2020. március 18., szerda

Koronavírus: Sátán a szentelt víztől fél

Ne féljünk a templomi szentelt víztől - írja a lengyel Szczecin-Kamień érseke, Andrzej Dzięga egy március 15-ei koronavírus pásztori levélben.

kép.png


A levélben leírja, hogy az ördög fél a szentelt víztől, a papok pedig meggyőződnek róla, hogy a vizet hetente, sőt, akár naponta cseréljék.

Dzięga a szentáldozásra bátorítja az embereket, mert "Krisztus nem terjeszt kórokozókat vagy vírusokat".

"A legtökéletesebb módja a z Úr befogadásának" pedig a térdelve nyelvre áldozás - írja Dzięga.

Bevallja, hogy "bizonyos esetekben" az egyház engedélyezi az állva áldozást vagy a "kézbe áldozást", azonban azt szeretné, hogy ezt ne kérjék az emberek.

"Egyébként is sokkal többet kell imádkoznunk, hogy Lengyelország végre véget vessen a meg nem született babák meggyilkolásának" - tette hozzá.




MISZTIKUS
BESZÉLGETÉS
2020.03.06.

Ma a szentmisén a püspöki körlevélben tudatták a hívekkel, nem használhatjuk a szentelt vizet és nyelvre sem áldozhatunk. Ez engem és testvéreimet mélyen megrendített.
Jézus: Gyermekem! A mai szentáldozás után, amikor kézbe és térden állva fogadtál, tanúbizonyságot adtál az engedelmességről, mert annyira szeretsz Engem, hogy az első pénteki Nagy Kilencedet nem akartad megszakítani.De amikor megkérdezted Tőlem: "Jézusom, hogy érzed magad a szívemben? Azt válaszoltam:"Gyermekem! Zokogok! Sírok, mert ez Szent Testem kollektív meggyalázása!"
Most papfiaimhoz szólok!
Szeretett papfiaim! A ti látásotokat és hiteteket megvakította a sátán! A szentelmények, amik halljátok?
A szentelmények, nem okozhatnak bajt vagy betegséget, mert szentelmények. Inkább védenek és óvnak. A Szenteltvíz a pap keze által az Én áldásomat közvetíti és adja. Védelem! Halljátok? Védelem! Miért üresítitek ki a templomaitok szenteltvíz tartóit? Azért, mert emberi módon gondolkodtok? A Szenteltvíz, még az ördögöt is távol tartja! Rendszeresen és gondosan minden nap cserélni és engedni használni ez a védelem. Az Én áldásom van rajta! Halljátok?
A kézbe áldozással mélységesen megbántotok Engem, Uratokat. Szennyes és tisztátalan kezekbe adtok! Kollektív bűnt követtek el azzal, hogy ezt még  rendelkezésbe és parancsba adjátok. Ennyire nem bíztok Üdvözítőtökben, Aki betegeket gyógyított, halottakat támasztott fel,ördögöket űzött ki az emberekből?
Hiszitek-e, hogy Én Vagyok az Élő Kenyér?
Hiszitek-e , hogy Én ellenállok minden betegségnek?
Hiszitek-e, hogy pont Én, az élő Isten Fia, semmilyen fertőzést nem terjesztenék?
Hitetlen, engedetlen, farizeuslelkületű papság! Azt gondoljátok, hogy ezzel meg tudtok bármilyen fertőzést vagy betegséget állítani?! Emberi módon gondolkodtok!
Pont az ellenkezőjét fogjátok kapni!
Ezer és ezer igaz gyermekem szíve vérzik most, mert nem engedik a nyelvre áldozást. Az engedetlenség bűn,de az ember által alkotott törvény nem írhatja felül Isten törvényeit!
Ezért bíráljátok felül rendelkezéseiteket, mert Én az Úr, a Magasságos Isten Fia borzalmas kínokat szenvedek a kézbeáldozások alatt!
Ha szerettek Engem hagyjatok fel ezzel.
Most megáldalak gyermekem a tiszta szív kegyelmével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.Ámen

Jézus bátor harcosa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése