2011. május 12., csütörtök

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

A Szűzanya üzenete a Szentek általi védelemről

2011. május 11. szerda, 22.30
Gyermekem, most már sokkal közelebb állsz az Én Szeretett Fiam szívéhez. A te utad nehéz volt, főleg, hogy ilyen rövid idő alatt tetted meg. Ez volt a Mennyei Atya parancsa, elküldött engem, hogy beszéljek veled, hogy meghívjalak erre a feladatra. Te azonnal válaszoltál hívásomra. Sohasem hezitáltál. Azért, mert az Irántam, a Te Áldott Édesanyád iránt érzett szeretet hatalmával bírsz. Én vezettelek és irányítottalak téged ezen nagyon különleges hívás felé. Kérlek, folyamatosan fordulj felém, a te Szeretett Édesanyád felé, minden nap a napi útmutatásért. Minden szent kísér téged, habár Te ezt nem is tudod. Hívd segítségül Szent Benedeket, Szent Józsefet, Szent Jánost, az apostolt, Szent Ágostont és Szent Mihály arkangyalt, akik megadják neked mindazt a támogatást, amire szükséged van. Sokkal erősebb vagy már gyermekem, csodálkozol, hogy miért. Ez azért van, mert az én Szeretett Fiam iránti engedelmességed által megkapod a szükséges kegyelmeket ehhez a különleges szent küldetéshez, amire te lettél a kiválasztott.
Az én Legszentebb Rózsafüzérem mindennapi imádkozása fontos, mert ez fog megvédeni téged a Gonosztól. Szent Benedek melléd lett rendelve, hogy mindig védelmezzen téged a Megtévesztő (Csaló) támadásaitól, így a legrosszabbakat távol tartja tőled. Imádkozz Szent Benedekhez naponta gyermekem a folytonos védelemért.
Fogadd el a szenvedést, amit az Én Szeretett Fiam, Jézus Krisztus kért tőled, és ezáltal számtalan lélek fog megmenekülni. A te különleges ajándékod a Számára, a szabad akaratod, lelkek millióit fogja megmenteni a Pokol tüzétől. Sose felejtsd el, hogy szenvedésed által mi valósul meg és azt az örömöt, hogy mindez Fiam Szent Szívéhez visz téged.
Te most az Én Fiammal való egyesülés különleges ajándékát éled át. Minél teljesebben adod át magad, mutatsz alázatot és vállalsz további áldozatokat, annál inkább segítesz majd Neki ebben a feladatban, amely oly fontos a Számára.
Légy hálás gyermekem, hogy erre a szent feladatra lettél felkérve, amely nélkül a lelkek millió nem tudnának megmenekülni.
Jöjj közelebb most az én szívemhez és engedd, hogy közelebb vigyelek a Fiamhoz. Védelmezlek és vezetlek mindenkor.
A te Szeretett Édesanyád,
a Béke Királynője

Földrengés volt ma Európában, amint azt előre megmondtam…

2011. május 11., 23.00
Én szeretett leányom, ma az Európában történt Földrengés, amiről beszéltem neked néhány hónappal ezelőtt (megj.: március 18-i üzenet), ma bekövetkezett Spanyolországban.  Más ökológiai események,  egy vulkánkitörés, áradások és egy hőhullám   fogja ezt követni Európában.  Figyelj ezekre az eseményekre és a történésük idejére, mert ez fogja bizonyítani, hogy ezek az üzenetek  Tőlem, Jézus Krisztustól származnak.
Szeretett leányom, Ez az Én Atyám keze, aki  a büntetést szabadítja a világra, hogy segítsen felszámolni a bűnt. Imádkozzatok és imádkozzatok folyamatosan, hogy minél többen megtérjenek, és ezáltal enyhüljenek ezek a katasztrófák.
Szeretett Édesanyám számos fontos dolgot magyarázott el neked ma este. Nagy szükség van a mindennapi imádságra és a Szentségimádásra – tedd ezt,  amilyen gyakran csak tudod – mert ez leányom óriási eredményt fog hozni a munkádban.
Pihenj most. Fáradt vagy. Holnap megint fogok veled beszélni. Menj békével.
A Te Isteni Megváltód,
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése