem békét ad nektek. Olyan békét kaptok a szívetekbe, melyet a világ nem képes nyújtani nektek. Jelenlétem bűnbánatra int titeket, mert legbelül megérzitek szentségemet, mely tiszta és bűntől mentes.”
Mária Magdolna



Kommunizmus veszélye

2020. 06. 09, Kedd
Jézus: „Gyermekeim, a kommunizmus nem szűnt meg. Ez a szellemiség még mindig él és egyre jobban erősödik ott, ahol nem is gondolnátok. Országotok több oldalról védve van, ám a legtöbb városotok rossz kezekben van. Az ellenség nagy erőre kapott, és azon van, hogy hátráltassa Magyarország küldetését. Bizony mondom nektek, hogyha a magyar nép újra enged a kommunizmus szellemének, akkor az nagyobb veszélybe sodor titeket, mint bármely más esemény. Minden, ami Ellenem irányul, az kapcsolatban áll a kommunizmussal. Egy olyan harcban vesztek részt, ami egyelőre vértelen. Korotokban már nincs szüksége ennek az irányzatnak az erőszakra ahhoz, hogy megnyerjék maguknak a tömegeket. Ma a pénz jelenti a hatalmat, és a megoldást.  Az ellenség észrevétlenül akarja bevenni hazátokat, és belülről támad, amelyet nehezebb kivédeni, mint a külső támadást. Imádkozzatok és városaitokat helyezzétek Édesanyám oltalmába, mely egyben az Én oltalmamat is jelenti! A tisztulást nem fogjátok elkerülni, mert csak a szenvedés hozhat változást. A sátán nem enged a terveiből, mert amit kitűzött magának, azt minden áron meg is akarja valósítani. Legyetek állhatatosak a harcban, ami szüntelen zajlik körülöttetek!”
Mária Magdolna


Római katolikus lelkek a különítélet során

2020. 06. 14, Vasárnap
Az Úr jelenlétében mély bűnbánatot tartottam, és könnyek között adtam hálát az Ő irgalmáért, különösen a kereszthaláláért. Jézus azt mondta nekem:
„Leányom, azért testesültem meg a világban, hogy a bűnösöket Magamhoz öleljem. A bűnbánó lelkeknek nem tudok nemet mondani, mert Szentséges Szívemet még nagyobb szeretetre és irgalomra indítják. Mily boldogok azok a lelkek, akik alázattal önmagukba tudnak nézni, és mily boldogtalanok azok a lelkek, akik gőgjükben képtelenek felismerni, hogy Nélkülem mit sem ér az életük. Leányom, a bűnbánat természetfeletti kegyelem. Ha egy bűnös ember a halála óráján megbánja vétkeit, Én nem tagadom meg tőle az irgalmamat, mert Előttem nem az idő számít. Csakis a jelen pillanatot tartom mindennél lényegesebbnek, mert azon múlik a lélek jövője.”

A mi Urunk elvezetett a külön ítéletre, ahol a lelkek megjelentek az Örök Bíró előtt. A lelkek egymást nem látták, mert mindenkinek egyénileg kell elszámolnia a tetteivel. Nagyon érdekes tapasztalatom volt, mert olyan lelkeket láttam, akik római katolikusok voltak és gyakorolták a hitüket, gyakran áldoztak is. Az egyik lélek fényben ragyogott, a szíve közepén az Eucharisztia tündöklött. Jézus azt mondta:
„Ez a lélek törekedett arra, hogy mindig tiszta szívvel, lélekkel vegyen Magához Engem. Komolyan vette a szentgyónásait, melynek során még inkább növekedett az alázatban. Ő elérte az életszentség állapotát. Nem sorolom fel, hogy még mi mindent vállalt az élete során, mert mindenkinek egyénileg kell szentté válnia.”

A második lélek nem ragyogott oly nagy fényben, sőt a fény homályosan vette körül annak ellenére, hogy az Eucharisztia az ő szívében is ott volt, mert gyakran áldozott. Jézus azt mondta:
„Bár Én jelen voltam a szívében, mégis a lélek bűnei gátolták Szentségem fénykiáradását. A gyakori áldozás nem elegendő az életszentséghez, ha a szívet a bűnök sötétségben tartják. A szentgyónásban feditek fel a bűneiteket Előttem, és ott nyerhetitek el a szabadulás kegyelmét. Vannak olyan lelkek, akik mások figyelmeztetése ellenére sem hajlandóak a bűneiket felismerni. Mások elhallgatják bűneiket a pap előtt, míg egyesek csak azokat a bűnöket sorolják fel, melyek miatt nem kell oly mélyen szégyenkezniük. Az általános gyónás nem elegendő a szabaduláshoz. Konkrétan fogalmazzatok, lényegretörően úgy, hogy csakis a saját bűnötökről beszéltek. A démonok elbuknak, ha mindent felfedtek róluk, vagyis a bűnökről, melyekben számtalanszor elestetek. A bűn láncát csak veletek együtt tudom elvágni! A szabad akaratotokon múlik, hogy a titeket kísértő démonoktól szabadulni vagy nem.”

A harmadik lélekben is láttam az Eucharisztiát, ám a homályos fény sem látszott nála. Jézus így szólt:

„Ez a lélek sokszor a halálos bűn terhe alatt áldozott. Az ilyen lélekben sokat szenvedek, mert a szívében élnem olyan, mintha a pokol lángjai égetnének. Bizony mondom neked, hogy sokan áldoznak halálos, súlyos bűnökkel a lelkükben, melyeket nem akarnak felismerni vagy észre sem vesznek magukban. Papjaim nem láthatják, hogy ki milyen lélekkel áldozik, de előfordul, hogy megadom nekik a kegyelmet, hogy időben cselekedhessenek. Egy katolikusnak nagyobb a felelőssége, mint azoknak, akik magas hivatást töltenek be.Tanítványaimnak ezt mondtam: „Új parancsot adok nektek: Szeressétek egymást! Amint én szerettelek benneteket, úgy szeressétek ti is egymást. Arról tudják majd meg rólatok, hogy a tanítványaim vagytok, hogy szeretettel vagytok egymás iránt.” (Jn 13, 34-35). Aki Engem követ, annak példaadó magatartásra kell törekednie, hogy az emberek megtérjenek és Rám találjanak, mint életük egyetlen értelmére.”
Mária Magdolna



Szűz Mária a magányról

2020. 06. 16, Kedd
A Szűzanya édesanyai szeretettel megosztotta velem, hogy az élete során hogyan tekintett Szent Józsefre és Szent János apostolra. Édesanyám ezeket mondta:
„Szeretett Fiam után Szent József és Szent János apostol állt a legközelebb Szeplőtelen Szent Szívemhez. Mennyei Atyátok rajtuk keresztül ügyelt a gondviselésemre. Sokszor voltam egyedül, ám a magányban még jobban Istennek szentelhettem magam. Fiam három évig hirdette az örömhírt, mégis a távolság ellenére a szívem egy volt az Ő Szentséges Szívével. Amikor találkozhattam néhány alkalommal Fiammal, nem volt szükség oly sok szóra, mert a tekintetünk is elég volt ahhoz, hogy megértsük egymást. A magányomban sosem éreztem, hogy egyedül voltam, mert Isten velem volt. Sokaknak nehéz elfogadni a magányt, az egyedüllétet, pedig ez az állapot közelebb visz titeket az Atyához, mint amikor mások jelenlétében vagytok. Magányomért szüntelen hálát adtam, mert ezekben az időszakokban különleges módon egyesültem Istennel. Osztatlan szívvel szeretni Istent nagyobb kincs, mint bármi a földön.”
Mária Magdolna



A pszichológusoknak nincs meg az a képességük, hogy a lelket felszabadítsák a bűnök alól

2020. 06. 29, Hétfő
Láttam, hogy a lelkek letérdeltek Jézus keresztje (fekvő helyzetben volt) előtt, amely drágakövekkel volt díszítve és fényben tündöklött. A lelkek megkönnyebbülve mentek el, miután nehézségeiket az Úrnak átadták. Én is odamentem, és imádkoztam. Váratlanul a mi keresztre feszített Urunk megjelent, és tekintetét reám szegezte. Jézus szemeiben láttam és éreztem a túláradó szeretetet. Lángolt a szívem, mert az Ő szeretete oly nagy, hogy még a saját szenvedésén is felülemelkedik. Olyannyira éreztem Jézus szeretetét, hogy közben a saját szenvedésem semmivé vált, mintha semmi sem történt volna velem. Elmerültem Jézus szeretetében, és éreztem az Ő tökéletes szeretetét, amely nem csorbult a sok szenvedés ellenére sem. Éreztem Jézus bűntelenségét, ártatlanságát, a szeretetében vállaltlemondásait és állhatatosságát. Jézus így szólt hozzám:
„Szeretetem adjon neked békét, erőt és reménységet. Az Én keresztem egy a te kereszteddel. Tudd, hogy minél jobban közeledsz Hozzám, annál édesebbé válik a kereszthordozásod a keserűség helyett. De minél jobban távolodsz Tőlem, annál keserűbb lesz a kereszthordozásod. Gyermekem, a bűn keserűséget okoz az emberek szívében. Csak Nálam szabadulhat fel a szívük tökéletesen. Az emberek nyugtalanok, gyötrődnek a saját nehézségeik miatt. Gyakran pszichológusokhoz fordulnak, akik tanácsaikkal segíthetik őket, de nincs meg az a képességük, hogy a lelket felszabadítsák a bűnök alól. A szentgyónás gyógyít és szabadít. Ott a bűnök megbocsátást nyernek. Az Én isteni erőm, irgalmam oldozza fel a pap által a bűn láncait. Bizony mondom neked, hogy sem a világ, sem más vallások nem képesek megadni azt a szabadulást, melyre a léleknek igazán szüksége van. Csak Általam lehetnek feloldozva a bűneitek, és Én adhatom meg nektek a démonoktól való szabadulás kegyelmét. A sátán ezzel tisztában van, ezért mindenáron azon van, hogy a lelkeket eltávolítsa a gyóntatószéktől, a katolikus Egyháztól. Ravasz módon azt sugallja a lelkeknek, hogy bűnben élni természetes, hiszen mindenki ezt az utat választja. A fiatalok különösen hajlanak arra, hogy a templomot elkerüljék, mert gyenge az akaratuk, nem tudnak nemet mondani a bűnnek. Az ördög ravaszságában jól tudja, hogy melyek a gyenge pontjaitok és mire mondotok könnyen igent. Aki szabadulni akar, annak először meg kell tagadnia önmagát, a környezetét, a világot – és Engem el kell fogadnia, mint egyetlen szabadítóját, megmentőjét.”
Mária Magdolna


Rasszizmus hatása

2020. 06. 30, Kedd
Láttam, hogy Amerika fölött a mi Urunk véres könnyeket hullat, hiszen a rasszizmus elleni tüntetések során arra buzdítják az embereket, hogy a templomokat pusztítsák el, Jézus szobrait pedig döntsék le. Láttam, hogy a gyűlölet mögött a bukott angyalok seregei állnak, akik meg akarnak semmisíteni mindent, ami Istennel kapcsolatos, még az Ő emlékét is kiakarják törölni az emberek szívéből.
Jézus: „Gyermekeim, a sátán ott okoz ellentéteket, ahol csak tud. Onnan ismerhetitek fel az ő működését, hogy először az embereket egymás ellen fordítja, aztán pedig Ellenem. A szemetek láttára nyíltan megy az Isten elleni lázadás. Ellenségem célja a polgárháború kirobbantása, mert utána következhet a világháború. A sátán nem elégszik meg a világban jelenlévő abortuszokkal, gyilkosságokkal, erőszakkal, hazugságok terjesztésével, a paráznasággal, az erkölcstelen életmóddal, a bálványokkal, a pénz uralmával. Az ő szomjúságát ez nem enyhíti, csak az, ha az emberek örökélete is elvész. Nem számít, hogy jók vagy gonoszak. Célja az ember elpusztítása, miután Engem már kirabolt a szívükből. Ha tudnátok, hogy a sátán gonoszsága mennyire csillapíthatatlan, akkor félelmetekben azonnal Hozzám menekülnétek. Akik őt szolgálják, azoknak az egész életüket félelem, nyugtalanság fogja kísérni. Én a szeretet Istene vagyok. Nem teszek különbséget közöttetek. Mindnyájan az Én gyermekeim vagytok. Az Én szememben egyenértékűek vagytok. Az üdvösséget nem tagadom meg senkitől sem, kivéve azokat, aki önként elutasítják maguktól ezt a lehetőséget.  Imádkozzatok, mert ez tovább fog fokozódni olyannyira, hogy az ember életének, tulajdonának védelme kérdésessé fog válni!”
Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése