2012. április 29., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

Isten, az Atya: mint az egész emberiség Atyja, készen állok arra, hogy elküldjem Fiamat jogos Trónjának visszakövetelésére
 
2012. április 28., szombat, 15:40
Leányom, ezek a hónapok nehezek voltak, de nemcsak számodra, hanem minden szeretett gyermekem számára is.
Én vagyok a Teremtés és a szeretet Atyja, mély szenvedéllyel minden gyermekem iránt, független attól, hogy mennyire bántanak meg Engem.
Oly sok előkészületre van szükség, hogy segítsen lelketek felkészítésében szeretett Fiam, Jézus Krisztus eljövetelére.
Az emberiség nagy része jelenleg üldöztetés miatt szenved. Ez az üldöztetés nemcsak a szegénységet és a pénz hiányát foglalja magába, hanem a lélek éhségét is.
Mint az emberiség Atyja, készen állok arra, hogy elküldjem Fiamat jogos Trónjának visszakövetelésére.
Ezt az időpontot egyedül csak Én ismerem. Ezt a dátumot még a Fiam sem ismeri.
Azt elmondhatom nektek, hogy mindez hamarosan bekövetkezik, és azt is, hogy ennek a generációnak a legnagyobb része – a mai világban élők – élni fog Fiam nagy dicsőséges visszatérése napján.
Most készülök minden gyermekem összegyűjtésére, azáltal, hogy elviszem őket a szenvedésnek e rettenetes szakadékából, amelyet el kellett viselniük a vadonban.
Ezt a vadont Lucifer keze és az összes bukott angyala hozta létre, akik a Földön kóboroltak Ádám és Éva bukása óta.
Manapság gyermekeim közül sokan lehetetlennek találják, hogy higgyenek Bennem, Teremtő Istenükben és Atyjukban.
Én, gyermekeimet intelligenciával és szabad akarattal áldottam meg, amellyel választhatnak, hogy milyen módon élik az életüket.
Hogy Királyságomba vezessem őket, a kőbe vésett Tízparancsolatot adtam nekik.
Az sohasem változott, de gyermekeim mégis úgy érzik, hogy ők okosabbak, mint a Parancsolatok, és új értelmezéseket alkottak ezekről, amelyek elfogadhatatlanok Számomra.
Ez az idő – minden démon végső uralmának az ideje, akik szétszéledtek és elárasztották a Földet – szinte a végéhez ért.
Hívom minden gyermekemet, hogy hallgassanak meg. A ti időtök a Földön, amint azt ti is tudjátok, a végéhez közeledik.
De egy Új Föld, egy Új Paradicsom vár rátok.
Ez felül fog múlni mindent, amit valaha is el tudtatok képzelni, és ez már egy bizonyos ideje szeretettel készül minden egyes férfi, nő és gyermek számára.
Végül, egyesíteni fogom az Én drága családomat, és mi mindannyian harmóniában, békében és örömben fogunk élni egy egész örökkévalóságon át.
Hatalmamnál fogva mindent meg fogok tenni azokért, akik megtagadják, hogy belépjenek az Új Paradicsomomba, hogy megakadályozzalak titeket abban, hogy hátat fordítsatok annak az örökségnek, amely jogosan illet meg benneteket.
A szabad akarat ajándékának köszönhetően, amelyet soha nem fogok elvenni tőletek, a választás a tietek.
Mindössze annyit kell tennetek, hogy visszafordítjátok a fejeteket, és megnyitjátok a szíveteket.
Aztán Karjaimba kell futnotok, hogy Én haza vihesselek benneteket.
Ez az Én legkedvesebb és legértékesebb óhajom, hogy haza vigyem minden dédelgetett gyermekemet az őket megillető helyre, ahova tartoznak.
Szerető Atyátok,
A legmagasságosabb Isten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése