2020. június 26., péntek

Jön a nagy korrekció - Jézus Jenniferhez :

2020. Június 15.

Gyermekem, az emberiség legnagyobb pusztítója ő maga. Amikor az emberiség már nem tudja azonosítani az igazságot, és felhígította magát, hogy a nagy csaló prédájává váljon, nem tudom többé visszatartani az igazság kezét. Gyermekeim már nem értékelik az életet, és amikor az ott pusztul el, ahol kezdődik, és parancsolataimat az emberiség önző módszereihez igazítják, akkor már nem tudom visszatartani az igazság kezét. Az ártatlanság elhallgatott, és a gonoszság terjed Népem szívében; nem tudom többé visszatartani az igazság kezét. Gyermekem, figyelmeztettem Gyermekeimet, hogy a legnagyobb parancsolat próbára lesz téve Gyermekeim szívében, és amint láthatod, Gyermekeim többé nem hallgatnak Mesterükre, mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.


2020. Június 17.

Gyermekem, önelégültség, önelégültség, önelégültség. Elfoglalta az emberiség szívét. Hallom Népem szavait, amelyek szerint cselekedeteiket szeretetből teszik. Nyissátok ki szemeteket, Gyermekeim, mert ugyanaz a kígyó téveszt meg benneteket, mint Ádámot és Évát. Ti magatok is elpusztultok a sötétségben, amelyet a világ útjai engedtek beszivárogni. Én vagyok a Szeretet, és rajtam kívül semmilyen más forrás nem adhat nektek Szeretetet, nem engedheti meg a Szeretetet, mert Én vagyok Jézus. A szeretet nem megy szembe az Én parancsolataimmal, mert bármi, ami ezt teszi, az nem szeretet. Azt mondom nektek, hogy az első és legnagyobb parancsolat az, hogy szeressétek az Urat, a ti Isteneteket, és amikor felkelsz és nem követed az Én parancsaimat, akkor megszeged az elsőt. Szeretnetek kell felebarátotokat, és az egyetlen módja annak, hogy szeressétek felebarátotokat, az, hogy mindig a mennybe törekszetek értük. Itt az ideje, hogy rózsafüzéreiteket nagyobb imában tartsátok, mert nagy reszketés fog leszállni a földre. Felébresztem az emberiséget, hogy tudja, hogy a Teremtője elleni vétkei súlyosak. Amikor már nem keresik Kegyelmemet, akkor el kell jönnie az igazságszolgáltatásnak. Gyermekem, nagy helyreigazítás közeleg. Sírva siratom a lelkek sokaságát, akik önző és bűnös útjaik miatt elvesznek. Gyere Hozzám, és merülj el Legszentebb Szívem menedékében, mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom győzni fog.


Gyermekeim harcolnak a faji hovatartozás miatt

Jézus üzenete Jennifernek 2020. június 24-én:

Gyermekem, arra kérem gyermekeimet: Miért [veszekedtek] egymással? Miért vesztegetitek az időtöket arra, hogy a szomszédotokkal vitatkozzatok? Figyeljetek, gyermekeim, mert ezt mondom nektek: Azok, akik azzal töltik napjaikat, hogy megpróbálják megosztani azt, ami oszthatatlan - ti csak az időtöket vesztegetitek, és nem teljesítitek a küldetéseteket. Gyermekeim, én az Irgalmasság és az Igazságosság Istene vagyok, és meg kell értenetek, hogy ezt a világot ugyanazok a kezek kötötték. Ugyanazok a kezek, amelyek titeket kötöttek anyátok méhében, ugyanazok a kezek, amelyek a szomszédaitokat kötötték.[1] Ugyanazok a kezek és lábak egyesítenek benneteket, amelyeket a keresztre szegeztek a megváltásotokért. Ugyanaz a Vér és Víz egyesít benneteket, amely az Én Nyílt Sebemből ömlött, és elárasztotta a világot Irgalommal. Gyermekeim, a világban terjedő megosztottság a bűn miatt van. Ugyanaz a csaló hajtja, aki Ádámot és Évát manipulálta a kertben, mert nem vették figyelembe törvényeimet.

Gyermekeim, itt az ideje, hogy felébredjetek álmotokból, és elkezdjétek megtisztítani a lelketeket attól a mocsoktól, amely felemésztett benneteket. Itt az ideje, hogy kinyújtsátok a kezeteket és szeressétek felebarátotokat, meglátva, hogy őket ugyanaz a Kéz teremtette, amely titeket is. Ugyanaz a Hang, amely a tengereknek és a csillagoknak, a hegyeknek és a folyóknak parancsolt. Ugyanazok a Lábak, amelyek e földön jártak, és ugyanaz a Hang, amely Lázárnak parancsolta, hogy támadjon fel a sírból. Én nem egy régmúltbeli Isten vagyok, mert ma is ugyanúgy jelen vagyok, mint kezdetektől fogva.

Gyermekeim, az ellenség arra használja ezt az időt, amelyet ezen a földön kaptatok, mint birodalmat, hogy csapdába ejtsen benneteket az örök sötétségben. Ne hagyjátok magatokat becsapni, mert a ti időtök ezen a földön csak egy szempillantásnyi idő. Jöjjetek hozzám, mert Én vagyok Jézus. Menjetek, tisztítsátok meg a lelketeket, és járjatok az Én Fényemben, éljetek az Én Fényemben, mert a helyetek az örökkévalóságban már előkészítve van. Most menjetek, mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.



Jézus Jennifernek 2020. június 24-én:
Gyermekem, amikor a világ megismeri Legszentebb Szívemet, akkor eljön a gyógyulás. Gyermekeim faji és vallási kérdéseken veszekednek, de én azt mondom neked, hogy nem a bőrszín okozza a megosztottságot: a bűn az. Én az Egység Istene vagyok, és amikor gyermekeim eljönnek hozzám a misén, az minden gyermekem egyesülése, hogy megkapják Legdrágább Testemet és Véremet. Az emberiség nem vitatkozik a szivárványt alkotó színeken, inkább a szépséget látja, amikor minden színt ugyanazok a kezek egyesítenek, akik minden egyes lelket teremtettek, aki a földön járt és járni fog. Ugyanazok a Kezek, amelyek a nappalnak és az éjszakának, a fénynek a sötétséggel szemben parancsoltak; ugyanazok a Kezek, amelyek egy Nagy Jelet fognak küldeni az égen, és minden egyes lélek tudni fog az Én létezésemről.[2] Egy szempillantás alatt az emberiség tudni fogja, hogy a lelke hogyan áll előttem. Fényemet fogom ragyogtatni, és az a nagy tükör minden lélekben visszatükrözi majd a beszivárgott szennyet, és a jótetteket, amelyeket teljesítettek. Meg fogom mutatni a teljesítendő küldetést - mert egyetlen lélek sem lesz híján annak a teljes tudásnak, hogy mit is kívánok tőle.

Most menjetek, mert Én Vagyok Jézus, és éljetek az órának; mert sokan rá fognak jönni, hogy az időt elvesztegették a világ útjain. Jöjjetek Hozzám, mert Én vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.


Lábjegyzetek
↑1 "Szabad teret adsz a szádnak a gonoszságra, és a nyelved csalárdságot keretez. Leülsz és testvéred ellen beszélsz, saját anyád fiát rágalmazod. Ezeket tetted, és én hallgattam; azt hitted, hogy olyan vagyok, mint te magad. Most azonban megdorgállak, és vádat emelek ellened." (Zsoltárok 50:19-21)
↑2 Olvassa el Jennifer vízióját a Figyelmeztetésről



Ébresztő, gyermekeim!

Urunk Jenniferhez 2020. június 25-én:

Gyermekem, azt mondom gyermekeimnek, hogy nem arra vagytok hivatottak, hogy e világ örömeinek hódoljatok, amelyeket az ellenség útjai szemléltetnek, hanem arra vagytok hivatottak, hogy szavaitok, tetteitek és felebarátotok iránti szeretetetek által megtartsátok parancsolataimat. Ma túl sokan hiszik azt, hogy ők maguknak való istenek, hogy nincs elszámoltathatóság e világon túl. Hogy joguk van a Mennyországra az "isteni személyiségük" miatt, amelyet valójában a megtévesztő kígyó vezérel. Ébredjetek fel gyermekeim, mert nem ébredtek rá a körülöttetek lévő megtévesztésre. Önelégültekké váltok egy olyan világban, amelynek szüksége van arra, hogy használjátok a hangotokat az igazság kimondására. Imádkozzatok gyermekeim, mert ott találjátok meg erőtöket, ott találjátok meg békéteket. Ma azt mondom nektek, hogy az óra, amelyben éltek, előre meg van jósolva. Most nincs itt az ideje, hogy elálmosodjatok, mert beléptetek a Gecsemánéba. Beléptetek abba az időbe, amely a legnagyobb ébredés lesz, amit az emberiség valaha is átélt. Jöjjetek Hozzám, mert Én vagyok Jézus, és forduljatok Anyámhoz, a ti Édesanyátokhoz, mert az ő keze kinyújtva van, hogy átöleljen benneteket Szeplőtelen Szívében. Most menjetek előre, mert Én Vagyok Jézus, és az Én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése