2011. május 25., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Ha az imádkozás nehezetekre esik…

2011. május 24. kedd, 18:00
Szeretett leányom, ma boldog vagyok,  hogy ez a sok munka el lett végezve, mert munkád által Szent Igéimet hirdeted. Nem szabad arra gondolnod,  hogy nem teszel eleget ennek a munkának, csak azért, mert egy csomó ember visszautasítja ezeket az üzeneteket. Azok, gyermekeim,  akik most nem fogadják el Igéimet,  majd idővel meg fogják ezt tenni. Akkor éhezni fognak arra,  hogy meghallhassák Hangomat.
Most csak Rám koncentrálj. Ne hagyd,  hogy félrevezessenek téged azok,  akik gúnyt űznek ezekből az üzenetekből. Sohase légy bátortalan,  mert azok, akik most meghallgatják Igéimet Irántam való szeretetből valóban terjeszteni fogják az Igazságot másoknak is.
A megtérés egy nagy kihívás, egy olyan világban, ahol vakok az emberek az Örök Élet Igazságával szemben. Fontos a kitartás,  mert a Szentlélek segítségével,  akinek az ereje most mindenütt a világban megtalálható, vissza fognak térni gyermekeim Hozzám. De nem mind.  Azoknak, akik a mesterséges kényelmet előnyben részesítik, amit a csaló ajánl fel nekik,  azt mondom,  hogy nekik nagyon nehéz lesz  feladni ezt az életet, amit most élnek.
Imádkozzatok most családjaitok minden tagjáért és minden barátaitokért,  hogy a Nagyfigyelmeztetéskor, Irántam való szeretetetek által,  mindannyiatokat egyesíteni tudjam. Ha  ezt az eseményt, úgy fogadjátok el, hogy ez valójában a szabadsághoz vezető út,  akkor meg lesztek jutalmazva Irgalmasságom által.
Imádkozni nem egyszerű
Az imádkozás sok gyermekem számára nem egyszerű dolog,  főleg azoknak,  akik állandóan a hosszú imákat ismételik,  mert unalmasnak találják. Ha valóban ilyen módon imádkoztok és harcoltok,  akkor üljetek le nyugodtan és teljes csendben próbáljátok Velem felvenni a kapcsolatot. Egyszerűen gondoljatok a Földi életemre,  idézzétek fel azt az időt,  amit a Földön töltöttem el és gondoljatok Szeretetem tanításaira,  amelyet mindannyiatoknak adtam. Ez elég is. Hagyjátok,  hogy megnyugodjon lelketek és Èn majd szemlélődésetekkor mellétek ülök. Mindenkivel együtt megyek sétálni. Jelen vagyok a nap minden percében, mindegy, hogy éppen akkor mit csináltok.  Sohasem vagyok távol tőletek. Ne feledjétek,  hogy az életben Én vagyok a mankótok. Támaszkodjatok Rám.  Őszintén kérjétek támogatásomat és meg fogom hallgatni hívásotokat,  amint azok Szent Akaratomnak is megfelelnek. De bármikor is kértek arra a szívességre,  hogy mértéktelen, felesleges világi javakat adományozzak nektek, ezt sohasem fogom megadni. Sohasem tudnálak benneteket olyasmivel megajándékozni,  amiről tudom, hogy lelketek kárára válna. Ajándékaimat azért adom nektek,  hogy azok közelebb hozzanak Szent Szívemhez benneteket,  mert ha ez megtörténik, akkor már semmi másra sem lesz szükségetek.
A ti szerető és odaadó Megváltótok,
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése