2018. augusztus 29., szerda

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

Kútvölgyi kápolna engesztelés

2018. 08. 11, Szombat
A kútvölgyi kápolna előtt leültem egy kis padra, ahol csendben elmélkedtem. Váratlanul az Úr hófehér ruhában ki jött a kápolnából (melynek ajtaja tárva nyitva volt) és leült mellém, majd kedvesen így szólt hozzám:
“Ne félj, Én vagyok!” Aztán tovább folytatta: “Sebeim engesztelésén keresztül akarom megmenteni országotokat mindattól a büntetéstől, mely más országokat már javában sújt.”
Megértettem e szavak alapján, hogy a magyar nép legfőbb feladata Jézus sebeinek az engesztelése a világ bűneiért.
Az Eucharisztia előtt nagyon szépen zajlott az imádság, ami gyakran a csenddel volt kiegészítve. A csendben megkérdeztem az Úrtól, hogy mi az Ő akarata. Erre Jézus azt felelte: “Leányom, azt akarom, hogy eggyek legyetek Velem mind a földön s mind az égben.”
A csenddel kapcsolatban Jézus azt mondta: “A csendben ismerhetitek fel igazán isteni és emberi szívem lényegét, mert Én a csendben imádkozó lelkek előtt tárom fel misztériumom titkait. A szentek a csendben való elmélkedések során egyesültek Velem tökéletesen.”
Az ima alatt az Úr egy látomást is adott. Láttam, hogy Magyarországot kősziklák hegye veszi körül. A hegy mögött a természeti katasztrófák sorakoztak fel pl. árvíz, földrengés, vihar stb. A kősziklákon repedések és lyukak voltak, ám mégis fel tudta tartóztatni a katasztrófák sokaságát. Az Üdvözítő azt mondta:
“Sok magyar ember visszautasítja Atyám hívását, mert a hitüket elhagyták. Ennek ellenére mégis találok egy magot -kevesen vannak- hazátokban, akiknek hite szilárd és készek harcolni a lelkek megmentéséért. Az ő hitük és imájuk ereje alkotja a kősziklákból álló hegyet, amely nagy részben megvédi országotokat a nagyobb csapásoktól. Gyermekeim, adjatok hálát Istennek, hogy a természeti katasztrófáknak csak egy kisebb részét tapasztaljátok meg! Bizony mondom nektek, hogy ahol nincs hit, ott már jelen van a pusztulás. Mindazok az európai országok, amelyek vakmerően befogadják a menekülteket, bajba sodorják vele saját népüket, mert ezek az emberek a Sátánt szolgálják Allah képében és magukkal hozzák a népek büntetését. Ez a bűn következménye, amelyet senki sem kerülhet el csak imával, bűnbánattal és jóvátétellel.”
Láttam, hogy az imádság hatására Isten az ő angyalainak megparancsolta, hogy a kősziklák repedéseit és lyukait hozzák rendbe. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy hazánk minden katasztrófától mentes lesz.
Az engesztelés alatt az angyalok a szívünket (közepéből egy kis tömjénfüst szállt fel) a Szűzanya elé vitték, aki a szívek fölé emelte Szeplőtelen Szent Szívét, melyen kereszül a tömjénfüst még nagyobb erővel és fénnyel haladt az égbe egyenesen a Szentháromság trónja elé. Az Atya, a Fiú és a Szentlélek az engesztelésre válaszként háromszoros kegyelmet küldtek vissza a magyar népre és a világra. Az Úr azt mondta: “Édesanyám mindig veletek van, amikor engeszteltek és Szeplőtelen Szent Szívén keresztül tökéletesen továbbítja imáitokat a Szentháromság elé. E kegyelem által engesztelésetek értéke megsokszorozódik, amit Én számtalan lélek javára fordítok. Lelketek akkor fejlődik igazán, ha édesanyámmal teljesen együttműködtök, aki ismeri az üdvösséghez vezető utat.”
Mária Magdolna

Jézus, az élet kenyere

2018. 08. 16, Csütörtök
Álmomban Budapesten tartózkodtam és láttam, hogy az egyik templom előtt sok katolikus ember várakozott ünnepélyes ruhában. Mindenki Szent István király ünnepére (augusztus 20.) készült, amely nagy ünnepséget jelentett az egész országban. Az örömteli hangulat alatt észrevettem, hogy több koldus és éhező gyermek megjelent, és a felnőttektől ételt kéregettek. Sokan nem figyeltek rájuk, szinte meg sem hallgatták őket. Nem messze egy sarokban találtam egy nagy kosarat, melyben öt kenyeret láttam. Tudtam, hogy ez kevés lesz az éhező gyermekek számára, ezért belső indítattásból imádkoztam az Úrhoz, hogy segítse meg a gyermekeket. Amikor ezt imádkoztam: “Uram, könyörülj rajtunk!”, akkor a szemem láttára megtelt a kosár kenyérrel, amely soha nem fogyott el, mert újra és újra megtelt. Az égen egy kör alakú szivárvány jelent meg a csoda után, és a szivárvány mindegyik oldalából fénysugarak áradtak ki.
Jézus: “Az éhező gyermekek képében Én jelentem meg. Koldultam a szeretet és az irgalom után az emberek között. Országotokban sokan tapasztalják a jólétet, még a katolikusok között is. Szívem szomorú, mert az emberek megfeledkeznek az irgalmasság testi-lelki cselekedeteiről, amelynek önzetlen szeretetből kell fakadnia. A magyar nép bőségesen részedesedik a mindennapi kenyérből, amely számtalan család asztalán megtalálható. Ám Én vagyok az élet kenyere, és bennem rejlik a ti üdvösségetek. Gyermekeim, a testnek szüksége van a mindennapi eledelre és a léleknek pedig az Eucharisztiára. Aki eszi az Én testemet és issza az Én véremet, annak örök élete van. Ha a lelketeket nem tápláljátok, akkor a lélek üressé válik és éhezik. A lélekből fakad minden jó és rossz tett. Ha bőségben éltek, akkor ne sajnáljatok másoknak adni, hiszen mindent a gondviselésnek köszönhettek. Aki sokat kap, az tudjon sokat is adni. A kosár megtelt kenyérrel úgy, ahogyan a kenyérszaporítás során. Szent István királyotok méltó módon gyakorolta a szeretet, az igazságosság és az irgalmasság cselekedeteit. Kövessétek magyar királyotok példáját, aki szövetséget kötött Velem, a mindenség királyával.”
Mária Magdolna


A pokol nyitott kapui

2018. 08. 18, Szombat
Az Úr megmutatta nekem, hogy a pokolban milyen hatalmas a forróság, amely elviselhetetlen a lelkek számára. Láttam, hogy a pokol kapui meg vannak nyitva, mert az emberek a bűnök elkövetésével sok bukott angyalt engednek a világba. Jézus azt mondta:
“Gyermekeim, a nagy hőség, melyet a világ több országában tapasztaltok nemcsak az éghajlatváltozásoknak köszönhető. Amióta az emberiség felelőtlenül viselkedik a teremtett világgal szemben (környetszennyezés, a világ energiakészleteinek felhasználása stb.), azóta maga a természet is különböző folyamatokon megy keresztül. A Föld egy teljes megtisztulás és átalakulás előtt áll. A hőmérséklet emelkedése katasztrófákat idéz elő. Száz évvel ezelőtt Atyám megengedte a Sátánnak, hogy próbára tegye Egyházamat és rajta keresztül az egész emberiséget. A pokol kapui ezzel megnyíltak, ami olyan eseményeket indított el a történelemben, amelyet a világ még nem látott. Édesanyám számtalan helyen megjelent, ahol imára és bűnbánatra hívott titeket. Az események többségét nem kerültétek el, mert a gonosz sokakon erőt vett. Minden rossz, ami a világban történik a vétkező ember döntéséből fakad, aki enged a kísértéseknek. A pokol izzik a hőségtől, mert a bűn ellentéteket szít a szívekben. A gyűlölet és a harag tüze halottá teszi az embert, míg Én a szeretetem tüzével ellenállhatatlan vágyat ébresztek mindazokban, akik valóban az élet igazi értelmét és célját keresik. Gyermekeim, a gyűlölet tüze mindent rombol és pusztít, míg a szeretet tüze a legfőbb Jó felé vonz. A szeretet olyan, mint a mágnes, amely szüntelen vonzza az ember szívét. A próbatétel ideje nemsokára lejár, és ezzel a Sátán is tisztában van. Ahol Istent elhagyják, ott a Sátán egyre jobban megnyilvánul személyesen. A próféciák beteljesednek, amennyiben az emberek nem változnak meg. Bizony mondom nektek, hogy második eljövetelem eseménye már a küszöbön áll. Azon a napon magam fogom helyreállítani a természet rendjét, amelyet a bűn felforgatott.”
Mária Magdolna


A magyar himnusz kegyelme

2018. 08. 20, Hétfő
Isten megmutatta, hogy a magyarok a himnusz alatt milyen nagy kegyelemben részesülnek. Láttam, hogy az égbolt megnyílt és a Mennyei Atya kegyelmeket árasztott a magyar népre, miközben a Sátán ereje meggyengült. Olyan a magyar himnusz imája, mint amikor a zsidó nép felkiáltott Istenhez a szenvedés és a megpróbáltatás során. A nép felkiáltására Isten mindig választ küldött közvetítőin keresztül. Hallottam, ahogyan Jézus ezt mondja:
“A magyar himnusz kedves előttem, mert Atyámat dicsőiti mindenekfölött. Himnuszotok egy egységes imát jelent, melyben jelen van a könyörgés és a bűnbánat gyakorlása is. Őseitek ismerték a keresztény hitet és nem szégyellték azt mások előtt megvallani, mert tudták, hogy az ellenségeik felett aratott győzelmüket Istennek köszönhették. Ha szívből éneklitek ezt az imát, akkor Isten kegyelme benneteket is át fog járni, amely erősíti a haza iránti szeretetet.”
Mária Magdolna


Szellemi harc

2018. 08. 21, Kedd
Láttam, hogy fekete viharos felhők közeledtek Budapest felé. A felhőkből bukott angyalok szálltak le, de abban a pillanatban Isten angyalai is megjelentek. Az angyalok között hatalmas szellemi harc volt. A hűséges angyaloknak sikerült elűzniük a bukott angyalokat bizonyos időre, akik elmenekültek. Láttam, hogy a fekete felhők az ország déli határa felé haladtak.
Jézus: “Magyarország fölött hatalmas szellemi harc zajlik. Ám láthattad, hogy Atyám nem hagyta védtelenül édesanyám népét angyalai által. A fekete felhők dél felé haladtak, az ország határához. Sok iszlám hívő akar az országotokba özönleni, hogy a keresztény hiteteket porig alázzhassák. A magyar nép még nem tért meg egészen. A hitehagyás csapása benneteket is utolért. Mindennek ellenére azt akarom, hogy országotok megmeneküljön, mert tervem van a magyarokkal. Európa népeinek tekintete reátok szegeződik a zűrzavar közepette. Nektek kell világos útmutatást adni ezeknek a népeknek, hogy a bajban megoldást találjanak. Európa népei csak úgy menekülhetnek meg, ha bűnbánatot gyakorolnak és visszatérnek Istenhez. Még sok harc áll előttetek, mert a Sátán éberen kószál mindenütt.”
Mária Magdolna


Isten felszentelt papjai

2018. 08. 28, Kedd
Az Úr véres könnyeket hullatott mindazokért a papokért, akik elhagyták a hivatásukat. Bár egyszerű emberként élnek, mégis a felszenteltség eltörölhetetlen pecsétjét hordozzák mindennapjaikban. Jézus így szólt:
“Amikor egy pap otthagyja hivatását a bűn miatt, akkor egy olyan láncreakció indul el, amely kihat a következő papok életére. Elsősorban a hívő közösség felelős azért, ami történik. A közösségnek nem elítélni kell felszenteljeimet a hibáik és gyengeségeik miatt, hanem támogatni és szeretni. A lelkipásztorokért való imádságok elengedhetetlenül szükségesek a hívők részéről, mert a pásztorok személye rájuk van bízva. Ahol nem imádkoznak a hívők külön a saját papjukért, ott a lelki élet lassan széthullik. Fájdalommal nézem, hogy egyes gyermekeim nem Istent helyezik az első helyre, hanem a pásztoraimat. A papok csak eszközök az Én kezemben. Vannak emberek, akik konfliktusba kerülnek a saját papjukkal és ezért inkább más templomba járnak. Az ilyen lelkek szomorúságot okoznak Nekem. Ha a szívük valóban telve lenne szeretettel és hittel, akkor félretennék a sérelmeket. Imádkozzatok a papokért, akik számtalan módon ki vannak téve a kísértéseknek! Nélkülük nem juthattok hozzá a szentségekhez, amik benneteket életben tartanak. A léleknek ugyanúgy szüksége van a táplálékra, mint a testnek.”
Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése