2012. március 31., szombat

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

Könyörögve kérlek benneteket, ne feszítsetek ismét keresztre Engem

2012. március 30. péntek, 15.00
Drága, szeretett leányom, nagyon fontos, hogy Isten valamennyi gyermeke megértse, miért haltam meg a világ – örök kárhozattól való – megmentése érdekében.
A sátán – aki az emberiség szívében uralkodik Ádám és Éva bűnbeesése óta – úgy gondolja, hogy ő eredményes a lelkek elrablásában.
Az emberiség nagy része nem akarta elfogadni Isten igéjét, különösen a Mózes által nekik adott Parancsolatokat.
Ekkor Én elküldettem, hogy biztosítsam, hogy az emberiség megkapja az igazságot annak reményében, hogy a világ elfogadja majd ezt, és visszafordulnak az Atyához.
Míg sokan elfogadták Legszentebb Igémet, a többség nem fogadott el Engem, mint a Messiást.
Az igazság az, hogy ők senkit sem fogadtak volna el, még a prófétákat sem, mert ők hajlandóak voltak bűnben élni, amely rabul ejtette lelküket.
Ha elfogadtak volna Engem, Én uralkodtam volna a földön, és az egész emberiség élvezhette volna az örök üdvösséget.
Ehelyett elutasítottak Engem.
A Zsidók, az Én saját népem, megvetett Engem.
A Farizeusok lenéztek Engem, bár amikor hallották Szent Igémet, egyszerűen nem tudtak figyelmen kívül hagyni Engem.
Azért, mert Igéim fényt gyújtottak lelkükben, amelyet nehezen tudtak elutasítani.
Így ők újra és újra visszajöttek Hozzám, hogy kérdezgessenek és megkérdőjelezzenek Engem.
Ma ugyanez a helyzet. Közületek azok, akik azt állítjátok, hogy elutasítjátok Prófétámon keresztül hozzátok intézett Szavamat, nem tudtok csak úgy egyszerűen hátat fordítani ennek.
Annak ellenére, hogy azt állítjátok, elutasítjátok, újra és újra visszajöttök.
Idővel el fogjátok fogadni a ma hozzátok intézett Szavamat.
Nem szabad elkövetnetek ugyanazt a hibát, amit azok követtek el, akik nemcsak elutasítottak Engem, de keresztre is feszítettek Engem.
Könyörögve kérlek benneteket, ne feszítsetek ismét keresztre Engem.
Hadd vezesselek el benneteket az üdvösségre, azáltal, hogy meghallgattok Engem most, amint szólítalak benneteket a mennyből, hogy felkészítselek benneteket az üdvösségre és az Én Új Paradicsomomra.
Szeretett Jézusotok


Szűz Mária: Én vagyok a közbenjáró. Imáitok Általam kerülnek Drága Fiam elé

2012. március 30. péntek, 23:45
Gyermekem, tudnod kell, hogy amint egymást váltják a Fiamnak számodra adott üzenetei, és feltárják a múlt és a jövő eseményeit, téged egyre jobban fognak támadni.
Fiam Szent Szava mindig el lesz utasítva azok által, akik nem hajlandóak meghallgatni Őt.
Az emberi véleménynek nincs jelentősége.
Fiamnak a világgal való kommunikálása ebben az időben túl fontos ahhoz, hogy megengedd azoknak, akik ezeket az üzeneteket ellenzik, hogy késleltessenek és eltérítsenek téged ettől a munkától.
Most az alázatos elmélkedés ideje van, Fiam keresztre feszítésének kínszenvedéséről.
Gyermekeimnek az által kell tisztelniük az áldozatot, amelyet Ő az egész emberiségért hozott, hogy a Nagyhét alatt ők is személyes áldozatokat hoznak Érte.
Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok a világ békéjéért.
A Katolikus Egyház heves ellenzésének ezen idejében, Imádkozzatok a Pápa védelméért is.
Az ima, az alázat és a Fiam iránti egyszerű hűség szükséges ahhoz, hogy az Ő Szívéhez közelebb kerüljetek.
Én vagyok a közbenjáró. Imáitok Általam kerülnek drága Fiam elé.
Én segíteni fogok nektek, hogy Általam jobban szeressétek Őt, és hogy megadjátok Neki azt a vigaszt, amelyre ebben az időben szüksége van, amikor a világ megemlékezik kereszthaláláról.
Szeretett Édesanyátok,
Az Üdvösség Anyja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése