2011. június 28., kedd

Elhunyt a szőkefalvi látnok

2011. június 27-én elhunyt Marián Rózsika, a szőkefalvi állítólagos Mária-jelenések látnoka. A dicsőszentmártoni származású szőkefalvi asszony az utóbbi években súlyos betegségeket viselt, kétnaponta járt dialízisre Marosvásárhelyre, míg június 27-én, reggel 7 óra után  tíz perccel szíve felmondta a szolgálatot, a helyszínre érkező roham mentők nem tudtak már segíteni rajta – közölte lapunkkal György István szőkefalvi plébános.
Marián Rózsika földi maradványait a templomban ravatalozták fel, a temetés napjáig minden este fél 8-tól rózsafüzért imádkoznak a hívek, nyolc órától pedig szentmisét végeznek az elhunytért.
Az állítólagos jelenések látnokának temetése június 30-án, csütörtökön, a du. 1 órától kezdődő szentmise után lesz, testét – végakarata szerint – a templom kertjében helyezik nyugalomra. A szertartásra, amelyet dr. Jakubinyi György érsek vezet, több papot és hívőt is várnak más helységekből.
A szőkefalvi jelenésekkel kapcsolatban hivatalosan nem nyilatkozott még az egyház, ez általában hosszabb ideig tartó vizsgálat eredménye szokott lenni. Jelenleg a hat éve lezárult jelenések ügye egyházi megfigyelés alatt áll, egy jövőbeni hivatalos megnyilatkozás közzétételéig az „állítólagos szőkefalvi jelenések” megnevezést alkalmazzuk.
Szőcs Csaba, Vasárnap


SZŰZANYA JELENÉSEI, ÜZENETEI SZŐKEFALVÁN 1998-2005 között

    1998. november 4.
     1. Este 11 órakor Rózsika családi házában veszi kezdetét a jelenés nyilvánossága. A családon kívül néhány szomszéd és barát is jelen volt. - A Szűzanya azt kéri, hogy Rózsika a dicsőszentmártoni középiskola tanulói számára beszéljen egy konferencia keretében a hitről. Ez meg is történik.
     1999. március 21.
     2. A Szűzanya Rózsika otthonában este 11 órakor kéri, hogy alakítsanak egy római katolikusokból álló héttagú engesztelő közösséget, valamint egy ugyancsak héttagú ortodox román nyelvű imacsoportot. Mindkét imádkozó közösségben szent-olvasóval imádkozzanak - Isten irgalmát kérve - egy falut veszélyeztető katasztrófa elhárításáért.
     (Május végén példátlan jégverés tönkretette Szőkefalva kivételével a környék minden faluját. A termés elpusztult és legtöbb helyen a házak ablakait is bezúzta a jég. Gálfalva, Mikefalva, Sátoros, Dicsőszentmárton, Domó, Ádámos., Botorka, Királyfa és Bogács 100 %-os károsodást szenvedtek. Szőkefalván viszont nemcsak, hogy minden kártól mentesek maradtak, hanem a termés gazdagabb volt, mint valaha. A nagy részben még 2001-ben is hitetlenkedő szőkefalvaiak úgy emlegetik ezt az eseményt, hogy kell lennie valaminek ebben a Mária jelenésben, mert a láthatatlan természtfeletti világ keze mutatkozott meg ebben a természeti katasztrófában.)
     1999. június 17.
     3. Ne féljetek gyermekeim, nehéz idők jönnek, legyetek felkészülve imával, böjttel kenyéren és vízen. Imádkozzátok a Rózsafűzért és a Keresztúti ájtatosságot. Legyetek felkészülve ezekben a hónapokban. Ne féljetek drága gyermekeim, mert Én veletek vagyok minden nap és minden percben. Jól készüljetek fel, gyónjatok és áldozzatok, imádkozzatok gyakrabban, olvassatok minden nap egy részt a Szentírásból és aznap próbáljatok aszerint élni! én betakarom őket a Védő, Szent palástommal. Legyetek felkészülve szentelt vízzel, szentelt gyertyákkal és tömjénnel. Egy égi ajándékot adok neked, mos-tantól fogva lelki betegeket fogsz gyógyítani, de ajándékba kaptad és ajándékba add. Légy figyelmes, mert a sátán nagyon haragszik rád és félre akar vezetni ebből az erős hitedből. Virrasszál! Imádkozz naponta három Rózsafűzért és a Keresztúti ájtatosságot. Elfogadtam az imacsoport imáit, gyűljetek össze szerdán és pénteken, és imádkozzátok a Rózsafűzért és a Keresztutat. Áldásomat adom a falura és a városra, ahova kérted. De tudd meg, ahol te laksz, sok kemény szívű ember van, ami nagyon bánt és fáj Nekem. Megáldom a kutat és bárki inni kér belőle, adj neki Jézus nevében.
     ... Nem azért jöttem, hogy megijesszem a népet, hanem, hogy megtérjenek és felkészítsem őket. Abban az időben mindenki maradjon a házba és imádkozzon. Mostantól kezdve te is megáldhatsz akit akarsz és aki kéri.
     1999. november 4.
     4. A mai napon kérem tőletek, hogy szívetek legyen nyitva Isten előtt, és imádkozzatok a szívetekkel. Közeledik az ADVENT, legyetek irgalmasok, áradjon belőletek a szeretet, mert a nehéz idők közel vannak, imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok. Az adventi időben legyetek felkészülve imával, gyónással, áldozással, böjttel szerdán és pénteken (kenyéren és vízen) és így várjátok a KARÁCSONYT, hogy tudjátok elfogadni szeretettel és örömmel a SZENT FIAM SZÜLETÉSE ÜNNEPÉT. Mindegyik ember, aki most itt jelen van, a KARÁCSONY estéjén is legyen jelen a templomban. Aki megtartja az Én üzeneteimet az ne féljen a nehéz időktől, mert nem fog elveszni, mert én betakarom a Védő palástommal. Azt kérem, hogy ez a hely (Szőkefalvi Római Katolikus templom) egy imaközpont legyen.
     2000. március 8.
     5. Következik a Nagyböjt, legyen szívetek nyitva! Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok! Tartsatok böjtöt ke-nyéren és vízen, hétfőn, szerdán és pénteken. Imádkozzatok naponta három Rózsafűzért és a Keresztutat; gyónjatok és áldozzatok minél gyakrabban, és olvassatok mindennap egy részt a Szentírásból és próbáljatok aznap aszerint élni. És így várjátok a Szent Fiam feltámadását. Imádkozzatok egy Rózsafűzért a Szentatyáért, mert nagy szüksége van rá. Ne féljetek a nehéz időktől, amelyek jönni fognak, mert Én veletek vagyok. S aki elfogad engem Anyának, Én azt segíteni fogom. Legyetek felkészülve, mert kezdődnek a figyelmeztetések. Ne féljetek, mert Én fogom a kezeteket, hogy ne essetek a szakadékba.
     2000. június 17.
     6. Most ebben a percben nyissátok ki szíveteket, ne tartsátok összeszorítva, megkövesedve szíveteket! Hagyjátok, hogy hatoljon be a szívetekbe a Szeretetnek a Fénysugara. Ne féljetek ezektől az időktől, mert Én veletek vagyok, nem hagylak el titeket. Betakarlak a szent palástommal. Nem azért jöttem, hogy megijesszem a népet, hanem azért, hogy vezessem lépteiteket a Szent Fiamhoz. Imát kérek tőletek, és áldozatokat, és böjtöt. Töltsétek meg a templomokat, ne hagyjátok Jézust egyedül. És Ő segít titeket minden nehézségben, minden betegségben és problémáitokban.
     2000. október 21.
     7. Kérem, hogy imádkozzatok! Kérem, hogy imádkozzatok! Kérem, hogy imádkozzatok! Keressétek! Keressétek! Keressétek! Minél gyakrabban az Én Szent Fiamat! Kérem, hogy végezzetek kilencedeket és imádkozzatok az Én szándékomra! Kérem a böjtöt tőletek, drága Gyermekeim! Gyónjatok és áldozzatok! Legyetek türelmesek, mert közeledik a nagy figyelmeztetés. Ne féljetek, mert én veletek vagyok! Figyeljétek meg jól nagyon ezt az üzenetet és őrizzétek meg, mert rövid az idő. Ne legyetek szomorúak, mert közeledik az Én Szeplőtelen Szívem győzelme!
     2001. február 11.
     8. Közeledik a Nagyböjt. Kérem, hogy ebben a Nagyböjtben tisztítsátok meg lelketeket. Imádkozzatok! Imádkozzatok! Imádkozzatok! Böjtöljetek kenyéren és vízen: hétfőn, szerdán és pénteken. Gyónjatok és áldozzatok minél gyakrabban! Legye-tek irgalmasak! Kérem, hogy szeressétek egymást Drága Gyermekeim! De olyan szeretettel, amit meg kell élni nap mint nap. Így várjátok az Én Szent Fiam nagy ünnepét! Kérem, hogy a ti lelketek is támadjon fel a bűn fekete mélységéből. Nehéz idők jönnek. De ne féljetek, mert a Szent Fiam és Én veletek vagyunk. Az Én Szent Fiammal együtt azt kérjük tőletek, hogy imádkozzatok és elmélkedjetek legalább egy negyedórát mindennap.
     2001. június 17.
     9. Kérem, hogy imádkozzatok minél többet. Nagy szükség van, főleg a Rózsafüzér imára. Ezzel az imával fogom megkötözni a sátánt. Nagy szükség van az imára, az Én Szent Fiam is kéri. Mindnyájatokat szeretlek és az Én védő palástom alá akarlak gyűjteni. Az Én Szent Fiam kevés időt adott, hogy még hozzátok eljöjjek. Tartsátok meg üzeneteimet és ne félje-tek! Imádkozzatok, amíg örömmé válik számotokra az ima.
     2001. szeptember 22.
     10. Kérünk benneteket, a Szent Fiam és Én, hogy ne lankadjatok az imában. Még többet imádkozzatok, mert nehéz idők várnak rátok. Drága gyermekeim, a Szent Fiam kéri, hogy vegyetek részt a szentmiséken, látogassátok Őt minél gyakrabban az Oltáriszentségben, és még kéri az Én Szent Fiam, hogy szeressétek egymást, úgy, ahogy Ő szeret titeket. Imádkozza-tok és teljesítsétek amit Szent Fiam kér és a Mennyei Atya.
     2001. december 2.
     11. Beléptetek az adventi időbe. Az én Szent Fiam kéri, hogy imádkozzatok még többet, böjtöljetek és legyetek irgalma-sok. Tisztítsátok meg szíveteket, lelketeket szent gyónással. Legyetek a Szeretet eszközei, a Béke eszközei. Karácsony szombatján nyissátok meg megkeményedett szíveteket, hogy meg tudjon születni az Én Szent Fiam és meleg lakhelyre találjon a Ti szívetekben. Ne feledkezzetek meg szeretni, szeressétek egymást igazi Szeretettel.
     2002. március 15.
     12. Egyesek beléptek, mások most lépnek be a Nagyböjtbe. Kérlek titeket, hogy tartsatok bűnbánatot. Arra van szüksége az Én Szent Fiamnak, hogy tartsatok bűnbánatot. Imádkozzátok a rózsafűzért és a keresztutat naponta. Böjtöljetek úgy, ahogyan már kértem: Hétfőn, Szerdán és Pénteken, kenyéren és vízen. Tisztítsátok meg lelketeket a szentgyónásban, hogy tiszta legyen. Ahogyan a virág kinyílik május hónapjában, úgy nyíljon ki a ti szívetek is a bűn fekete felhőjéből. Szeretlek mindnyájatokat. Éljetek békében, testvériségben és szeretetben. Mindnyájatokat az Én palástom alá akarlak helyezni, azokat is, akik nem akarnak engem. Kedves fiatal gyermekeim, szeretném, hogy május 17-én Szőkefalvára jöjjetek Szentségimádásra. Ti vagytok a jövő alapjai. Jöjjetek, hív az Én Szent Fiam.
     2002. június 17.
     13. Drága gyermekeim, kérlek titeket úgy, mint más alkalommal, hogy imádkozzatok, imádkozzátok a rózsafűzért, böjtöljetek kenyéren és vízen, gyónjatok és áldozzatok. Nehéz idők várnak rátok, de ne féljetek, mert Én veletek vagyok. Ha nem tartjátok meg üzeneteimet, el fogtok veszni. én segíteni akarlak titeket, azért küldött engem az Én Szent Fiam. Ne hagyjátok egyedül az Én Szent Fiamat az Oltáriszentségben. Mindnyájatokat szeretlek, és betakarlak védő palástommal. Szeressé-tek és ne gyűlöljétek egymást. Jöjjetek erre a helyre, ahol sok kegyelem árad reátok. Hívjátok segítségül a Szentháromságot. Sose hanyagoljátok el azt, hogy kérjétek a Szentlélek segítségét.
     2002. október 12.
     14. Kegyelmi időben éltek. Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok. Nagy szükség van a ti imátokra. Az Én Szent Fiam kéri, hogy szeressétek egymást. Kérem, hogy kérjétek a Szentlélek segítségét, hogy a Szentlélek szálljon le reátok a hét ajándékával, mert nagyon kevesen tették meg ezt.
     2003. február 22.
     15. Kérlek, könyörgök hozzátok, hogy imádkozzatok a békéért. Nagy veszélyben van a béke. Segítsetek engem és Szent Fiamat, a böjtötökkel, imáitokkal és áldozat vállalásaitokkal. Nagy figyelmeztetések várnak rátok. Ne féljetek, Én veletek vagyok és mindnyájótokat betakarlak védő palástommal. De tartsátok meg üzeneteimet. Keressétek az Én Szent Fiamat az Oltáriszentségben. Eljött az az idő, amikor éjjel-nappal kell imádkozni. Jöjjetek drága gyermekeim e helyre, ahol sok kegyelmet kaptok. Ne féljetek semmitől, mert a sátán nem tud ártani, ha föl vagytok fegyverezve az imádság fegyverével.
     2003. június 17.
     16. Nehéz idők várnak rátok. Nemsokára. Tartsátok meg (éljétek meg) üzeneteimet és megtaláljátok az utat Szent Fiam felé. Drága gyermekeim, meghívlak benneteket újra az imára és a böjtre, mert böjttel és imával állíthatjátok meg a természeti katasztrófákat. Az Én Szent Fiam mondta: ahogy a virágnak szüksége van a vízre, úgy nektek is szükségetek van az imádságra és a szeretetre. Szeressétek, szeressétek egymást drága gyermekeim, ne gyűlölködjetek. Ne Féljetek. Én veletek vagyok, legyetek készen. Mindnyájatokat védő palástom alá helyezlek. Már sokszor megígértem nektek. Ne féljetek.
     2003. október 2.
     17. Kérem, hogy imádkozzatok. Az Én Szent Fiam is kéri, hogy imádkozzatok sokat, míg az imádság örömmé válik számotokra. Imádkozzatok a családban és a csoportokban. Imádkozzatok az én szeretett fiamért, a pápáért. Nagy szüksége van a ti imáitokra. Ne féljetek, én veletek vagyok. Szeretlek titeket. Szeressétek egymást, ahogy az én Szent Fiam szeret titeket. A szeretet mindenek fölött van, szeressétek egymást! A szeretettel lefegyverzitek a Sátánt. Az ég tele van szeretettel, szeretetből van alkotva.
     2004. február 26.
     18. Most beléptetek a nagyböjti szent időbe. Imádkozzatok, imádkozzatok minél többet, mert nagy szükség van a ti imáitokra. Már mondtam, és most újra mondom, hogy imádkozzatok! Ajánljátok fel magatokat az én Szent Fiam legszentebb Szívének, és az én Szeplőtelen Szívemnek. Szeretlek mindnyájatokat és betakarlak védő palástommal, és nem akarom, hogy egy is elvesszen közületek, de csak akkor, ha ti is akarjátok. Szeressetek! Ebben a Nagyböjtben imádkozzatok és szeressetek! Szeresse egyik a másikat, és ne gyűlölje! A szeretet mindenek fölött áll. Ne felejtsétek el ezt!
     2004. június 17.
     19. Imádkozzatok és legyetek a Szeretet és a Béke hordozói. Törekedjetek arra, hogy a Szentség útján járjatok. Elkövetkezett az az idő, amikor meg kell találjátok azt az Utat, amely az én Fiamhoz vezet. Az én Fiam Szent Szíve mindig nyitva áll és vár titeket. De csak a Szentség által tudtok eljutni Hozzá. Többször mondtam már nektek, hogy ne féljetek, bármi is jönne rátok. Én veletek vagyok. Többször megígértem nektek, legyetek nyugodtak, Én veletek vagyok, és mindnyájatokat szeretlek.
     2004. szeptember 4.
     20. Újra kérem tőletek az imát, minél több imát, mert nagy szükség van az imára. Kérem, hogy térjetek meg. Kevés idő van még. Kérem, hogy mindnyájan térjetek meg. Most kezdjétek, ettől a perctől! Most jött el ez a pillanat. Én a ti Égi Édesanyátok kérem, hogy imádkozzatok. De imádkozzatok szívből és szívvel.
     2004. december 11.
     21. Drága gyermekeim, már többször kértem, hogy imádkozzatok. Most is kérem tőletek, hogy imádkozzatok. Imádkozzatok az Én szándékomra. Kérem, és az én Szent Fiam is kéri tőletek, hogy imádkozzatok, virrasszatok, gyakoroljátok a szeretetet. Szeressétek egymást drága gyermekeim! Eljöttem hozzátok, hogy elvezesselek titeket az én Szent Fiamhoz, de ezt csak szeretettel lehet. Drága gyermekeim, az adventi időben minél jobban gyakoroljátok a szere-tetet, a megbocsátást és szeressétek ellenségeiteket. Szeressetek és bocsássatok meg!
     2005. március 10.
     22. Drága gyermekeim! Az Ég kéri tőletek és én is, kérem, hogy nyissátok meg szíveteket az imára. Imádkozzatok minél többet, imádkozzatok. És mostan is ebben az időben imádkozzatok minél többet, mert nagy szükség van. A Sátán ordítva körüljár, hogy minél több lelket elnyeljen. De ti imáitokkal és böjtötökkel segíteni tudtok. Drága gyermekeim! Annyira szeretlek titeket, ne féljetek. Legyetek nyitott szívűek, én veletek vagyok. Betakarlak titeket, és nem hagylak elveszni, ha megtartjátok üzeneteimet. Nehéz idők várnak reátok. Ne gondolkozzatok, nagyon közel van az idő. Kezdjetek el imádkozni szívből és szívvel.
     2005. június 17.
     23. "Imádkozzatok mindennap velem 5 percet délután 5 órakor. Ez a hely zarándok hely marad. Minden év június hónapjában (június 17.) kegyelmeket árasztok ki itt."
     Drága gyermekeim, köszönöm, hogy elfogadtátok hívásomat ezen a leányomon keresztül. Drága gyermekeim, ne felejtsétek el, amire tanítottalak eddig titeket, és amit mondtam eddig nektek. Az én Szent Fiam kéri tőletek, hogy cselekedjetek! Szeressétek felebarátotokat, mint önmagatokat. Drága gyermekeim, imádkozzatok, mert imáitokkal sok örömet szereztek nekem. Ne feledkezzetek meg imádkozni, böjtölni és töltsétek meg a templomokat. Mindezt már mondtam nektek, de kevés lélek hallotta meg ezt az üzenetet, mert sok üres templomra találtam. Drága gyermekeim, többször mondtam nektek, hogy ne féljetek semmitől, mert én veletek vagyok, és mindnyájatokat betakarlak védő palástommal. Mindnyájatokat szeretlek!
A nevem itt, ezen a helyen "A FÉNY KIRÁLYNŐJE".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése