2013. február 26., kedd

2004. július 29-e óta Kolumbiából

Siessetek lázadó kicsinyeim, ne kövessétek a Sötétséget. Tartsatok bűnbánatot és térjetek meg, mert az Irgalmasság ideje a végéhez közeledik!
2013. február 3. 13:30
A Titkos Értelmű Rózsa felhívása az emberiséghez
A nagy Pünkösd közeledik. Atyám minden halandót egy kisebb ítéletnek fogja alávetni, hogy kiegyenesítse életetek útjait és útbaigazítson majd benneteket, hogy visszatérhessetek ebbe a világba és szembesülhessetek a nagy megpróbáltatás napjaival. Az Irgalmasság e cselekedete nélkül, az emberiség nem lenne képes a megpróbáltatást elviselni. Legyetek felkészülve lelkileg, végezzetek egy jó életgyónást és minden elkövetett gonoszságért elégtételül böjtöljetek, jótékonykodjatok és végezzetek önmegtagadást, hogy amikor a Mindenható előtt álltok, feddhetetlenek legyetek.
Ne pazaroljatok időt a világi haszontalanságokra. Nézzétek, az Atyátokkal való találkozás közeledik, és nektek lelkileg fehérbe kell öltöznötök, hogy megjelenhessetek a Királyok Királya előtt.
Szenteljetek figyelmet az égi jeleknek, mivel ezelőtt soha nem látott égi jelenségek fognak megjelenni az égbolton. A harsonák újra megszólalnak, bejelentvén a Figyelmeztetés közelségét. Ne féljetek, legyetek inkább boldogok, mert sokan szerették volna látni azt, amit ti látni fogtok, de nem volt rá lehetőségük. Milyen nagy az Isten Szeretete és Irgalmassága, mert annak ellenére, hogy egy nyakas nemzetség vagytok, a leghálátlanabb és a legbűnösebb, mely valaha is létezett, mégis kiválasztott egy maradékot közületek, hogy holnap az Ő szeretett Izraelje lehessetek!
A nagy megpróbáltatás napjaiban, sok szent és angyal fog lejönni a Földre, hogy segítsenek nektek keresztülmenni a lelki sivatagon. Ne hanyagoljátok Rózsafüzérem imádkozását. Ne feledjétek, hogy Rózsafüzérem útlevél az új élethez. Az Új Jeruzsálem vár rátok, a lakoma készen van és a vőlegény is vár rátok. Mindenki meg van hívva, az igazak és a bűnösök egyaránt, de csak azok léphetnek be, akiknek a ruházatuk megfelelő.
Siessetek lázadó kicsinyeim, ne kövessétek a Sötétséget. Tartsatok bűnbánatot és térjetek meg, mert az Irgalmasság ideje a végéhez közeledik! A „figyelmeztetés” a ti utolsó lehetőségetek. Ha nem fogadjátok el ezt a nagy Irgalmasságot, akkor biztosíthatlak benneteket, hogy elveszítitek a lelketeket és az örökre fogságban marad. Lázadó kicsinyeim, Atyám nem akarja a ti halálotokat; gondoljátok át és egyenesítsétek ki útjaitokat, forduljatok el a bűntől és a gonosztól, ne kövessétek őt a sötétségbe. Nézzétek, a sötétség közeledik és ti nagyon jól tudjátok, hogy ez az Igazságszolgáltatás éjszakája.
Felhívást intézek mindegyikőtökhöz, akik becsempésztétek az okkultista praktikáitokat Isten népe közzé: hagyjátok el a sötétséget és tegyétek jóvá mindazt, amit tettetek, mert Atyám nagyon rövid időn belül Igazságot fog szolgáltatni Népének, és ti, sötétség gyermekei, az Isteni Igazságszolgáltatás súlyát a saját bőrötökön fogjátok megtapasztalni. Akkor tudni fogjátok, hogy van egy Igazságos Isten, Aki mindent lát, mindent tud, Aki ismeri az emberek szívét és mindenkit tettei után fog megítélni. Egyenesítsétek ki utjaitokat, hogy holnap ne legyen miért gyászolnotok.
Mária, a Titkos Értelmű Rózsa
Szívem kicsiny gyermekei, tegyétek ismertté üzeneteimet az egész emberiséggel.


A FIGYELMEZTETÉSEM ÉS A CSODA UTÁN AZ ÉN KÉT TANÚM NYILVÁNOSAN MEG FOG JELENNI

2013. február 6. de.8:20-kor:
AZ ATYAISTEN SÜRGŐS FELHÍVÁSA AZ EMBERISÉGHEZ
Én népem, Én örököseim, béke veletek!
A Figyelmeztetésem és a Csoda megtörténte után az Én két tanúm nyilvánosan meg fog jelenni!
Népem, üdvözöljétek majd hírnökeimet, és mindenben segítsétek őket; ők az én tanúim, és Én haladok előttük. Aki őket köszönti, az Engem köszönt, aki elutasítja őket, az Engem utasít el.
Az Én két olajfámnak megadatott az oldás és kötés hatalma, az áldás és az átok ereje; ellenségem képtelen lesz azt tenni, amit szeretne (megakadályozni őket küldetésükben), mivel azért lesz ott az Én két tanúim, hogy lerombolják terveit, és hamis tanításait.
Népem meghallja majd hangjukat, és örülni fognak küldötteim jelenléte miatt, mert látni fogja bennük Izrael Istenét, Aki eljött az ő szabadításukra. Az Én két tanúm sokaknak okozza majd bukását, míg másokat pedig felemel. Ők lesznek az akadály ellenségem és küldöncei számára, de népem számára a vigasztalás és a remény megtestesítői lesznek.
Küldötteimet a Világosság, a Bölcsesség és a bennük lakozó Lélek fogja vezetni. Gonosz erő nem árthat nekik, amíg a Szent Akarat be nem teljesedik. Mindazok, aki merényletet kísérelnek meg ellenük, meg fognak halni. Hatalmukban áll majd a vizeket vérré változtatni és a földet mindenféle járvánnyal sújtani, ahányszor csak akarják. Hatalmuk lesz arra, hogy bezárják az eget, amíg prédikálnak.
Az Én két tanúm csodás jeleket visz majd végbe az Én Nevemben, és az Én hűséges népem hallgatni és követni fogja őket. A gonosz küldöttei megpróbálják majd megsemmisíteni őket, de nem tehetik, mert láng lövell ki ajkukból, mely elemészti ellenségeiket.
Népem, hamarosan meg fogjátok ismerni az Én két olajfámat. Örvendezzetek Izrael Istenének magjai, örvendezzetek hegyek és dombok, amikor küldötteim áthaladnak, mert ők azért jöttek, hogy hirdessék az üdvösséget és Jeruzsálem szabadulását, hogy Jó Hírt hozzanak, és ujjongva kiáltsák Sionnak: Él a Te Istened, Uralkodik a Te Istened!
Készülj fel, népem, küldötteim köszöntésére, mert az ő idejük hamarosan kezdetét veszi. Adjatok meg nekik minden segítséget, mert ők az Én Nevemben jönnek. Ők az Én két világító oszlopom, melyek megvilágítják majd azokat a sötét napokat, és Szeretett Leányommal, valamint az angyalokkal együtt előkészítik az utat Fiam Győzedelmes Visszatérésére.
Legyetek békében, népem, örököseim!
Atyátok, Jahve, a Nemzetek Ura
Tegyétek ismertté üzeneteimet a föld minden pontján!


A NEMZETEK HÁBORÚRA KÉSZÜLNEK!
2013. február 10.
AZ ATYAISTEN SÜRGŐS FELHÍVÁSA AZ EMBERISÉGHEZ
Népem, béke veled!
A nemzetek háborúra készülnek! A gonosz küldöttei azt keresik, hogy véget vessenek az emberiség egyharmad részének; már mindent megterveztek, hogy destabilizálják a békét. A hatalommal rendelkező nemzetek királyai – ellenségemet szolgálva – el akarják kezdeni a háborút, hogy létrehozzák uralkodásának birodalmát, és hogy leigázzák a nemzeteket, elegyengetve ez által az utat az Antikrisztus megjelenésének. Elkezdődnek a tömegpusztító tervek megvalósításai, hasznot húzva a háborús konfliktusokból. A halál csendje mindenhol elterjed majd a levegőben, egy ideig zűrzavart és felfordulást okozva az emberiség életében.
Az Én népem megkezdi tisztulását a megpróbáltatás kemencéjében. A csatalovak dübörgései, a bombák robbanásai, az acél madarak süvítései ellopják majd a békét teremtésemtől. A Föld rázkódni és nyögni fog, mint egy vajúdó asszony a szülés során, és az Én népem besétál száműzetésébe, az asszonyok, gyermekek és az idősek elhagyják a városokat, a fiatalokat toborozni fogják, és sokkal ritkább lesz a férfi, mint az Ofír aranya (Bibliai kifejezés, mely színaranyat jelent).
Mindenhol jajgatásokat lehet majd hallani. „Népem lányát” be fogják szennyezni és a becsületét és szégyenérzetét a földön tiporják majd. Ó mennyi bánata van népemnek! A szerencsétlenség váratlanul jön. A sikoltásnak nincs értelme, senki sem fogja azt meghallani, minden csak káosz és pusztítás. A városok olyanok, mint a szellemek, a halál csöndje lakozik bennünk. Népem elkezdte Kálváriáját, tragédiája egy kétségbeesett sikoly, amely áthatol a mérhetetlen világegyetemen, igazságosságot és szabadságot követelve.
Jaj, neked Jeruzsálem, mert egy kő sem marad a másikon! Dombjaidat beveszik ellenségeid, házaidat kifosztják, leányaidat megbecstelenítik, és bátor embereid meghalnak.
Népem, álljatok készen, mert sivár napjaitok megérkeztek. Mindennek úgy kell beteljesednie, ahogyan az meg van írva, mindennek meg van a maga kijelölt ideje ebben a múlandó világban. A fű elszárad, a virágok elhervadnak, de Isten Igéje örökké megmarad. Az emberek igazságtalansága felébreszti majd Igazságosságomat és a végén a rend és a törvény fog uralkodni. Túlélőim a holnap választott népe lesz, akik velem együtt fognak lakni új teremtésemben: az új Égben és Földön. Béke legyen veled népem, örökösöm.
Atyátok Jahve, a nemzetek Ura
Tegyétek ismertté üzeneteimet a föld minden sarkán.


SENKI MÁS, CSAK PAPJAIM ÉS LELKÉSZEIM ÉRINTHETIK MEG SZENT- OSTYÁMAT!
2013. február 15. de. 8:15
A SZENTSÉGI JÉZUS SÜRGŐS FELHÍVÁSA PAPJAIHOZ, LELKÉSZEIHEZ ÉS AZ EGÉSZ KATOLIKUS VILÁGHOZ!
Szeretett fiaim, szeretett nyájam, az Én békém legyen veletek!
Mily szomorúság látnom a sok papot és lelkészt, akik nem gyakorolják méltóan az én papi hivatásomat: Testem és Vérem kiszolgáltatásának hatalmát laikus gyermekeimre bízták. Ki mondta nektek, nyájam pásztorai, hogy a laikusok gyakorolhatják az én papságomat? Emlékezzetek az utolsó vacsorán mondott szavaimra: „… Ez az én Testem, mely értetek adatik. Ezt cselekedjétek az én emlékezetemre. Ugyanígy, a vacsora végén, fogta a kelyhet, és azt mondta: Ez a kehely az újszövetség az én véremben, amely értetek kiontatik.”
(Lk.22,19-20)
Csak ti, akik apostolaimat képviselitek, kaptatok hatalmat arra, hogy kiszolgáltassátok az Én Testemet, és az Én Véremet. Senki más, csak az én papjaim és lelkészeim érinthetik meg a Szentostyát! Ismétlem: csak papjaim és lelkészeim felszentelt keze szolgáltathatja ki a Szentáldozást. Az Én laikus gyermekeim sohasem helyettesíthetik papjaimat, mert azzal szentségtörést követnek el. Laikus gyermekeim elláthatnak másféle templomi feladatokat, de sohasem helyettesíthetik a papokat és lelkészeket az én papi hivatásomban.
Szeretett fiaim, ez az istenségem ellen elkövetett gyalázat súlyos bűn az evangéliummal és az Egyház tanításaival szemben. Ez nem tőlem származik; ezt az ellenségem, és az ő gonosz ügynökei teszik, akik beszivárogtak Egyházam belsejébe. Az Ég velem együtt sír, mikor ezt a súlyos gyalázatot figyeli, melyet oly sok szeretett fiam Istenségem ellen követ el. Sok házamban gúnyol ki engem ellenségem, amikor azt figyeli, hogy hogyan gyaláznak meg oly sokan közületek Engem.
Minden istenségem ellen elkövetett gyalázat egy–egy korbácsütés, amit szeretteim mérnek rám.
Hagyjátok abba bántalmazásomat, ne folytassátok meggyalázásomat! Vegyétek ezt fontolóra népem pásztorai, fontold meg népem, nehogy holnap gyászolnod keljen. Bizony mondom nektek: ahogyan ti bántok velem, úgy fognak majd bánni veletek is, amikor megjelentek előttem. Biztosítalak benneteket, ha nem gyakoroltok irgalmasságot velem szemben, akkor ti sem találtok majd irgalomra, amikor elhívlak benneteket, hogy számot adjatok cselekedeteitekről.
Szeretett gyermekeim, változtassátok meg a magatartásotokat, hogy amikor az örökkévalóságba érkeztek, igaznak találtassatok.
Az Én békémet hagyom rátok, az Én békémet adom nektek. Tartsatok bűnbánatot, és térjetek meg, mert Isten Királysága közel van.
Az Oltáriszentségi Jézus: A szeretett, akit nem szeretnek.
Tegyétek ismertté üzeneteimet minden házamban


BENEDEKEM TOVÁBBRA IS EGYHÁZAM HELYTARTÓJA MARAD MINDADDIG, AMÍG A RÓMAI PÉTER KINEVEZÉSE MEG NEM TÖRTÉNIK!

2013. Február 20. de.7:55
AZ OLTÁRISZENTSÉGI JÉZUS SÜRGŐS FELHÍVÁSA A KATOLIKUS VILÁGHOZ

Ezt mondja az Úr:
Helyettesem lemondásával elkezdődnek majd Egyházam megtisztulásának a napjai.
Péter széke megüresedett, hogy megkezdődjék mindaz, ami Egyházamról írva van e végső időkre. Itt az idő az ellenségem és gonosz követői számára, hiszen ahol a tetem, oda gyűlnek a keselyűk.
Egyházam megkezdi szomorú kálváriáját, azt a Kálváriát, amelyre újjászületéséhez szükség van, hogy megerősödjön a hitben, valamint, hogy elteljék a Szentlélek karizmáival, és így teljességgel szolgálhassa népemet. Alázatosság, könyörület, szegénység, de mindenek előtt, a szeretet lesz a jelszava megújult Egyházamnak.
Légy felkészülve nyájam - én népem -, mert jön a nagy lelki megpróbáltatás, amely alapjaiban rázza meg Egyházamat, de nem dönti meg, mert Én ott leszek, és megtartom. Sok papom, akik hűségesek Evangéliumomhoz és tanaimhoz, a vérüket fogják ontani egyházam védelmében, míg mások elmenekülnek, és a maradékot a lázadók el fogják csábítani.
Népem, imádkozz és őrködj, mert kezdődik egyházam Getszemáni - ideje.
A hamis pápa már készen áll a szövetségre a hamis messiással, hogy megkezdjék Szentélyem meggyalázását; minden áruló várja már a hamis istent, a parádé elkezdődik, - a sötétség órája már csak karnyújtásnyira van. Az Emberfiát újra halálra fogják ítélni - a saját családja által.
Elkészült már a kereszt, amelyet népemnek kell vállára vennie: Ne félj, népem, csak kövess Engem, aki a sajátommal vállamon előttetek megyek.
Nincs visszaút, minden beteljesedik; ég és föld elmúlnak, de az Én Igéim nem múlnak el.
A megpróbáltatások közepette küldöm el „Figyelmeztetésemet” és népem megtisztul, lelkében megerősödik, úgy, hogy úrrá lehessen a nagy szorongattatás napjain.
Amikor napi áldozatom bemutatását felfüggesztik, akkor kezdődik a nagy förtelem és üldöztetés; akkor már tudjátok, hogy Én nem nyugszom többé a Tabernákulum csöndjében, és akkor mindannyitoknak menhelyekre kell menekülnötök, melyeket Édesanyám mutat meg majd nektek. Ott biztonságban lesztek és a Tabernákulum Édesanyám lesz, ahol ti azokban a napokban tartózkodhattok. Őt keressétek, és Ő tanít majd benneteket, a maradék Egyházat, ahol majd olyan papokra fogtok találni, akik Evangéliumomhoz és tanaimhoz hűségesek maradtak, akik az Én Testemmel és az Én Véremmel fognak táplálni benneteket.
Maradjatok egyesülve Velem, Édesanyámmal, és Mennyei Hadseregemmel, hogy senki és semmi se tudjon ártani nektek. Imádkozzatok Egyházam megújulásáért, és ne hagyjátok el az Én Benedekemet. Benedekem továbbra is helytartóm marad Egyházamban mindaddig, amíg „Római Péter” kinevezése meg nem történik!
Az Én békémet hagyom rátok, az Én békémet adom nektek. Ne féljetek, Én veletek leszek az idők beteljesedéséig!
A ti szeretett, Oltáriszentségi Jézusotok


A FIGYELMEZTETÉS ALATT ATYÁM MEG FOGJA ERŐSÍTENI A LELKETEKET, HOGY KÉPESEK LEGYETEK MAJD SZEMBENÉZNI ELLENSÉGEM HADSEREGÉVEL

2013. február 25. de.7:50
MÁRIA, A TIKOS ÉRTELMŰ RÓZSA SÜRGŐS FELHÍVÁSA A HARCOLÓ MÁRIÁS HADSEREGHEZ

Máriás Harcoló Hadseregem, Isten békéje legyen veletek!
Álljatok készen és készüljetek fel a nagy lelki küzdelemre, mivel az események elkezdtek kibontakozni. Tartsátok készenlétben és imával felfegyverkezve emeljétek magasba a Máriás lobogót, mert a szabadságotokért vívott végső csata hamarosan elkezdődik. Szeretett Mihályom parancsára a Mennyei Hadsereg már felsorakozott. Már csak a harcoló hadseregnek kell felsorakozni, hogy kezdetét vegye a nagy lelki csata, az Armageddon csatája. Ha egységben maradtok imáitokban a ti Mennyei Édesanyátokkal és az én Mennyei Seregemmel, győzedelmeskedni fogtok a napi ütközetben, de ha hagyjátok, hogy ellenfelem megosszon benneteket, akkor fájdalmas vereséget fogtok szenvedni, mely megnehezíti megtisztulásotokat.
A Figyelmeztetés alatt Atyám meg fogja erősíteni a lelketeket, hogy képesek legyetek majd szembenézni ellenségem hadseregével. Emlékezzetek rá, hogy ez a harc nem hús és vér ellenséggel szemben folyik, hanem a gonosz szellemi erőivel szemben - akik az égi magasságokban laknak –, „a fejedelemségek, a hatalmasságok és ennek a sötét világnak kormányzói ellen.” (Ef.6,12)
Ezért, kicsiny gyermekeim, Atyámtól karizmákat és különleges kegyelmeket fogtok kapni, melyek által igazi szellemi harcosokká váltok; enélkül nem tudnátok szembeszállni azokkal a gonosz erőkkel. A Mennyei segítség nélkül legyőznének benneteket; ne feledjétek, hogy ez szellemi harc! A szellemi fegyverek, amelyeket Atyám fog adni nektek, hatalmas erejűek lesznek és lerombolják az erődítményeket. Felszólítom mindnyájatokat, akik a harcoló seregem katonái, hogy legyenek lélekben felkészülve a Figyelmeztetés idejére. Imával, böjttel és az érzékek önmegtagadásával készítsétek fel lelketeket erre a nagy eseményre, amely meg fogja változtatni az életeteket.
Mihállyal és a Mennyei sereggel együtt várlak titeket, hogy kidolgozzuk a stratégiák terveit, hogy mindörökre legyőzzük majd ellenségemet és gonosz seregét.
Előre hát, Máriás Harcoló Sereg, Királynőtök, Édesanyátok, és a Mennyei Sereg vár rátok!
Légy felkészülve, Máriás hadseregem; lámpásaitokban soha ne aludjon ki imádságotok lángja, hogy ha Mesteretek és Uratok megérkezik, ébren és virrasztva találjon benneteket, mint jó katonákat; álljatok harcra készen és legyetek szolgálatkészek, hogy mindent megtegyetek Isten Királyságáért.
Isten békéje kísérjen benneteket, és az én anyai védelmem legyen segítségetekre!
Királynőtök és Édesanyátok, Mária, a Titkos Értelmű Rózsa
Tegyétek ismertté üzeneteimet az egész emberiség számára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése