2012. október 31., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - "The Warning"


Ebben az időben, a világban, a Belém vetett hit puszta említése is meghökkentséget okoz

2012. október 30. kedd, 19:10
Drága szeretett leányom, most már tudnod kell, hogy szenvedésed, melyet az Én Nevemben viselsz el, folytatódni fog, egészen e küldetés legutolsó napjáig.
Nehéz számodra ezt hallani, de tudnod kell a következőket. Ez a küldetés az összes közül – melyekkel szembe kellett nézned- a legnehezebb számodra. Te a vadonba leszel dobva, és elszigeteltnek valamint magányosnak fogod érezni magad. Hangodat figyelmen kívül fogják hagyni, de Szent Szavam milliók szívét fogja megérinteni.
Te mindig gondosan figyelni fogsz Szent Akaratomra, de gyakran fogod azt érezni, hogy nem leszel elég erős.
A te gyengeséged, a Belém vetett bizalmad miatt, egyben az erőd is. Emiatt Én sohasem foglak cserbenhagyni, vagy más emberek segítsége nélkül hagyni téged. Mégis, ebben a küldetésben egyedül fogsz járni. Egyetlen társad Én leszek. Szenvedéseinket egybe kötöm.
Neked leányom, mindig szükséged lesz Kegyelmeimre és a kitartásra. Nem lesz könnyű ezt a küldetést kibírni és Szent Szavamat egy hálátlan világnak hirdetni. Ez nagy határozottságot és bátorságot követel.
Ez minden Tanítványomra vonatkozik, beleértve azokat is, akik szeretnek Engem, de nem fogadják el ezeket az üzeneteket.
Az akadályok, odaadó hadseregem, gyarapodni fognak, melyekkel a küldetés e részében mindnyájan szembesülni fogtok.
Nektek méltósággal kell elfogadnotok, hogy mikor követtek Engem, akkor szenvedni fogtok. Nagyon kevés lélek tud bánni a szenvedéssel, mely mindenkit megérint, aki csatlakozik Tanításaimhoz.
Ebben az időben, a világban, a Belém vetett hit puszta említése is meghökkentséget okoz.
Nemcsak az okoz kellemetlenséget, amikor az Irántam való hűségetek nyilvánosan megnyilatkozik, hanem, az is, hogy Miattam szenvedni fogtok.
Ne feledjétek, a szenvedés egy különleges kegyelem. Ezt nagyon nehéz elviselni és sok lélek ezért fordul el Tőlem. De nektek emlékeznetek kell a következőkre: Amikor az Én nevemben szenvedtek, Én megtartalak majd benneteket és Kegyelmeimmel foglak elárasztani titeket. Szenvedéseitek mégis a lélek békéjét fogják hozni nektek.
Kérlek leányom, ne add fel soha. Sohase érezd magad elhagyatottnak, mert amikor egyedül érzed magad, Én még közelebb vagyok hozzád. A gyötrelmek ezen idején, még közelebb vagyok hozzád. Neked folyamatosan kérned kell minden segítséget, melyet megkaphatsz kérvén szeretett Édesanyámat és minden szentet, hogy jöjjenek a támogatásodra.
Nagyon hamar el fogod fogadni, hogy a szenvedés fokozódása a gonosz általi ellenállás közvetlen eredménye ezzel a küldetéssel szemben.
Ő nagyon megijedt, mert csatája a végéhez ért. Ő gyűlöl téged a sok lélek miatt, akik megmenekültek ezen, az üdvösség küldetésén keresztül.

Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése