2015. február 8., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’



Én vagyok a ti egyetlen vigaszotok egy olyan világban, mely Ellenem van


2015. február 7. szombat, 21:37
Drága szeretett leányom, az Én harcom, hogy békét hozzak Isten minden gyermekének, és hogy minden embert az Új Ég és Új Föld dicsőségébe vigyek, egyre csak fokozódik. A végsőkig fogok harcolni, hogy megmentsem az emberiséget a gonoszságtól, amellyel ellenségem sújtja őket.
Arra kérem mindnyájatoktól, akik szerettek Engem és megtartjátok Igémet, hogy maradjatok erősek a Szent Igémmel szembeni gyűlölet láttára, amelynek majd tanúi lesztek. Ha elutasítjátok Igémet, Engem utasítotok el. S akkor nem fogjátok tudni majd megérteni Kereszthalálom jelentőségét. Bennem élni, nagy bátorságot és kitartást követel, mert soha nem lesz nyugalmatok, ha a Belém vetett hiteteket nyilvánosan megvalljátok.
Én vagyok a ti egyetlen vigaszotok egy olyan világban, mely Ellenem van. Én vagyok a ti mentőövetek a háborgó vizek idején. Én maga az Élet vagyok, és minden jó Tőlem származik. A gonoszság semmilyen formája sem származhat Tőlem, mert az nem lehetséges.
Amíg a világ a Sátán létezését fogadja el, addig nem fogja elfogadni Isten Létezését.
A Sátán, és minden bukott angyal, akiket szeretett Atyám a kidobott a Mennyből, gyűlöletet keltenek azok lelkében, akik megengedik, hogy a bűn megfojtsa őket. A gőg (kevélység) az a bűn, amelyből az összes többi bűn ered. A gőg bűne okozta Lucifer bukását is. A gőg az a bűn, mely által az ember azonosul a gonosszal. A gőg lesz az emberiség bukása.
Feltétel nélkül kell szeretnetek Engem, és ez nem könnyű feladat. Engem szeretni azt jelenti, hogy megtartjátok Isten Igéjét. Ha ettől eltértek, akkor az Irántam való szeretetek elsorvad, míg végül már csak a saját szabályaitok szerint fogtok élni.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése