2011. június 26., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Az emberek nem tudják, hogy mi is a lelkük valójában –  erre egyszerű a válasz


2011. június 25. szombat; 1:30
Szeretett leányom,  felszentelt szolgáim mindenhol a világon hallani fogják hangodat, ott azonban, ahol feledésbe merült Isten, az Örök Atya létezése, nem kerül meghallgatásra.
Talán azt fogják mondani, hogy ők nem tudják meghallani,  de azért nem tudják ezt meghallani, mert nincs hallásuk.  Most légy bátor, olyan sok emberhez szólj, amennyihez csak lehetséges. Kérd meg az embereket, hogy Igéim hirdessék. Hívd őket. Kérdezd őket. Magyarázd el nekik azt, hogy először el kell, hogy olvassák az üzeneteket, mielőtt elutasítanák azokat, mert amikor megérzik azt az erőt,  ami Isteni Ajkaimból ered, és amikor azt is érezni fogják, hogy lelkem vonzani kezdi lelkeiket, csak akkor fogják megérteni végül, hogy valójában Én vagyok az, aki a világgal kommunikál.
Szomorú vagyok, leányom,  azokért a mély barikádokért és megoszlásokért, amelyekkel megakadályozzák minden próbálkozásunkat, az Enyémet,  csakúgy mint Édesanyámét, azt,  hogy megpróbálunk a látnokokon keresztül a világhoz szólni. Régebben az alázatot szélesebb körben gyakorolták az emberek. Ma már eltűnt ez a fontos tulajdonság. Most pedig olyan a világ, ahol elsődlegesnek számít az emberi intelligencia, a csábítás, vagy a testi vonzerő. A lelkiélet halott. Leányom, olyanok az emberek, mint az üres kagylók. Kagylók, amelyeket, ha feltörnek, semmit sem érnek. Gyermekeimnek a lélek szilárdságára kell törekedniük.
Ez nagyon sok embernek esik nehezére, főleg azoknak, akiknek lelkük emberi bölcsességgel van tele, és a lelki bölcsességnek csak kevés hely marad.
A sátán hatására a lelkiség hiánya olyan nagymértékű lett, hogy az emberek prédává lesznek és megnyitják lelküket a bűn előtt. A lelkiség hiánya, vagy az Istenbe vetett hit hiánya miatt, a lélek ki van szolgáltatva a sátán fertőzésének. A Megtévesztés Királya azt hiteti el a lelkekkel,  hogy a test és az elme alkotja a teljességet. Sajnos, a  lelketek nélkül nem lehettek teljesek.
Mi is a lelketek valójában?
Sok ember nem tudja, hogy mit is jelent a lélek valójában. Nem tudják, hogy hogyan lehet a lelket megérezni, vagy felismerni. Az elmétek lenne? A lelkiismeretetek? A válasz egyszerű: a lelketek, ti vagytok. A lelketek olyan, amilyenek ti vagytok. A lelkiismeretetek. A hitetek.  A meggyőződésetek az igazságról,  vagy úgy látjátok, amilyen az a valóságban, vagy ahogyan azt ti éppen szeretnétek,  hogy legyen. A lélek nem egy egyedülálló része a lényeteknek, gyermekeim, nem olyasmi, ami egy másik világhoz tartozik. A lélek jelen van minden ember bensőjében.
A lelket,  a következő tanítás szerint szemlélhetitek. A bűn által, amit nagyon nehéz elkerülni, elhanyagolttá válik a lélek. De újra lehet tölteni azt, a gyónás segítségével, vagy a lelkiismeret megvizsgálása által, és a jóra való erős fogadás által. De meg is lehet semmisíteni azt. Egyesek akarattal semmisítik meg lelküket, úgy, hogy teljes öntudattal keresik ennek a világnak a gyönyöreit, és ezáltal vétkeznek. Mások pedig letagadják, hogy van lelkük. Arroganciájuk arról győzi meg őket,  hogy ők mindentudók.  Véleményük szerint, az élet itt a Földön kezdődik és fejeződik be.
Aztán ott vannak azok a fiatal lelkek, akik nem hibásak, mert szüleik a felnevelésük ideje alatt teljesen elhalmozták őket az anyagiakkal,  holott nem is lett volna erre szükségük. Az ő vallásuk az anyagi hasznon alapszik. Mialatt azon fáradoznak, hogy mindig  jobban és jobban ingereljék (az anyagiakkal) őket, egyre nőni fog a becsvágyuk,  mindaddig, ameddig már semmi sem lesz amiért fáradozni érdemes, egészen a halálukig. Aztán teljesen elvesznek, tanácstalanok és összezavarodottak lesznek. Azáltal,  hogy bensőjükben egy utálatos érzést éreznek,  megtudják, hogy mindez helytelen. A lélek szól hozzájuk, de ők nem tudják,  hogy hogyan válaszoljanak. Ezek azok a lelkek,  akiket meg kell mentenetek.
Felszólítok minden követőmet szerte a világon, hogy segítsenek Nekem minden szegény gyermekem megmentésében. Tudom,  hogy egy különleges nagylelkűségre szólítottalak fel benneteket. Ez egy nagy felelősség. De azáltal, hogy szent Akaratomnak eleget tesztek,  megmentitek a világ nagy részét a sátán karmainak szorításából és a terrortól,  amit ő kezel.
Követőim, most menjetek mind és terjesszétek üzeneteimet ennek a kimerült, félrevezetett és kiábrándító világnak. Kegyelmemet közületek egyenként mindenkire kiárasztom, egyetlen megtért lélekért is, aki megszabadulhat a pokol rémületétől.
Mindannyiatokat szeretem. Megölellek benneteket követőim, értékes gyermekeim, a világon mindenhol. Mennyi örömet szereztek naponta Nekem! Mennyi vigaszt adtok Nekem! Most minél több lelket  hozzatok Hozzám.
A ti Isteni Megváltótok,
Az egész emberiség Megváltója,
Jézus Krisztus


A Szűzanya: A sátán elveszíti hatalmát, amikor az Én Rózsafüzéremet imádkozzák

2011. június 25.  szombat; 15:00
Gyermekem, mindig Fiamra koncentrálj,  mert szüksége van figyelmességedre. Minden bizalmaddal Rá kell hagyatkoznod, és sohasem szabad megengedned senkinek sem, hogy elterelje figyelmedet Róla.
Ő téged választott ki gyermekem,  mint ezen idők egyik legfontosabb hírnökét,  hogy az elveszett lelkek megmeneküljenek. Mondd meg az embereknek,   hogy imádkozzák az Én legszentebb Rózsafüzéremet, sőt a nem katolikusoknak is mondd ezt meg,  mert ez a legerősebb fegyver a csaló ellen,  aki nyög fájdalmában, ha ezt az imát imádkozzák.  A Rózsafüzér imádkozásakor hatalma meggyengül. Minél több gyermekem imádkozza a Rózsafüzért, annál több lelket lehet megmenteni.
A te missziód,  gyermekem, nagyon nehéz,  sokkal nehezebb, mint eddig a történelem folyamán bármelyik prófétának volt. Ez a lelkek sötétsége miatt van így az egész világon. Sohasem ereszkedett le még ilyen sötétség a világra, hiszen most gyermekeim hátat fordítanak Fiamnak, éppen Neki, aki szörnyű halált szenvedett el,  hogy megmentsen benneteket. De nemcsak ezt felejtették el, hanem úgy döntöttek, hogy valódi létezését megtagadják.
Imáitok a ti áldott Édesanyátokhoz,  megsebzik az ördögöt, aki megalázkodik és elveszíti hatalmát, amikor Rózsafüzéremet imádkozzák. Ez az a fegyver, ami Nekem adatott. Így tudok elveszett lelkeket menteni, mielőtt a sátán fejét végérvényesen eltaposomSohase értékeljétek le a Rózsafüzér hatalmát, mert egyetlen csoport is, amelynek tagjai rendszeresen imádkozzák a Szent Rózsafüzért,  egy egész nemzetet menthet meg.
Mondd meg gyermekeimnek, hogy legyenek óvatosak és ne hanyagolják el az imát, mert ha ezt megteszik, akkor teljesen megnyílnak a csaló előtt, aki  elbűvölő módon hálózza be őket,  de ezzel veszélyes ösvényre tereli őket, a sötétség felé.  Vigyétek gyermekeimet a világosság felé,  azáltal, hogy odaadásotokkal Szent Rózsafüzéremet terjesztitek.
Szerető Édesanyátok,
Mária, a béke Királynője





Az első üzenet a Mennyei Atyától: eljött Számomra az az idő, amikor visszakövetelem dicsőséges Királyságomat – az Új Paradicsom 1000 évig fog tartani

2011. június 25. szombat, 16:00
A látnoknő megjegyzése: amikor röviddel azelőtt,  hogy ezt az üzenetet kaptam, éppen az Irgalmasság Rózsafüzérét imádkoztam el, akkor hirtelen a Szentlélek jelezte nekem, hogy mindjárt egy üzenetet fogok Istentől, az Atyától kapni. Az idegfeszültségtől reszkettem. Aztán feltettem a kérdést: Kinek a Nevében jöttél? A válasz a következő volt:
Szeretett Fiam, Jézus Krisztus nevében jöttem, aki az emberiség Megváltója. Én vagyok a Mennyei Atya, és első ízben szólok most hozzád. Kiválasztott leányom, ma azért szólok hozzád, hogy az emberiséget arról a szeretetről tájékoztassam, amelyet mindenki iránt érzek.
Sokan nem ismernek Engem. Csak azt gondolják, hogy ismernek, de millió gyermekem számára csak egy arcnélküli lény vagyok. Olyan kevesen ismerik azt az óhajomat,  hogy megengedhessem azt, hogy úgy szeressenek, ahogyan azt mindig is szerettem volna. A világban sokan könnyedén kezelik Nevemet, azok, akik nem ismerik be,  hogy a világ és teremtményei kezeim által lettek megalkotva. Mindazok, akik nincsenek tisztában azzal, hogy ki is vagyok valójában,  össze vannak zavarva, és kissé félnek is Tőlem.
Tőlem nem kell félni, hiszen az Én szeretetem,  tiszta szeretet minden gyermekem iránt. Olyan nagyon szeretlek benneteket, hogy a legnagyobb áldozatot hoztam értetek,  hogy visszahozzalak karjaimba benneteket, és hogy a csaló karmaiból megmentselek benneteket. Ezért szeretett Fiamat, Jézus Krisztust, a világba küldtem,  hogy megérthessétek, mi az igaz szeretet. Ez a szeretet, ha ti is elfogadjátok, mindannyiatokat meg fog menteni.
Megszakad a Szívem, mert oly sokan közületek nem fognak Hozzám fordulni, és nem fognak szeretetet mutatni Irántam. Egyszerűen arra vágyódom, hogy Hozzám forduljatok, és segítségemet kérjétek. Szeretetemtől nem kell félnetek, hiszen az első lélegzetvételt szeretetem által kaptátok. Mindenkit közületek az Én képmásomra teremtettem, azért, hogy egy családom lehessen. A világot tiszta szeretetből teremtettem, azért, hogy ti gyermekeim ezt a Paradicsomot megoszthassátok Velem. Olyan szeretettel lett ez megteremtve, hogy minden egyes részlet benne óvatosan lett felépítve.
Olyan boldog voltam, amikor megteremtettem a Földi Paradicsomot,  hogy azt egy emberi lénynek lehetetlen lenne felfogni, még az angyalok is ujjongtak örömükben, és a Mennyországot a szeretet lángja világította be. Aztán a bűn mindent lerombolt, a bűn, amelyet a kígyó okozott.
Gyermekeim, hagyjátok, hogy megmagyarázzam. Eljött Számomra az idő, hogy visszaköveteljem azt a paradicsomot, amit szeretettel megalkottam  és hogy újra egy család lehessünk.
Egy család, ami szorosan összetartozik majd, a szeretet erős köteléke által.
Ez az új Paradicsom a Földön most már meg van tervezve minden gyermekem számára.
Ez ezer évig fog tartani a Földön, és ebből senki sem szabad kimaradjon, különben megszakadna a Szívem. Szeretett Fiam,  Jézus Krisztus és a Szentlélek nagy igyekezettel próbálnak a nyájamhoz visszahozni benneteket,  hogy az egykor megteremtett Paradicsom újra létezhessen, mint a legnagyobb ajándék gyermekeim számára, hogy örömük legyen majd benne.
Ez a Paradicsom a szeretet helye lesz, a szépségé, a dicsőségé, és otthont fog nyújtani mindenki számára, azoknak,  akiknek tiszta a szívük és a lelkük. Ez a cél a Földön minden egyes lélek számára, beleértve azokat a lelkeket is, akik mindezt nem tudják felfogni.
Miközben Fiam a világhoz szól és felkészíti azt nagy Irgalmasságára, amelyet a Nagyfigyelmeztetés alatt mutat majd meg, azért, hogy minden bűnös még egy esélyt kaphasson arra, hogy élvezhesse az új Földi Paradicsomot,  neked meg kell hallanod hangomat. Mindenkit figyelemre szólítok fel. Térjetek vissza Hozzám. Lássátok be, hogy valóban Létezem, hogy Én vagyok minden élet, minden teremtmény és a dicsőség forrása. Ha ezt teszitek,  akkor üdvözölve lesztek az Én Földi Paradicsomomban, ami mindent felkínál majd nektek, olyat is, amiről valaha is csak álmodni tudtatok volna. Hallgassatok Fiamra és üzeneteire, amelyet a világnak ad, hogy mindannyiatokat megváltoztasson. Azok számára, nem lesz Irgalom, akik nem akarják ezt meghallani, vagy továbbra is a bűn förtelmes ösvényén maradnak.
Én vagyok minden teremtmény Istene. A szeretet Istene vagyok, a szánalomé. De ugyanakkor Én vagyok az Igazságosság Istene is. Kezeim le fognak sújtani az emberiségre,  azokra, akik a gonosz iránti hűségük miatt,  nem akarják követni a szeretet és az igazság ösvényét.
Mert elérkezett számomra az az idő, amikor visszakövetelem dicsőséges Királyságomat, amelyet egyetlen ember sem tud megállítani,  bűnei miatt. Ha még is megpróbálnák, akkor örökre el fognak veszni.
Én vagyok a ti Istenetek, és Teremtőtök. Szeretetem nem hal ki sohasem. Lángokban ég és tele van mély gyöngédséggel irántatok. Mivel gyermekeimnek oly sok bűnei vannak, ezért ez elveszi azt a jogot tőlük, hogy visszatérjenek örökségemhez, – mindazokat, akik valóban szeretnek Engem, visszatartják és megakadályozzák abban, hogy a kapun beléphessenek.
Kérlek benneteket gyermekeim, ne utasítsátok vissza az emberiséghez intézett felhívásomat. Fogadjátok el azt az Irgalmasságot, amelyet most szeretett Fiam fel fog nektek ajánlani.
Fogadjátok azt tárt karokkal.
Isten, az Atya, minden dolog Megteremtője és Alkotója
A látnoknő megjegyzése: az üzenet ideje alatt megszakítás nélkül sírtam, miközben kezem csak írt és írt, anélkül, hogy megállna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése